Kullanıcı Adı:
Şifre:

Facebook da karsilastigim olay. Kanim dondu resmen..
Sabri a.k.a Hayalet
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 11:18:49






https://youtu.be/lVLEX2lFPOc

İnsanlik kalmamis bu ülkede.Adamin yerinde olsam katil olurdum şerefsizim.Kadinin yazdiklarina ayri bir sinirlendim , yazik ...

Öne ciksin diye burayada koyayim dedim.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

onu bunu bilmem de şu kadın denen yaratık çok tehlikeli gerçekten. üzerine taciz iftirası yediğin an bittin. kesinlikle geri dönüşü yok. haberlerde çıkan baba tacizi arkadaş tacizi olaylarının çoğu...
kukaraça - 11 gün önce
Tanıdığınız birisiyse söyleyin bana ulaşsın ücretsiz avukatlığını yapabilirim.
an4cond4 - 10 gün önce
Adam öldürse akşam haberler ;

Eski kıskanç koca çekemediği eski eşi ve onun kocasını öldürdü.

Adamın da Allah yardımcısı olsun. İnşallah hukuk bu sefer doğru işler.
Oğuzhaan - 10 gün önce
Kadinin facebook adresi ne link verirmisin
Tayfun denen adamin inst hesabi varmis sende var mi?
Ulan küfür etmemek icin kendimi zor tutuyorum ufacik cocuga istersem ...... parmaklarim ne demek ...
Kanatlandırmayan_Redbull - 11 gün önce
"kanun benden yana"



O kanunu uygulayanın ben...
ThePscho - 10 gün önce
Deneylerde kobay olarak kullanabileceğimiz 2 kişi daha buldum.

RevengeRain - 10 gün önce
Oha adam resmen sınanıyor ikisinide öldürse hapis yatmaması lazım ulan
Boragungoren - 11 gün önce
Kanım dondu resmen

adamı çok fena tahrik etmişler ki iyi gidip hepsini öldürmemiş. Çok sabırlıymış
TriploitMezun - 11 gün önce
ironi yaptığınızı biliyorum. kastım çok daha farklı olaylar. bazı kadınlar bunu silah olarak kullanıyor. benim kastettiğim konu adamın eski eşine karşı beni taciz ettiğini söylerim içeriden çıkamaz...
kukaraça - 11 gün önce

kukaraça
9 Ağustos 2018; 11:42:03
onu bunu bilmem de şu kadın denen yaratık çok tehlikeli gerçekten. üzerine taciz iftirası yediğin an bittin. kesinlikle geri dönüşü yok. haberlerde çıkan baba tacizi arkadaş tacizi olaylarının çoğuna da inanmıyorum şahsen. umarım bunların burnundan fitil fitil getirirler.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


pentagonlunecmi1
9 Ağustos 2018; 11:46:14
lan adam ss leri karısına niye atmıyor


_____________________________

Eski kullanıcı adı: LimanKoyuKasabı
Buna gelen 1 yanıtı gör.


CeyKalDa
9 Ağustos 2018; 11:50:32
quote:

Orijinalden alıntı: kukaraça

onu bunu bilmem de şu kadın denen yaratık çok tehlikeli gerçekten. üzerine taciz iftirası yediğin an bittin. kesinlikle geri dönüşü yok. haberlerde çıkan baba tacizi arkadaş tacizi olaylarının çoğuna da inanmıyorum şahsen. umarım bunların burnundan fitil fitil getirirler.
ensar tacizine inanmıyorum

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kukaraça
9 Ağustos 2018; 12:00:55
quote:

Orijinalden alıntı: CeyKalDa

ensar tacizine inanmıyorum
Alıntıları Göster

ironi yaptığınızı biliyorum. kastım çok daha farklı olaylar. bazı kadınlar bunu silah olarak kullanıyor. benim kastettiğim konu adamın eski eşine karşı beni taciz ettiğini söylerim içeriden çıkamazsın,kanun benden yana lafına karşılık idi.



Sabri a.k.a Hayalet
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 12:21:35
quote:

Orijinalden alıntı: pentagonlunecmi1

lan adam ss leri karısına niye atmıyor

Atmis zaten dava acmis adam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



dtcfli
9 Ağustos 2018; 12:38:09
Kadın çok genç hemde facebook hesabında uzun uzun reddiye yazmış. 8 senedir tanışıyoruz diyo sonra da 2012 de tanıştık diyo. Güven vermiyo kadın hiç. Bu ne ya hem çocuğun tacizine göz yumuyo hemde eski kocasını sürekli intihar et diye darlıyo, iftira atarım diyo.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kadinin facebook adresi ne link verirmisin
Tayfun denen adamin inst hesabi varmis sende var mi?
Ulan küfür etmemek icin kendimi zor tutuyorum ufacik cocuga istersem ...... parmaklarim ne demek lan
Böyle adamlari satirla dograsam yine öfkem gecmez



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dtcfli


TriploitMezun
9 Ağustos 2018; 12:53:29
Kanım dondu resmen

adamı çok fena tahrik etmişler ki iyi gidip hepsini öldürmemiş. Çok sabırlıymış



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TriploitMezun -- 9 Ağustos 2018; 12:54:10 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Boragungoren
9 Ağustos 2018; 13:15:17
Oha adam resmen sınanıyor ikisinide öldürse hapis yatmaması lazım ulan



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Rust in Peace.
9 Ağustos 2018; 13:37:58
şöyle bi olay yaşasam gider ikisini de evinde basardım sonrası meçhul adam iyi dayanmış






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MehmetNY
9 Ağustos 2018; 15:07:19
O haysiyetsizle evlenen kadının aklı yok mudur?

Anne, baba olmadan önce Uygunluk testi yapılması şart!



Al1mert
9 Ağustos 2018; 17:16:42
quote:

Orijinalden alıntı: BerlinKaplanı_99

Allah korusunda gider kadınıda adamında ölmeyecekleri şekilde kollarını bacaklarını keser ambulansı arardım
Bırak ne halleri varsa görsünler. Çocuğunu al kaç...
Az bile aslında ama yine de yapmamak lazım.



Al1mert
9 Ağustos 2018; 17:24:13
quote:

Orijinalden alıntı: BerlinKaplanı_99

biraz dengesizim böyle bir olayda parçalardım ikisinide konuşmaları aşırı kışkırtıcı



müebbet yersemde kafama sıkar giderdim ama o 2 maymunda yaşadıkları hergün ölmek için dua ederdi

hatta kaçabilirsem dağa çıkar teröristlerin güvenini kazanıncada en kalabalık anlarında öldürebildiğim kadarını öldürür ölürdüm
Hocam böyle ani sinirlenmemek lazım. Haberlerde çok görüyoruz böyle ani sinirlerip suçsuz yere insan öldürenleri. Mesela trafik kazası oluyor yaya yola atlıyor araç yana kırıyor atlatıyorlar. Yaya özür dilemeye geliyor esnaf dövmeye. Emin olmadan bir şey yapma polisi ara.

Okudum bu arada yazanları kadınla ne yaşamışlar bilmiyorum ama şu tayfun denen şerefsize ayar oldum. Adamı gidip vursa ceza almaz neredeyse ağır bir şekilde kışkırtmış, Hem de çocuğuyla.



NoNickMan
9 Ağustos 2018; 18:42:57
Bana aynisi yapilsa suan muhtemelen katil olmustum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



RevengeRain
9 Ağustos 2018; 18:49:38
Deneylerde kobay olarak kullanabileceğimiz 2 kişi daha buldum.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Facebook da karsilastigim olay. Kanim dondu resmen..