Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: GTA Online Rehberi ve Soru Cevap Konusu  (3. sayfa)
quote:

Orijinalden alıntı: Sercan Ç.

Alıntıyı Göster
Heist görevlerinin bir sırası var. Direk istediğinizden başlayamıyorsunuz. Banka soygunu olan sanırım en sonuncusu.

Hmm anladım sağolun



Tastarakay
20 Nisan 2015; 11:30:37
O_o bu ne arkadaş ya oyunu aldım ama tüm bunları ve fazlasını bilmek ayrı bir olay olacak.Bu kadar detay beklemiyordum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Guest-0D5961688
20 Nisan 2015; 16:01:01
Çok önemli sorum var. Heist'te ikinci göreve yani Prison Break görevine geldim başlatmam için 40 bin dolar istedi onayladım sonra çıkmak zorunda kaldım tekrar girmek isteyince yine 40 bin dolar istedi? Görev başına bir kere para almıyor mu yoksa aynı göreve her girişimizde para mı vereceğim?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


4nt0ny
20 Nisan 2015; 18:12:38
büyük ihtimalle çıkmak zorunda kaldığınız an savelememişsiniz oyununuzu. o yüzden ilk 40 bin zaten sizden gitmemiştir. setuplardan hiçbirini yapmasanız bile o parayı verince birdaha ödemezsiniz...


Bu mesajda bahsedilenler: @msahin55


Sercan Ç.
Konu Sahibi

21 Nisan 2015; 0:01:39
quote:

Orijinalden alıntı: Matrixde ki Zenci Adam

voltic nasıl arabadır

Ne yönden soruyorsunuz.



KaleyDeskop
21 Nisan 2015; 0:19:14
online girdim ama bir yarış haricinde multide insan göremedim nasıl diğer kişilerle savaşıcaz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Özgü®
21 Nisan 2015; 6:53:44
Dün kaskolu arabam kayboldu. Polis karakolunda yok kaskocuda yok saatlerce aradım güme gitti .Bu 2. arabam kaybolan Satın aldığım araba nassıl kaybolur kaskolu gps cihazlı.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


sarppy
21 Nisan 2015; 9:28:34
quote:

Orijinalden alıntı: Özgü®

Dün kaskolu arabam kayboldu. Polis karakolunda yok kaskocuda yok saatlerce aradım güme gitti .Bu 2. arabam kaybolan Satın aldığım araba nassıl kaybolur kaskolu gps cihazlı.

Kaybolan aracınız dışarıdayken yerine dışarıdan başka bir araç mı soktunuz yoksa başka bir şekilde mi kayboldu? Benim Karin Kuruma (Armored) aracım dışarıdayken garaja başka bir araç soktum ve garaja sonradan soktuğum araçtan önce 2 tane gözüktü, daha sonra teke düştü ve Karin Kuruma (Armored) aracım şu anda kayıp.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Özgü®
21 Nisan 2015; 9:47:56
quote:

Orijinalden alıntı: sarppy

Alıntıyı Göster
Kaybolan aracınız dışarıdayken yerine dışarıdan başka bir araç mı soktunuz yoksa başka bir şekilde mi kayboldu? Benim Karin Kuruma (Armored) aracım dışarıdayken garaja başka bir araç soktum ve garaja sonradan soktuğum araçtan önce 2 tane gözüktü, daha sonra teke düştü ve Karin Kuruma (Armored) aracım şu anda kayıp.

Evet o arac disaridayken iceri arac soktum . Sonra gidis o gidis . Kaskoda yok polisde yok haritada zaten gozukmuyor . Uyuz oldum. Satin aldigim aracti kaybolmamasi lazim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgü® -- 21 Nisan 2015; 9:48:26 >



mstf.42
21 Nisan 2015; 12:40:09
günlük görevlere girmek istiyorum unlocked from rank15 diye bi uyarı var acılmıyor sebebi nedir acaba

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Guest-0D5961688
21 Nisan 2015; 13:26:15

quote:

Orijinalden alıntı: mstf.42

günlük görevlere girmek istiyorum unlocked from rank15 diye bi uyarı var acılmıyor sebebi nedir acaba


15 seviye ol diyor sanırım



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



DoDoking
22 Nisan 2015; 0:28:12
Çok güzel konu olmuş teşekkürler.



quote:

Orijinalden alıntı: KaleyDeskop

online girdim ama bir yarış haricinde multide insan göremedim nasıl diğer kişilerle savaşıcaz

Deathmatch gibi çatışma modu olan modlara giriş yapıcaksınız. Telefonunuzdan deathmatch serverini aratırsanız, 1-2 dakika içinde deathmatch serveri bulursunuz. Size verilen bir alanda 5-8 dakika boyunca savaşıyorsunuz.



sefayksl
22 Nisan 2015; 10:00:58
On numara anlatım olmuş, eline sağlık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



2n2
22 Nisan 2015; 11:11:10
bir sıkıntı olmaz ise inşallah sahura kadar oyun oynayabiliriz...
yavuzs26



turgut89
22 Nisan 2015; 11:52:12
Ben rank 3 im ve şu anda başkalarının açtıkları Heist lara girebilir miyim acaba?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sercan Ç.
Konu Sahibi

22 Nisan 2015; 12:07:22

quote:

Orijinalden alıntı: turgut89

Ben rank 3 im ve şu anda başkalarının açtıkları Heist lara girebilir miyim acaba?

Tabi girebilirsiniz.

@2n2 İnşallah. Ramazanda her türlü oynarız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @2n2


2n2
22 Nisan 2015; 13:42:52
Yarın kandil bu gece sahur yapacağım inşallah Ramazanda da oynarız :D

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Sercan Ç.


mic
22 Nisan 2015; 14:20:52
Yaş 19, genellikle her gün giriyorum ekleyin.

RGSC: yusufkadioglu



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



vicv3ga
22 Nisan 2015; 16:03:25
arkadaşlar ev almak isteyenler "3 Alta Street, Apt 57" bunu alsınlar. garajda 10 araç kapasitesi var,konumu çok merkezi, manzarası da harika. 223.000 e satılıyor. Heist'e girebiliyosunuz içeriden. LSC,Kıyafet ve silah dükkanına da yakın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cevap: GTA Online Rehberi ve Soru Cevap Konusu  (3. sayfa)