Kullanıcı Adı:
Şifre:

/// FIFA 19 [PS4 ANA KONU] \\\
Anjeliqué
Konu Sahibi

11 Mayıs 2018; 9:18:35







Ön Sipariş Linki

FIFA 19 Standart Sürüm
359 TL

Standart Sürüm Ön Sipariş içerikleri:
• 5 adede kadar Jumbo Premium Altın Paketi
• 7 Maç Kiralık Cristiano FUT Ögesi
• FIFA Müzisyenlerinin Tasarladığı Özel Sürüm FUT Formaları
• PlayStation®4 için özel FIFA 19 teması.


FIFA 19 Şampiyonlar Sürümü
449 TL


Şampiyon Sürümü Ön Sipariş içerikleri:
• 20 adede kadar Jumbo Premium Altın Paketi
• 3 Gün Erken Erişim
• UEFA CHAMPIONS LEAGUE ALTIN OYUNCU SEÇİMİ
• 7 Maç Kiralık Neymar FUT Ögesi
• 7 Maç Kiralık Cristiano Ronaldo FUT Ögesi
• FIFA Müzisyenlerinin Tasarladığı Özel Sürüm FUT Formaları
• PlayStation®4 için özel FIFA 19 teması.


FIFA 19 Ultimate Sürüm
500 TL

Ultimate Sürüm Ön Sipariş içerikleri:
• 40 adede kadar Jumbo Premium Altın Paketi
• 3 güne kadar erken erişim
• UEFA CHAMPIONS LEAGUE ALTIN OYUNCU SEÇİMİ
• 7 Maç Kiralık Neymar FUT Ögesi
• 7 Maç Kiralık Cristiano FUT Ögesi
• FIFA Müzisyenlerinin Tasarladığı Özel Sürüm FUT Formaları
• PlayStation®4 için özel FIFA 19 teması.


UEFA CHAMPIONS LEAGUE, FIFA 19’A GELİYOR
Kulüp futbolunda UEFA Champions League’den daha büyük bir seviye yok. Hayallerin peşinden koşulan ve efsanelerin doğduğu bu tarihi turnuvada dünyanın en iyi kulüpleri karşı karşıya geliyor. FIFA 19’un PlayStation 4, Xbox One, PC ve Nintendo Switch sürümlerindeki UEFA Champions League, resmi maç sunumu, Europa League ve Super Cup gibi çeşitli turnuva deneyimleri ve Derek Rae ile Lee Dixon’ın yepyeni maç anlatımı ile oyunun her bölümünde yer alıyor.

YEPYENİ MODLAR
Yepyeni özel UEFA Champions League modunda ünlü turnuvayı grup aşamasından Madrid’deki Wanda Metropolitano stadyumunda yapılacak finale kadar oynayın. Hem Santra’da hem de Kariyer Modu’nda devasa kulüp müsabakasını tüm ayrıntılarıyla keşfedin. FIFA 19 Ultimate Team’deki canlı UEFA Champions League ve Europa League içerik güncellemeleriyle hayalinizdeki kadroyu kurun. FIFA 19’u nerede ve nasıl oynarsanız oynayın dünyanın en büyük futbol müsabakasını tecrübe etme imkanına sahipsiniz.

https://www.easports.com/tr/fifa/champions-league-features


FIFA 19 - We Played The Champions League Final And It Was Perfect




Subtle improvements! | Leaked FIFA 19 footage - PSG v Juventus






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anjeliqué -- 24 Eylül 2018; 11:55:38 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Arkadaşlar neden bu futbol oyunlarında taraftarlık yapıyorsunuz sampiyonlar ligi müziği kötü yapmış orijinal daha iyi niye kabul etmiyorsunuz

Fifa içerik bakımından iyi ama sahanın içine gelince...
istanblue001 - 4 ay önce
Ne? Fifa ilk oyunu cikarirken Pes mi yokmus?



Arkadaslar bir insan bir oyunun fani olur tamam. O oyundan para aliyormuscasina kor kutuk savunur tamam buna da tamam. Ama cahil ise ve bilgisi ...
Dante - 3 ay önce
top fiziği yine kötü, yine balon... oyun yine hızlı gözüküyor.
bu oyunun simülasyonla falan alakası yok, gittikçe kötüye gidiyor gibi geliyor bana. yeni nesil konsolları bekleyeceğiz sanırım deği...
ByAliTR - 4 ay önce
Fifa ve pes serisinin para tuzağı olduğunu kabul ettiğiniz gün zaten oyunu eleştirmeyi bırakacaksınız. Normalde bir kere fifa alıp 3-4 sene oynaman lazım. Niye her sene her sene tekrar alınıyor anl...
ceh.meh - 11 gün önce
Ulan terörist kaybol forumdan
KendineAteist - 11 gün önce
Beyler kusura bakmayın ama 400 lira verdiniz diye kendinizi ea games in sahibi falan sanıyosunuz. 400 lira verdiniz şirketi satın almadınız. Sen para verdin diye adam sanamı sorucak fiyatını ? İste...
ismuail - 11 gün önce
Kardeşim bu ne zeka ya?!

adamın belki kartında yeterli limit yok 2 kere almak için. 50 - 60 olsa neysede biri 360 diğeri 200 toplamda 560 tl lik limitini kullanıcak adam sonra ilk siparişini ip...
touch_of_sleep - 12 gün önce
Fark göremeyenlere gözlerindeki bozukluktan dolayı geçmiş olsun diliyorum.
cinematique - 10 gün önce
mustafa323 - 11 gün önce

ErtugDark
11 Mayıs 2018; 9:31:50
Hadi bakalım hayırlısı olsun :)



Dark Saga
11 Mayıs 2018; 10:15:59
Ek olarak momentum da devam edecektir tabi merak edenler için



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MARCO
11 Mayıs 2018; 10:28:23
Şampiyonlar ligi beni heyecanlandırıyor bakalım nasıl olacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



saner08
11 Mayıs 2018; 12:38:45
Uefa lisansını alıp oynanışı biraz simülasyona kaydırsınlar, menüleri değiştirsinler artık. Kariyer moda bir kaç yeni animasyon gelsin, oyuncularla yüz yüze konuşma vb. Başka bir şeye gerek yok gerçekten.



evs4evs
11 Mayıs 2018; 12:49:45
ne bicim bir haber bu ya

1 tane kesinlesmis bilgi yok!

ustune fifa 19 haberi olmaktan ziyade pes gomme haberi olmus...



j0ffline
11 Mayıs 2018; 12:51:05
- Real-time ışıklandırma (PES 2019'un trailer'ında gördük). Gün batımı başlayan bir maç hava kararmış, stad ışıkları açık bitsin.
- Eski PES oyunlarındaki gibi forma seçiminde shirt - short - socks kombinasyonları yapabilelim 3 takım forması arasında.
- PES'teki gibi detaylı bir Editor / Customization modu gelsin.
- UEFA Champions League :)
- Momentum'u kaldırmayacaklarını biliyorum ama en azından daha mantıklı şeyler yaşansın.
- Eski FIFA'lardaki gibi kendi tezahüratlarımızı, menü müziklerimizi ekleyebilelim.
- Menü tasarımları da yenilensin artık :)

Ek;

- Alex Hunter modu yerine daha daha detaylı bir kariyer modu olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi j0ffline -- 11 Mayıs 2018; 12:52:16 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Beyefendi1i
11 Mayıs 2018; 13:15:59



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Legoloman
11 Mayıs 2018; 13:28:12
Son 1-2 senedir her FIFA oyunu öncesi Türkçe spiker konusu gündeme geliyor ama oyun çıktığında böyle bir şey olmuyor. Bu sefer de beklemiyorum.


Ayrıca başlığın ilk mesajında ilk bilgiler geldi denmiş, ne kaynak var ne bir şey. Daha çok temenni başlığı gibi olmuş.




Spawn2
11 Mayıs 2018; 13:32:02
Genellikle Online Sezon ve Pro Club oynuyorum.

- Oyuncu Yaratma ekranına biraz daha önem verseler çok hoş olur. (Dövme, saç, sakal, forma-şort-çorap tipleri, oyuncu vücut tipleri vs)
- Direkten dönen toplar azaltılsın. Auto gitsin, kaleci kurtarsın ama gitsin yani yeter ki.



Helal82
11 Mayıs 2018; 15:58:19
Oyunda çok yüksek ihtimalle Şampiyonlar Ligi ve UEFA Ligi resmi olarak bulunacak. Konami ile anlaşmasını daha 1 sene varken apar topar sonlandıran UEFA'nın, EA ile anlaşmasına kesin gözüyle bakıyoruz.

Keşke Pes düşmanı sitelerden alıntılamadan kendiniz yazsaydınız. Pes 2009'la başlayan cl modu 2018'le son bulup 10. senesini tamamladı ve anlaşma bitti. Ortada yarım kalmış bir anlaşma yok. Biten bir ortaklık var. Burayı düzeltirseniz sevinirim.

Edit: Anjeliqué, düzeltme için teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Helal82 -- 12 Mayıs 2018; 1:3:35 >



istanblue001
11 Mayıs 2018; 16:11:43
Haberi kendi yorumunu katarak yapmış gibi geldi

Ea mi böyle açıklama yapmış



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



fasakasa
11 Mayıs 2018; 19:41:42
Bilgilerin kaynağı futbol topu herhalde ?



Barni Moloztaş
11 Mayıs 2018; 20:01:02
Şamiyonlar ligi olursa alırım yoksa gerek yok, yine aynı oyunu sunacakalr çünkü.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



TheMarjinaLs
11 Mayıs 2018; 20:47:42
İlk sayfadan yerimizi alalım



Ike
11 Mayıs 2018; 21:40:47
Fifa 16 ile fifayı bırakmıştım hatta 18 i hiç oynamadım demo hariç, yılların fifacısıyım ama şu momentum vs gibi saçmalıklar kalkmadıkçada kanser olamam. Bizi futboldan mahrum edenlerin ....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



GuardianN-
11 Mayıs 2018; 22:56:55
16 dan beri aynı oyun , tek fark ŞL ligi olur. TT arena ve vodafone park olmaz malesef. her sene ankette 1.bizim stadlar cıkıyor ama fos..



kruezberq
11 Mayıs 2018; 23:44:16
Türkçe spiker yok mu yaw



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



R-10
12 Mayıs 2018; 0:07:59
FIFA 19'da UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi Olacak


https://www.bolumsonuca...a_Ligi_Olacak-90918.htm

Konami ile UEFA arasındaki 10 yıllık sponsor partnerliği anlaşmasının 26 Mayıs 2018 tarihinden sonra sona erecek olmasıyla birlikte artık Pro Evolution Soccer oyunlarında UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi lisansı olmayacak ve görünüşe göre EA Sports lisans için UEFA ile anlaşmayı başarmış.

Uzun yıllardır FIFA oyunlarında spikerlik yapan 74 yaşındaki Hollandalı futbol yorumcusu Evert ten Napel Hollanda FIFA eSpor turnuvasının finali esnasında FIFA 19'da UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi'nin olacağını doğruladı.

Electronic Arts EA Play 2018 basın konferansı 9 Haziran tarihinde Türkiye saati ile 21:00'da başlayacak. Muhtemelen FIFA 19'da orada tanıtılacak.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 12 Mayıs 2018; 0:8:35 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


avei21
12 Mayıs 2018; 0:11:43
19 da olacağı kesin gibiydi ama nasıl sunulacağı önemli. öncelikle pes teki gibi ayrı mod olması lazım ikisininde. sadece kariyer ve fut la sınırlı olmamalı. hem offline hem online olarak oynanabilmeliler


Bu mesajda bahsedilenler: @R-10


/// FIFA 19 [PS4 ANA KONU] \\\