Kullanıcı Adı:
Şifre:

Kyklı gençleri gördükçe tokatlayasım geliyor
ripendis
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 8:23:22
Bu ne kardeşim ya ben her seferinde wifi'a giriş yapınca bu millete yardımsever gibi lanse edilen türbanlı bacıları görmek zorunda mıyım

Bu kızları varya hepsini teker teker tutup döveceksin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ripendis -- 8 Kasım 2018; 8:25:6 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Ya arkadaş siz nasıl insanlarsınız ya
Tesettürlü ve ya değil sanane kardeşim
Ne lan bu din düşmanlığı, sen özgürce hayatını yaşayabiliyorsun karışan var mı ? Yok.
Anca borunuz burada sanalda öte...
Schneeflocke - 7 gün önce
hiç kapalı arkadaşım olmadı ve olmayacak genelde konuşmuyorum :)
Zeen - 7 gün önce
+1



Hayatımda hiçbir kapalıyla konuşmayı sürdürmedim. Hatta lise bittikten sonra bir kızla konuşmaya devam ediyorduk. Kapandığını söylediği gün konuşmayı bırakmıştım. Kapalıys...
Ingilizceci - 7 gün önce
Bahsettiginiz kizlar zaten aile zorundan kapaniyor.

Samimi olanlar azinlikta ama kimseye laf etme hakkiniz yok.

k3k - 7 gün önce
Din düşmanı falan degilim ağzına topla yoksa gelir ağzını ikiye katlarım benim kastım şuan türbanlilar her türlü şıllıklığı yapıyor ve kykda sürekli ön vitrinde sergileniyorlar aynı zamanda çok ge...
ripendis - 7 gün önce
aynı şey gibi amerikalılar her hollywood filmine 1 zenci 1 çinli falan koydugu gibi bizim etkinliklerde bitane böyle oluyo
i Am Not Dead - 7 gün önce
Hayatim boyunca 3 turbanlidan teklif aldim ve ucunu de hic dusunmeden reddettim. Redden kastim cevap vererek degil ya engelledim ya da goruldu attim.



Yalniz kalmayi tercih ederim. Yanimda tasi...
Sembroni - 7 gün önce
Türban hak değildir.
Booker DeWitt - 7 gün önce

Sen neden kyk sitesinde takılıyorsunki? Sana ne kykdan?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Zeen
8 Kasım 2018; 8:36:45
hiç kapalı arkadaşım olmadı ve olmayacak genelde konuşmuyorum :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Booker DeWitt
8 Kasım 2018; 9:00:04
Türban hak değildir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ThePscho
8 Kasım 2018; 9:03:57
Yardımsever kısmına katılıyorum da orada sadece türbanlılar yok ki?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Schneeflocke
8 Kasım 2018; 9:11:14
Ya arkadaş siz nasıl insanlarsınız ya
Tesettürlü ve ya değil sanane kardeşim
Ne lan bu din düşmanlığı, sen özgürce hayatını yaşayabiliyorsun karışan var mı ? Yok.
Anca borunuz burada sanalda öter, sonra dışarda dayak yiyince buraya konu açarsın
Dinciler bana saldırdı diye
Sen en alasını hak ediyorsun çünkü başka insanlara saygın yok
Senin gibilerin soyunu tüketecekler sıkıntı yok pislik herif

Buna gelen 2 yanıtı gör.


SATANIST
8 Kasım 2018; 9:12:20

quote:

Orijinalden alıntı: Zeen

hiç kapalı arkadaşım olmadı ve olmayacak genelde konuşmuyorum :)

Cok sey kaciriyorsun



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Sembroni
8 Kasım 2018; 9:30:41
Hayatim boyunca 3 turbanlidan teklif aldim ve ucunu de hic dusunmeden reddettim. Redden kastim cevap vererek degil ya engelledim ya da goruldu attim.



Yalniz kalmayi tercih ederim. Yanimda tasimam oylelerini



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ahmtayd
8 Kasım 2018; 11:02:28
Tam bir yobazsın kardeşim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ripendis
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 11:27:58
Huloğğğğ



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ripendis
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 11:34:15
Din düşmanı falan degilim ağzına topla yoksa gelir ağzını ikiye katlarım benim kastım şuan türbanlilar her türlü şıllıklığı yapıyor ve kykda sürekli ön vitrinde sergileniyorlar aynı zamanda çok gerici şeyler görüyorum kyk arayüzünde buna tepkimi gösterdim sadece dinini yaşayan 4×3lük bir türbanlı zaten ehli sünnetse eğer çıkıpta oralarda poz vermez şimdi olmayan din bilgini ve çomarlarda olan din muhafazakarlığını al iktidara sat kendini



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Schneeflocke


i Am Not Dead
8 Kasım 2018; 11:42:10
aynı şey gibi amerikalılar her hollywood filmine 1 zenci 1 çinli falan koydugu gibi bizim etkinliklerde bitane böyle oluyo



quote:

Orijinalden alıntı: Zeen

hiç kapalı arkadaşım olmadı ve olmayacak genelde konuşmuyorum :)
sadece kapalı değil bütün kızlarla arkadaşlık yapmak yassah kafam çok rahat



Ingilizceci
8 Kasım 2018; 11:59:45
Ovvvvv hocam manyak laf



Ben de öyle duydum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Klakson Çalan Adam


Ingilizceci
8 Kasım 2018; 12:04:40
quote:

Orijinalden alıntı: Zeen

hiç kapalı arkadaşım olmadı ve olmayacak genelde konuşmuyorum :)
+1



Hayatımda hiçbir kapalıyla konuşmayı sürdürmedim. Hatta lise bittikten sonra bir kızla konuşmaya devam ediyorduk. Kapandığını söylediği gün konuşmayı bırakmıştım. Kapalıysa suratına bakmam. Ciddiye almam. Bırak sohbet etmeyi söylediğini duymazlıktan gelirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TheCgn
8 Kasım 2018; 12:11:53
Türban takip , dar pantolon giymek de yilin celiskisi herhalde... Giymesinler demiyorum umrumda degil insanlarin ne giydigi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



ripendis
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 12:21:27
Üniversite ve cafe köşelerinde türbanı tak pantolan ve tayt giyin makyaj yap vucudunu belli edecek dar giysiler giyin sağda solda erkeklerle yiyiş o karaoke benim şu karaoke senin sonra ben müslüman +9 bakire ve namusluyum, afadersin ama senin kapalı yüzme havuzundan farkın yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ripendis
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 12:26:11
Namus türban takmakta değildir. Kangal cinsi çomar ve bakire seven insanlarımıza duyurulur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



k3k
8 Kasım 2018; 12:32:17
Bahsettiginiz kizlar zaten aile zorundan kapaniyor.

Samimi olanlar azinlikta ama kimseye laf etme hakkiniz yok.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kyklı gençleri gördükçe tokatlayasım geliyor