Şimdi Ara

İnfernal Shrines - Yeni Harita (Ağustos 2015)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnfernal Shrines , diablo temalı olan oyunun 9. haritasıdır
    bu haritada 4-5 kez oynadım şuana kadar ve gerçekten çok zevkli eğlenceli olmuş bence.
    "battlefield of Eternity"den kat kat daha güzel benim için.
    haritada 3 tane shrine var. shrine aktif olduğunda 30 tane küçük minion kesince "Punisher" geliyor.
    "Punisher"lar güçlü ve sanal zeka olarak bence gayet iyiler. düşmandan birine zıplayıp stun'laması oldukça etkili geldi bana.
    oldukça hareketli bir harita takım oyunu yine çok etkili tabii.
    açıkcası benm tam not veriyorum :)

    not: konu başlığında tarih yazdım ki ileride birçok yeni harita gelebilir bence :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoRriZ -- 1 Eylül 2015; 9:38:25 >



  • Punisherlar gerçekten çok güzel olmuş. Haritanın dengeliliği hakkında bir şey söylemeyeceğim ama eğlenceli olduğu kesin. Takım dövüşünden kaçan son adama da atlayıp öldürmesi cidden kahkaha attırmıştı.
  • Punisheri kaybeden taraf icin hic de eglenceli bir harita degil.

    Haritadaki problem 30 minyon kesme bölümünde basliyor bence. Minyonlarin ciktigi yere ilk cöreklenen takim cok büyük oranla punisher'i cikartiyor ve rakibe bazen geri dönüsü olmayan cok agir zararlar verebiliyor. Ayrica dün rakip takimdan sadece tek bir tane fazla minyon kestigimiz icin punisher'i aldik. Bu mantikli mi? En azindan rakipten daha cok kesilen minyon miktari dogrultusunda punisher güclü olmali. Veya minyonlar altinda düsen tarafa immortalin oldugu haritadaki gibi bir ikinci sans verilmeli.

    Ayrica haritanin gereksiz büyük oldugunu da düsünüyorum. Yari yariya kücültülebilir. Minyon yuvasi ise büyültülmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • minionlar hakkında forumlarda eleştiriler gerçekten fazla haklısınız.
    ve Punisherlar gerçekten güçlüler. evet zıplayyıp stunlaması süper. Kael veya Jaina gibi heroları öldürebiliyorlar :)
    ben işin ince detayına pek bakmam açıkcası benm için eğlenceli olması yeterli :D :D
  • Gayet güzel creepler bir anda çıkmıyorlar. Bazı pickler çok kötü kalabiliyor bundan rahatsız olmuş olabilirsiniz ama sonunda zekice hareket eden bir ai oldu elimizde. Uyanık olmayan fragile herolar patır patır dökülüyorlar. Diğer haritalarda kaybetsen bile uzaktan dps ile öldürmek kolaydı karşı tarafın golemini vs. Doğru kararlar vermek gerekiyor. Shrine kısmında fight oluyor bi yandan biribirine girerken minion kesmeye çalışmak eğlenceli olmuş. Objektifler daha önemli olmuşlar ayrıca punisherlar fragile sayılırlar gayer, glass cannon mantığı. En keyifli maplerden biri bence. Oyunun çizgisinin hep aynı gitmesinin önüne geçmiş. 30 minion ve spawn ratelerinin de hem fırsatçılık yapabilicek kadar hızlı hem de diğer takımın sonradan gelip yetişebiliceği kadar yavaş. Daha yavaş/fazla olsa level olarak önde olan takım yavaş yavas gelir diğer takımı kolayca püskürtüp alır her seferinde, no comeback. Yavaş ve kontrollü objevtivelere göre çok daha iyi olmuş. Official forumlarda da çok hızlı diye ağlıyorlar anlamıyorum ne bekliyor bu insanlar... Beyefendiler lane i puslasınlar sonra shrine ı duyunca base atıp gelebilsinler istiyorlar. Nerde bu oyunun hesabı kitabı zorluğu, istersen shrine duyrulunca base e ışınlayalım direkt sonra shrine a ışınlan. Oyun sürekli aldığınız hızlı kararlarla ilerliyor çok güzel olmuş bence.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.