Kullanıcı Adı:
Şifre:

Muharrem İnce'nin Diyarbakır Mitinginde Atatürk ve HDP bayrakları yan yanaydı iddiası yalan çıktı
lotharbey21
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 22:43:45










< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lotharbey21 -- 12 Haziran 2018; 22:44:28 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

bu iftirayı atanlarda ar namus yok , insan müsfetteleri bunlar.
anadolu86 - 4 ay önce
Fotoğraf taa 2015 yılından. İnce 2015 yılında miting yapıyordu da bizim mi haberimiz yok?
Treth - 4 ay önce
Seçmenlerden birileri hdp bayrağını İncenin mitinginde dalgalandırıyor kıyameti koparıyorlar.

Barzaninin kürdistan bayrağını ise devlet büyüklerimiz göndere çekti çıtları çıkmadı hiçbirinin.

...
Mugetsuga - 4 ay önce
Ahirette basarilar
9600_G_T - 4 ay önce
Peki sen Ankara'daki Kürdistan Bayraklarını gördün mü ?

https://www.sozcu.com.t...ondere-cekildi-1701800/

lotharbey21 - 4 ay önce
sözde en İYİ müslümanlar bunlar ama iftira da kimse üstlerini geçemiyor
Albinoluzenci - 4 ay önce
JQKER - 4 ay önce
Yazık valla iftiralarıda tutmuyor artık
Perceptron - 4 ay önce




2015 YILINA AİT.

(Gör...
lotharbey21 - 4 ay önce

anadolu86
12 Haziran 2018; 22:48:26
bu iftirayı atanlarda ar namus yok , insan müsfetteleri bunlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



9600_G_T
12 Haziran 2018; 22:52:54
Ahirette basarilar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



amacsızpanda
12 Haziran 2018; 23:00:07
Sadece yalan çıktı diye yazılmış hani kanıt?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Treth
12 Haziran 2018; 23:03:19
quote:

Orijinalden alıntı: amacsızpanda

Sadece yalan çıktı diye yazılmış hani kanıt?
Fotoğraf taa 2015 yılından. İnce 2015 yılında miting yapıyordu da bizim mi haberimiz yok?



lotharbey21
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 23:12:13




2015 YILINA AİT.



Muharrem İnce'nin Diyarbakır mitingiyle alakası YOK YANİ ....


Bu mesajda bahsedilenler: @amacsızpanda


Albinoluzenci
12 Haziran 2018; 23:23:13
sözde en İYİ müslümanlar bunlar ama iftira da kimse üstlerini geçemiyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albinoluzenci -- 12 Haziran 2018; 23:24:1 >



ali222
12 Haziran 2018; 23:31:44
Yalan yasam tarzi olmus



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Perceptron
12 Haziran 2018; 23:33:20
Yazık valla iftiralarıda tutmuyor artık



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



yusufziya
13 Haziran 2018; 0:00:50
televizyonda yayında gördüm hdp bayraklarını , ayrıca mitingde bulunan kişilerle yapılan röportajlarıda izledim. hiç biri chp li değildi.

video isteyene ekleyebilriim.



JQKER
13 Haziran 2018; 0:02:53


eyoruk
13 Haziran 2018; 0:05:09
2.turda Erdoğan taktık değiştirip HDP yı yanına alma çabalarına girerse o zaman ben görürüm bu ak kişilikleri !




< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


jasua85
13 Haziran 2018; 0:07:30
incenin diyarbakırda türk bayrağı sallandırması birilerinin fena zoruna gitmiş onların tekelinde ya bayrak

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kerimcem
13 Haziran 2018; 0:12:18
canlıda izledim yan yana kardeş kardeş dalgalanıyordu, büyük fbı teknolojisiyle inceye komplo diyorsunuz yani ehh tepkiler gelince çığ gibi 180 donuşler muazzam tabi..24 haziranın şamarını bekleyin[&:]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 13 Haziran 2018; 0:13:9 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yusufziya
13 Haziran 2018; 0:12:26
Türkiye Cumhurriyeti Cumhurbaşkanına orada hakaret ettirmesine laf etmiyorsun.

orada aynı mitingde selo başkan ( chp mitingi mi, hdp mitingi mi anlamadım ) onada laf etmiyorsun.

nasıl kişilersiniz siz. ?


Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @jasua85


Stranger.
13 Haziran 2018; 0:14:57
Konuya bir cevap versene kivirmadan ama delikanli gibi



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @joker-38


yusufziya
13 Haziran 2018; 0:15:08
2. tuda kalmayacağı kesin.

merak etme senn.


Bu mesajda bahsedilenler: @eyoruk


lotharbey21
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 0:18:14
Yan yana dalgalandığını ispat etsene ? Hala neyin savunmasını yapıyorsun ? Yalan söylediğin belli oldu elinde kanıt var mı Atatürk ve HDP bayrağının yan yana olduğuna dair ??? İspat etsene ?? Canlı izlemişsin kaydı falan vardır Youtube'da getir bana ispat et bakalım ??? Ama ispat edemezsen en ..... anladın sen onu okey mi ?


Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem


guvenkab
13 Haziran 2018; 0:21:51
quote:

Orijinalden alıntı: eyoruk

2.turda Erdoğan taktık değiştirip HDP yı yanına alma çabalarına girerse o zaman ben görürüm bu ak kişilikleri !

nolur ki yüzsüz bir şekilde birşeyler söylemeye devam edecekler görsen ne olacak?



lotharbey21
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 0:24:21
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı dediğin kişi Muharrem İnce'ye Kemal Kılıçdaroğlu'na Meral Akşener'e hakaret ederken bir şey olmuyor ama ona laf söylenilince mi suçlu oluyor ? CHP tezektir,CHP pisliktir CHP çöptür, derken hiçbir hakaret olmuyor değil mi ? Cumhurbaşkanı diye tüm herkesin desteklemesi mi gerek ? AKP genel başkanıdır kendisi ayrıca.Geçmişte muhafelet liderlerine söylediği o kadar hakaret dolu laflar varken gelip buraya hakaret ettirmesine laf etmiyorsun sonra gelip buraya nasıl kişilersiniz falan diyorsun asıl sen nasıl kişisin lan ? Al sana bir video bak mesela







Bu mesajda bahsedilenler: @yusufziya


Muharrem İnce'nin Diyarbakır Mitinginde Atatürk ve HDP bayrakları yan yanaydı iddiası yalan çıktı