Şimdi Ara

forceware 163.67 beta OVERCLOK YAPAMIYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3d performansta saat hızlarını arıtıryom uyula diyom çıkıyom. Tekrar girdiğimde default değerlere alıyo..



  • Hangi yazılımı kullanıyorsunuz?
  • Rivatuner ile yapıyorsan ayarları windows başlatılınca koru var ona işaretle
  • rivatuner ve atitool ikisinde de denedim. Aynı sonuçç. Default hızlara geri çekiyo. Bu 163.67 beta dan kaynaklanmasın. Shader hızı ve gpu hızı ayrı overvlocklanacak diye bişe okumuştum. Bundan dolayı oc yaptırmıyo olabilirmi? Diğer sürücülerde oc yapabiliyodum.
  • sorunu buldumm arkadaşlar. Bellek hızını artırıyorum ama. Gpu hızını arttırdığımda defaulta çekiyo. Bu sürücüden kaynaklanıyo galiba. Eğer böyleysee. Shader ve gpu yu nasıl overclok yapacaz???
  • Kardeş burada bu yazılar gözüküyormu

     forceware 163.67 beta  OVERCLOK YAPAMIYORUM
  • sürücüden kaynaklanıodu bikaç sürüm öncede gpu frekansını 2katı görüodum bende
  • gözüküyo kardeşş. Onları biliyom. Bellek hızını artırmaya izin veriyo sadece. Gpu hızını artırdığım zaman defaulta geri çekiyo. 163.67 kullanan tes etsin aynı sorunla karşılaşacak. 8000 serisi olanlar tabiki.
  • Kardeş bu değeri 1 yap yaptığın o/c test etmeden kabul edecek

     forceware 163.67 beta  OVERCLOK YAPAMIYORUM
  • yok olmuyo sonuç aynı. Sadece bellek hızını artırabiliyorum. Gpu hızını artıtrdığım zaman default değerine geri çekiyo. 163.67 sürücüsünden kaynaklanıyo galiba. 163.44 ü yüklediğimde her iki hızıda artırdım. 163.67 de shader ve gpu nun ayrı overclocklanabilmesinden kaynaklanıyo galiba.

    Eğer öyleyse shader ve gpu yu ayrı ayrı hangi programla overclock yapacaz.???
  • 163.67 ve Atitool 0.26 ile herhangi bir sorun yaşamıyorum.

    Kendim değiştirmediğim, -ayar yapmadıysam- Windows'u yeniden başlatmadığım sürece sabit kalıyor. 2B'yi ve 3B düşük gücü kartın düz hızı olan 575'te (8800 gts 320 o/c) bırakıp sadece 3B'yi arttırsam da sorun yok. Hem paralel işlemciler, hem ROP'lar hızlanıyor ve öyle kalıyor.

    Siz Atitool'un hangi sürümünü kullanıyorsunuz?



    quote:

    Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi.


    Tabii, benim gözlemlerim XP SP2 üzerindeydi :)

    Vista'da ne cins sorunlar çıkıyor. Bu hâliyle Vista'ya geçmeyi düşünmem bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 15 Eylül 2007; 21:08:05 >




  • Arkadaş haklı benim 8600 gt'de de aynı sorun var gpu 648 den yukarı çıkmıyor dahada kötüsü gpu'yu artırınca shader hızı sabit kalıyor inş. tam versiyonda düzeltirler
  • Rivatunerde shader hızını nerde gösteriyor
  • Hardware monitoring'i aç gpu hızının altındaki grafik 1xxx şeklinde yazar
  • Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi.
    EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resident -- 15 Eylül 2007; 21:46:10 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Resident

    Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi.
    EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )


    163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: insolence


    quote:

    Orjinalden alıntı: Resident

    Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi.
    EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )


    163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.

    İyide oblivion da hem hdr hemde aa va af yi nasıl açtın




  • evet aynı sorun bendede 8600 gt galaxy de var geri dönüyor eski sürücüye döneceğim sanırım....
  • aynen 8600gt de o/c ye izin vermiyor arkadaşlar bu sürücü... Kilitmi koymuşlar nedir!!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DanGWaR


    quote:

    Orjinalden alıntı: insolence


    quote:

    Orjinalden alıntı: Resident

    Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi.
    EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )


    163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.

    İyide oblivion da hem hdr hemde aa va af yi nasıl açtın


    nvidia control panelden obliviona özel ayarlardan AA yı açıyosun sonra oyuna giriyosun. Oyundaki AA yle ilgili ayarı değiştirmiyosun.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.