Kullanıcı Adı:
Şifre:

★★★ LG V30+ ANA KONU ★★★
Kuralsiz111
Konu Sahibi

29 Mayıs 2018; 10:01:18
TEKNİK ÖZELLİKLER



FİYAT : En düşük 3250,00 TL


























Tam Telefon Özellikleri




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuralsiz111 -- 29 Mayıs 2018; 10:34:8 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Benimki de bugün geldi ve bolca kurcaladım.

- Telefonun dizaynı muazzam. S9, Note 98 gibi Samsung telefonlar kadar estetik. Onların ekranları kavisli olduğu için direkt karşıdan bakarken daha hoş...
VYC Majoris - 3 ay önce
BU telefonu ancak bilen alır, bir çok kişi için daha doğrusu kültür ve sosyal eğitimli insanlar için hazırlanmış bir cihaz. En basitinden ses konusunda Hi-End bir cihaz, onu geçtim ekranı tartışmıy...
aviatorcarfactory - 2 ay önce
bu telefonu 5 kişi kendi arasında kullanıyor sanırım... 2 sayfa ana konu mu olur...
axaxa - 6 ay önce
Siz v30+ ovmekten pek firsat bulamamis olabilirsiniz lakin youtube inceleme videolarinda cokca bu karsilastirmayi yapiyorlar



Ayrismaya taraf olmaya o kadar yatkinsiniz ki beni forumdan kovmaya...
tanksavarlar - 2 ay önce
Geniş açılı kamera çok kullanışlı.

[url=https://flic.kr/p/2cm2Tjm]Clou...
VYC Majoris - 3 ay önce
Babanızın firması gibi savunmanızı anlayamıyorum, çok can sıkıcı olmaya başladı bu durum. Şu an LG V30+ Plus'tan yazıyorum, memnunum ama sorun yaşarsam kimi suçlayacağım? Tabii ki de LG'yi,...
Prosaho - 2 ay önce
Bu konuya her girdiğimde pişman oluyorum. En son 3-4 hafta önce girmiştim ve o zaman da garip bir yorum okumuştum, bana mı denk geliyor bilemiyorum.

Gören de General Mobile GM5 falan kullanı...
cebo01 - 19 gün önce
O arkadaş benim. Birkaç sayfa önce ayrıntılı olarak anlattım.

Gcam linkini de Dropbox linki olarak vermiştim yine birkaç sayfa önce. Şimdilik hdr+ gelişmiş olarak kullanın. Bu sürümde çok...
VYC Majoris - 2 ay önce
Bir foto da benden gelsin o zaman

Gcam portre modu
mustekin77 - 3 ay önce

Kuralsiz111
Konu Sahibi

29 Mayıs 2018; 10:35:42
İlk yorumda benden olsun bari

Hali hazırda V20 ye değişim cihazı olarak V30 göndermeye karar verdiler. Birkaç güne elimde olur.

Deneyimleyip buraya da yorum bırakırım.

Varsa kullanan yorumlarını esirgemesin.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


wickedfb
9 Haziran 2018; 14:04:40
quote:

Orijinalden alıntı: Kuralsiz111

İlk yorumda benden olsun bari

Hali hazırda V20 ye değişim cihazı olarak V30 göndermeye karar verdiler. Birkaç güne elimde olur.

Deneyimleyip buraya da yorum bırakırım.

Varsa kullanan yorumlarını esirgemesin.
V20 nin değişim sebebi neydi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kuralsiz111
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 17:46:28
hayalet ekran

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @wickedfb


wickedfb
14 Haziran 2018; 8:12:58
quote:

Orijinalden alıntı: Kuralsiz111

hayalet ekran
Bende de aşırı derecede var bir yedek telefon bulup servise vereyim hemen..
Hangi servise verdiniz?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wickedfb -- 14 Haziran 2018; 8:14:1 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kuralsiz111
Konu Sahibi

18 Haziran 2018; 9:49:39
ankara - güneş elektronik


Bu mesajda bahsedilenler: @wickedfb


onuralkan55
19 Haziran 2018; 6:09:33
lg v30+ türkiye cihazlarına oreo geldi bilginiz olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



EdnanBey
20 Haziran 2018; 9:22:24
Hadi canım benim g6da da var bir hayalet ekran için değişim verirlermi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Kuralsiz111


Kuralsiz111
Konu Sahibi

20 Haziran 2018; 14:59:46
1 değil zaten 3 :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Umutq


EdnanBey
20 Haziran 2018; 17:34:39
3 derken?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Kuralsiz111


Kuralsiz111
Konu Sahibi

21 Haziran 2018; 9:42:10
yani hayalet ekran yüzünden 3 kez donanım müdahalesi geçirdi cihaz

4. de de çıkınca artık değiştirmek zorunda kaldılar


Bu mesajda bahsedilenler: @EdnanBey


egemen0807
29 Haziran 2018; 11:58:57
Arkadaşlar LGV30-V30+ ana konu burası mı ? Neden çok hareketsiz hiç kullanan yorumlayacak yok mu?
Lg önceki telefonların kronik problemleri devam ediyor mu? Ekran P-OLED için bazı sorunlardan bahsediliyor aynı panel google pixel 2xl kullanıyor ve çok şikayet var doğru mudur?

Tasarımı çok güzel bu telefonu kullanan arkadaşlar tavsiye eder mi? Alan pişman olur mu önceki Lg ler gibi?



ironman
29 Haziran 2018; 16:47:30


Telefon güzel de fazla alan yok korkudan...

Bİde pahalı Teknolojik mağazalarda 4400 e kadar var. S9+ plus alırlar daha
iyi diye...


2. el de para ediyor Samsung UN

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Recepali55
29 Haziran 2018; 22:48:42
2900 e kapalı kutu alınır mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TearsForFears
30 Haziran 2018; 13:53:46
Lg türkiyede sony htc gibi kendini bitirdi maalesef. Lg g2 de olduğu gibi uygun fiyatla amiral gemi getirip servis ağlarını garantilerini düzeltip bol reklam yapmaları lazım. V30 çok iyi telefon ama 4400 tl den satılıyor. Bu fiyata gider iphone x alırdım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ironman


vasel
19 Temmuz 2018; 0:08:05
Arkadaşlar fiyatları düştü nasıl memnun musunuz oyun performansı ses performansı ve kamerası hakkında



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kuralsiz111
Konu Sahibi

19 Temmuz 2018; 11:22:59
Kendi cihazımı satıyorum arkadaşlar

ilgilenenler ö.m atabilir

1.5 ay kullanıldı sıfır ayarında çiziksiz tertemiz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


wickedfb
26 Temmuz 2018; 0:32:28
Mesaj attık ama nezaketen dahi olsa bir cevap alamadık..




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Kuralsiz111


Kuralsiz111
Konu Sahibi

26 Temmuz 2018; 9:38:31
kusura bakma hocam ofiste işler çok yoğun foruma bakmak aklıma bile gelmedi arada bakıyorum

mesaj attım


Bu mesajda bahsedilenler: @wickedfb


TuXedo
26 Temmuz 2018; 11:06:02
Bende gümüş v30+ var. Telefondan çok memnunum en son güncellemeleri de yaptım. 1 aydır kullanıyorum öyle kronik bir sorun hiç görmedim. Eksileri var haliyle, mesela ön kamera 5 mp değil de daha yüksek olsa, ram en az 6 gb olsa, gece çekimleri daha iyi olsa dört dörtlük telefon olurmuş. Bunun yanında artı yönleri olağan üstü ekran süresi, normal kullanımda bile 2 gün rahat giden şarjı, hiçbir yavaşlama, donma problemi olmaması. Ram kesinlikle düşük gelmiyor sadece kağıt üzerinde biraz daha yüksek olsa albenisi biraz daha tavan yaparmış diyebilirim. Parmak izi okuyucu çok güzel çalışıyor aynı zamanda kapatma tuşu olarak çalışması da güzel. İnceliği kasası çok güzel. Hem hafif hem 6 inç ekran hem de boyut olarak önceki 5,5 inçlik telefonumla aynı hatta daha ince. Samsung telefonlarda gördüğüm birkaç ay sonra kasma problemini LG telefonlarda hiç görmedim. Bunda da göreceğimi sanmıyorum. Çok zarif çok sade bir tasarımı var. Genel olarak çok memnunum.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


★★★ LG V30+ ANA KONU ★★★