Şimdi Ara

Mass Effect: Andromeda (2017) [ANA KONU] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
455
Cevap
10
Favori
22.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Mass Effect: Andromeda (2017) [ANA KONU]
  • Henüz açıklanmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DavionVargas

    Henüz açıklanmadı.

    GTX960 sıkıntı çıkarmaz umarım :)
  • Aynı motor ile yapılacağını düşünürsek performansını Dragon Age: Inquisiton oynayarak deneyebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psycho90

    Şu Liam denilen siyahi arkadaş umarım Jacob ve James Vega'nın kopyası olmaz.Bu iki karakter bence üçlemede gereksiz olan tek karakterlerdi ve 2 ve 3'teki misyonları ve kişisel özellikleri de neredeyse birebir aynıydı.Aynı hataya tekrar düşmez umarım Bioware.Kaidan'dan beri her oyunda insan ırkından amaçsız bir yardımcı erkek yaratıyorlar,yeter artık

    Jacob ekipteki tek normal karakterdi aslında Uçuk bir yönü olmayınca da çok arka planda kaldı. Loyalty görevi hariç hiç takıma almadım zaten yokluğu fark edilmeyecek bir karakterdi hatta loyalty görevi biraz güzel olmasaydı veya ilk başta gözükmeseydi hatırlanmazdı bile.
    Vega'nın oyunun dışında anlatılan güzel bir hikayesi var ama oyunda kas yığınından başka bir şey değildi
    Kaidan da biraz bunlar gibi tek avantajı Shepard'ı uzun zamandır tanıyor ve güveniyor. Gerçi o güveni de 2.oyunda yok saydılar resmen.

    Karakerleriyle ön plana çıkan bir oyunun ortalama karakterleri de yetersiz oluyor umarım bu sefer daha da iyi yaparlar.




  • Oyunda türkçe altayazı olmayacak mı kesin mi yani ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mass Effect 3 den kaç yıl sonra geçecek Andromeda?
  • GATIRCAN kullanıcısına yanıt
    Andromeda'nın hikayesi Mass Effect 2'nin sonu ile Mass Effect 3'ün başı arasında başlıyor.

    https://forum.donanimhaber.com/mass-effect-andromeda-gunlukleri-andromeda-hakkinda-simdiye-kadar-bilinenler--122533039#122533039
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Obsidian One

    Acayip DAI havası aldım,inşallah onun gibi olmaz.İçerik olarak zengin bir oyun olur umarım...

    Dragon Age İnquisition mükemmel bir oyundu. Umarım en az onun kadar farklı mimari, kıyafet ve müzik kültürüne sahip ayrı dünyalar olur. Karakterlerin çeşitliliği de çok iiydi, ama okuduğum kadarıyla Andromeda multiplayer seçeneğinde çok çok fazla tür ve sınıf olacakmış.
  • Combat ve skill ağacı güzel olmuş gibin. Animasyonların bir kısmı kütük gibi, teyzeleri de çirkin yapacağız diye uğraşmışlar.


  • Cidden ben de DA:I havası aldım combatta nedenini bilmemekle birlikte. Ama yine de combatı DA'nın aksine fena gözükmüyor. ME2 uğruna son bir şans vericem seriye bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha agresif bir sistem var oyunda bunu hissettim Boba Fett gibi olabiliriz galiba



  • Daha serbest bir yetenek sistemi var gibi görünüyor bu sefer.
  • Oyunun boyutu belli oldu.

    en az 42.19 gb boş alan istiyor.

    kaynak: leadergamer
  • oyun efsane olucak ama çok pahalıyaa şu originin steame geçmesi lazım ve 2 tane delux edt. çıkarmıslar baya sağıcaklar insanları bu ea hep böyle.
  • Mass Effect: Andromeda (2017) [ANA KONU]
  • Günler geçmiyordu
  • Şu 17 dakikalık oynanış videosunun altında yazılan oyun hakkındaki kötü yorumlara katılmamak elde değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KnightOfCups -- 2 Mart 2017; 11:32:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KnightOfCups

    Şu 17 dakikalık oynanış videosunun altında yazılan oyun hakkındaki kötü yorumlara katılmamak elde değil.

    Katılıyorum hocam,benim de pek hoşuma gitmedi niyeyse


    Ayrıca oyunla ilgili bir bilgi çıkmış,buna göre ''Andromeda'da taktiksel ekran durdurma özelliği bulunmayacak. Bu nedenle ekibimizi eski üçlemede olduğu gibi tamamen kontrol edemeyeceğiz. Ancak hangi düşmanlara saldıracaklarını seçebileceğiz. Bunu yaptığımızda seçtiğimiz düşmanın üzerinde ekip üyelerimizin simgeleri belirecek. Bu sayede kimin hangi düşman üzerinde olduğunu rahatlıkla görebileceğiz.''

    DavionVargas adlı kullanıcının konusunda da söyledim ana konuda da söyleyeyim ; Şu özellik resmen bitirmiş oyunu.Demek o yüzden hiç takım arkadaşlarla oynanış göstermiyorlardı doğru düzgün.Belirli düşmanı seçme olayını zaten en basit TPS'lerde falan bile yapıyorduk Spec Ops The Line,Freedom Fighters gibi.Zaten çoğu RPG özelliğini kaldırdılar seri ilerledikçe,bir de bu taktikselliği yok etmeleri çok kötü olmuş bana kalırsa





  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.