Şimdi Ara

Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.517
Cevap
22
Favori
95.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç şaşırtıcı değil, oyun baştan kokuyordu zaten...
  •  Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU]
  • witcher'dan araklasalarmış keşke veya dark souls
  • rpg ile alakası yok gibi oyunun, ac serisinin sözde orta dünyada geçen hali olmuş. neyse bu oyuna para vermekten kurtuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Evet, Assassin's Creed'den alınma."

    Middle-earth: Shadow of Mordor'dan yeni bir güncelleme yayımlandı. Bu güncelleme haberi Shadow of Mordor'un Assassin's Creed'e olan benzerliği açığa kavuştu. Zaten geliştiren yapımcı aynı firma olduğu için böyle bir şeyin olması çok normal dendi.

    Yapımcı şöyle söyledi: "Shadow of Mordor'da da fazlaca gizlenme bulunacak ve bu gizlenme detayları Assassin's Creed'den alınma. Zaten izlediğimiz video oyunun pre-alpha sürümünden olduğu için eksiklikleri bulunuyor."

    Assassin's Creed'e olan benzerliğin asıl oyun ile birlikte en aza indirileceğini düşünüyorum. Shadow of Mordor'un ayrıca Batman: Arkham serisine benzediği de aşikar.

    http://www.merlininkazani.com/Evet_Assassins_Creedden_alinma-haber-70320p1.html




  • Shadow of Mordor'un ana kötüsünü siz yaratacaksınız

    Middle-Earth: Shadow of Mordor'un "Nemesis" sistemi geçtiğimiz günlerde yayınlanan videoyla tanıtılmıştı bildiğiniz gibi. Bu sisteme göre oyunun kötü adamları ile aranızda olan münasebetler birikerek ilerliyordu. Yani birinin suratını yaktığımızda, bir sonraki karşılaşmamızda kendisi bize daha çok bileniyordu.

    Oyunun tasarım direktörü Michael de Plater'in GameReactor'a verdiği röpörtaja göre mesele bununla sınırlı kalmayacak. Sauron'un ordusu içerisinde devamlı terfiler, mevki değiştirmeler olacak ve biz sandbox dünyada bunları, çok da bir strüktüre bağlı olmadan zayi edeceğiz. İlginçlik burada başlayacak. Biz milletle kapıştıkça, aradan çıkan Nemesis'lerimiz, tamamen yordamsal bir şekilde ana kötülere dönüşecek. Yani kendi Borgia'mızı hikâyemizin gidişatına göre biz yaratacağız (AC benzetmesi yapmak usuldendir dedim). Kulağa hoş geliyor değil mi?

    http://www.merlininkazani.com/Shadow_of_Mordorun_ana_kotusunu_siz_yaratacaksiniz-haber-70330p1.html




  • yerimizi alalım
  • izlediğim videolara göre çok güzel duruyor umarım en kısa zamanda gelir.
  • "Shadows of Mordor'da Kod Hırsızlığı Yapmadık"

    Middle-earth: Shadows of Mordor'un ilk oynanış videosunun ardından Assassin's Creed oyunlarında çalışan eski Ubisoft çalışanı Charles Randall, Shadow of Mordor'daki bazı kodlar ve animasyonların Assassin's Creed 2'den araklandığını söylemişti.

    Shadow of Mordor'un tasarım yönetmeni Michael de Plater bu iddialara yanıt verdi. Daha önce Ubisoft'ta çalışan, ama Assassin's Creed oyunlarıyla herhangi bir bağı olmayan Plater, oyunlarını geliştirirken hemen hemen hiç Assassin's Creed'i düşünmediklerini söylüyor.

    "Assassin's Creed ile ilgili pek düşünmedik. Sadece 3. kişi bakış açısına sahip açık dünya bir aksiyon-macera yapmak istedik. Daha sonra oyuna zamanla gizlilik, yakın dövüş ve uzaktan düşmanları avladığımız özellikler ekledik, belki karşılaştırmalar bu açıdan yapılıyordur. Bu kesinlikle bilinçli yaptığımız bir şey değil."

    "Açık bir şekilde yüksek rütbeli düşmanları öldürmek oyunumuzun önemli bir parçası. Bu durum çok sayıda oyunda karşımıza çıkıyor. Sadece Assassin's Creed'te olan birşey değil. Çok sayıda oyunda hiyerarşi yapıdaki düşmanları alaşağı edersiniz."

    Görüldüğü gibi Monolith Productions aşırma iddialarını kesin bir dille reddediyor; hatta Assassin's Creed'ten etkilenmediklerini bile vurguluyorlar.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Shadows_of_Mordorda_Kod_Hirsizligi_Yapmadik-48978.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkstrom -- 25 Ocak 2014; 14:41:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.

    Canım kardeşim bende zaten onu diyorum. Kitap dışına çıkılamıyor LoTR evreninde. Çıkmaya çalışınca ortaya rezillikten başka birşey çıkmıyor. Bir evrenin, diğerlerinin kurucusu olması onu en iyisi yapmaz. Birşeyi başlattıktan sonra gerisini doğal yada manevi sebeplerden dolayı yerine getiremiyorsan o zaman o evren sadece yapıldığı yere kadar sıkışır kalır.

    Genişleme konusunda TES en iyisidir. Sadece oyun senaryosundan ibaret olmadığını yavaşta olsa kanıtlar nitelikte bir evrene sahip. Warhammer evreninide unutmamak lazım. D&D evreni 4.0 ile iyice basitleştirilip, saçmalasada, tek değişmeyen şey onlarca kitap, oyun ve bunlardan ayrı senaryoların çokluğu ve detayıdır. Ancak gittikçe saçmalayan bir yapısı var.

    LoTR evrenini kötüleyen yok burada. Sadece büyüyemeyen bir çocuk gibi olduğunu söylüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.

    Canım kardeşim bende zaten onu diyorum. Kitap dışına çıkılamıyor LoTR evreninde. Çıkmaya çalışınca ortaya rezillikten başka birşey çıkmıyor. Bir evrenin, diğerlerinin kurucusu olması onu en iyisi yapmaz. Birşeyi başlattıktan sonra gerisini doğal yada manevi sebeplerden dolayı yerine getiremiyorsan o zaman o evren sadece yapıldığı yere kadar sıkışır kalır.

    Genişleme konusunda TES en iyisidir. Sadece oyun senaryosundan ibaret olmadığını yavaşta olsa kanıtlar nitelikte bir evrene sahip. Warhammer evreninide unutmamak lazım. D&D evreni 4.0 ile iyice basitleştirilip, saçmalasada, tek değişmeyen şey onlarca kitap, oyun ve bunlardan ayrı senaryoların çokluğu ve detayıdır. Ancak gittikçe saçmalayan bir yapısı var.

    LoTR evrenini kötüleyen yok burada. Sadece büyüyemeyen bir çocuk gibi olduğunu söylüyorum.

    Orta Dünya evreni gayet olgun ve gelişmiş bir evren. Sadece şu an telif haklarını elinde bulunduran WB Games bu evreni işlemeyi beceremiyor o kadar. Bathesda gibi yapımcıların eline düşemedi ne yazık ki. Yoksa yapılacak tonla şey ve materyal var. Eksiği yok fazlası var. Bir ara kullanıcılar tarafından Skyrim'e Orta Dünya modu dahi yapılacaktı. Ama bu WB dediğimiz şirket, onun bile önüne geçti. Ne başkasına yaptırıyor, ne kendisi yapabiliyor. Amaçları sadece bu evren üzerinden para kazanmak. Ki bu yüzden; Tolkien'in mirasçıları tarafından mahkemeye bile verildiler. Orta Dünya'nın geride kalması, sadece iyi işlenememesinden ötürü. Konu sıkıntısı olsa çekinmeden bu dediğini kabul ederim. Adamlar onca konu ve materyal varken, kendileri çıkıyor evrenin dışına. Kafalarına göre bir şeyleri değiştiriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 25 Ocak 2014; 16:29:26 >




  • yeni nesil eski nesil pc hepsine çıkması çok hoş gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.

    Canım kardeşim bende zaten onu diyorum. Kitap dışına çıkılamıyor LoTR evreninde. Çıkmaya çalışınca ortaya rezillikten başka birşey çıkmıyor. Bir evrenin, diğerlerinin kurucusu olması onu en iyisi yapmaz. Birşeyi başlattıktan sonra gerisini doğal yada manevi sebeplerden dolayı yerine getiremiyorsan o zaman o evren sadece yapıldığı yere kadar sıkışır kalır.

    Genişleme konusunda TES en iyisidir. Sadece oyun senaryosundan ibaret olmadığını yavaşta olsa kanıtlar nitelikte bir evrene sahip. Warhammer evreninide unutmamak lazım. D&D evreni 4.0 ile iyice basitleştirilip, saçmalasada, tek değişmeyen şey onlarca kitap, oyun ve bunlardan ayrı senaryoların çokluğu ve detayıdır. Ancak gittikçe saçmalayan bir yapısı var.

    LoTR evrenini kötüleyen yok burada. Sadece büyüyemeyen bir çocuk gibi olduğunu söylüyorum.

    Orta Dünya evreni gayet olgun ve gelişmiş bir evren. Sadece şu an telif haklarını elinde bulunduran WB Games bu evreni işlemeyi beceremiyor o kadar. Bathesda gibi yapımcıların eline düşemedi ne yazık ki. Yoksa yapılacak tonla şey ve materyal var. Eksiği yok fazlası var. Bir ara kullanıcılar tarafından Skyrim'e Orta Dünya modu dahi yapılacaktı. Ama bu WB dediğimiz şirket, onun bile önüne geçti. Ne başkasına yaptırıyor, ne kendisi yapabiliyor. Amaçları sadece bu evren üzerinden para kazanmak. Ki bu yüzden; Tolkien'in mirasçıları tarafından mahkemeye bile verildiler. Orta Dünya'nın geride kalması, sadece iyi işlenememesinden ötürü. Konu sıkıntısı olsa çekinmeden bu dediğini kabul ederim. Adamlar onca konu ve materyal varken, kendileri çıkıyor evrenin dışına. Kafalarına göre bir şeyleri değiştiriyorlar.

    Tamamda telif haklarının WB'nin elinde olması benim LoTR hakkındaki düşüncelerimi destekliyor zaten. Aslında aynı şeyi tartışıyoruz ama farklı bakış açılarından yaklaşıyoruz. Dışına çıkabilmek için ya Tolkien'in mezardan çıkması ya da telif haklarının adam gibi bir ekibe verilmesi gerek.

    Şu telif hakları Brian Fargo'nun elinde olsa ortaya nasıl oyunlar çıkar düşünmek dahi istemiyorum .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.

    Canım kardeşim bende zaten onu diyorum. Kitap dışına çıkılamıyor LoTR evreninde. Çıkmaya çalışınca ortaya rezillikten başka birşey çıkmıyor. Bir evrenin, diğerlerinin kurucusu olması onu en iyisi yapmaz. Birşeyi başlattıktan sonra gerisini doğal yada manevi sebeplerden dolayı yerine getiremiyorsan o zaman o evren sadece yapıldığı yere kadar sıkışır kalır.

    Genişleme konusunda TES en iyisidir. Sadece oyun senaryosundan ibaret olmadığını yavaşta olsa kanıtlar nitelikte bir evrene sahip. Warhammer evreninide unutmamak lazım. D&D evreni 4.0 ile iyice basitleştirilip, saçmalasada, tek değişmeyen şey onlarca kitap, oyun ve bunlardan ayrı senaryoların çokluğu ve detayıdır. Ancak gittikçe saçmalayan bir yapısı var.

    LoTR evrenini kötüleyen yok burada. Sadece büyüyemeyen bir çocuk gibi olduğunu söylüyorum.

    Orta Dünya evreni gayet olgun ve gelişmiş bir evren. Sadece şu an telif haklarını elinde bulunduran WB Games bu evreni işlemeyi beceremiyor o kadar. Bathesda gibi yapımcıların eline düşemedi ne yazık ki. Yoksa yapılacak tonla şey ve materyal var. Eksiği yok fazlası var. Bir ara kullanıcılar tarafından Skyrim'e Orta Dünya modu dahi yapılacaktı. Ama bu WB dediğimiz şirket, onun bile önüne geçti. Ne başkasına yaptırıyor, ne kendisi yapabiliyor. Amaçları sadece bu evren üzerinden para kazanmak. Ki bu yüzden; Tolkien'in mirasçıları tarafından mahkemeye bile verildiler. Orta Dünya'nın geride kalması, sadece iyi işlenememesinden ötürü. Konu sıkıntısı olsa çekinmeden bu dediğini kabul ederim. Adamlar onca konu ve materyal varken, kendileri çıkıyor evrenin dışına. Kafalarına göre bir şeyleri değiştiriyorlar.

    Tamamda telif haklarının WB'nin elinde olması benim LoTR hakkındaki düşüncelerimi destekliyor zaten. Aslında aynı şeyi tartışıyoruz ama farklı bakış açılarından yaklaşıyoruz. Dışına çıkabilmek için ya Tolkien'in mezardan çıkması ya da telif haklarının adam gibi bir ekibe verilmesi gerek.

    Şu telif hakları Brian Fargo'nun elinde olsa ortaya nasıl oyunlar çıkar düşünmek dahi istemiyorum .

    Valla benim de aklıma şirket gelmiyor. İlk olarak EA'deydi telifler. BFME serisi falan onların elinden çıktı ama 7-8 sene önceydi. Şimdi EA tekrar alsın diyemiyorum çünkü o da batırabilir. O zamanki EA ile şimdikinin arasında fark var. Ubisoft diyeceğim ama onların da Assassin's Creed'i çorba yaptığını biliyoruz. Bathesda alsın bari Skyrim'le beraber götürür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.

    Canım kardeşim bende zaten onu diyorum. Kitap dışına çıkılamıyor LoTR evreninde. Çıkmaya çalışınca ortaya rezillikten başka birşey çıkmıyor. Bir evrenin, diğerlerinin kurucusu olması onu en iyisi yapmaz. Birşeyi başlattıktan sonra gerisini doğal yada manevi sebeplerden dolayı yerine getiremiyorsan o zaman o evren sadece yapıldığı yere kadar sıkışır kalır.

    Genişleme konusunda TES en iyisidir. Sadece oyun senaryosundan ibaret olmadığını yavaşta olsa kanıtlar nitelikte bir evrene sahip. Warhammer evreninide unutmamak lazım. D&D evreni 4.0 ile iyice basitleştirilip, saçmalasada, tek değişmeyen şey onlarca kitap, oyun ve bunlardan ayrı senaryoların çokluğu ve detayıdır. Ancak gittikçe saçmalayan bir yapısı var.

    LoTR evrenini kötüleyen yok burada. Sadece büyüyemeyen bir çocuk gibi olduğunu söylüyorum.

    Orta Dünya evreni gayet olgun ve gelişmiş bir evren. Sadece şu an telif haklarını elinde bulunduran WB Games bu evreni işlemeyi beceremiyor o kadar. Bathesda gibi yapımcıların eline düşemedi ne yazık ki. Yoksa yapılacak tonla şey ve materyal var. Eksiği yok fazlası var. Bir ara kullanıcılar tarafından Skyrim'e Orta Dünya modu dahi yapılacaktı. Ama bu WB dediğimiz şirket, onun bile önüne geçti. Ne başkasına yaptırıyor, ne kendisi yapabiliyor. Amaçları sadece bu evren üzerinden para kazanmak. Ki bu yüzden; Tolkien'in mirasçıları tarafından mahkemeye bile verildiler. Orta Dünya'nın geride kalması, sadece iyi işlenememesinden ötürü. Konu sıkıntısı olsa çekinmeden bu dediğini kabul ederim. Adamlar onca konu ve materyal varken, kendileri çıkıyor evrenin dışına. Kafalarına göre bir şeyleri değiştiriyorlar.

    Tamamda telif haklarının WB'nin elinde olması benim LoTR hakkındaki düşüncelerimi destekliyor zaten. Aslında aynı şeyi tartışıyoruz ama farklı bakış açılarından yaklaşıyoruz. Dışına çıkabilmek için ya Tolkien'in mezardan çıkması ya da telif haklarının adam gibi bir ekibe verilmesi gerek.

    Şu telif hakları Brian Fargo'nun elinde olsa ortaya nasıl oyunlar çıkar düşünmek dahi istemiyorum .

    Valla benim de aklıma şirket gelmiyor. İlk olarak EA'deydi telifler. BFME serisi falan onların elinden çıktı ama 7-8 sene önceydi. Şimdi EA tekrar alsın diyemiyorum çünkü o da batırabilir. O zamanki EA ile şimdikinin arasında fark var. Ubisoft diyeceğim ama onların da Assassin's Creed'i çorba yaptığını biliyoruz. Bathesda alsın bari Skyrim'le beraber götürür

    BioWare alsın derim ama EA'ya satıldığından beri gözümden düştüler. ME 3 ve DA 2 facialarından sonra mümkünse artık RPG işini aceleye getirmesinler. Bethesda ise ESO ile ya batacak ya da çıkacak. Gözü kapalı oynayacak onlarca insan var ama bir o kadarda yeni nesil oyuncular mevcut ve esas parayı bu yeni nesil bırakıyor. Bu nedenle oyunun mekaniklerini basitleştirirlerse çekirdek kitleyide kaybederler. Tıpkı SW:ToR'da olduğu gibi.

    Blizzard zaten ayrı dünyaların şirketi. Ubisoft mümkünse bulaşmasın. B.kunu çıkarana kadar oyun yaparlar . Tutan seriye 500 tane oyun yapıyorlar. Hitman olsun Assassin's Creed olsun hep aynı durumdalar. Kötü yaptıkları söylenemez ama cıvıyor bir süre sonra.

    Geriye bu işi kıvırabilecek tek isim kalıyor. Her ne kadar hazır konuları sevmesede Brian Fargo bu işi hakkıyla yapabilecek tek isim.

    Aslında Batman'ı yeniden yazan Christopher Nolan ile Brian Fargo'nun ortak bir yapımı olsa oyun çıkana kadar uyku uyumayan ve çıkıncada monitörleri yalayan insanlar oluruz.

    Seneler önce istediklerimiz 2010'dan sonra olmaya başladı. Interplay ve alt şirketi Black Isle Studios dağıldıktan sonra artık eskisi gibi oyun çıkmaz diyorduk ama önce Wasteland 2, ardındanda Torment: Tides of Numenera ve diğer eski oyunların remake (Baldur's Gate II gibi) edilmesi çok iyi oldu. Birde üstüne Skyrim'in müthiş başarısı (RPG sevmeyen adamı 72 saat uykusuz PC başında oturtmuş bir oyun.) ve ESO'nun duyrulması çok iyi oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkstrom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    TES evreni LoTR evreninden kat be kat çok daha detaylı ve çok daha fazla gerçekçidir. LoTR evreninde kitapların dışına çıkıldığı anda saçmalanıyor ancak TES evreni böyle değil. Yazdıkça şekillenen bir yapıya sahip. Çok fazla detay olduğundan dolayı hem karakter yaratmakta hem de evreni genişletmekte çok fazla efor sarfetmene gerek kalmıyor.

    Boynuz kulağı geçer misali TES ve D&D evrenleri LoTR evreninden çok daha fazla detaylıdır. Hatta WoW bile daha detaylı diyebiliriz.

    Orta Dünya evreni LOTR üçlemesinden ibaret değildir. Silmarillion dahil benim okumadığım çok sayıda kitabı bulunuyor. Sillmarillion zaten Orta Dünya'nın yapı taşı diyebileceğimiz temel bir kaynak. TES evreninin detaylı olması, onu en iyi yapmaz. TES gibi evrenler oyun senaryosundan ibaret. Dolayısıyla şu an bile evrene yeni bir şeyler katma şansın var. Ama Orta Dünya böyle değil. Evrenin yazarı zaten 1973 yılında vefat etti. Daha yapacak çok şeyi vardı ama yapamadı. Bazı kitapları ölümünden sonra notlarından derlendi.

    TES ve D&D dediğin oyunlardaki ırklar bile Orta Dünya sayesinde ortaya çıkmışken, bu oyunlara Orta Dünya'dan iyi demek saçmalıktır. Edebi eserle, her an değiştirilmeye müsait olan oyun senaryosunu karşılaştıramazsınız.

    Canım kardeşim bende zaten onu diyorum. Kitap dışına çıkılamıyor LoTR evreninde. Çıkmaya çalışınca ortaya rezillikten başka birşey çıkmıyor. Bir evrenin, diğerlerinin kurucusu olması onu en iyisi yapmaz. Birşeyi başlattıktan sonra gerisini doğal yada manevi sebeplerden dolayı yerine getiremiyorsan o zaman o evren sadece yapıldığı yere kadar sıkışır kalır.

    Genişleme konusunda TES en iyisidir. Sadece oyun senaryosundan ibaret olmadığını yavaşta olsa kanıtlar nitelikte bir evrene sahip. Warhammer evreninide unutmamak lazım. D&D evreni 4.0 ile iyice basitleştirilip, saçmalasada, tek değişmeyen şey onlarca kitap, oyun ve bunlardan ayrı senaryoların çokluğu ve detayıdır. Ancak gittikçe saçmalayan bir yapısı var.

    LoTR evrenini kötüleyen yok burada. Sadece büyüyemeyen bir çocuk gibi olduğunu söylüyorum.

    Orta Dünya evreni gayet olgun ve gelişmiş bir evren. Sadece şu an telif haklarını elinde bulunduran WB Games bu evreni işlemeyi beceremiyor o kadar. Bathesda gibi yapımcıların eline düşemedi ne yazık ki. Yoksa yapılacak tonla şey ve materyal var. Eksiği yok fazlası var. Bir ara kullanıcılar tarafından Skyrim'e Orta Dünya modu dahi yapılacaktı. Ama bu WB dediğimiz şirket, onun bile önüne geçti. Ne başkasına yaptırıyor, ne kendisi yapabiliyor. Amaçları sadece bu evren üzerinden para kazanmak. Ki bu yüzden; Tolkien'in mirasçıları tarafından mahkemeye bile verildiler. Orta Dünya'nın geride kalması, sadece iyi işlenememesinden ötürü. Konu sıkıntısı olsa çekinmeden bu dediğini kabul ederim. Adamlar onca konu ve materyal varken, kendileri çıkıyor evrenin dışına. Kafalarına göre bir şeyleri değiştiriyorlar.

    Tamamda telif haklarının WB'nin elinde olması benim LoTR hakkındaki düşüncelerimi destekliyor zaten. Aslında aynı şeyi tartışıyoruz ama farklı bakış açılarından yaklaşıyoruz. Dışına çıkabilmek için ya Tolkien'in mezardan çıkması ya da telif haklarının adam gibi bir ekibe verilmesi gerek.

    Şu telif hakları Brian Fargo'nun elinde olsa ortaya nasıl oyunlar çıkar düşünmek dahi istemiyorum .

    Valla benim de aklıma şirket gelmiyor. İlk olarak EA'deydi telifler. BFME serisi falan onların elinden çıktı ama 7-8 sene önceydi. Şimdi EA tekrar alsın diyemiyorum çünkü o da batırabilir. O zamanki EA ile şimdikinin arasında fark var. Ubisoft diyeceğim ama onların da Assassin's Creed'i çorba yaptığını biliyoruz. Bathesda alsın bari Skyrim'le beraber götürür

    BioWare alsın derim ama EA'ya satıldığından beri gözümden düştüler. ME 3 ve DA 2 facialarından sonra mümkünse artık RPG işini aceleye getirmesinler. Bethesda ise ESO ile ya batacak ya da çıkacak. Gözü kapalı oynayacak onlarca insan var ama bir o kadarda yeni nesil oyuncular mevcut ve esas parayı bu yeni nesil bırakıyor. Bu nedenle oyunun mekaniklerini basitleştirirlerse çekirdek kitleyide kaybederler. Tıpkı SW:ToR'da olduğu gibi.

    Blizzard zaten ayrı dünyaların şirketi. Ubisoft mümkünse bulaşmasın. B.kunu çıkarana kadar oyun yaparlar . Tutan seriye 500 tane oyun yapıyorlar. Hitman olsun Assassin's Creed olsun hep aynı durumdalar. Kötü yaptıkları söylenemez ama cıvıyor bir süre sonra.

    Geriye bu işi kıvırabilecek tek isim kalıyor. Her ne kadar hazır konuları sevmesede Brian Fargo bu işi hakkıyla yapabilecek tek isim.

    Aslında Batman'ı yeniden yazan Christopher Nolan ile Brian Fargo'nun ortak bir yapımı olsa oyun çıkana kadar uyku uyumayan ve çıkıncada monitörleri yalayan insanlar oluruz.

    Seneler önce istediklerimiz 2010'dan sonra olmaya başladı. Interplay ve alt şirketi Black Isle Studios dağıldıktan sonra artık eskisi gibi oyun çıkmaz diyorduk ama önce Wasteland 2, ardındanda Torment: Tides of Numenera ve diğer eski oyunların remake (Baldur's Gate II gibi) edilmesi çok iyi oldu. Birde üstüne Skyrim'in müthiş başarısı (RPG sevmeyen adamı 72 saat uykusuz PC başında oturtmuş bir oyun.) ve ESO'nun duyrulması çok iyi oldu.

    Ben de RPG'yi fazla seven biri değilim. İngilizce sıkıntım olduğu için, en önemlisi oyunun gidişatına şıklarla yön verdiğimiz için sarmıyor. Dragon Age'i de sırf o yüzden oynamadım. Daha çok; sabit bir senaryo ve senaryonun içinde istediğimizi yapabildiğimiz açık dünya oyunları hoşuma gidiyor. Assassin's Creed gibi. Bu oyun da oynanış olarak bana uygun ama, içeriğini sevmedim. WB'nin diğer oyunlarını gördükten sonra, bu da oyna/sil mantığında olacaktır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 25 Ocak 2014; 18:46:31 >




  • Shadow of Mordor vs Assassin's Creed 2 (Video)

    Middle-earth: Shadow of Mordor'un kodlarını ve bazı içeriklerinin Assassin’s Creed 2'den alındığının iddia edilmesinin ardından çarşı karışmıştı. Bazı oyuncular her iki oyunun karşılaştırma videolarını bile yayınladılar.

    Aşağıdaki videoda her iki oyundaki karakterimizin tırmanma ve tutunma gibi hareketleri benzer yapıp yapmadığına bakılmış. Kişisel olarak bir benzerlik göremediğimi söylemeliyim, tırmanırken benzer hareketlerin olması normal; çünkü insanlar aynı uzuvlara sahip olduklarından (bu konuda oyun karakterlerinin süper güçleri yoksa) tırmanırken birbirinden çok farklı hareketler yapma lüksüne sahip değiller.

    Ayrıca tutunarak yana ilerlediğimiz sahnede de bir benzerlik görünmüyor diyebilirim. Bakalım bu işin sonu nereye varacak.



    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Shadow_of_Mordor_vs_Assassins_Creed_2_Video-48990.htm




  • Shadow of Mordor'da Co-op Desteği Yok

    PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 ve Xbox One için geliştirilen Middle Earth: Shadow of Mordor'la ilgili detaylar gelmeye devam ediyor. Geliştiricilerin açıklamasına göre oyunda co-op desteği olmayacak. Shadow of Mordor tamamen tek kişilik bir macera olacak.

    Bu karar bazı oyuncuları hayalkırıklığına uğratabilir, ama geliştiriciler muhtemelen oyunun kalitesinin yüksek tutulması için en doğru kararı verdiler. Shadow of Mordor'un bu yıl piyasaya çıkmasının beklendiğini de belirtelim.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Shadow_of_Mordorda_Coop_Destegi_Yok-49166.htm




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.