Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (941. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.858
Cevap
210
Favori
1.058.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 939940941942943
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt
    22 saat oynadım karakterimi devamlı geliştiriyorum hangi build'i yapmak lazım, yan görevleri de devamlı yapmaya çalışıyorum, en son vodoo kalanının metroda içinden geçtim
  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Tek el tabanca skillerine yüklen yanlış hatırlamıyorsam reflekslerin içindeydi. Tabanca için Chippin’ In diye bir görev yapacaksın. Kısa süreli işler ve ek işleri atlamadan yaparsan görevi kaçırmazsın
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt
    Witcher oynarkende bir tane bile yan görev bırakmadım bunda da bırakmam o silahı alacağım
  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Ana oyunda yan görevler ana görevlerden daha keyifli
    Dlcde ise ana görevler kalite açısından hepsini kaldırır çöpe atar
  • JaReD22 kullanıcısına yanıt
    Evet güzel yan görevlere denk geldim, basit bir yan görevdi ama basitçe hazırlanmamıştı, oyunu şuan duraksamadan oynuyorum acayip hoşuma gitti

    bir görevde adam karısının kendisini aldattığını söylüyor takip ediyorum olay tamamen farklı, adama durum düşündüğün gibi değil karın sana anlatacak diyorum burda bitiyor bir kaç saat sonra kadın arıyor kavga etmişler adam kadını evden kovmuş, farklı bir karar versem belkide mutlu olacaklardı
  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Evet bazı görevlerde cevaplara göre değişebiliyor :)
  • Siber donanım kısmında donanım gücü RAM'lerimizi belirlediğimiz yere "düşman Hack saldırılarını auto engelle" diye bir şey eklemiştim, mesela birisini hack'lerken (Takip Edilebilir yazan) karşımızdaki de bizi hackliyor %1'den %100 sayıyor bizim yerimizi tespit edip buluyor peki bunu o anlarda nasıl engelleyebiliyoruz?. Bizi hack'leyeni öldürmeden onu durdurmaya özel bir siber donanım falan şansımız var mı?.

    ---
    Not: Phantom Liberty için Spoiler vermem lazım mesaj sayfasında yazımızı Spoiler'a alacak komut tuşu bir şey yok bulamadım. Ne yapıyorduk yazının başına sonuna mı ne " [spoiler] " diye ekliyorduk da neydi tam onu bir yazsanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ravenholm -- 26 Ocak 2024; 15:39:32 >
  • Bu oyunda pistol kullanmak müthiş zevkli ya, genelde Malorian isimli tabancayı kullanıyorum herkese tek atıyorum, reload animasyonu da efsane
  • bu modu alan oldu mu



    NextGen Dreamsyoutube
    Ultra realistic motorbike ride through Night City in Cyberpunk 2077 2.1 with close to realism, photorealistic ray tracing modded graphics. Fidelity made possible with DLSS 3.5, ReSTIR GI Path Tracing and the new Nova LUT. Running on RTX 4090. Graphics Mods in use are: Nova LUT by theCyanideX Cyberpunk 2077 HD Reworked Project by HalkHogan Custom Photorealistic Reshade by Me - see my channel page if you're interested Car Mods in use are: BMW M8 Competition Coupe Pagani Zonda Cinque Roadster 00:00 Intro Showcase 00:35 Photorealistic Cloudy Cruise 01:25 Realistic Offroad Ride 02:00 Kusanagi Max Speed Test 03:15 Police Chase with Combat 04:35 Ending Showcase
    https://www.youtube.com/watch?v=_toA8lErAHg&t=42s
  • Phantom Liberty paketinin çıkışıyla 3 sene sonra oyunu tekrar oynamaya karar verdim. Hem oyunu güncellemelerle nereye getirdiklerini görmek hem de ek pakette sundukları hikayenin oyuna etkisinin ne olduğunu öğrenmek adına iyi oldu. Ana oyunda yapılan çoğu değişiklik tahmin ettiğim yönde gerçekleşmiş. Yetenek sistemini sadeleştirip gereksiz olanları çıkarmışlar. Çıktığı zaman yetenekler birçok parçaya bölünmüş haldeydi. Niteliklerle, saygınlıkla ve nitelik altı dallarla iyice dağılmış halde olan yetenek kısmını ikiye bölüp daha temiz ve sade bir iş çıkarmışlar ama ana oyunda iyi yeteneklerle oluşturduğum karakterden çok farklı hissettirmedi. Büyük bir değişiklikten çok dedikleri gibi yeniden üzerinde çalışmışlar, daha erişilebilir ve anlaşılabilir bir hale getirmişler. Yapay zekanın çok ilerlediğini görmedim ama en azından polis sistemindeki rezil kepazeliği bir ölçüde düzeltebilmişler. Hoş bu çözüm sokaklarda normal NPC'den çok polislerin gezmesi ve köşe başı polis arabalarının olması olmuş ama en azından çıktığı zamanki aciz halinden uzaklaştırmış. Şehirdeki halkın davranışları daha düzgün olmuş ama şehir hala çok canlı hissettirmiyor bence. Bakması güzel ama ölü olan bir şehir hala benim gözümde. Siber donanım kısmında da yeteneklerde olduğu gibi üzerinde tekrar çalışma olmuş, daha sade ve anlaşılır hale getirmişler ama siberpsikoz hala bir illüzyondan ibaret, bu olayın oyunun gidişatına etki etmesi gereken bir şey olduğu konusunda fikrim aynı. Güncellemelerle genel olarak çıkıştaki oyuna cila çekmişler, ciddi değişiklikler yapmamışlar. 3 yıl önce oynarken hissettiklerimden çok farklı hissettirmedi ana oyunun kendisi.


    Phantom Liberty paketini ise fena değil seviyesinde buldum açıkçası. RPG kısmı oyundaki seviye ile aynı kalmış, verdiğim kararların ağırlığı konusunda hikaye pek bir şey hissettiremedi bana. Ana oyunla beraber firmanın RPG'den aksiyon macera olayına yöneldiğini düşünmüştüm, bu ek paket bundan sonra komple bu şekilde gidecekleri konusunda beni daha emin bir hale getirdi. Bu ek paket ile oyuna gelen hikayede olay V ve Johnny'den çok yeni eklenen Reed, Songbird ve Myers karakterleri arasında geçiyor. V ve Johnny bulundukları durumdan dolayı kendilerini hikayenin içerisinde bulan iki karakterden başka birileri değil. Karakterlerin motivasyonları çok net, hikayenin başında nasıllarsa sonunda da birebir öyle kalıyorlar. Bu durum da bana verdiğim kararların önemsiz olduğunu hissettirdi ve benim için hikayeyi çok tahmin edilebilir kıldı. 


    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Songbird her zaman ihanet ediyor, daha oyunun başında başlıyor ve son ana kadar da etmeye devam ediyor. V ve verdiği kararların motivasyonunda değiştirebildiği hiçbir şey yok, her şey çizgisel bir hikayede nasıl ilerliyorsa öyle ilerliyor. Reed ise prensipleriyle görevlerine sıkı sıkı bağlı olan, ne kadar kazık yerse yesin hiçbir şekilde görevine ihanet etmeyen birisi. Bizzat başkanın kendisinden kazık yemesine rağmen, arkada ölüme bırakılmasına rağmen görevinden hiçbir şekilde vazgeçmiyor. Songbird'de olduğu gibi V, Reed ile anlaşırsa da verdiği kararların hiçbir şeye etkisi yok. Ne yaparsa yapsın Reed görevinden vazgeçmiyor, değer verdiği Songbird'ü ne olursa olsun onu bir aygıt gibi kullanıp hayatını mahveden Myers'a vermeye devam ediyor. Songbird ölse bile cesedini götürüyor ve Myers'ın cesedi deşip kurtarabildiğini kurtarmasına göz yumuyor. Hikaye motivasyonları bu kadar net, bu kadar değişmez iki karakter arasında V'nin yakar top olmasını konu alıyor. Karakterlerin bu kadar net renklere sahip olması hikayeyi inanılmaz derece öngörülebilir kılıyor ve ilerledikçe sıkıcı bir hale gelmesine sebep oluyor. Escape From New York filminden ilham aldıkları bir başlangıçla gaz bir şekilde başlatıyorlar hikayeyi ama sonrasında Songbird ve Reed'in direksiyona geçmesiyle ikisi arasında sürekli mekik dokuduğunuz tahmin edilebilir bir hikaye haline geliyor. Karakterlerin kişilikleri de verdiğiniz kararları etkisiz hale getirince RPG namına pek bir şey kalmıyor geriye. Hikayenin bitişiyle gelen yeni sonları da pek beğenmedim. Reed'i dinleyip Songbird'ü teslim ettiğimde aldığım tedavi olma ve 2 yıl sonra Night City'e dönme sonu çoğunluğa kıyasla bana iyimserden çok karamsar bir son geldi. Sonun başında oyun boyunca bir bağ kurduğum Johnny'i direk kestirip atma fikri hoşuma gitmedi zaten, ana oyunda bu ikilinin ilişkisinin zamanla gelişip oyunu daha iyi bir hale getirdiğini düşünüyorum. Bu son Johnny'i direk bir çöpmüş gibi atıyor. Komada geçen 2 yıl esnasında V'nin tüm arkadaşlarının hayatına devam etmesi ve sadece Viktor'un V'yi kabul etmesi, onun da şirketlere yenik düşmesi iç karartıyor. Çağın sunduğu tüm avantajları kaybetmiş bir halde, tüm dostlarının onu ardında bıraktığı bir hayata dönüyor V. Afterlife efsanesi olmaktan Night City sokaklarında gezen milyonlarca insandan biri haline geliyor. V'nin karakterini düşündüğümde onun için olabilecek en kötü sonlardan bir tanesi bu bence. Yine de ana oyundaki Arasaka sonu kadar karamsar değil, o bu oyunun en karamsar sonu ve en etkileyici olanları arasında bence. Songbird ile anlaşma sonunda ise oyun boyu olduğu gibi yine kazık atıyor arkadaş, seni kullandım lütfen affet diyor. Reed'e kıyasla Songbird'e yaşadıklarından dolayı daha çok sempati duyduğum için asıl seçtiğim son da bu oldu. King of Wands sonuna gidip Songbird'ü uzaya yolladım, Reed'in de kafasına sıktım açıkçası. Bu sona giderken de Songbird kurtuldu diye ya da Reed öldü diye neşe veya üzüntü de hissetmedim, tamamen salın beni de Johnny ile çilekeşliğe devam edelim bundan daha iyidir dedim. Hikayenin gidişatına, karakterlerin tutumuna etkimin sıfır olması aldığım sonlarla kendimi bağdaştırmamı engelledi açıkçası. Ana oyunun son kısmında en azından sona beraber gittiğim karakterlerle aramda bir bağ oluşuyordu, ilk tanıştığım ve son halleri arasında biraz da olsa bir etki hissedebiliyordum. Phantom Liberty'de karakterler V'yi tamamen kendi amaçları için kullanıyorlar ve V'nin hikayelerine hiçbir etkisi yok.


    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    DLC'de espiyonaj olayına girmeleri güzel ama Solomon Reed gözümde atanamamış Morgan Blackhand'den öteye gidemiyor açıkçası. Keanu'nun Johnny performansı ve karakteri Idris Elba'nın Reed performansı ve karakterinden kesinlikle çok daha iyi benim gözümde. İşin aslı Solomon Reed gibi kendi yaptıkları bir karakterden çok bu evrenin efsanesi olan Blackhand ile gitmeleri ve YABD'den farklı konu almalarını da isterdim. 2018'de yaptıkları tanıtımda karakterin kendisi için seçtiği idoller vardı, tabii onların hepsi verdikleri boş vaatler olarak kaldı ama bu DLC ile Blackhand'i oyuna ve hikayeye dahil etme şansları vardı. Bunu kaçırmış olmaları üzücü oldu benim için. Blackhand gibi efsane bir karakter ile Johnny arasındaki diyalogları görmek isterdim açıkçası. Kurt Hansen'in de hak ettiği kadar kullanıldığını düşünmüyorum, başlangıçta belki duruma göre Hansen ile de çalışırız demiştim ama burada bir seçenek sunulmamış. Ek paketin hikayesi çok net ve içerisindeki karakterler için yazıldığı çok belli.



    Dogtown'ı genel olarak beğendim ufak ama dolu bir bölge olmuş. Ana oyunda etkisiz eleman olan Bay El'in öne çıkması güzel olmuş. Ek paket olduğundan sunduğu ek işler de diğerlerine kıyasla daha dolu ve kaliteli olmuş. Bölge içerik anlamında güzel doldurulmuş, ana oyundaki yan içeriklere kıyasla daha çok uğraşılmış yan içerikleri var.


    Ek paketi ana oyunla beraber ister istemez The Witcher 3 ek paketleriyle kıyaslamaktan kendimi alıkoyamıyorum ve The Witcher'dan Cyberpunk'a düşüş nasılsa Hearts of Stone ve Blood and Wine'dan Phantom Liberty'e düşüşü de benzer olarak buluyorum. Bu ek paket CDProjekt'in bende oluşturduğu hayal kırıklığını kesinlikle gidermedi ve ileriye yönelik yaptıkları projelere heyecanlandırma konusunda da etkisiz kaldı. Ek paketi genel olarak fena bulmadım ama CDProjekt'in oluşturduğu hayal kırıklığını telafi etmek ve ileriye dönük daha olumlu bakmak için kesinlikle yeterli değildi benim için. The Witcher serisinin yeri her zaman ayrı olacak benim için ama görünen o ki Cyberpunk'ın yaşattığı hayal kırıklığının telafisi de bir o kadar zor olacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 28 Ocak 2024; 22:53:15 >




  • Witcher evreninde her zırh her elbiseyi tek tek incelerdim, fakat cyberpunk evreninde de tonla mont tişört pantolon ayakkabı denk gelmesine rağmen hiç birinin teknik özellikleri farklı değil sadece görünüş olarak değişik ve hiç biri bende sempati uyandırmıyor, sadece motor kullanırken görebiliyorum belkide bundan sebep beğenemedim, ayrıca bir çok yan görevi ve ek işleri yaptım baya para birikti bu parayla ne yapıyoruz? Yeni büyük bir ev falan alınabiliyor mu?
  • Ben AR kullanmak istemiştim başta ama çok zayıf kalıyor, bu yüzden sıfırlayıp bir de pistol + sniper kullanayım dedim muazzam bir güç farkı var. AR dengelenmeli bence, redditte de birkaç posta denk gelmiştim AR ne işe yarar bu oyunda diye. En son zorlukta oynuyorum.


    Sanırım pistol + sniper devam  

  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Hocam eskiden elbiselerin özellikleri vardı. Ancak oyuncular bu durumdan şikayetçiydi.(İstediğim elbiseyi giymek yerine level ve özelliklerine göre giyinmek zorundayım diyerek) Suan kıyafetlerde anlamsız level olmasının sebebi budur.
    Para konusuna gelince araba , silah , elbiseye ve ev için harcıya bilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KrallŞaplakçı -- 29 Ocak 2024; 13:10:32 >
  • KrallŞaplakçı kullanıcısına yanıt
    Eve bir şey yapabiliyor muyuz? 20 saati geçti ben bir tek elbise ve araba bir de siber donanım için para harcandığını gördüm, ayrıca bence elbiselerin özelliği olmalıydı, Witcher'da vardı, çok sevdiğimiz bir elbise var ama gücü az ise yine giyiyor ama silah veya diğer yeteneklere abanıyorduk
  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Ben yapmadım ama ev eşyalarının rengini felan değiştiriyordun sanırım. Yeni eşya almak veya evde büyük yenilik değişiklik yapmak yok.
    Evde yapılacak pek bir şey yok. Duş alırsan level hızlı atlarsın. Pc kullanıyorsun(ev araba alırsın.) Birde sevgilinle zaman geçirebilirsin) Geri kalanlar boş.
  • KrallŞaplakçı kullanıcısına yanıt
    Sevgili 🤔 20 küsür saattir oynuyorum Jig jig sokağı dışında kimse bize bakmadı, ben bu oyunda da triss-yennefer gibi bir çekişme olur dedim ama galiba yok, sevgili yapıldığını bile görmedim seçenek bile çıkmadı, yan karakterlerden hangileri sevgili olabiliyor
  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Yarattığın karakterin cinsiyetine göre değişiyor.
    Judy:Kadın karaktersen
    Panam:Erkek karaktersen sevgili olabiliyorsun.

    Bunların dışında;
    River Ward:Kadın karakter.
    Kerry Eurodyne:Erkek karakter.

    Tek gecelik olanlar;
    Meredith Stout
    Rogue Amendiares
    Ruby
  • Judy'nin tercih edilemez olduğunu yeni bir görevde öğrendim şaşırdım dedim bu adaylardan biri değil aklıma geldi panam, evelyn ve Claire arası da kalırız sandım, sonra evelyn'de olmayacağını öğrendim dedim bari Claire olsun o da olmayacak, panam da uzaktan yennefer gibi cilveli olsa da yakından pek güzel değil, hareketlerine bakınca bu oyunun yennefer'i bu dedim ama ortalıkta triss bulamadım ona moralim bozuldu
    Anlaşılan birine değer verip onun için yaşama tutunma konusunu hiç düşünmemişler
  • steamcommunity.com
    Steam :: Cyberpunk 2077 :: Patch 2.11
    https://steamcommunity.com/games/1091500/announcements/detail/3990819972776006744
  • s_demirci_53 kullanıcısına yanıt
    Bu oyunun trissi dlcde :)

    https://www.youtube.com/watch?si=soI4f034Fmhkq-t4&v=iOaaBsAa2zY&feature=youtu.be
  • 
Sayfa: önceki 939940941942943
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.