Şimdi Ara

Crysis 1-2 uzaylı değişimi... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
3.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yöre farkıdır heralde bi lingshangliyle bi amerikanın giyinim tarzı aynı mı

    Şaka bi yana sefler zaten ilk oyundaki "core" bölümündeki gibi saydam bi madde gibi bişey. Metal olan şeyi giysi gibi düşünürsek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMuty34

    yöre farkıdır heralde bi lingshangliyle bi amerikanın giyinim tarzı aynı mı

    Şaka bi yana sefler zaten ilk oyundaki "core" bölümündeki gibi saydam bi madde gibi bişey. Metal olan şeyi giysi gibi düşünürsek...


    Bencede evrimleşmiş olma ihtimalleri yüksek. Ve üstündeki kıyafetlerde onların zırhlerı bu arada çünkü kendi vücutları hassas bir yapıya sahip özellikle kafa kısımları adete içi kırmızı su dolu poşet gibiler sniper ile kafalarını vurunca patlıyorlar!!




  • DX11 ve AA en büyük eksikti. İlk oyundaki uzaylıların daha orjinal olmasına rağmen bunları da sevdim. Küçük öncü, araştırmacı birlikler olaral bunları adaya göndermişlerdir, belkide kendi robotlarını, sonra da kendileri gelmiş olabilirler. Benim teorim.
  • Arkadaşlar Crytek firmasının Merkez Ofis binasının içini gösteren bir video var. O videoda Crytek ekibinden biri bu uzaylı yaratıkların zırhlarının ayak kısımlarında bulunan ve yürümelerini sağlayan ayak ekipmanın aynında giymiş ve yürüyordu. Yani oyundaki o ekipmanın aynını yapmışlar. Diyorum bunu yarın bir gün satarlar mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slimshadyTR

    DX11 ve AA en büyük eksikti. İlk oyundaki uzaylıların daha orjinal olmasına rağmen bunları da sevdim. Küçük öncü, araştırmacı birlikler olaral bunları adaya göndermişlerdir, belkide kendi robotlarını, sonra da kendileri gelmiş olabilirler. Benim teorim.


    evet belkide. kim bilir belki uzaylılarında robotları vardır




  • Bence de bu oyunda değişme nedenleri enerji almaları. Yani Crysis 1 de adamlar adayı nuke lediler ondan sonra heryer soğumadı, buz tutmadı Core un ilk ortaya çıktığındaki gib. Ama bence Crysis 2 senaryo bölümndeki en affedilmez, en saçma hata Central Park a (yada uzaylıya diyelim) nukleer saldırı yapılacak çabuk işini bitir Alcatraz muhabbetiydi. Ulan salak Pentagon, ilkinde nuke attın hayvanı büyüttün, yine mi aynı hatayı yapıp uzaylıyı büyüteceksin. Yapma etme hatandan ders çıkar. Ama yok. Nükleer silah var ya adamlarda şeker dağıtır gibi nuke dağıtıyorlar istedikleri yere
  • Crysis Türkiye Facebook beğen önerhttp://www.facebook.com/crysis?ref=ts#!/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Arkadaşlar Crytek firmasının Merkez Ofis binasının içini gösteren bir video var. O videoda Crytek ekibinden biri bu uzaylı yaratıkların zırhlarının ayak kısımlarında bulunan ve yürümelerini sağlayan ayak ekipmanın aynında giymiş ve yürüyordu. Yani oyundaki o ekipmanın aynını yapmışlar. Diyorum bunu yarın bir gün satarlar mı


    Satmazlar. Zaten Motion Capture için yapılmış birşey. Hareketlerini adam daha gerçekçi yapabilsin diye onları takıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bat-333 -- 10 Nisan 2011; 16:36:02 >
  • Bu yaratıklar daha güzel olmuş bence kafalarına yada açıkta olan yumuşak zayıf noktalarına ateş etmeyince kolay ölmüyorlar canlıymış hissi iyi idi bence.
    Birde DX10-11 olsa idi bu kadar performanslı oynayamazdık bu oyunu bence o yüzden sonraya bırakmış olabilirler birde oyunun satış işi var satışlarını etkileyecek bir oyun yok bu oyunla aynı zamanda çıkan bildiğim kadarı ile erken çıkartmak için bu şekilde bir geliştirme sonraya bırakılmış olabilir.
    DX9 iyidir enhızlı grafik apisi kendileri :) DX11 olsaydı tessellation performansı daha iyi olacağı için daha çok detay verilebilirdi grafiklere ama bence bu oyunun bu hali de gayet yeterli.
    Ayrıca bu oyunda bossların olmayışıda bence iyi olmuş aksi taktirde yanımızdaki askerlerin hayatta kalma olanağıda kalmazdı ilk oyun gibi tek başımıza atlarık meydana elimizdeki bütün cephaneyi boşaltırdık bossun üstüne geçerdik.
    HL2 tadında bir senaryo olmuş yakışmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slimshadyTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Arkadaşlar Crytek firmasının Merkez Ofis binasının içini gösteren bir video var. O videoda Crytek ekibinden biri bu uzaylı yaratıkların zırhlarının ayak kısımlarında bulunan ve yürümelerini sağlayan ayak ekipmanın aynında giymiş ve yürüyordu. Yani oyundaki o ekipmanın aynını yapmışlar. Diyorum bunu yarın bir gün satarlar mı


    Satmazlar. Zaten Motion Capture için yapılmış birşey. Hareketlerini adam daha gerçekçi yapabilsin diye onları takıyorlar.


    Benim dediğim olayda oyun sırasında çalışma yapılırken çekilmiş bir video değil. Adam elinde kahve ile ofis koridorlarında yürüyor üzerinde de normal günlük kıyafet var ve cihazın üzerin de herhangi bir algılama ve hareketleri bilgisayarlara gönderecek bir mekanizma yok.




  • paylaş videoyu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant


    quote:

    Orijinalden alıntı: slimshadyTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Arkadaşlar Crytek firmasının Merkez Ofis binasının içini gösteren bir video var. O videoda Crytek ekibinden biri bu uzaylı yaratıkların zırhlarının ayak kısımlarında bulunan ve yürümelerini sağlayan ayak ekipmanın aynında giymiş ve yürüyordu. Yani oyundaki o ekipmanın aynını yapmışlar. Diyorum bunu yarın bir gün satarlar mı


    Satmazlar. Zaten Motion Capture için yapılmış birşey. Hareketlerini adam daha gerçekçi yapabilsin diye onları takıyorlar.


    Benim dediğim olayda oyun sırasında çalışma yapılırken çekilmiş bir video değil. Adam elinde kahve ile ofis koridorlarında yürüyor üzerinde de normal günlük kıyafet var ve cihazın üzerin de herhangi bir algılama ve hareketleri bilgisayarlara gönderecek bir mekanizma yok.

    videoyu koy bakalım ama satmazlar diyim ben.




  • öncelikle benim teorim şu biraz saçma olabilir ama bana göre en uygunu bu şimdi bence nuke ile lingshandeki uzaylılar öldu hemde hepsi sonrahargreave onların dnasını felan kullanarak teknolojilerini felan işte onlardan bunları yarattı C2 dede bunlar vardı ve hargreave bunları giysiyi prophet'dan alıp getirmeleri için tasarlamıştı bu benim teorim çünkü Alcatraz ile Duşen uzay gemisine gittigimizde ne demişti Nathan Gould Demiştiki "Bunlar Erimiş İnsan" felan demişti bu benim aklıma bu geldi ilk önce ve 2 de hatırlarsanız ilk başta sef uzay gemisi suyun altından çıkmıştı hatırlarsanız işte kovan New Yorkun altındaydı yani Alfa Sef te orada gelişti ve en son C3 te öldurduk bu benim teorim iyi oyunlar
  • ***************** SPOİLER****************

    C2 de ilerleyen bölümlerde Hargreev'in özel odasına gidiyoruz.Hargreev Cell şirketinin ortaklarından (Hargreev nano suiti geliştirenlerden birisi) kendini kapsül içinde donduruyor ve nano suit programı son evresine ulaşıncaya dek bekliyor.Bu gelişim sürecini prophet ve ekibi gerçekleştiriyor.Hargreev konuşmasında (Prophet'da oyun sonunda bu tür konuşma yapıyor) uzaylıların asırlardır dünyada olduğundan bahsediyor ve savaşmak için insan üstü bir gücün gerektiğini,işte bu yüzden ''kendisi için'' nano suiti geliştiriyor.Tabi Prophet ve ekibi (Nomad,Jester,Sayko ve diğerleri) kullanılıyor,bildiğiniz gibi suit gelişiyor.2. ve 3. oyunda geliştiğini gösteriyorlar,en sonunda zati uzaylılarla temasa geçebiliyor.Uzaylıların değişimine gelirsek eğer pekte akıllı yaratıklar olduğunu söyleyemem (benim anladığım bu) kovan zihniyeti ile hareket eden,yok etmeye programlanmış et çuvalları gibi.Üstteki bir arkadaşın bahsetiği gibi ilk başlarda uçan et torbaları ve farklı versiyonları varken.2. oyunda şehir ortamında hareket edebilmek için metal iskelete (aslında mantıklı eksoskeleton tarzında zıplamayı ve yüksek miktarda güç uygulamayı sağlayan iskelet) evrimleşiyorlar.Bazı versiyonları görünmezlik özelliğine sahipken bazıları da devasa büyüklükte olup ağır silahlara sahip oluyor.Nüke ile güçlenme mevzusu Godzill'ya benzetiyorum uzaylı konseptinin genelde bir parçası oluyor.Bu uzaylı arkadaşlarımız 3. oyunda ise yıllar geçtikten sonra ormana dönmüş Amerika şehirlerindeki Nano kubbe denilen yerlere hapsediliyor ve bu bölgelerde evrimleşiyorlar.Avcı tipi modeller genelde vur-kaç ve pusuda bekle mantığındalar,2. oyunda gördüğümüz ağır tiplerde aynı şekilde duruyor.Cell şirketi bu sefer bu kubbeler içinde ''Alfa sef'' denilen uzaylıdan mı yoksa farklı uzaylı çekirdeğindenmi bilmiyorum ama enerji çekmeye başlıyor.E hali ile bu enerjiyi satıyor ''Sınırsız enerji'' sahibi bir şirket ne yapar ? tekelleşir.Bu tekelleşme insanları kendilerine köle etmeye kadar varıyor,kendi askeri kuvvetleri bile var.3. oyunda kubbelerin içindeki dümeni bozmak için ''isyancı guruplar'' tarafından çatışıyoruz ve en sonunda alfa sef ile kapışıyoruz.Tabi Cell şirketinin bütün sistemi çöküyor,aslında bir noktada hikayeyi sonlandırmak gibi oluyor.Neden derseniz,Alfa sef bu nomıssızların lideri,eğer olursa sonraki hikayede nasıl kıvırırlar bilemiyorum.Tahminim her uzaylı parti,bölük,tümen ne derseniz başında bir alfa bulunuyor diyebiliriz.Bu çakallar dünyanın her yerinde ise Prophet işi uzun,yani devam edilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kımyasal -- 29 Ağustos 2014; 13:36:07 >




  • şimdi 3. oyunu bitirdim.1. oyundaki en güzel olay özgür açık harita yapısıydı kafamıza göre oynuyorduk bazı bölümleri.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.