Şimdi Ara

İlk oyunumu yaptım Unity

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity ile oyun programlamaya merak sardım ve başlangıç olarak bildiklerimle bu oyunu yaptım.
    umarım devamı gelir https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AK47Games.KeepMove

    görüş ve önerilere açığım







  • İlk oyunun için güzel olmuş şimdi üstüne ekleyerek devam etmelisin bu arada google playe oynanış videosu eklemeyi ihmal etme
  • Ufak tefek hatalar var gibi onun dışında başlangıç için gayet güzel olmuş

    İlk oyunumu yaptım Unity
  • Şuan yeni bir oyun ile uğraşıyorum. bu oyunda Google servislerini kullanacağım bu sırada da bunları öğreniyorum. Tam anlamıyla öğrenince ilk oyuna da ekleyeceğim. Oyunun şu anki hali videoda
    Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.

    https://streamable.com/lvgb32

    Edit : ilk oyun görsellerini değiştirdim. Unity reklam servisi kullandım. Onu Google ile değiştireceğim. 3 oyunda bir reklam ve kaldığın seviyeden devam etmek için reward video eklendi. Remove ads henüz yok. Google reklamlarını öğrenince oradan ekleyeceğim.
    Yeni oyunda top hareketini add force ile yapıyorum. Duvarlara çarpınca duvardan sekmesi için x veya Z yi ters çeviriyorum. Ama add force olduğu için ivmelenme oluyor. Sabit hız için bildiğiniz bir yöntem var mı? Onu da değiştirmem lazım.
    Örneğin zigzag (ketchapp firmasının ) oyunundaki gibi sürekli sabit hız ve yön değişimlerinde hızın korunması şeklinde hareket etmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanal Dilenci -- 7 Temmuz 2020; 21:22:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanal Dilenci S kullanıcısına yanıt
    sürtünme olmadığını varsayıyorum ilk kuvveti uyguladıktan sonra tam ters istikamette eşit büyüklükte kuvvet uygularsan ivmelenmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Restrop kullanıcısına yanıt
    şuan hareketi sağlayan kod
    quote:

    UnityEngine.Vector3 vec = new UnityEngine.Vector3(yatay * hiz, 0, dikey * hiz);

    yatay ve dikey yön için -1 ve 1 arası bir float.
    duvarlara çarptığında duvarına göre
    dikey = dikey * -1;
    yatay = yatay * -1;
    kullandım.
    fizikteki aynalar misali.
    siyah ok +x,-y şeklinde hareket ediyor. Yatay bir duvara çarptığında yataydaki hareketi sabit fakat dikey hareket tersine dönüyor
    mavi ok için -x,-y şeklinde gidiyor. dikey duvara çarptığında dikeydeki hareketi sabit fakat yatay hareket tersine dönüyor

    İlk oyunumu yaptım Unity


    fakat duvara çarptığı anda hali hazırda uygulanmış bir kuvvet ve o yöne doğru hareketin korunması var. Bu sırada zıt kuvvet uygulanıyor, önceki kuvvetin hız etkisini sıfırlayıp yeni kuvvetin baskınlığı sonrasında harekete geçiyormuş gibi bir görüntü var.

    edit: sürtünme çalışıyor olabilir. tam detaylı gün içerisinde bakarım. hatırladığım rigidbody var ve yerçekimi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanal Dilenci -- 11 Temmuz 2020; 17:43:51 >




  • Oyun fena değil, hareketi beğenmedim sadece, hassaslığı çok düşük. Ayrıca oynanabilirlik yok. Üzerinde biraz daha çalışıp zamanla artan zorluk, yeni düşmanlar, saldırı tarzları vs ekleyebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.