Şimdi Ara

Fallout 3: Game of the Year Edition (2009) [ANA KONU] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.469
Cevap
5
Favori
242.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vault 101 ha? Peh... Ben şahsen oyunun ilk iki oyunun geçtiği yerde geçmesini isterdim. Acaba şimdi "Hub"dakiler ne yapıyordur?

    "City of tight asses" --Cassidy, Vault City.
  • bana göre çoğu yenilik.

    1.her yere üye olabilme özelliğini kaldırmışlar. karmaya göre üye oluyorsun. fallout1'de hem thieve'lerin guildine hem de brother of steel'a üye olabildiğini hatırlatırım.

    2.combat sistemi. ister real time ister turn tabanlı. bı sistem daha önce sadece arcanumda kullanıldı diye biliyorum. yalnız bu sistemle dikkat edilmesi gerekn şeyler var. mesela benim char level 5. ben turn tabanlı savaşta kesinlikle öldüremeyeceğim bir level 15 mutantı real time combatta fps yetenğimi kullanarak da öldürememeliyim. yani iyi bir fps oyuncusu kendine böyle bir avantaj sağlamamalı.

    3.oyundaki tek görevi sana kaybolan kızımı getir diye quest vermek olan npc'ler eski falloutlarda da vardı. oyundan tamamen alakasız kopuk questler veren npclerden bahsediyorum.

    4. kan ve vahşetin olması da bir yenilik olmasa da oyunun obliviondan bir farkını daha ortaya koyuyor. eski falloutlarda o vahşi ölümlerden sonra fallout3'de bir damla kan çıksa pek sevinmezdik herhalde...

    5. ayrıca özgün npcler de bir yenilik bana göre. hep aynı elbiseleri giymiş aynı suratlı npc'lerden sıkılmıştık. her npc'nin kendine has bir görüntüsü surat ifadesi olması fena mı?


    bu kadar yeniliğin olmasında rağmen fallout 3 benim hayalimdeki rpg oyunu olabilecek mi sanmıyorum. daha ne ona yaklaşan bir oyun gördüm ne de şu ana kadar duyurulmuş bir oyun...




  • quote:

    Niye Fallout adını lekeliyorsunuz be Brahmin kafalılar! Ben Elder'ın yanına gidiyorum böhühü...


    "I won! F*ck you! You are dumb. I have crushed you." -Wooz, Gecko.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: neuro

    bana göre çoğu yenilik.

    1.her yere üye olabilme özelliğini kaldırmışlar. karmaya göre üye oluyorsun. fallout1'de hem thieve'lerin guildine hem de brother of steel'a üye olabildiğini hatırlatırım.

    2.combat sistemi. ister real time ister turn tabanlı. bı sistem daha önce sadece arcanumda kullanıldı diye biliyorum. yalnız bu sistemle dikkat edilmesi gerekn şeyler var. mesela benim char level 5. ben turn tabanlı savaşta kesinlikle öldüremeyeceğim bir level 15 mutantı real time combatta fps yetenğimi kullanarak da öldürememeliyim. yani iyi bir fps oyuncusu kendine böyle bir avantaj sağlamamalı.

    3.oyundaki tek görevi sana kaybolan kızımı getir diye quest vermek olan npc'ler eski falloutlarda da vardı. oyundan tamamen alakasız kopuk questler veren npclerden bahsediyorum.

    4. kan ve vahşetin olması da bir yenilik olmasa da oyunun obliviondan bir farkını daha ortaya koyuyor. eski falloutlarda o vahşi ölümlerden sonra fallout3'de bir damla kan çıksa pek sevinmezdik herhalde...

    5. ayrıca özgün npcler de bir yenilik bana göre. hep aynı elbiseleri giymiş aynı suratlı npc'lerden sıkılmıştık. her npc'nin kendine has bir görüntüsü surat ifadesi olması fena mı?


    bu kadar yeniliğin olmasında rağmen fallout 3 benim hayalimdeki rpg oyunu olabilecek mi sanmıyorum. daha ne ona yaklaşan bir oyun gördüm ne de şu ana kadar duyurulmuş bir oyun...





    Yapabilecekler mi bakalım eğer oyunda turn-base e yönelim olmazsa ne edeyim ben o fallout u




  • Bu arada arkadaşlar screenshotlarda FPS değil TPS miş gibi görünüyor

    TPS olursa SÜPERKOTOR u hatırlayın


    TPS fallout a eğer 2d yapılmayacaksa yapılacak en büyük iyilik olur


    EDIT:EVET!OYUN TPS!


    Fantastic New Views! � The wizards at Vault-Tec have done it again! No longer constrained to just one view, experience the world from 1st or 3rd person perspective. Customize your view with the touch of a button!



    İnanamıyorum uzun zamandır duyduğum en iyi haberlerden birisi


    O zaman bizi mükemmel bir oyun bekliyor.Gördüğüm kadarıyla(yeni screenlerden) hiç alakası yok oblivion rezaletiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 26 Ağustos 2007; 4:59:01 >




  • Şimdi adam kalksa gelse ABD'lerden bana sorsa; nasıl yapalım dese. Ben bir saniye bile durmam, isometrik derim. Olmaz; TPS veya FPS; o soğuk kasvetli ortamı veremez bize.
  • 3. boyuta hayır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: neuro

    bana göre çoğu yenilik.

    1.her yere üye olabilme özelliğini kaldırmışlar. karmaya göre üye oluyorsun. fallout1'de hem thieve'lerin guildine hem de brother of steel'a üye olabildiğini hatırlatırım.

    2.combat sistemi. ister real time ister turn tabanlı. bı sistem daha önce sadece arcanumda kullanıldı diye biliyorum. yalnız bu sistemle dikkat edilmesi gerekn şeyler var. mesela benim char level 5. ben turn tabanlı savaşta kesinlikle öldüremeyeceğim bir level 15 mutantı real time combatta fps yetenğimi kullanarak da öldürememeliyim. yani iyi bir fps oyuncusu kendine böyle bir avantaj sağlamamalı.

    3.oyundaki tek görevi sana kaybolan kızımı getir diye quest vermek olan npc'ler eski falloutlarda da vardı. oyundan tamamen alakasız kopuk questler veren npclerden bahsediyorum.

    4. kan ve vahşetin olması da bir yenilik olmasa da oyunun obliviondan bir farkını daha ortaya koyuyor. eski falloutlarda o vahşi ölümlerden sonra fallout3'de bir damla kan çıksa pek sevinmezdik herhalde...

    5. ayrıca özgün npcler de bir yenilik bana göre. hep aynı elbiseleri giymiş aynı suratlı npc'lerden sıkılmıştık. her npc'nin kendine has bir görüntüsü surat ifadesi olması fena mı?


    bu kadar yeniliğin olmasında rağmen fallout 3 benim hayalimdeki rpg oyunu olabilecek mi sanmıyorum. daha ne ona yaklaşan bir oyun gördüm ne de şu ana kadar duyurulmuş bir oyun...





    Yapabilecekler mi bakalım eğer oyunda turn-base e yönelim olmazsa ne edeyim ben o fallout u






    benim de en büyük korkum o zaten. öyle bir sistem yapmalılar ki real time sadece kolay rakiplerde işe turn beklememek için kullanılmalı. yani kendinden çok daha güçlü turn base'de hiç şansın olmayan rakipleri fps yeteneğini konuşturarak yenememelisin.




  • Bence hiç real-time olayına girilmemeli, aksiyon tamamen turn-based olmalı. Asırlık Fallout Quake'e dönmesin...
  • Level Dergisinden Sinan bu oyunu çok metetdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: feel so bad


    quote:

    Orjinalden alıntı: neuro

    bana göre çoğu yenilik.

    1.her yere üye olabilme özelliğini kaldırmışlar. karmaya göre üye oluyorsun. fallout1'de hem thieve'lerin guildine hem de brother of steel'a üye olabildiğini hatırlatırım.

    2.combat sistemi. ister real time ister turn tabanlı. bı sistem daha önce sadece arcanumda kullanıldı diye biliyorum. yalnız bu sistemle dikkat edilmesi gerekn şeyler var. mesela benim char level 5. ben turn tabanlı savaşta kesinlikle öldüremeyeceğim bir level 15 mutantı real time combatta fps yetenğimi kullanarak da öldürememeliyim. yani iyi bir fps oyuncusu kendine böyle bir avantaj sağlamamalı.

    3.oyundaki tek görevi sana kaybolan kızımı getir diye quest vermek olan npc'ler eski falloutlarda da vardı. oyundan tamamen alakasız kopuk questler veren npclerden bahsediyorum.

    4. kan ve vahşetin olması da bir yenilik olmasa da oyunun obliviondan bir farkını daha ortaya koyuyor. eski falloutlarda o vahşi ölümlerden sonra fallout3'de bir damla kan çıksa pek sevinmezdik herhalde...

    5. ayrıca özgün npcler de bir yenilik bana göre. hep aynı elbiseleri giymiş aynı suratlı npc'lerden sıkılmıştık. her npc'nin kendine has bir görüntüsü surat ifadesi olması fena mı?


    bu kadar yeniliğin olmasında rağmen fallout 3 benim hayalimdeki rpg oyunu olabilecek mi sanmıyorum. daha ne ona yaklaşan bir oyun gördüm ne de şu ana kadar duyurulmuş bir oyun...

    Şimdiden söyleyeyim yazım hatası yapabilirim çünkü klavyem çok dandik...
    Neyse.
    1. Fallout'larda da her yere üye olamıyordun ve NPC'lerin davranışları yaptıklarına göre şekilleniyordu. Yani karmana göre. Fallout 1'i o kadar çok oynamadım ama her yere aynı anda üye olamayacağını biliyorum.
    2. Turn-based'dan kırma bir sistem ama yenilik sayılabilir tabii.
    3. Bu konu hakkında bir şey yazmadım ama yine de cevap vereyim: İllaki herkesin patlamayla
    açlık veya susuzlukla ilgili bir probleminin olması gerekmiyor. Gerçek hayattaki gibi herkesin ayrı sorunları var, birisinin kaçırılması ve bizim onu bulmamızın oyunla ilgisiz olduğunu değil, aksine bağlantılı olduğunu düşünüyorum wasteland'in şartlarına göre.
    4. Katılıyorum.
    5. Evet sıkılmıştık. Yani 2007 yılındayız tabii ki bütün NPC'ler ayrı olacak. Zaten bayağı az NPC varmış galiba. Benim için önemli olan dış görünüş değil NPC'nin içi (diyalogları?) :D Eheh çok klasik oldu :D



    oncelikle 2. turn base olayı hernekadar fallout oyunu sayılmasada fallout tactics te vardı..

    bide arada bu topice gelip bakıyorum benim gibi bu projeden memnun olmayan ve olamayacak bazı arkadaslar var hadi 2d izometrik acıyı atmosferi falan gectim oyunda HDR efekti kullanılması bile beni rahatsız ediyo. neyse insallah yanılırım da fallout 2 ye yakısan bi devam oyunu olur..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Bu arada arkadaşlar screenshotlarda FPS değil TPS miş gibi görünüyor

    TPS olursa SÜPERKOTOR u hatırlayın


    TPS fallout a eğer 2d yapılmayacaksa yapılacak en büyük iyilik olur


    EDIT:EVET!OYUN TPS!


    Fantastic New Views! � The wizards at Vault-Tec have done it again! No longer constrained to just one view, experience the world from 1st or 3rd person perspective. Customize your view with the touch of a button!



    İnanamıyorum uzun zamandır duyduğum en iyi haberlerden birisi


    O zaman bizi mükemmel bir oyun bekliyor.Gördüğüm kadarıyla(yeni screenlerden) hiç alakası yok oblivion rezaletiyle.



    Yahu gördüğüm kadarıyla kara mizah ve oyun atmosferi hala devam eder durumda




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bozkır Savaşcısı

    Level Dergisinden Sinan bu oyunu çok metetdi


  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bozkır Savaşcısı

    Level Dergisinden Sinan bu oyunu çok metetdi

    Level dergisinde tane bilgisayar oyunundan anlayan adam yok. hepsini bizzat tanıyorum.

    Hele o Tuğbek diye bir adam var.. Neyse banlanırım şimdi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: neuro


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bozkır Savaşcısı

    Level Dergisinden Sinan bu oyunu çok metetdi

    Level dergisinde tane bilgisayar oyunundan anlayan adam yok. hepsini bizzat tanıyorum.

    Hele o Tuğbek diye bir adam var.. Neyse banlanırım şimdi...


    Köküne kadar haklısın, zaten o ()'ın anlamı da oydu. Bi tane de hatun vardı; hayatında Civ2'den başka bir şey oynamamış, oyun yorumu yapıyodu. Eski PC Gamer Türkiye tayfası. Boş geç...
  • Oyunun TPS oluşu kimsenin ilgisini çekmiyor anlaşılan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Algol Perseus


    quote:

    Orjinalden alıntı: neuro


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bozkır Savaşcısı

    Level Dergisinden Sinan bu oyunu çok metetdi

    Level dergisinde tane bilgisayar oyunundan anlayan adam yok. hepsini bizzat tanıyorum.

    Hele o Tuğbek diye bir adam var.. Neyse banlanırım şimdi...


    Köküne kadar haklısın, zaten o ()'ın anlamı da oydu. Bi tane de hatun vardı; hayatında Civ2'den başka bir şey oynamamış, oyun yorumu yapıyodu. Eski PC Gamer Türkiye tayfası. Boş geç...



    hatta level'in bundan yaklaşık 4 sene önceki bir sayısında Counterstirke'nin tamamen öldüğünü. return to castle wolfenstein ile alien versus predatorun onu gömdüğünü falan yazmışlardı.


    neyse konuyu dağıtmayalım. Fallout 3'ü merakla bekliyoruz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: feel so bad

    quote:

    I was specifically answering the question about whether or not dialogue affects the endgame. It doesn't -- not directly. The endgame itself doesn't change based upon things you may or may not have said in dialogue. The endgame is affected by your actions. So that's what I meant by, "We went back and forth with the impact of dialogue on the character, and ultimately decided we didn't want to penalize or reward the player for carrying on a conversation."

    Hımmm... Hımmmmmm... Yazık...


    Yani diyorki; hayatında Fallout'un semtinden geçmemiş adam gelsin kırsın/döksün, önüne çıkanı indirsin. Ondan sonra da gelsin paşa paşa oyunu bitirsin. Fallout'u da ticarete döktüler ya, ne diyim. Allah rahmet eylesin Black Isle, sen olsan böyle mi olurdu şimdi?




  • Valla iyi hatırlattın; aslında gerçekten olması gereken Fallout 3 bence. Geçenlerde trailer'ını izlemiştim de bayağı üzülmüştüm. Demo'yu ben de indirmeyi düşünüyorum; ama teknik olarak çok ham olduğunu duydum.
  • Fallout 3: Van Buren demoyu indirdim, oynadım ve ağladım. Dediğim gibi teknik olarak çok ham ama daha ilk girişteki Black Isle teaser'ı görünce direk gözlerim dolmaya başladı zaten. Bir de bayan karakter seçtiğinizde, karakterin -üzerindeki g-string hariç- anadan doğma çıplak olması dikkatimi çekti. Acaba bug mı espiri mi anlamadım...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.