Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
18.858
Cevap
210
Favori
1.058.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acaba Türkçe çıkartırlar mı. CD Projekt, Witcher 2 ve Witcher 3'ü Türkçe sunması sonrasında bu oyun içinde çok umutlanmıştım.
  • bence beklentiyi aşırı yükselttiler gameplay göstermeyerek. Bu iyi mi oldu kötü mü bilemedim...
  • Oynanış Gamescom'a saklandı büyük ihtimalle zaten trailer'da da bunun mesajı gk_WIP (Gamescom Köln-Work In Progress) ile verildi, keşke E3'de de birkaç dakikalık bir oynanış görseydik.
  • Edit:Yukarıda paylaşılmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 16 Haziran 2018; 17:17:26 >
  • Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber
  • Kapalı kapılar arkasında gösterilen demo versiyonu çalıştıran bilgisayarın özellikleri belli olmuş. 1080p çözünürlükte 30FPS ve yer yer 30FPS altı performans verebilen sistem şu şekilde:

    CPU: Intel i7-8700k @3.70 GHz
    MB: Asus ROG STRIX Z370-I Gaming
    RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15
    GPU: Geforce GTX 1080 Ti
    SSD: Samsung 960 Pro 512GB M.2 PCIe
    PSU: Corsair SF600 600W
    Kaynak

    Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber

    Tek kaygılı duran yanı 1080p çözünürlükte bu performansı veriyor olması zira 4K'da bekliyordu insanlar bu şekilde bir FPS performansını. Kaynağı veren kişilerden birisi 1080p demiş fakat nasıl emin oldu, piksel falan mı saydı onu bilemiyoruz tabii ki. Final optimizasyonlarından sonra bu değerler oldukça oynayabilir. Yine de yeni nesile ihtiyacımız olacakmış gibi duruyor.

    Ayrıca oyunun Ağustos ayında Köln'de gerçekleşecek olan Gamescom 2018'de olacağı kesinleşti. Fakat demonun yine gazetecilere mi gösterileceği yoksa halk ile mi paylaşacağı belli değil. Her halükarda orada olacağız bir şeyler görme umuduyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 17 Haziran 2018; 13:18:39 >




  • Blackworms kullanıcısına yanıt
    1080p de bu özellikle 30 fps veriyorsa geçmiş olsun, hype'ı söndürebiliriz.
  • The Witcher oyunlarının hepsi de sorunlu çıktı anlaşılan Cyberpunk 2077 sadece The Witcher kalitesini değil performans sorunlarını da bir üst seviyeye taşıyacak.
  • -Bane kullanıcısına yanıt
    Sağlam downgrade gelecek. Gösterilmemesinin nedeni de budur diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4K olmasın?. Ayrıca daha en az 1-1.5 sene var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun %100 downgrade yiyecek. Kanıt olarak aşağıdaki trailera bakabilirsiniz. Oradaki grafiklerle çıkmış olan oyun arasında oldukça fark var malesef. Aynısı Cyberpunk 2077 için de olacak.

  • Oyunun downgrade yiyeceği belli zaten her oyun downgrade yer ama kimisi çok göze batmaz kimiside yahu bu ne dedirtir . Cyberpunk da oha downgrade in dibine vurmuşlar diyeceğiniz bir oaly yaşanmayacak çünkü bu oyun ile NVİDİA kart satacak reklam olarak kullanacak , yeni nesil kartlar için yapılıyor bu oyun ki NVİDİA nın bir sürü teknolojisini kullanacak oyun

    PS4 de orta ayarlarda çalışır , XBOX ONE X de iyi grafiklerde çalışır PC de ise imkanınız varsa yeni seri kart alırsanız ULTRA ayarlarda oynarsınız . Ha bunlar yoksa alacak imkanınızda yoksa zaten boşuna HYPE yapıyorsunuz .
  • Volta mı sattıracaklar hocam Turing çıkacak sözde onda bile %10-15 performans farkı olacak Volta'yı bilemem öyle amaçları varsa 3 -4 sene sonra çıkacak demek oluyor. Ben sanmıyorum yani. Eğer güncel konsollar kaldırırsa 1060 sahibi birisi çok rahat oynar. Zira Xbox One her ne kadar güçlü ve 6 tfops ekran kartına da sahip olsa işlemcisi mobil olduktan sonra yeterince yararlanamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reddit'te bir kullanıcı AMA yapmış ve tüm soruları yanıtlamış. Ben de orada bulunan en Top soruları toplayıp Türkçeye çevirdim ve aşağıdaki gibi bir liste oluşturdum arkadaşlar. Yararlanabilirsiniz, hem de daha detaylı bilgileri öğrenmiş oluruz.

    • Q1: Soundtrack nasıldı?
      A1: Oldukça iyiydi. Genel olarak synth ağırlıklı; fakat radyo istasyonlarında çalan çeşitli müzikler de mevcut. Heavy Metal, Punk ve yabancı geleneksel müzikler de vardı. Ayrıca radyolarda reklamlar ve sunucular da mevcut.

    • Q2: Karakterin vücudunu First Person olarak görebiliyor muyuz? (Bacaklar vs.)
      A2: Evet görebiliyoruz.

    • Q3: Demoda gördüğünüz en çılgınca şey neydi?
      A3: V’nin elleri huzursuz olarak görülüyor, sonrasında da tıpkı orijinal teaser fragmanında olduğu gibi bıçaklar çıkıyor. Daha sonra iki korumayı görüyor ve bıçaklardan birisini duvara geçirip durmadan önce duvarda biraz koşuyor. Artık tam üstlerinde duruyor. Daha sonra korumalardan birisinin silahını hackliyor ve tutukluk yaptırıyor. Sonrasında ilk korumanın üzerine atlıyor ve diğer korumaya gözünü kestirmeden önce boynundan bıçaklıyor. Diğer korumanın silahı tutuklu yapıyor ve daha sonra V onu da hallediyor. Sunucu “Farklı oynanış stillerini özendirmeye çalışıyoruz. İsterseniz bir pasifist, isterseniz de siberninja olabilirsiniz” diyor. Siberninja’dan azıcık da olsa bahsedilmesi tüm günümü güzelleştirdi.

    • Q4: Samuray kılıçları ve kollardan çıkan bıçakların kullanılabilecek tek yakın dövüş silahları olacağını konfirme ettiler mi?
      A4: Bundan bahsetmediler, fakat “çok çeşitli yakın dövüş silahları” olacağını söylediler. Dolayısıyla yalnızca o ikisinin olacağını sanmıyorum. Yakın dövüş olarak oynamak da mantıklı görünüyor. Karşılama/Savuşturma (Parry) mekaniği mevcut ve katana kullanabiliyorsunuz.

    • Q5: Yakın dövüş yetenek ve teknolojilerini gösterdiler mi? Koldan çıkan bıçakları düşmana fırlatma vs. gibi farklı unsurlar var mıydı?
      A5: Bıçak kısmını sona saklamışlardı, fakat eminim ki “illegal geliştirmeler” yapmaya gönüllü olan bazı doktorlarca geliştirilebilir yetenekler olacaktır. Oyunda geliştirmeler doktorlar aracılığıyla vs. yapılabiliyor.

    • Q6: Envanter sisteminin nasıl göründüğünü söyleyebilir misiniz? The Witcher 3’e benzer bir envanter sistemi mi mevcut? Karakterinizi görebiliyor ve/veya döndürebiliyor musunuz?
      A6: Evet envanterde karakterinizi görebiliyorsunuz. The Witcher 3’de bulunana oldukça benzer bir yapıda fakat daha transparan ve tech-y.

    • Q7: Envanter sisteminin kabaca bir MS Paint versiyonunu istesek çok şey mi istemiş oluruz? Sadece genel yapısı ve görünüşü vs.
      A7: Açıkçası tüm detayları hatırlayamıyorum. Karakterin tüm hali envanterin en sağında yer alıyor ve toplam ekranın 1/3’ünü dolduruyor. Envanterle ilgili olan kısım sol tarafta kalıyor, tıpkı The Witcher 3’deki gibi.

    • Q8: Envanter veya menüye döndüğünüzde oyun duruyor mu?
      A8: Sanırım.

    • Q9: Gizlilik elementi daha az olan bir yakın dövüş sistemi bekleyebileceğimiz izlenimi verildi mi?
      A9: Eğer Tank yetenekleri gibi hususları geliştirebiliyorsak yakın dövüş de oynanabilir görülüyor. Oyun içinde inanılmaz hızlı hareket edebiliyorsunuz. Dolayısıyla karakterlerin hızlıca hareket edip, yakın dövüş yetenekleriyle insanları öldürebileceğini şimdiden görebiliyorum.

    • Q10: Oyun teknolojisi nasıl? Saç simülasyonları (Hairworks) vs. The Witcher 3’den daha mı iyi? Kıyafetler ve benzer tipteki materyaller? Deformasyon, yıkım veya bahsini edebileceğiniz daha farklı bir teknoloji var mıydı?
      A10: Oyunda çok fazla yıkım elementi mevcut. Duvarlar aşınıyor, saklandığınız yerler parçalanıyor. Sütunlar yoğun çatışmaya maruz kaldığında harap oluyor. Aslında bakılırsa kıfayetlerden bahsedebilecek bir husus olmadı fakat oyunun dünyası ve detayı çok iyiydi. Oyundaki popülasyon yoğunluğu çok fazlaydı (neredeyse Hitman seviyesinde). Saçlarda vs. herhangi bir teknoloji göremedim, fakat henüz optimize edilmediği için konulmadığı konusunda şüphelerim mevcut. Ben açıkçası oyunda neredeyse hiç yükleme ekranı olmaması ve görüş uzaklığı konularına çok şaşırdım. İnanılmaz bir şey. Oyunu gündüz vakti göstermek istemelerine bu sebeple şaşırmıyorum.

    • Q11: Senaryo ve diyalogların kalitesi hakkında ne düşüyorsunuz?
      A11: Bence güzel. Savaş sahnelerinin arasına serpiştirilen şakalaşma, espriler oldukça iyi. The Witcher 3’deki gibi, fakat bir üst seviyeye taşınmış hali. İnsanlarla konuşmanız gereken esas Cutscene diyalogları oldukça eğlenceli, fakat aynı zamanda da Cyberpunk stiline çok güzel oturan bir şekilde.

    • Q12: “Esas Cutscene diyalogları” olarak bahsettiğimiz sahneler TP (Third Person) bakış açısıyla mı?
      A12: Evet öyleler. Bazı sahneler FP bakış açısını kullanıyor fakat bu sizi oyunun içine daha çok alıyor. Örneğin bir sahnede arabanın arkasında oturan bir adamla konuşuyorsunuz. Size görev hakkında bilgiler verir ve sigara içerken, şoför de sizi şehirde dolaştırıyor. Her ne kadar ben oynamıyor olsam da, oldukça iyiydi ve oyuna daha çok odaklanmış şekilde hissettim.

    • Q13: Oyundaki çatışma sistemini farklı oyunlar ile kıyaslayabilir misiniz? Eğer kıyaslarsanız, oyundaki vuruş hissayatının hangi oyuna daha yakın olduğunu düşünüyorsunuz?
      A13: Oyundaki çatışma sistemi, az bir şey Titanfall mekanikleriyle birleşmiş Dishonored şeklinde hissettiriyor. Geliştirici oyunu tanıtırken sürekli olarak korunma almak için kayıyor veya duvarda koşuyordu. Silahlı çatışma birçok oyunun birleşimi gibi görünüyor fakat ben sevdim. Ana tabancanız neredeyse Borderlands silahı gibi hissettiriyor fakat Doom elementleri gibi hissettiren birçok modifiye edilmiş silah da mevcut. Silahlı çatışmanın oldukça tatmin edici ve akıcı olduğunu söylerdim. Açıkçası oyunun hep Deus Ex gibi kalitesiz veya sürekli olarak gizlenmeye endeksli olacağını sanıp korkuyordum; fakat CP77 oldukça hızlı bir akışa sahip. AYRICA! Duvarların arkasında da vurabiliyorsunuz. Duvarın diğer tarafında bulunan düşman elindeki büyük bir silahla duvara doğru ateş etmeye başladı. Her tarafta uçuşan parçalar mevcutken, V camdan içeri yandan destek olmaya çalışıyor. Bu esnada da ortağınız Jackie (fragmandaki iri yarı arkadaş) direkt olarak duvardan içeri koşarak elemanı etkisiz hale getiriyor.

    • Q14: Düşmanların dayanıklılığı nasıldı? Division mı, Destiny mi yoksa Bioshock mı?
      A14: Düşmanları öldürme süresinin kötü olmadığını düşünüyorum. Belki biraz Borderlands’deki düşük seviye düşmanlar gibiler. Ayrıca Borderlands dememin sebebi, bazı düşmanların gözünüzde bulunan teknolojiyle taranıp, zayıflıklarının vs. ortaya çıkartılabilmesinden dolayıdır.

    • Q15: Korunma mekanizması nasıl işliyor? Far Cry gibi olduça doğal hissettiren, akıcı ve yanlardan eğilip vs. ateş edebildiğimiz şekilde mi? Yoksa Rainbow Six Vegas’ta vs. olduğu gibi TP bakış açısında mı?
      A15: Far Cry.

    • Q16: Sunumun önceden planlanmış (Scripted) olduğu düşünüyor musunuz?
      A16: Dİğer gazetcilerin röportajlarını vs. de okuduktan sonra, bayağı planlanmış olduğunu söyleyebilirim. Fakat yapımcı oyunu gerçekten oynuyordu. Hatta sunucuya takılarak sokakta yürüyen kediyi vuracakmış gibi yapıyordu.

    • Q17: Oyunda yükleme ekranları var mı?
      A17: Hayır. Açıkçası aklımın almadığı bir şey. V apartmandan aşağı doğru inmek için asansöre biniyor ve bu esnada, asansör yavaşça aşağı inerken siz de tüm şehri görebiliyorsunuz.

    • Q18: Oynanabilir olan karakter seviye atlayabiliyor mu? Seviyenin oyun içerisindeki anlamı tam olarak nedir? Yalnızca yeni yetenekleri ve geliştirmeleri kullanabileceğiniz bir yapı mı sunuyor?
      A18: Görünüşe bakılırsa, geliştirmeler kredi kullanımları aracılığıyla alınabiliyor. Oyunda ayrıca karakter statları bulunuyor -ki sanıyorum bunları XP ile geliştirebiliyoruz. Statlar şu şekilde; Strength, Constitution, Tech, Cool, Intelligence ve Reflex.

    • Q19: The Witcher 3 karşılaştırıldığında yüz animasyonları nasıldı?
      A19: Bazı karakterler gerçekten çok ama çok iyi görünüyordu. Doktor inanılmaz detaylıydı, hatta yanağındaki pigmentleri vs. bile seçebiliyorsunuz. Diğer karakter modellemeleri biraz daha kabacaydı, fakat birçok şeyin hala değişebileceği ve bazı hususların da optimizasyona ihtiyacı olduğu söylendi. Ayrıca tıpkı The Witcher 3’de olduğu gibi gözler olayı bitiriyordu.

    • Q20: Gizlilik mekanizması nasıl? Herhangi bir geliştirme ile vs. alabileceğimiz görünmezlik gibi şeyler var mıydı?
      A20: Görünmezlik için herhangi bir şey göremedim fakat gizlilik mekanizması Dishonored’a yakın bir şekilde. Birçok dikey hareket ve hızlı eliminasyonlar mevcut. Bence çok güzeldi ve hatta biraz Ghost in the Shell havası veriyordu.

    • Q21: Oyunun havası genel olarak nasıldı? Yani, NPC’lerin etrafta yürümeleri vs. nasıl hissettiriyordu? Örneğin The Witcher 3 ve GTA 5 ile karşılaştırırsak, bunlarla aynı seviyede miydi yoksa daha çok derinliği olan farklı bir yapıda mıydı? Örneğin The Witcher 3’de her ne kadar çok fazla NPC olsa da, şehrin boş hissettirmesi çok uzun sürmüyor zira NPC’ler ile etkileşim mevcut değil. Sunum bu tarz şeyleri anlamak için yeterli miydi?
      A21: Açıkçası popülasyon yoğunluğu bana daha çok 2016 Hitman’i hatırlattı. Belki biraz daha küçüğü olabilir. Aynı anda gerçekleşen birden çok rastgele olay vardı ve hem çok güzel hem de dinamik hissettiriyordu. Sanki yaşayan bir dünyanın içindeymişsiniz gibi. Apartman kapılarını tekmeleyen polisler, duman ve sisin dolu olduğu pazar yerleri, sokaklardaki evsizler, antrenman botlarıyla boks yapan dövüşçüler vs. Dünya oldukça canlı hissettiriyordu ve popülasyon yoğunluğu da oldukça etkileyiciydi.

    • Q22: Rastgele bir şekilde NPC’leri öldürebileceğimizi biliyor musunuz? GTA’daki gibi arabaları çalma vs. şeklinde mi yoksa The Witcher 3’deki gibi saldırılamaz şekilde mi?
      A22: Henüz bu şekilde bir şey gösterilmedi fakat içeride birkaç kişiyle sohbet ettiğimde NPC’lerle etkileşime girilebileceğini fakat bunların da sonuçları olacağını dile getirdiler.

    • Q23: Loot ve envanter sistemi nasıldı?
      A23: Cesetlerde bulunan eşyaları alabiliyorsunuz, mermiler vs. gibi. Envanterde nasıl göründüklerini bilmiyorum açıkçası.

    • Q24: Oyun bitime ne kadar yakın görünüyordu? E3 tanıtımından bağımsız olarak öne çıkan farklı teknolojiler vs. var mıydı? Efektler, mekanikler...
      A24: Fragman oyuna oldukça sadık bir şekildeydi. Açıkçası fragmanda bulunan bazı yerlerin oyunda da oluşturulabileceğini düşünüyorum. Böyle demişken; gösterilen şey pek tabii ki yalnızca bir tanıtımdı ve oyun gerçek anlamda az bir şey de olsa daha az etkileyici görünüyordu. Fakat oyun hala yapım aşamasında ve kesinlikle tanıtımdaki seviyeye optimize edilebilir. İç ve dış mekanlar inanılmaz bir detay içeriyor ve aynı anda birden fazla olan olay var. Bence CDPR bunun altından kalkabilir.

    • Q25: “Dikeylik” nasıldı? Oyundaki birçok binanın GTA’daki gibi yalnızca büyük bloklar olduğunu mu düşünüyorsunuz? Yoksa birçok kattan oluşan ve erişebilir iç mekanları olan veya erişilemeseler bile en azından insanların camda bir şeylerle uğraştıkları bir yapıda mı?
      A25: Dikeylik inanılmaz. Binalar birbirine olduça yakın bir şekilde ve görünüşe göre hepsinde girmek için asansör mevcut. Tonlarca pazar yeri, bar, nargile dükkanları mevcut ve oyuncular buralara girip arka kapıdan çıkabiliyorlar.

    • Q26: Diğer FPS’lerde gördüğümüz gibi standart bir silah taşıma pozisyonu mu mevcut? Etrafta dolaşırken silah daha doğal bir şekilde vs. mi tutuluyor? Ya da silahları birden bire yoktan var eder şekilde mi çekiyoruz?
      A26: Silahları saklayabiliyor ya da kılıfına koyabiliyorsunuz.

    • Q27: Night City olarak gördüğümüz panorama oyun içi görüntülerden mi oluşuyor? (CDPR çadırında panorama resim mevcuttu, ona atıfa bulunuluyor.)
      A27: Demonun bir anında karakter V apartmanının güneşliklerini açıyor ve bizler de bu panoramaya aşırı derecede benzeyen bir manzarayla karşılaşıyoruz.

    • Q28: HUD ve yazılar ne renkteydi? PS4 bu oyunu çalıştırabilir gibi görünüyor mu? Karakter yaratma ekranı detaylı mı yoksa daha önceden oluşturulmuş hazır yüzler mi mevcut? Krom renk cilde sahip olabiliyor muyuz?
      A28: Beni şaşırtan şeylerden birisi de HUD’nin çok minimal olmasıydı -ki bence oldukça başarılı bir dizayn tercihi olmuş. Kendinizi ne kadar geliştirirseniz HUD de ona istinaden yeni özellikler kazanabiliyor. Böyle demişken, HUD parlak sarı ve gri renklerinde. Ayrıca oldukça da transparan.

      Açıkçası oyun çok ama çok sıkışık ve etkileyici görünüyor. Dolayısıyla oyunun PS4’te nasıl çalışabileceğinden bile emin değilim. Bana kalırsa en iyi biçimde yeni konsollar ve PC donanımlarında çalışacaktır.

      Karakterinizi özelleştirebileceğiniz birçok dövme, yüz özelleştirmesi, saç tipi, piercing ve kıyafet mevcut. Karakterinizin geçmiş hikayesini seçebiliyorsunuz; örneğin, Night City’e neden geldiğiniz, çocukluk kahramanınız vs. gibi. Kendinizi krom yapıp yapamayacağınız hakkında bir bilgi yok.

    • Q29: Karakter süper kahraman özellikleri gibi güçlere sahip mi? Ya da aşırı güçlü diyebileceğimiz bazı fantastic özelliklere?
      A29: Aşırı güçlü diyebileceğimiz tek silah akıllı silahlardı -ki bunlar da düşmana kitlenerek hızlı ateş edebiliyorlar.

    • Q30: Sürüş ve şehrin atmosferi nasıl?
      A30: Sürüş gayet güzel, fakat biraz gerçek dışı-eğlenceli (arcadey) hissettiriyor. Ama yine de bir ağırlığı mevcut.

    • Q31: Hava durumu nasıldı?
      A31: Güneşli ama Cyberpunk’a özgü bir şekilde. Telaşlanmanıza gerek yok ama, zira Asya dili karakterlerini içeren tonlarca neon tabela, dumanlı/sisli pazar yerleri mevcut. Gece muazzam görüneceklerinden hiç şüphem yok. Özellikle gündüz vakti seçilmiş, zira şehrin detaylarını göstermek istemişler.

    • Q32: Oyunu klavye/fare kombinasyonla mı oynamak daha iyi yoksa gamepad ile mi?
      A32: Bence klavye/fare kombinasyonu zira savaş sahneleri oldukça hızlı. Ama aynı zamanda biraz daha yavaş ve “tank-y” şekilde de oynayabiliyorsunuz. Öyle olunca gamepad de iş görebilir.


    Diğer gazeteciler tarafından paylaşılmayan bazı ek bilgiler:

    • Çöpler ve kalıntılar rüzgarla etkileşim içinde. Trauma Team gemisi inmeye çalıştığı sırada teneke kutular ve çöpler uçuşuyordu.
    • Yoldaki çevre mekanikleri yıkılabilir biçimde. Çöp kutusuna vesaire vurduğunuzda içindeki çöpler yola saçılabiliyor.
    • Sokaklarda Dinamik AI olarak tanımlanabilecek onlarca element mevcut. Örneğin; evsizlerin dilenmesi, polislerin cinayet mahalini incelemesi ve sokaklardaki cinayetler/suçlar...
    • Sokaklarda bulunan serseriler düşman olarak görülebiliyor. Müdahale edilebiliyor bu sebeple.
    • Dinamik hava durumu mevcut. Yağmur, fırtınalar ve hatta asit yağmuru bile mevcut.
    • Yakın dövüş olarak oynamak tamamıyla mümkün. Kılıçlar ve Parry mekaniği mevcut.
    • Mermileri duvardan sektirerek düşmanları öldürmek mümkün.

    https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/8rkfne/hey_guys_i_saw_the_cyberpunk_2077_gameplay_demo/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 17 Haziran 2018; 20:25:43 >




  • Hocam ben bu oyunun 2019 sonu 2020 yılının ortalarına doğru çıkacağını düşünüyorum . Biz bu nesili atlıyoruz direk PS5 e yöneldikte diyebilirler . Daha ortada hiçbir şey yok , bir sürü beğenmedikleri şeyler varmış onları düzeltecekler . Hatta oyunun ne kadar büyük olduklarını bile bilmiyorlarmış . Oyun büyük olacak ama ne kadar olacak bilmiyoruz , elimizdeki parçaları birleştirince göreceğiz büyüklüğünü diyorlar ...

    Bu tür oyunların sorunu şudur çok erkenden duyuruyorlar , sonra duyurularının altında ezilmemek için bir şeyler gösteriyorlar . Bunları da kapalı kapılar ardından yapıyorlar . Nasa bilgisayarı gibi sistemi olan PC de 1080p demişler Bunları görüpte şuanki kartlara yapılmayacağını söylemek çok güç değil bence en az 1-2 senesi var bu oyunun ve eğer bu oyun böyle bir sisstem istiyorsa ne benim PC kaldırır bu oyunu ne de PS4 Pro da akıcı bir deneyim alabilirim . Yeni nesil amiral bir kart alıp beklemede kalacağım ben .

    Açıkçası TES 6 , STARFİELD , Cyberpunk 2077 ben bunların bu nesile geleceğinden çok şüpheliyim .




  • Hocam şuanki kartlar belki en üst grafiklerde açmaz ama orta üst ayarlarda oynatırlar. Şuanki ekran kartlarını çöpe atamazlar. O kadar iyi grafikli bir oyun olacağına inanmıyorum. Oyun daha pre-alphada gösterilmiştir ve bir dünya optimizasyon yapacaklardır.



    Ortalıkta rekabet yok adamlar senelerdir aynı kartı satıyor. Turing ile gelen %10-20 performans farkı yüzünden bizim ekran kartları çöp olacaksa yazıklar olsun. Yemin ediyorum PC almam bir daha. Gider Xbox yeni nesil alırım klavye fare desteği de gelecek bence onunla oynarım. Tam kafayı yemelik durum



    Hadi her şeyi geçtim yeni ekran kartları daha pahalı olacak diyorlar. Bu durumu da göz önüne alırsak nasıl alıp oynayacağız hacı bu oyunu.



    Ben bizim halihazırdaki kartların yeterince güçlü olduğunu düşünüyorum o yüzden 4K ,2K veya 1080P very ultra dışında yeni nesil kartlara gerek yok. Hele 1080Tİ kartla 1080P 30 FPS'de kaldırmıyorsa zaten yeni kartlar da kaldırmaz(1170 mesela.). Yani 1180 alan adam ultrada 60-70 FPS de ancak oynar (%20 performans farkı göz önüne alıyorum)ki bu büyük rezillik olurdu. Ben şuanki durumu tamamen very early Alpha olmasına bağlıyorum. Zaten güncel nesile de çıkacağını düşünüyorum fakat nasıl oynatır bilmiyorum. 900P?



    1080 ti gibi güçlü bir kart kaldırmıyorsa Titan serisi ne yapacak merak konusu. Yani 1080P oynayacaksanız Titan mi alın diyecekler bize.



    Tabi doğruysa volta mimarisi çıkacak da ne zaman bilmiyoruz. Eğer onla çıkacaksa normal bulurum bu güçsüzlüğü. Şuanki kartlarla performans farkı çok olacaktır.

    Ayrıca 2077 şuanki nesil konsollara gelecek.

    https://www.cyberpunk.net/en



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Return to Monke -- 17 Haziran 2018; 16:13:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Blackworms kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık hocam, güzel bilgileri buraya taşımışsın.
  • Oyunun downgrade yiyeceğini düşünmüyorum. Trailer deki grafikler o kadar üst düzey değil zaten. Witcher 3 ve gta 5 de de var o kadar grafik. Diğer bir nedeni ise witcher 3 downgrade yemişti ve tepki almışlardı. Yani bu hatayı tekrar edeceklerini sanmam.



    1080ti ile oyunun 1080p 30 fps çalışması mantıksız yalan olabilir bence.

    Oyunu yapan adamların ekran kartları ile ilgili en az oyuncular kadar bilgisi vardır herhalde. 1080ti gibi bir kart alabilecek oyuncu sayısı çok az kaldı ki 30fps çalışıyormuş birde. Kimse böyle bir optimizasyon yapmaz oyununa. Ama bu oyun 5 sene sonra çıkacaksa işler değişir tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar unutmayın ki oyunda optimizasyon falan yok şu anda. Yapım aşamasında olan bir şeyin çatısını koyup ondan sonra yeniden yapmaya devam edemez pek tabii ki. Nihaiyete ermeden optimizasyona geçilecektir -ki bir stüdyonun gerçekten AAA olup olmadığını belli eden yegane şeylerden birisi de bu optimizasyon tecrübesidir. REDengine'deki geniş çaplı bilgileri ve In-House oyun motoru olduğu için tertemiz bir hale getireceklerdir çıkmadan önce.

    Ama ben de yeni nesil Nvidia kartlarına endeksli çıkartılacağını düşünüyorum. Elini cebine atmak zorunda kalacak insanlar zira 1180'nin Titan XP'den biraz daha hızlı olabileceğini yazıyordu tüm teknoloji siteleri. Ona endeksli gidilecektir.

    @CheKD, rica ederim. İşe yaradıysa ne mutlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 17 Haziran 2018; 17:15:16 >
  • Final Getsuga Tenshou kullanıcısına yanıt
    Güncel nesile çıkacağına göre en geç 2020'de çıkacaktır. O yüzden Turing ekran kartları olacak o aralıkta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.