Şimdi Ara

MPOX ; MPyngo Oynanmış ve Oynanmamış Numaraları Paylaşma Uygulaması !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • gene büyük ikramiye ; gene yeni mahalle ; gene Ankara :(


    ben programlamadan anlamam ben son kullanıcı kafasıyla şöyle bir şey olsaydı kafasında biriyim :D


    MPyngo Oynanmış ve Oynanmamış Numaraları Paylaşma Uygulaması !!!


    böyle bir uygulama olsa, bi dakika düşünmeden cep telefonuma indirir


    kimsenin yazmadığı numaraları görürdüm, !


    programda aradığım özellikler aşağıdaki görselde oluşturdum. daha fazlasını siz yapabilirsiniz haliyle :D


    varmı bunu yapacak adam !


    günde 100,000 görüntüleme google reklamlarında ne kadar kazandırıyordu !


    bak diğer arkadaşlarda seninle beraber bu fikri gördü !


    ilk ortaya çıkartan köşe olacak :D


    MPOX ; MPyngo Oynanmış ve Oynanmamış Numaraları Paylaşma Uygulaması !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProjectMan -- 16 Aralık 2020; 17:52:27 >







  • https://s2.dosya.tc/server13/ld2qrv/Piyango.exe.html

    kazanırsan paranın yarısını alırımMPOX ; MPyngo Oynanmış ve Oynanmamış Numaraları Paylaşma Uygulaması !!! 


    Kod

    Yığını:
    using System; using System.Collections.ObjectModel; using System.ComponentModel; using System.Globalization; using System.Linq; using System.Windows.Data; using System.Windows.Input; namespace Piyango {     public class SayıColorConverter : IMultiValueConverter     {         public object Convert(object[] value, Type targetType, object parameter, CultureInfo culture) => value[0] is int sayı && value[1] is MainViewModel model && model.Sonuçlar.OrderBy(z => z.KişiSayısı).Take(6).Select(z => z.Numara).Contains(sayı);         public object[] ConvertBack(object value, Type[] targetTypes, object parameter, CultureInfo culture) => throw new NotImplementedException();     }     public abstract class InpcBase : INotifyPropertyChanged, INotifyPropertyChanging     {         public event PropertyChangedEventHandler PropertyChanged;         public event PropertyChangingEventHandler PropertyChanging;         protected virtual void OnPropertyChanged(string propertyName) => PropertyChanged?.Invoke(this, new PropertyChangedEventArgs(propertyName));         protected virtual void OnPropertyChanging(string propertyName) => PropertyChanging?.Invoke(this, new PropertyChangingEventArgs(propertyName));     }     public class RelayCommand : ICommand     {         private readonly Func<object, bool> canExecute;         private readonly Action<object> execute;         public RelayCommand(Action<object> execute, Func<object, bool> canExecute = null)         {             this.execute = execute;             this.canExecute = canExecute;         }         public event EventHandler CanExecuteChanged { add => CommandManager.RequerySuggested += value; remove => CommandManager.RequerySuggested -= value; }         public bool CanExecute(object parameter) => canExecute == null || canExecute(parameter);         public void Execute(object parameter) => execute(parameter);     }     public class Sonuç : InpcBase     {         private int kişiSayısı;         private int numara;         public int KişiSayısı         {             get { return kişiSayısı; }             set             {                 if (kişiSayısı != value)                 {                     kişiSayısı = value;                     OnPropertyChanged(nameof(KişiSayısı));                 }             }         }         public int Numara         {             get { return numara; }             set             {                 if (numara != value)                 {                     numara = value;                     OnPropertyChanged(nameof(Numara));                 }             }         }     }     public class MainViewModel : InpcBase     {         public ObservableCollection<Sonuç> Sonuçlar         {             get { return sonuçlar; }             set             {                 if (sonuçlar != value)                 {                     sonuçlar = value;                     OnPropertyChanged(nameof(Sonuçlar));                 }             }         }         private string öneri;         private ObservableCollection<Sonuç> sonuçlar;         public string Öneri         {             get { return öneri; }             set             {                 if (öneri != value)                 {                     öneri = value;                     OnPropertyChanged(nameof(Öneri));                 }             }         }         public MainViewModel()         {             Oyna = new RelayCommand(parameter =>             {                 Öneri = null;                 Öneri = string.Join(" ", SonuçlarıAl().OrderBy(z => z.KişiSayısı).Take(6).Select(z => z.Numara)) + " Sayılarını Oyna ve Kazan";             }, parameter => true);         }         private ObservableCollection<Sonuç> SonuçlarıAl()         {             Sonuçlar = new ObservableCollection<Sonuç>();             for (int i = 1; i <= 49; i++)             {                 Sonuçlar.Add(new Sonuç() { Numara = i, KişiSayısı = new Random(Guid.NewGuid().GetHashCode()).Next(1, 1000000) });             }             return Sonuçlar;         }         public RelayCommand Oyna { get; }     } }


    Kod

    Yığını:
    <Window x:Class="Piyango.MainWindow"     xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation" xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml"     xmlns:d="http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008" xmlns:local="clr-namespace:Piyango"     xmlns:mc="http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006"     Title="PİYANGO"     Width="800" Height="450"     d:DataContext="{d:DesignInstance Type=local:MainViewModel}"     mc:Ignorable="d">     <Window.Resources>         <local:SayıColorConverter x:Key="SayıColorConverter" />     </Window.Resources>     <Window.DataContext>         <local:MainViewModel />     </Window.DataContext>     <Grid>         <Grid.RowDefinitions>             <RowDefinition Height="Auto" />             <RowDefinition />         </Grid.RowDefinitions>         <UniformGrid Columns="2">             <TextBlock Text="{Binding Öneri}" />             <Button Content="KENDİMİ ŞANSLI HİSSEDİYORUM" Command="{Binding Oyna, Mode=OneWay}" />         </UniformGrid>         <ListView Grid.Row="1" ItemsSource="{Binding Sonuçlar}">             <ListView.ItemContainerStyle>                 <Style TargetType="ListViewItem">                     <Style.Triggers>                         <DataTrigger Value="True">                             <DataTrigger.Binding>                                 <MultiBinding Converter="{StaticResource SayıColorConverter}">                                     <Binding Mode="OneWay" Path="Numara" />                                     <Binding Path="DataContext" RelativeSource="{RelativeSource Mode=FindAncestor, AncestorType=Window}" />                                 </MultiBinding>                             </DataTrigger.Binding>                             <Setter Property="Background" Value="Green" />                         </DataTrigger>                     </Style.Triggers>                 </Style>             </ListView.ItemContainerStyle>             <ListView.View>                 <GridView>                     <GridViewColumn Header="Sayı" Width="120" DisplayMemberBinding="{Binding Numara, StringFormat={}{0} Sayısına}" />                     <GridViewColumn Header="Kişi Sayısı" Width="150" DisplayMemberBinding="{Binding KişiSayısı, StringFormat={}{0} Kişi Girdi}" />                 </GridView>             </ListView.View>         </ListView>     </Grid> </Window>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökşen PASLI -- 16 Aralık 2020; 20:6:41 >




  • Gökşen PASLI G kullanıcısına yanıt

    her yıl başı dönen muhabbet hep aynı


    sayı sal da ise git gide büyüyen ikramiye bir türlü kimseye çıkmıyo edebiyatı


    özetle insanların hangi numaralara oynadığı


    kişisel veri şeklinde değilde anonim veri şeklinde


    dahası 1-2 rakip veri tabanını bozma çalışması yapmaması için


    girişi doğrulama ekranı entegrasyonuda lazım.


    bunlarıda koda eklemek lazım :D

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.