Kullanıcı Adı:
Şifre:

1. sayfa


burun açıcı spreyler gerçekten zararlı mı??
ksk_mehmet
Konu Sahibi

29 Ekim 2007; 12:01:09
arkadaşlar bi sprey var bende burunum tıkandığında bi sıkıyom ohh mis gibi açılıyor
ama bunun zararlı olduğunu söyleyen de var zararlı olmadığını da söyleyen var...bilen doktor arkadaşlar zararlı mı bunlar söyler misiniz lütfen???



İndanazolin Hidraklörür 4EweR






Dostum wallahi burnuma bi damla damlatıyorum 5/6 saat etkisi sürüyor . İki burnum da açık oluyor . Bi de gece yatmadan once damlatıyorum raad raad uyuyorum . Zararlı mı bilemicem ama bana gore cok yararlı Zararlı olsa doktorlar wermesdi oyle degil mi ¿




iliadin kullandım bir kere iyi gelmişti



albati
29 Ekim 2007; 16:13:52
Rhinomer var okyanus suyu, daha az kimyasal içeriyor ve az yakıyor.
Çoğunu kullandım en az yakanı ve etkili olanı Rhinomer.



Ex1983Pax
30 Ekim 2007; 7:58:52
Okyanus suyunu sadece temizlik ve hijyen için bile hergün kullanabilirsiniz bi zararı yok. Fakat diğer burun spreylerinin ve özellikle bazılarının (mesela nostil) 1 haftadan fazla kullanılmaması tavsiye ediliyor. Zaten burnunuz kapanıyorsa sprey sıkmak sadece o anlık burnu açar, sonuçta problemi düzeltmez, en iyisi doktora gidip neden kapandığını öğrenip tedavi olmak. Sprey sadece yardımcı olarak verilir. Benim hep kapanıyordu gittim ameliyat oldum geçen sene. (ha açıldımı HAYIR becerememişler paraya kıyın en pahalı özel hastanelere gidin bu durumlarda )



albati
30 Ekim 2007; 21:16:21
Bir arkadaşım o nistilden 2 yıl kullandı bağımlılık yaptı çocukta.
Şimdi kullanmazsa burnu açılmıyor zaten sinüzit var kafa bi milyon geziyo ortalıkta.



GökPerisi
30 Ekim 2007; 21:55:19
Bende burun tıkanıklığı yüzünden sesim falan değişmişti bikere okula gitmeden önce yengem bi tedavi uygulamustı bana paylasmak isterim

Sabah kalktığımda burun kısmından nefes bile alamıyodm anneme söyledim yengemde duydu o sırada geldi bi bezin içine kolonya döktü bezi ateşe verdi ve ikiye katlayarak hemen söndürdü bezi daha sonra çıkan gazıde içime çektirdi çok iyi gelmişti 1-2 defa daha yapınca hiçbişiy yokmus gibi olmstu..



ksk_mehmet
Konu Sahibi

30 Ekim 2007; 22:36:26
iliadin kullanıyorum 20 sn de tamamen açıyor ve etkisi 10 saat kadar sürüyor..



köpük..
31 Ekim 2007; 19:48:39
Ya fazlası zararmış onların eczaneler soyler ne kadar kullanılacagını..



kaptopril
3 Kasım 2007; 16:33:59
kısa sureli kullanılan nasal dekonjestanlar çok etkılı bir biçimde burun tıkanıklığını açıyorken devamlı kullanıldığı zamanda ters etki gösterip işe yaramıyor ve tıkanıklığı daha da derınleştiriyor.. bu yuzden bır kbb uzmanına gidip uzun sureli tıkanıklığınızın aslıl nedenını oğrenmenızı tavsiye ederim..



jerfii
4 Kasım 2007; 21:07:46
Bende iladin kullanıyordum.Etkisi uzun sürüyor ama baş ağrısı yapıyordu.Doktor miğrenim olduğu için baş ağrısı yaptığını söyledi.Sürekli kullanılmasının sakıncalı olduğunu söyledi.



ornapsen
5 Kasım 2007; 1:01:18
benim bildiğim tuzlu su veya deniz suyu haricindeki spreyler, burundaki damarları daraltarak burun sıvısının azalmasına sebep olarak burunun tıkanmamasını engelliyor. ama 4-5 gün den uzun süre kullanıldığında bu sefer ilacı bırakınca daralmaya alışan damarlar sebepsiz yere salgı salgılıyor ilacı sürekli kullanma ihtiyacı doğuyor. o an yardımcı olmak için çok kullanışlı bir ilaç . ama zaten 4-5 gün sürekli kullandın bir faydası olmadıysa daha fazla kullanmanın da gerği yok diye düşünüyorum.. ayrıca kalp ve damar sistemiyle ilgili rahatsızlığı olanlara pe könermiyorlar. bölgesel etki eden bir ilaç olmasına karşın aşırı dozu sistemik dolaşıma geçebilir.. ama gerçekten kullanıldığı o an insanı baya rahatlatıyor..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ornapsen -- 5 Kasım 2007; 11:03:52 >



a.f.y.
27 Ekim 2016; 12:36:41
bu konuda tıbbi bilgisi olan arkadaş var mı?



capo di capi
30 Ekim 2016; 10:55:32
30 yıldır Otrivin kullanıyorum. Ameliyat olsanda yine tekrarlıyor. Yapıcak bişey yok.



< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >



mikail13
23 Mayıs 2017; 13:13:25
ecballium kullanıyorum senede bir kere... bağımlılık filan yapmıyor. süper açıyor.

www.ecballium.com da ayrıntılar var.

burda da kullananların yorumları

http://sinuzitforum.ecb.../forumdisplay.php?fid=4



*DeviantART
28 Mayıs 2017; 1:18:19
Illiadin bağımlısı olmakta kötü, en kısa sürede ameliyat olmak en güzeli.



Noxramma
28 Mayıs 2017; 1:41:02
Illiadin normal bi burundan bile daha fazla aciyor. Ama evet fazlasi zararli ben cok kullandim bagimlilik yapiyor normale donunce bile kullaniyorum sanki nefes alamiyomusum gibi geliyor. Ilac değiştirdim adini hatirlamiyorum o biraz hafifletti kullanmiyorum artik.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



burun açıcı spreyler gerçekten zararlı mı??

1. sayfa