Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Corsair HD120 RGB Led ve SP120 RGB Led Testte [Alevli Meyve Tabağı]  (2. sayfa)
ScriptKidie
6 Mayıs 2017; 12:06:52
teşekkür ederim üstad.

ben de 4 adet ml alıp push pull düşünüyordum zaten.


Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


yunus3441
21 Haziran 2017; 23:08:10
Hocam merhabalar.

Hd120 fanları yazılım ile kullanılabilir mi? Mod geçisi,fan rpm hızı gibi ayarları bu corsair in Commander hub ıyla yapılabilir mi? Hd120 nin kendi led hub ını kullanmak istemiyorum. Corsair link üzerinden kontrol edilebilir mi? Bu arada ilk sayfada fanın üzeirnde 2 kablo var demişsiniz pwm kablosu ayrı led kablosu ayrı olarak mı kontrol ediliyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


OneTreeHill
Konu Sahibi

22 Haziran 2017; 1:00:15

quote:

Orijinalden alıntı: yunus3441

Hocam merhabalar.

Hd120 fanları yazılım ile kullanılabilir mi? Mod geçisi,fan rpm hızı gibi ayarları bu corsair in Commander hub ıyla yapılabilir mi? Hd120 nin kendi led hub ını kullanmak istemiyorum. Corsair link üzerinden kontrol edilebilir mi? Bu arada ilk sayfada fanın üzeirnde 2 kablo var demişsiniz pwm kablosu ayrı led kablosu ayrı olarak mı kontrol ediliyor?

Merhaba. Evet bahsettiğiniz fonksiyonlar o şekilde kullanılabiliyor.

https://www.youtube.com/watch?v=uVbT8yA2h4I

Bu video da bahsetmiş zaten. Harci ledlerle filan efektler kombine edilebiliyor.



OneTreeHill
Konu Sahibi

28 Ağustos 2017; 17:15:39

quote:

Orijinalden alıntı: haxz

merhaba
bende fan almayı düşünüyorum rgb fan olabilir
fakat aklıma takılan bir soru var

(resimdeki gibi aynı anda farklı renk ledler aktif benzeri görünüm)
izlediğim tanıtım videolarında tek tek yanan renkler ve geçiş efektleri mevcut
gökkuşağı geçiş efekti corsair hd120 nin 3lü set kutusundan çıkan kontrolcü ile mümkünmüdür
yoksa başka kontrolcü mü kullanmak gerekli

Zamanında denedim olmamıştı. Büyük ihtimal corsair commander pro kullanıyorlar.



s1Lv3r
29 Ağustos 2017; 13:23:09
commander pro ile kontrol edebilirsiniz fakat, 3 lü paketten çıkan hub a ihtiyacınız var 6 taneye kadar rgb kabloları hub a bağlayıp, hubtan da kumanda bağlantısını yaptığınız porttan kumanda yerine commander a bağlantı yapmanız gerekiyor istediğiniz gibi her fana ayrı hız ve efekt sağlayabilirsiniz



Commander arayüzü bu şekilde corsair rgb ledlerle kullanıyorum








< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @yunus3441


s1Lv3r
31 Ağustos 2017; 20:00:27
commander pro anakarta onboard usb portları üzerinden bağlanıyor, ben amazon.com'dan almıştım. bağlantı şekli aşağıdaki gibi oluyor fanların ışık kontrolü için hub kullanmak şart.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 31 Ağustos 2017; 20:1:38 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @haxz


s1Lv3r
31 Ağustos 2017; 22:16:47
bende 3lü hd120 set ve iki tane tek olarak hd140 aldım amazon.de den sorunsuz gönderildi şu an yine kontrol ettim fanlarda problem yok commander gönderilmiyor


Bu mesajda bahsedilenler: @haxz


yunus3441
1 Eylül 2017; 15:18:11
Hocam bilginiz için teşekkürler Fan Hd120 + Commander pro düşünüyordum ama kararı değiştirip Ml120 Pro aldım.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @s1Lv3r


s1Lv3r
1 Eylül 2017; 15:22:39
rica ederim,sistem harika görünüyor sırf toz takındımdan toplayamayacağım böyle

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @yunus3441


yunus3441
1 Eylül 2017; 21:46:06
Teşekkürler. Sizin sisteminizde çok güzel renki ve derli toplu gözküyor Tozun malesef önüne geçilmiyor ama kompresör satın alıp 10 günde bir temizlik yapıcam gibi görünüyor. Akrilik sistem yaptırtcam devamında Tempered Glass kit ile kasanın önünü yanını üstünü kapattımmı azda olsa tozun biraz önüne geçer umarım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @s1Lv3r


s1Lv3r
2 Eylül 2017; 3:15:51
teşekkürler tekrar h115in am4 aparatı gelince sıvı soğutmayıda ekledim sisteme yetmedi birde bekçi diktim başına , bu arada kompresör işi aklıma yattı güle güle kullanın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 2 Eylül 2017; 3:19:21 >


Bu mesajda bahsedilenler: @yunus3441


Kadekici10
7 Eylül 2017; 10:37:18
Hocam desibeller çok yüksek çıkmış. Şahsen ben bu fanlerı almam çok sesli çalışıyorlar.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OneTreeHill
Konu Sahibi

7 Eylül 2017; 21:32:51

quote:

Orijinalden alıntı: Kadekici10

Hocam desibeller çok yüksek çıkmış. Şahsen ben bu fanlerı almam çok sesli çalışıyorlar.

İncelemedeki sonuçlarla değerlendirme yaparken diğer test ettiğim fanlarla karşılaştırma yapmanız gerekiyor. Çünkü diğer testlerde kullanılan ekipmanlar farklı.

https://www.youtube.com...deos?view_as=subscriber

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kadekici10
8 Eylül 2017; 10:53:03
Hocam, videolarinin bazilarina baktim. Guzel olmus. Şimdi işin kolayına kaçıp, bütün videolarını izlemek yerine sana sorular soracam.

Cooler Master ile NZXT nin sitelerine girip fanların desibllerine ve airflow larına baktım. NZXT de rakamlar yüksek ve fiyatları pahalı. Cooler Master'da ise dbA lar düşük. Ama senin testinde sonuçlar farklı.

Yani bu durumda CM bize yanlış bilgi mi veriyor?
NZXT fanlar neden bu kadar pahalı?

Sen olsan hangi marka fan alırsın, fiyatı ne kadar?

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


FIREWALL
12 Eylül 2017; 11:51:16

quote:

Orijinalden alıntı: Kadekici10

Hocam, videolarinin bazilarina baktim. Guzel olmus. Şimdi işin kolayına kaçıp, bütün videolarını izlemek yerine sana sorular soracam.

Cooler Master ile NZXT nin sitelerine girip fanların desibllerine ve airflow larına baktım. NZXT de rakamlar yüksek ve fiyatları pahalı. Cooler Master'da ise dbA lar düşük. Ama senin testinde sonuçlar farklı.

Yani bu durumda CM bize yanlış bilgi mi veriyor?
NZXT fanlar neden bu kadar pahalı?

Sen olsan hangi marka fan alırsın, fiyatı ne kadar?

Cooler Master Jetflo 120mm fan kullandim radyatorumde senelerdir. Gecende yine bir yabanci arastirma sitesinde fanlarin kutuda belirttigi 95cfm den daha yuksek hava akimini verdigi test edildi. 113 kusur cfm cikti testlerde..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



FIREWALL
12 Eylül 2017; 12:02:00

quote:

Orijinalden alıntı: Kadekici10

Hocam, videolarinin bazilarina baktim. Guzel olmus. Şimdi işin kolayına kaçıp, bütün videolarını izlemek yerine sana sorular soracam.

Cooler Master ile NZXT nin sitelerine girip fanların desibllerine ve airflow larına baktım. NZXT de rakamlar yüksek ve fiyatları pahalı. Cooler Master'da ise dbA lar düşük. Ama senin testinde sonuçlar farklı.

Yani bu durumda CM bize yanlış bilgi mi veriyor?
NZXT fanlar neden bu kadar pahalı?

Sen olsan hangi marka fan alırsın, fiyatı ne kadar?

Fan Speed 500-1,500 RPM

Fan Airflow Aer RGB120: 17.48 – 52.44 CFM

Aer RGB140: 30.39 – 91.19 CFM

Fan Air Pressure Aer RGB120: 0.15 – 1.35mm-H2O

Aer RGB140: 0.17 – 1.52mm-H2O

Fan Noise Level Aer RGB120: 22 – 33 dBA

Aer RGB140: 22 – 33dBA



Bu degerlere bakilirsa fanlar gorsellikten ote fazla birsey sunmuyor bana gore ozellikle radyatörde kullanilacaksa. Kesinlikle suan piyasada bulabileceginiz en iyi ve farkli amaca hizmet edebilen ozellikle radyatör fani olarak CoolerMaster Master Fan Air Pressure yada Be quiet! alinir...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FIREWALL -- 12 Eylül 2017; 12:3:56 >



OneTreeHill
Konu Sahibi

12 Eylül 2017; 23:22:22

quote:

Orijinalden alıntı: Kadekici10

Hocam, videolarinin bazilarina baktim. Guzel olmus. Şimdi işin kolayına kaçıp, bütün videolarını izlemek yerine sana sorular soracam.

Cooler Master ile NZXT nin sitelerine girip fanların desibllerine ve airflow larına baktım. NZXT de rakamlar yüksek ve fiyatları pahalı. Cooler Master'da ise dbA lar düşük. Ama senin testinde sonuçlar farklı.

Yani bu durumda CM bize yanlış bilgi mi veriyor?
NZXT fanlar neden bu kadar pahalı?

Sen olsan hangi marka fan alırsın, fiyatı ne kadar?

Hue'den bahsediyorsanız bahsettiğiniz fiyatın nedeni aydınlatması ve digital arayüzü. Karşılaştırma yaparken benim test ettiğim fanların sonuçlarını karşılaştırırsanız daha iyi olur. Onun haricinde fanların ses ve performans orannın fiyata etkisi her zaman aynı paralelde olmuyor. Bazı firmalar kutu içeriği, malzeme kalitesi, yatak tipinden dolayı fiyatlandırma değişiyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kadekici10
13 Eylül 2017; 6:13:58
Hocam istersen şimdi 10 tane NZXT ile aynı (ama tıpatıp aynısı) ışıklandırma ve tip de farklı markalardan fan bulabilirim(ve bazıları NZXT gibi software ile kontrol ediliyor) Yani LED lightlı bir fan 75tl olması çok pahalı değil mi? Bir elektrikçiye gitseniz LED ışıklar kaç para ki? Ya da sıradan bir fan? NZXT görüntüde ve de kalitede güzel ürünlere sahip fakat F/P olarak çok kötü bir marka. Çünkü fiyatları çok pahalı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kadekici10 -- 13 Eylül 2017; 6:15:15 >


Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


JrMaster
16 Eylül 2017; 13:42:51
Nedense ledli fanları hiç sevemedim :) ama sistem güzel olmuş emeğine sağlık.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



BkE28
16 Aralık 2017; 13:50:51
Hocam merhaba



İnceleme harika olmuş



Corsair 570x crystal kasaya geçmeyi düşünüyorum önünde 3 adet sp120 fan geliyor. Uyumlu olsun diye 3 tane’de hd120 rgb fan alıcam bu arada sıvı soğutucu kullanıyorum. Fakat radyatör için hd120 iyi olurmu olmazmı ona karar veremedim. Sizce benim için bir problem oluştururmu? Oluşturursa başka bir öneriniz varmıdır?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BkE28 -- 16 Aralık 2017; 14:2:17 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cevap: Corsair HD120 RGB Led ve SP120 RGB Led Testte [Alevli Meyve Tabağı]  (2. sayfa)