Şimdi Ara

HERKESİN İSTEDİĞİ SORUNSUZ +5 +7 YAPMA OLAYI NASIL OLUYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
7.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • matematik bilen herkes yorum sallama hakına sahiptir burdan ben bu sonucu çıkardım
    Sonuç olarak bu bir şans işidir full lag varkende +5 basabilirsiniz oyunda hiç lag yokkende silah lucky bile koysanız +1 olurken bile patlayabilir (%5 oluyo bazen) kesin 1 mantığı vardır ama onu çözsen eline ne geççek bulacağın şey itemin +7 olma ihtimalinin % kaç olacağıdır net olarak bu bilgide karın doyurmaz kanımca
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1a93a7
    ben yukarıdada belirttim o sölediği şeylerin bilgilerini nerden edindi joymax ta çalışan tanıdıklarımı warda programın nasıl bi algoritmayla yazıldığını bu arkadaşa anlattı?

    onun söledikleri doğru olabilirse şimdi benim sölediklerimin yanlış olduğunu kimse söleyemez.

    + basmadan önce 3 takla atın sonra amuda kalkıp + tı öyle basın. hadi sende bunun yalan olduğunu söle ozaman.


    Bu tartışmaları bu şekilde sürekli kişiselleştirdiğiniz için hiçbir konuda fikir beyan etmiyordum ama burada bir iki kelam edeyim dedim onu da burnumdan getir zaten. Arkadaşın söylediği şey çok mantıksız değil. Oyuna girme diye bir taktikte yoktur fakat şu belli bir süre bekledikten sonra (önceki giriş sistemine göre konuşuyorum) image kod girmenin bir dayanağı var. O da diğer boş anı yakalamanın ilk yazan kişi olmaktan biraz daha fazla yüksek ihtimale sahip oluşu. Burada da arkadaş sana şuraya gidin orda +1 basın sonra bunu yapın gibi birşey anlatmamış. Oturmuş kendi düşüncesini yazmış. Bence bu tür bir ihtimal olabilir zira düşük seviye olan birinin yüksek seviye silahlarla uğraşması kendi seviyesinde olan silahlarla uğraşmasından daha zor olmalıdır zaten.




  • quote:

    zira düşük seviye olan birinin yüksek seviye silahlarla uğraşması kendi seviyesinde olan silahlarla uğraşmasından daha zor olmalıdır zaten.

    sebeb?

    ben stall charımla kendi itemlerime catır çatır alchemy yapıyorum kendi charımla bastığımdan daha da zor oolmuyor.

    joymax bu işin mantığını açıklamadıkça kimse bu olaya bi açıklama getiremez ve bu yüzdende bu iş herzaman şansa bağlı olarak kalacak.

    matematik bilginizi daha yararlı işlerde kullanmanızı tavsiye ederim.
  • 1.

    ben iki şey dicem birincisi bi arkım bi gün bi shieldi almış bakmış hosuna gitmiş basmış +1 bida basmış +2 bi daa +3 bidaa +4 şimdi ne bu şans deilmi hemde hiç beklemeden 1 saat içinde +4 yaptı bize soruodu hatta +2 oldu basımmi basma dedik bastı +3 oldu basimmi dedi basma dedik bastı ve bu shield kendinden 1 lvl yüksekti

    2.

    ya şimdi sizn dediinize göre ben giderim keserim bi tıger alırım 12 lik ıtem basarım +4e o zamn düşük moblardan düşenlere + basma olasılıı artıosa
  • Ertan abim var su an amerikada Xydar_Khalinle oynuyor zamaninda DROPIN isimli charla oynuyord tek astral ve immortalli 64+4 silaha bir kerede +10 basti ve +11 de yakmisti
    bunu Drachegirl ve diger bilen arkadaslarada sorabilirsiniz
    sans isi tamamen sans ha trade bugu var biliyormusunuz bilmem izah edeyim pekala

    Oyunda lag olmucak kesinlikle lagsiz bir ortamda olacaksiniz
    + basacaginiz silah
    Elixir
    Ve alcemy lucky alin
    Genelde benim taktigim disarida kimsenin olmadigi cok sakin hic klimsenin ugramadigi lagsiz bir yerde bir arkadasinizida alip beraber gidin
    ilk once Size trade atmasini isteyin arkadasinizdan ve silahi tradeye koyup Y tusuna basin normal trade menusunde silah kalsin ve elixir basin
    Cember seklinde beyaz parlarsa o silahin + tutma sansi cok yuksek ama mor olursa o silahla daha fazla ugrasmayin ancak astral alabilrisiniz
    bu arada Bunu yapinca ne elixirisiniz gidicek ne silahiniz artidan dusucek
    sadece bir bug ve eger lag olmazsa oyunda sakin saatlerde calisma ihtimali var
    en azindan deneyin ben size vay yuzde yuz tutuyor yok efendim kesin yaptim oldu sole bole demiyorum
    deneyin ve ondan sonra yorumlarinizi yazin
    ama denemden ugrasmadan yorum yazanlarda olacak tabi onlarida kaideye almicam :)




  • Bir sey daha eklemek istiyorum
    Item Dusme oraninin Kullanici ile orantili oldugunu biliyormusunuz ?
    Dikkat etmisimdir serverler ne zaman easy yada pop ise girdigimde cok SIK item dusururum ama serverler crow ise item dusme sansinizda azalir cunku drop rate user ile oranti kuruluyor
  • kesinlikle katılıyorum programın algoritmik şemasında bir sayısal döngü yardımıyla oran orantı hesabı oluşturmuş olabilirler , ki bu çok mantıklı bi düşünce sanşı oluşturan faktörde bu zaten yani
    sayısal döngü =şans
    arkadaşın bahsettiklerini bire bir yaşadım ve katılıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaRK_Z7D -- 13 Mayıs 2007; 2:34:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PersA

    Ertan abim var su an amerikada Xydar_Khalinle oynuyor zamaninda DROPIN isimli charla oynuyord tek astral ve immortalli 64+4 silaha bir kerede +10 basti ve +11 de yakmisti
    bunu Drachegirl ve diger bilen arkadaslarada sorabilirsiniz
    sans isi tamamen sans ha trade bugu var biliyormusunuz bilmem izah edeyim pekala

    Oyunda lag olmucak kesinlikle lagsiz bir ortamda olacaksiniz
    + basacaginiz silah
    Elixir
    Ve alcemy lucky alin
    Genelde benim taktigim disarida kimsenin olmadigi cok sakin hic klimsenin ugramadigi lagsiz bir yerde bir arkadasinizida alip beraber gidin
    ilk once Size trade atmasini isteyin arkadasinizdan ve silahi tradeye koyup Y tusuna basin normal trade menusunde silah kalsin ve elixir basin
    Cember seklinde beyaz parlarsa o silahin + tutma sansi cok yuksek ama mor olursa o silahla daha fazla ugrasmayin ancak astral alabilrisiniz
    bu arada Bunu yapinca ne elixirisiniz gidicek ne silahiniz artidan dusucek
    sadece bir bug ve eger lag olmazsa oyunda sakin saatlerde calisma ihtimali var
    en azindan deneyin ben size vay yuzde yuz tutuyor yok efendim kesin yaptim oldu sole bole demiyorum
    deneyin ve ondan sonra yorumlarinizi yazin
    ama denemden ugrasmadan yorum yazanlarda olacak tabi onlarida kaideye almicam :)




    4 AYRI SİLAHTA DENEDİM OLMADI HALBUKİ LAGSIZ VE KİMSENİN GİTMEDİĞİ YERE DE GİTMİŞTİM.ŞANS OLAYI AMA YOLUNU BİLENLERDE VAR




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1a93a7

    654132163464. kez sölüyorum anlamak ta neden bukadar zorlanıyorsunuz.

    nerde nasıl hangi charla basarsan bas. herşey tamamen ŞANS

    daha sölencek söz warmı bilmiyorum artık.

    bide sonra milletle dalga geçince kızıyorsunuz. bukadar basit bişeyi anlamayan adamla dalga gererim tabi çünkü hak ediyor.



    +99999999

    programcı olmama rağmen bişey anlamadım xD..
  • quote:

    BU ARTI BASMA OLAYI ŞANSLA ALAKALI SAÇMA ŞEYLERLE KENDİNİZİ KANDIRMAYIN




    ZATEN BURDAKİ SAYISAL DÖNGÜ ŞANS DEMEK
  • Konuyu saptırmadan, seviyeyi düşürmeden devam edelim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PersA

    Ertan abim var su an amerikada Xydar_Khalinle oynuyor zamaninda DROPIN isimli charla oynuyord tek astral ve immortalli 64+4 silaha bir kerede +10 basti ve +11 de yakmisti
    bunu Drachegirl ve diger bilen arkadaslarada sorabilirsiniz
    sans isi tamamen sans ha trade bugu var biliyormusunuz bilmem izah edeyim pekala

    Oyunda lag olmucak kesinlikle lagsiz bir ortamda olacaksiniz
    + basacaginiz silah
    Elixir
    Ve alcemy lucky alin
    Genelde benim taktigim disarida kimsenin olmadigi cok sakin hic klimsenin ugramadigi lagsiz bir yerde bir arkadasinizida alip beraber gidin
    ilk once Size trade atmasini isteyin arkadasinizdan ve silahi tradeye koyup Y tusuna basin normal trade menusunde silah kalsin ve elixir basin
    Cember seklinde beyaz parlarsa o silahin + tutma sansi cok yuksek ama mor olursa o silahla daha fazla ugrasmayin ancak astral alabilrisiniz
    bu arada Bunu yapinca ne elixirisiniz gidicek ne silahiniz artidan dusucek
    sadece bir bug ve eger lag olmazsa oyunda sakin saatlerde calisma ihtimali var
    en azindan deneyin ben size vay yuzde yuz tutuyor yok efendim kesin yaptim oldu sole bole demiyorum
    deneyin ve ondan sonra yorumlarinizi yazin
    ama denemden ugrasmadan yorum yazanlarda olacak tabi onlarida kaideye almicam :)



    Silahı hem tradeye hemde alchemi penceresine aynı anda koyup elixiri nası basabilidiğini anlatsan daha faydalı olacakmış




  • Progrlama işinin içinde bir olarak kendi yorumumu yazayım.

    JM şu ana kadar alchemy sisteminin çalışma prensibi ile ilgili bir açıklama yapMAmış.
    Dolayısı ile yazacaklarım temel prensip olarak aynı olsa dahi parametre çeşitliliği, algoritma yapısı dolaysı ile sadece tahminden öteye gitmez, fikir vermek içindir.


    Alchemy sisteminde yok teleport, yok char değişimi, yok lvl farkı. Hepsi şehir efsanesidir. Yani uydurmadır.

    En önemli şey şansdır.
    Ve JM'nin belki de bilerek açıklamadığı (oysa açıklaması gerekir) itemin stat ve lvl ına göre şans yüzdeleri.
    O yüzden şimdi temsili bir formülizasyon yapalım ve üzerinde açıklayalım. Yüzdele tamamen temsilidir fikir vermek açısından.

    Mesela eliniz de 50 wep elixir var ve +5 yapmak istiyorsunuz.
    +1 için şans %60 + lucky powder %39 = %99 başarı oranı
    +2 için şans %50 + lucky powder %29 = %79 başarı oranı
    +3 için şans %35 + lucky powder %15 = %50 başarı oranı
    +4 için şans %20 + lucky powder %10 = %30 başarı oranı
    +5 için şans %5 + lucky powder %5 = %10 başarı oranı
    +6 için şans %2 + lucky powder %3 = %5 başarı oranı

    gibi gider. Bu hesap sadece yalın hesaplama şekli oysa buna katmadeğer etkisi yapan tonla paramtre olabilir

    Örneğin: +5 için
    SS=Seviye Şansı %5
    LP=Lucky Powder Etkisi %5
    SK= Server Item Başarı Katsayısı
    IK =Item Katsayısı (Nedense ben itemlerin gizli bir başarı katsayısı olduğuna inanıyorum. Bazı itemler kolay lvl up olurken bazıları +3 den öte gidememektedir.Bazı itemler str ye bazı itemler int stone karşı alerjisi vardır :) Her failde yada server update de bu gizli katsayı resetleniyor olabilir)

    0,025<IK>3,5 olsun.


    (SS + LP +LS ) * IK *SK

    Birinci örnek: Gizli başarı katsayısı 1 den yüksek bir item ve server genel başarı ortalaması biraz düşük ise
    (0,05+0,05+0,2)*2,5*0,9=%67,5 iken

    İkinci örnek: Gizli başarı katsayısı 1 den düşük bir item ve server genel başarı ortalaması normal ise
    (0,05+0,05+0,2)*0,7*1=%21 iken

    3 tane astralı olan şansız(2. örnek) bir itemin 3 deneme ardından +5 olma olasılığı
    1-(1-(SS + LP +LS ) * IK *SK)^3)
    (1-(1-0,21)^3)= %50,7 e yükselmektedir

    Eğer yüksek katsayılı bir tieme denk gelmiş isek(birinci örnek)
    (1-(1-0,67)^3)= %96,4 e yükselmektedir

    Yani ard arda denemeler şansı artırmakta ama bu şans bir çok paramtreye bağlı olabilmektedir.
    Astral satmaları için balans yapmaları lazım, her item zor olsa kimse astral almak istemez, her item başarılı olsa bir süre kimsenin astrala ihtiyacı kalmaz :) O yüzden Serber Başarı Katsayısı ve Item Başarı Katsayısına ihtiyaçları var.

    Bu yüzden bazı istemler kasa kasa elixir/stone boşaltıp saç baş yoldururken bazı itemler kuzu kuzu up olabilmektedir.
    Belirttiğim gibi yukarıdaki formül ve sayılar fikir vermek açısındandındır. Gerçekte formül nasıldır, JM resmi açıklama yapmadığı sürece sadece tahmin olmaya devam eder.

    Bu arada Venice Serverındaki 80 lvl charımda tüm itemler, kılıç+kalkanı astralsız +5 yaparken bu öngörü ile hareket ettiğimi belirteyim.




  • hadi bakalım ben baştanda söledim matematikmiş programmış anlamam ama gördüğüm kadarıyla anlayan kişilerde tamamen ayrı şeyler sölüyor. şimdi kimin sölediği doğru acaba?


    ama bana öyle geliyoki sizin burda anlattıklarınız Şans'ın matematik ve programcılık dilindeki tarifleri gibi görünüyor.

    sonuç olarak benim yırtındığım şeye geliyoruz yine;) ŞANS
  • ortak noktada uzlaşmak neden bu kadar zor olur hep ? :) matematikten anlayan arkadaşlar düzgün bir açıklama yapmışlar, onlarda şans demişler ama bunu bilgisayar ortamında hazırlanmış bir oyun olduğu içinde sayısal olasılık diye adlandırmışlar. ama açıklama yapan insan üniversite okumuş diye yok efendim olasılık yoktur şans vardır da joymax ta çalışan akrabasımı varmış da vs.. bunların hepsi boşşşş şans yada olasılık. kimileri için sayısal loto tutturmak şanstır kimileri içinde sayısal bir olasılık. bu + basma olayıda o dönen topların senin yazdığın rakamlara denk gelme olayıdır buna ister şans de ister olasılık :)
  • Arkadaşlar açtığım konuyu yakından takip ediyorum haberiniz olsun. İlginize ve görüşlerinize çok çok teşekkür ederim.

    Burda şanstı, rakkamsal olasılıktı diye devam eden bir tartışma oldu.

    Ama bunu unutmayın adamlar bir proğram yapmışlar. ve bu programı da, malum diğer programlar nasıl yapılıyorsa 00 01 10 11 10 0100 110 gibi sayılar ile yapıyorlar.

    Burdan şunu söyleyelim. Kutudan çıkan item, kırmızı yaratıktan düşüyorsa ona artı basmak zor oluyor. Ama kendi levelinden düşürdüğün kutuya baktığında daha çok blue ve daha iyi özellikleri olan itemler çıktığı da gözleniyor. Nedeni elbetteki tahminimizce yukarıda anlatılmaya çalışılan şekilde. sen şans de ben yüzde oranı diyeyim. Ama bir şekilde bu artı basma olay sırasında patlama riski en aza indirmek için bulunan bir yöntemdir. anlatılmak istenen elimizdeki o silahını 3 4 lvl aşağıımızdaki bir yaartıktan düşmüş olması olasılığı - belkide şansı daha da arttırır demek oluyorrr. siz ne dersiniz.???




  • quote:

    anlatılmak istenen elimizdeki o silahını 3 4 lvl aşağıımızdaki bir yaartıktan düşmüş olması olasılığı - belkide şansı daha da arttırır demek oluyorrr.


    şansı etkileyecek faktörleri joymax açıklamadığı sürece bilmemize imkan yoktur. şimdilik bildiğimiz 2 şey war
    1. lucky powder + basma şansını arttırır.
    2.pre. ticketın warsa alchemyde şansın %5 daha fazladır.


    bunu dışında düşük yaratıktan düşen iteme basma şansı daha fazladır,kendinden yüksek lvl iteme basma şansın daha düşüktür diyemeyiz.

    elbette bununda bi matematiği war. ama o matemetik sadece şans ı ortaya çıkarmak için kullnılıyor. bizim basma ihtimallerimizi yükseltmek için bunu kullanmamıza imkan olduğu sanmıyorum.
  • Bencede şans işi
  • ne farkeder ki o itemi basmaya yapacağımız masrafdansa basılmışını almak hem daha karlı hem de zahmetsiz olur.
  • +5 yada +6 tamamen şans ve para işidir silahı 72+5 yapana kadar 5 tane astral 1 tane ımmortal harcadım +6 yaptım , +7 denerken silah +4 de düştü uzun uğraştan sonra zar zor tekrar +5 getirdim anlayacağınız çok zahmetli iş size tavsiyem 8 derece itemler üzerin de denemeniz onun dışındakileri parayla satın almanızı tavsiye ederim
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.