Şimdi Ara

####KARAKTER YAPILANDIRMA####

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar ben dusundum burada boyle bi bolum veya baslık olması gerektiğine karar verdim (baktım ama boyyle bi yer bulamadım) hem benim icin hemde dier arkadaslarımız için burada bi karakterin nası yapılması gerektiğini yazarsanız sevinirim
    simdiden herkese tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black_pearl -- 14 Şubat 2006 13:31:17 >



  • ben magic karakterden yanayım yani int vermeye dayalı geliştirmeden..
    6ya veya 10 a kadar hep str sonra full int gitmenizi tavsiye ederim.okçuluk iyi ama daha iyi blade iniz varsa onu kullanın.çünkü kalkan da alabileceksiniz ve defansınız artacak.int ciyseniz force lara önem verin.20 li lvl lara kadar armor ve protectorden birini veya ikisini karışık giyebilirsiniz sonra garment geçin derim.force skill inde cold veya light diyorum.cold hareketsiz bırakıyo veya yavaşlatıyo böylece hp niz azalmadan "dalga geçe geçe" öldürebiliyosunuz.light da da chain lightning büyüsü çok hoş oluyor....şimdilik bu kadar
  • efet arkadaslar baska cvp verebilecek olan yokmu ¿¿¿¿¿¿¿
  • ben de int tercihimdir
    okcu ya light cok iyi gidiyor
    benım tavsiyem okcu lightdan yana
  • ben 2 int bi str glave derim ateşe yüklendim buzunda 3.skilini birde armor giyindiimden light ın hızlı koşmasını açtım ben memnunum daha 23 lvl ama şu ana kadar pişmanlık duymadım
  • Ben ise karakter yapılandırmada dengeli bir gidişhat izlenmesi taraftarıyım...Misal arkadaşlar int weya str üzerinde yoğunlaşılması gerektiğini söylerken ilk aklıma gelen şu oluyor...Bu tarz yapılandırmaya gidenlerin çoğu genellikle party kurarak ilerlemek zorunda kalmışlardır,neden derseniz bu tarz char'lar her zaman bir yönü güçlü olduğu kadar öteki yönü bir o kadar zayıf kaldığı için kritik durumlarda zor durumlara düşmektedirler....Öyleki mesela lvl 30'larda hp'si 1300 lerde olup mp'si 3000'lerde bir char'ı ele alalım...Bu char eğer karşısında büyü resistance'ı kuwwetli olan 30 üzeri bir yaratığa denk geldiği takdirde yanında ona yardım edecek biri olmazsa,yaratık büyüyü(aslında cold'dan bahsediyorum)yemezse,ortalama her wuruşu 300 ciwarında olan bu yaratığa karşı çifter çifter iksir bassa bile hayatta kalma şansı zora girmektedir ki lvl'ler arttıkça yaratıkların büyülere karşı dayanıklılıkları da artmakta...Fakat %50'nin üstünde bu olay fazla gerçekleşmesede bu ilerki levellerde başınıza bela olabilecek bir durum...Ama party sisteminde kurtulmanız çok rahat tabii...Ama yinede genellikle tek başınıza iksirlerinizin de yeteceği boyutlarda rahat bir sistem üzerinde giderseniz bence hep 2 int 1 str,yada 2str 1 int'den hiç wazgeçmeyin...Bu şekilde oluşturulan karakterler daha dengeli oluyorlar uzun wadede we tek başına hayatta kalma oranlarıda bir o kadar yüksek oluyor...Bu sadece bir bakış açısı...Bu söylediklerimi saçma weya gülünç bulacaklarda olabilir fakat bence az kişili partylerde weya tek başına ilerlemek isteyen oyuncular için hp-mp dengesini yakın tutan oyuncular hep daha awantajlı kalırlar gibi gözüküyor...




  • ben ise hepinizden farkli dusundugumun farkina vardim. Bence force dayali bir char ileride meslek sectiginde zorluk cekecegi icin sadece HP ve weapon mastery bir char (ozellikle blade oneririm shield / block sebebiyle) mp vermenin fuzuli oldugunu dusunuyorum cunku force mastery kasip passive magic ile mana arttirmak cok daha akillica. Cunku lvl basina 3 stats point i HP e harciyabiliyorsunuz. Ayrıca 300 skill point siniri bildiginiz gibi mastery ler disinda siniri etkilemiyor. Yani biraz daha acarsak lightning mastery icindeki walk buyusune verdiginiz skill point ler 300 den dusmuyor. Sadece Mastery ler dusuyor. Kısacası HP & Weapon Class Mastery Build siddetle tavsiye ederim...
  • henuz gorevlerin nasıl yapıldıgını bikömiyorum bu konuda yardımcı olabilcek olan varmı her lvl de nerdeyse bi gorev veriyor ama bisey anlamıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Quetzalcoatl

    ben ise hepinizden farkli dusundugumun farkina vardim. Bence force dayali bir char ileride meslek sectiginde zorluk cekecegi icin sadece HP ve weapon mastery bir char (ozellikle blade oneririm shield / block sebebiyle) mp vermenin fuzuli oldugunu dusunuyorum cunku force mastery kasip passive magic ile mana arttirmak cok daha akillica. Cunku lvl basina 3 stats point i HP e harciyabiliyorsunuz. Ayrıca 300 skill point siniri bildiginiz gibi mastery ler disinda siniri etkilemiyor. Yani biraz daha acarsak lightning mastery icindeki walk buyusune verdiginiz skill point ler 300 den dusmuyor. Sadece Mastery ler dusuyor. Kısacası HP & Weapon Class Mastery Build siddetle tavsiye ederim...


    Pardon benim anlamadığım nokta şu cümlendi lütfen açıklık getirirsen sewinirim...

    ""Ayrıca 300 skill point siniri bildiginiz gibi mastery ler disinda siniri etkilemiyor. Yani biraz daha acarsak lightning mastery icindeki walk buyusune verdiginiz skill point ler 300 den dusmuyor.""

    Bu cümleyi biraz daha açarsan sewinirim pek birşey anlamadım ama çok yararlı bir bilgi gibi tınladı...Birde skill penceresinin en alt sağında yer alan TOPLAM SKİLL pointlerimiz karakter levelimizle ne gibi bir ilişki içinde..?Toplam skilllerin neden hesaplandığını merak etmekteyim,yoksa oyunun bize topiclerinde önerdiği "hızlı sp biriktirmek için skill levelinizi karakter levelinizden en az 3 level altta tutun" cümlesindeki skill pointlerden kasıt acaba skill penceresinde sağ alltta görünen toplam skill'lermidir?Lütfen bir bilen warsa bu konuya da açıklık getirsin....Şimdiden teşekkürler...




  • tesekkurler beyler ama simdi bide bu guard tarder thieflik var
    bunu anlata bilecek olan varmı nasıl olunur ne ozellikleri vardır ¿
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KneeDeep

    Pardon benim anlamadığım nokta şu cümlendi lütfen açıklık getirirsen sewinirim...

    ""Ayrıca 300 skill point siniri bildiginiz gibi mastery ler disinda siniri etkilemiyor. Yani biraz daha acarsak lightning mastery icindeki walk buyusune verdiginiz skill point ler 300 den dusmuyor.""

    Bu cümleyi biraz daha açarsan sewinirim pek birşey anlamadım ama çok yararlı bir bilgi gibi tınladı...Birde skill penceresinin en alt sağında yer alan TOPLAM SKİLL pointlerimiz karakter levelimizle ne gibi bir ilişki içinde..?Toplam skilllerin neden hesaplandığını merak etmekteyim,yoksa oyunun bize topiclerinde önerdiği "hızlı sp biriktirmek için skill levelinizi karakter levelinizden en az 3 level altta tutun" cümlesindeki skill pointlerden kasıt acaba skill penceresinde sağ alltta görünen toplam skill'lermidir?Lütfen bir bilen warsa bu konuya da açıklık getirsin....Şimdiden teşekkürler...



    Orada demek istedigim 100 lvl da maximum 300 skill point siniri var. Ama bunu cogu arkadas verdigi her skill de buraya yansidigini saniyor. Halbuki bu 300 siniri sadece mastery ler icin gecerli. Yani ben Pacheon Mastery ye verdigimde 300 siniri doluyor. Ama Pacheo nun icerisindeki bir buyuye verdigimde ise etkilemiyor. Sadece skill point harcamis oluyoruz. Onun da telafisi monster kesmek. Yani Mastery lerinizi toplayin .... / 300 bosluk biraktigim yerdekine esit oldugunu goreceksiniz




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.