Kullanıcı Adı:
Şifre:
Duyuru
Duyuruyu Gizle Yeni DH Portal (Masaüstü) Arayüzü ve Yazılımı 'Alfa Sürüm' Yayında

www.donanimhaber.com adresindeki portalımızın yeni arayüz tasarımı ve yazılımı üzerinde çalışıyoruz. Süreci üyelerimiz ve ziyaretçilerimizle eş zamanlı olarak yürütelim diye alfa sürümümüzü üye olan-olmayan herkese açık şekilde paylaşıyoruz. Sizleri de bu deneyime dahil olmaya davet ediyoruz.

Detaylara ve alfa sürüme nasıl geçiş yapacağınıza dair yönlendirmelere bu konudan erişebilirsiniz.

Cevap: Türkiye'de ilk Lazerer Rifle445 1W 445nm Lazer İncelemesi - Son Sayfa  (10. sayfa)
Killers
12 Aralık 2011; 19:57:46
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

Arkadaşlar lazerime kavuştum. Tek kelime ile harika! Kibriti yakmayı bırak, ahşap, tahta gibi şeyleri bile yakıyor, kesiyor.

Mesela kibritin ortasına tuttuğumda feci bir duman çıkıyor kibrit ortadan yanmaya başlıyor veya kibriti jilet gibi kesiyor. Onun dışında karton kutuyu rahatlıkla delebiliyor. Gökyüzündeki beami ise harika. Almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Yakma videolarını da birazdan çekeceğim.

İşte SS'ler !
















Ve bunlarda gökyüzüne adeta batman logosu gibi yansıtmalarım.






Bunların ucuna batman logolu şeffaf bişey taksak o logo oluşur mu acaba



ColoredLight
12 Aralık 2011; 21:33:19
Süper birşey bu ya ben de mi alsam napsam

Mavi lazerin de videolu incelemesini bekliyorum yani

Buna gelen 1 yanıtı gör.


GoldPunch
Konu Sahibi

12 Aralık 2011; 21:37:46
quote:

Orijinalden alıntı: ColoredLight

Süper birşey bu ya ben de mi alsam napsam

Mavi lazerin de videolu incelemesini bekliyorum yani

Bugün yarın hazırlayacağım.



A.Nadir
12 Aralık 2011; 21:41:59
nekadara almıştın bunu ? bende almayı düşünüyorumda yurt dışı olduğu için risk var sanırım

Buna gelen 1 yanıtı gör.


GoldPunch
Konu Sahibi

12 Aralık 2011; 21:43:29
quote:

Orijinalden alıntı: A.Nadir

nekadara almıştın bunu ? bende almayı düşünüyorumda yurt dışı olduğu için risk var sanırım

169 a almıştım, indirim gelmiş. Aksesuarlarıyla birlikte 190 dolara gelmişti.


http://lazerer.com/Blue..._Pointer?product_id=144



GoldPunch
Konu Sahibi

13 Aralık 2011; 16:07:20
Yeni fotolar.








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 13 Aralık 2011; 16:08:59 >



manmalx
13 Aralık 2011; 17:36:59
Elektronikcarsi.com dan 565tl ye 2000mw mavi lazer almistim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



afd92
13 Aralık 2011; 20:12:49
Nereden girdiysem konuya, canım çekti



zıplayanpırasa
13 Aralık 2011; 20:25:38
Hayırlı olsun mesafe nekadar bunun ölçtünüzmü?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


GoldPunch
Konu Sahibi

13 Aralık 2011; 20:29:05
quote:

Orijinalden alıntı: zıplayanpırasa

Hayırlı olsun mesafe nekadar bunun ölçtünüzmü?

Mesafe sonsuza ayarlı bunlarda, ölçülemiyor yani. Dün gece 9km öteden arkadaşla tutuştuk yine, gayet güzel görünüyordu.

Şöyle yaklaşık bir 20 dakikalık inceleme çektim. Videoyu bu gece paylaşacağım bu arada.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 13 Aralık 2011; 20:48:31 >



Fraulein
13 Aralık 2011; 21:58:34
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch




Bu nedir yahu çok güzel? mavi uçuşan toz gibi



GoldPunch
Konu Sahibi

13 Aralık 2011; 22:18:38
İki kardeş yanyana.







GoldPunch
Konu Sahibi

14 Aralık 2011; 16:09:12
Buyrun hazırladığım 17 dakikalık inceleme videosu.





manmalx
14 Aralık 2011; 20:20:23
Mavi ışık okadar çok net degıl arakadas iphone ile çekmiş belliki oto focusluyor ondan çok belırgın gozukuor.Bende okulda arkadaslara gostermek ıcın gece cekmıstım oha dedıler falan fılan aslında oyle degıl.



GoldPunch
Konu Sahibi

14 Aralık 2011; 21:16:51
quote:

Orijinalden alıntı: manmalx

Mavi ışık okadar çok net degıl arakadas iphone ile çekmiş belliki oto focusluyor ondan çok belırgın gozukuor.Bende okulda arkadaslara gostermek ıcın gece cekmıstım oha dedıler falan fılan aslında oyle degıl.

Bilakis fercek hayatta daha parlak duruyor. Tamamen yandan da kamera ile cekmistim asiri parlak beami var.

Sadece gerlce fotolari yok zaten bazi fotolari sabah aydinlikta cektim videoda gorebilirsiniz . Dediginiz genelde 50mw dan az isik veren lazerlerde oyle gorunuyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 14 Aralık 2011; 21:19:03 >



manmalx
14 Aralık 2011; 21:22:19
Arkadasim 535tl ye aldim ayni kutu ayni gozluk 3.7 volt 18650pil kullaniyordu 200mw idi .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


GoldPunch
Konu Sahibi

14 Aralık 2011; 21:29:23
quote:

Orijinalden alıntı: manmalx

Arkadasim 535tl ye aldim ayni kutu ayni gozluk 3.7 volt 18650pil kullaniyordu 200mw idi .

Elektronikcarsinin sahibini taniyorum beraber lazerlerle ilgili epey konusmustuk izmir karsiyakada oturuyor maalesef gercek gucte lazerler satmiyor. LPM nedir diye sorsan belki bilemeyecek oradaki adam. Direk ureticisinden almayi deneseydiniz keske, zaten sitesine bakarsaniz 2000mw bile sattigini gorursunuz 2000mw anca evde lazer toplamak ile oluyor. Survivallaserdan Diode, diode drover, lens, lens windows, host alip onlari ev ortaminda birlestirdikten sonra diode a bagli olarak 2000mw cikabilir. Onda da LPM ferekli ne kadar bir lazer olcutugunu anlamak icin.

Onun dışında bu hostları sadece belirli firmalar üretiyor çoğu lazer firmasıda hostu alıp, sağdan soldan buldukları diode ve driverlar ile birleştiriyor. Size aynı hosta, aynı güce ( sözde ) sahip 20 dolar ve 200dolarlık ürün gösterebilirim.

Keske almadan once biraz yabanci forumlari arastirsaydiniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 14 Aralık 2011; 21:42:30 >



manmalx
14 Aralık 2011; 21:45:14
Kendisi cok iyi insan ilk200mw hulk aldim 1 ay sonra bak geti iade aldi uste para koydum 2000mw aldim simdi 2000mw geri verdim yurt disindan rfc2-2 jamer ve 200mw mavi aldim daha dogrisu bekliorim 20gun sonra gelcek ozaman size bu gercek 200mwavimi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ColoredLight
14 Aralık 2011; 21:48:03
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

Alıntıyı Göster
Elektronikcarsinin sahibini taniyorum beraber lazerlerle ilgili epey konusmustuk izmir karsiyakada oturuyor maalesef gercek gucte lazerler satmiyor. LPM nedir diye sorsan belki bilemeyecek oradaki adam. Direk ureticisinden almayi deneseydiniz keske, zaten sitesine bakarsaniz 2000mw bile sattigini gorursunuz 2000mw anca evde lazer toplamak ile oluyor. Survivallaserdan Diode, diode drover, lens, lens windows, host alip onlari ev ortaminda birlestirdikten sonra diode a bagli olarak 2000mw cikabilir. Onda da LPM ferekli ne kadar bir lazer olcutugunu anlamak icin.

Onun dışında bu hostları sadece belirli firmalar üretiyor çoğu lazer firmasıda hostu alıp, sağdan soldan buldukları diode ve driverlar ile birleştiriyor. Size aynı hosta, aynı güce ( sözde ) sahip 20 dolar ve 200dolarlık ürün gösterebilirim.

Keske almadan once biraz yabanci forumlari arastirsaydiniz.

GoldPuncha şahidim beraber lazer gecesi yapmıştık, havadaki beami gerçekten olağanüstü görünüyordu.
1w olan daha da aşmıştır herhalde



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ColoredLight -- 14 Aralık 2011; 21:50:11 >



GoldPunch
Konu Sahibi

18 Aralık 2011; 2:58:49
Balçova'daki arkadaşımla tekrar tutuştuk. Hava kirli değil, sis yok. Hal böyle olunca gel tutuşalım dedik. Aramızda deniz var. Uzaklık ise 9KM.