Şimdi Ara

Nedir Resto Druidlerin Hali (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeadShoot


    quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    peki bir soru bu absorb efektleride resilincetan ve diger damage reduce efektlerden etkileniyormu? mesela adamda 5K lık bir shield var.. 5k vurunca patlıyormu? yoksa healden gelen %10 dmg reduce, %25 resilinceten gelen reduce, %20 armordan reduce birleşip balon 9-10 k dmg sonramı patlıyor..

    9-10 k sonra patlıyor

    o zaman 22K balonu patlatmak için 40-50 k dmg yapmak lazım.. o zamana kadarda cd dolar priest tekrar acar :) arenada saatlerce oynasır dururuz
  • 22k lık balon 22k vurunca patlar,resinin balona ayrı bir etkisi yok ama aldığınız damage azaldığı için balonun patlama süresi artar tabiki.Direkt olarak etkisi olan stat spell power balonun etkisini artıran.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grommash

    22k lık balon 22k vurunca patlar,resinin balona ayrı bir etkisi yok ama aldığınız damage azaldığı için balonun patlama süresi artar tabiki.Direkt olarak etkisi olan stat spell power balonun etkisini artıran.

    disc iseniz masteryde var PW:S etkileyen
  • dun arenada rog+balon pri ile karşılaştık

    rog u 10sn de kesti arkadaş(ben holy pala arkadaşım arms warri)
    ama priyi kesmenin mümkünatı yok
    60 70k damage yapıyoruz balon patlıyor ama salise geçmeden yenisini atıyor

    maç süresi bitene kadar debelendik ama kesemedik
  • Disc priest olması gerektiği yerde bence. Ofansifliğimizi alıp biraz daha defans verdiler ama ben WotLKdaki disc priesti tercih ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kazuya58

    dun arenada rog+balon pri ile karşılaştık

    rog u 10sn de kesti arkadaş(ben holy pala arkadaşım arms warri)
    ama priyi kesmenin mümkünatı yok
    60 70k damage yapıyoruz balon patlıyor ama salise geçmeden yenisini atıyor

    maç süresi bitene kadar debelendik ama kesemedik


    2 kişi bir priesti kesememek klavye kırdırır.. umarım çarşamba akşamı benim başıma gelmez..

    quote:

    22k lık balon 22k vurunca patlar,resinin balona ayrı bir etkisi yok ama aldığınız damage azaldığı için balonun patlama süresi artar tabiki.Direkt olarak etkisi olan stat spell power balonun etkisini artıran.


    Grommash hocam kendi yazdıgınla çelişiyorsun.. balon damage azaltan efekletlerden etkilenmez deyip player etkilendigi için balonu geç patlar diyorsun bu da aynı kapıya geliyor.. sonuçta player balon patlayana kadar damage almadıgına göre, balona 22k yerine 40-50 k vurmak balonun reducelardan etkilendigi anlamına gelir.. yoksa 22k vurur patlatır kalan 40 k ile adamın canını azaltırdık.. müsait oldugum bir zamanda bu balon meselesini araştıracagım..




  • wowwikiden aldıgım cümleye göre balon reducelardan bariz etkileniyor.. Çünkü balonun absorb edecegi değer tüm efektlerden geriye kalan damage..
    yani adamda %20 resi reduce varsa %20 armor reduce varsa, %10 crit heal ile gelen dmg reduce (inspiration talenti) varsa, üstüne 4-5 k da atılan healden dolayı koruyucu kalkan varsa(divine aegis talenti) bu efektleri gecip balona absorb edilecek bir şey kalmıyormuş

    bir örnekle acıklamaya çalışırsak 10k vurdunuz priestin klasik reduceları ile 5k ya düşüyor.. birde heal ile olusan extra absorb varsa ondanda 3-4 k emilse balona 1-2 k dmg kalıyor.. en iyisi sağlam critlerle zarı patlatmak

    "Absorb effects apply after damage reduction effects, including armor. If the damage of an attack is partially resisted or reduced by another effect such as Renewed Hope, this will lower the amount of damage remaining to be absorbed and allow a shield to last longer. "

    base_absorb+(0.8068+0.08*BT)*sp)*(1+0.05*IMP)*(1+ 0.02*FP)*(1+0.01*TD)

    * base_absorb is the base absorb given the PW:S which is 2230 at the moment
    * BT is your Borrowed Time level
    * SP is your Spell Power
    * IMP is your Improved Power Word: Shield level
    * FP is your Focused Power level
    * TD is your Twin Disciplines level


    note : bu hesaplama 4.0 a göre güncel değil ama fikir vermesi acısından ekledim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosunpasa -- 15 Şubat 2011; 16:28:44 >




  • resto shaman en iyi işte bu yuzden

    purge FTW!!

    fear totem owned

    damage vurdukca mana dolması asdasdasd

    mobilite süper

    healerınızı resto shaman alın , magelerin , priestlerin balonları sönsün :D

    ama dispel konusunda tabiki en imba class priesttir. adam hem kendini hem düsmanını dispelliyor ...
  • olabilecek en kötü healerdık
    pvp olarak millet arenaya adam ararken inv atıordum adam oo primişin sry mate diodu bana
    çok disc pri shadow oldu, kimisi holy
    bakalım dudu healerlı takımlara karşı ne olacak?
  • Hazır konu kim healde daha iyiye dönmüşken sorayım ; holy priestin mi yoksa disc priestin mi heali daha kolay ? Düşük level priestim var dungeon sırasına healer olarak girersem daha az bekliyorum.Birkaç kez disc priest ile denedim ve gayet kolaydı ama holy i hiç bilmiyorum.Eğer daha kolaysa holy e dönebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    Grommash hocam kendi yazdıgınla çelişiyorsun.. balon damage azaltan efekletlerden etkilenmez deyip player etkilendigi için balonu geç patlar diyorsun bu da aynı kapıya geliyor.. sonuçta player balon patlayana kadar damage almadıgına göre, balona 22k yerine 40-50 k vurmak balonun reducelardan etkilendigi anlamına gelir.. yoksa 22k vurur patlatır kalan 40 k ile adamın canını azaltırdık.. müsait oldugum bir zamanda bu balon meselesini araştıracagım..


    Tosunpaşa hocam söylediğimde herhangi bir çelişki yok.Tam olarak söylemeye çalıştığım şey resilience ın balonların absorbuna direktman değil dolaylı yoldan etki ettiği.Diyelimki balonun 20k absorb yapıyor resin kaç olursa olsun yine 20k absorblar fakat resisi düşük olan adamın balonu daha fazla damage yediği için 3 vuruşta patlıyorsa resisi yüksen olan adamınki daha az damage yediği için 5 vuruşta patlar.Balonun absorbladığı damage miktarını direktman artıran,misal 20k dan 22k ya çeken,öncede belirttiğim gibi spell power ve Leech King'in eklediği gibi disc isen mastery ratingin.Tam olarak bunu söylemek istemiştim.

    Geri kalan örneklerde senin verdiklerin gibi zaten.Yediğin ham damageden damage reduce efektlerini düştükten sonra geri kalan rakamı balon absorblar,mekaniği böyle.




  • Kaç saattir dk ile pvp yapıyorum (71 lvl dk) presti tam 2 dk kesmeye çalıştım ölmedi en sonunda dotlar ile ben öldüm ung 3 kere trasform oldu pet ama adam ölmedi peh.


    Herloomm vardır demeyin ne varsa bendede vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    wowwikiden aldıgım cümleye göre balon reducelardan bariz etkileniyor.. Çünkü balonun absorb edecegi değer tüm efektlerden geriye kalan damage..
    yani adamda %20 resi reduce varsa %20 armor reduce varsa, %10 crit heal ile gelen dmg reduce (inspiration talenti) varsa, üstüne 4-5 k da atılan healden dolayı koruyucu kalkan varsa(divine aegis talenti) bu efektleri gecip balona absorb edilecek bir şey kalmıyormuş

    bir örnekle acıklamaya çalışırsak 10k vurdunuz priestin klasik reduceları ile 5k ya düşüyor.. birde heal ile olusan extra absorb varsa ondanda 3-4 k emilse balona 1-2 k dmg kalıyor.. en iyisi sağlam critlerle zarı patlatmak

    "Absorb effects apply after damage reduction effects, including armor. If the damage of an attack is partially resisted or reduced by another effect such as Renewed Hope, this will lower the amount of damage remaining to be absorbed and allow a shield to last longer. "

    base_absorb+(0.8068+0.08*BT)*sp)*(1+0.05*IMP)*(1+ 0.02*FP)*(1+0.01*TD)

    * base_absorb is the base absorb given the PW:S which is 2230 at the moment
    * BT is your Borrowed Time level
    * SP is your Spell Power
    * IMP is your Improved Power Word: Shield level
    * FP is your Focused Power level
    * TD is your Twin Disciplines level


    note : bu hesaplama 4.0 a göre güncel değil ama fikir vermesi acısından ekledim..


    Bir konuya dikkat çekmek istiyorum, priestin shieldi rakam olarak çok görünebilir ama öyle değil.. Wrathda ilk epicler 200 item lvl di ve 270lere kadar çıktı.. Yeni itemler geldiğinde cataclysm dede aynı oranda itemler gelişeceğine göre rakip disipline eskisinden çok daha fazla vuracak ama priestin absorbu item giydikçe artmayacak tamamen aynı kalacak. Yani disiplin priestler bu balon ile iddia edildiği gibi şov yapıyorsa anca patch e kadar yapar.. Demek istediğim bu ileriye yönelik bir buff yarın öbürgün değerini rakibin item gelişimine oranla yitirecek. Disiplin priestli tüm takımları ben ve arena partnerim kesiyoruz son patche rağmen ve iddia edildiği gibi ne peşinde kuyruk olup kesmeye çalışıyoruz nede 70k damagemizi absorbluyor, nede ladderin tepesindeki profesyonel oyuncularız..

    Bir arkadaşımız ise shieldi kırıyorum aynı saniye gene atıyor diyor.. Hayır öyle değil demekki itemsiz maça girmişsin shieldin cd si var öyle flash heal atar gibi spamlanan bir shield yok ortada.. Doğru zamanda interruptladığında bu oyunda kesilmeyecek karakter yok.

    Diğer bir soru ise holy mi disciplinemi daha iyi.. Pvp de discipline her zaman daha iyi tabiki tartışmaya gerek bile yok, hatta oyunun bana göre özellikle pvp talenti olsun diye en çok uğraşılmış talentidir. Holy ile 5v5 de başarı mümkün diğer arenalarda ise işin zor olur.
    Neden bunları yazıyorum? Genelde bu tip söylemler artınca "ulan açayım bir priest" diyen çok oluyor sonra hüsrana uğramayın sahiden priest beğeniyorsanız oynayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moffaka -- 16 Şubat 2011; 2:42:11 >




  • @Alkımm dk ile priesti doğraman gerekiyor ayrıca biz discipline talenti konuşuyoruz ama sen "transform oldu" dediğine göre shadow priestten bahsediyorsun. Tahminimde 55 lvl den başlamanın etkisini ve lvl kasmaktan az pvp yaptığından kesildiğini düşünüyorum.

    @kazuya58 rogueyi 10 saniyede arkadaş kesti diyorsun.. Disciplineyi keserken ise çok uğraşmışsınız neden? bu soruyu nedenmi soruyorum?
    Discipline rogueye aynı balonu heali atıyor.. Hatta warrior arkadaşın rogueye daldığından disciplineyi feara yada stunada alamıyor bu yüzden priest rogueyi daha rahat balonlar ve healler.. Eğer rogueyi senin stunun yada warriorun güzel bir feari ile kestiyseniz aynı comboyu neden prieste yapamadınız? bence bunları sorgulayın çünkü bunları sorguladıkça geliştirebilirsiniz kendinizi.Birde arenada 2v1 de priesti kesemediniz ve süremi bitti? arenada süremi bitiyor? dakikalar boyu damage yaptınız ve kesemediniz inanmak istiyorum kendimi zorluyorum ama olmuyor kusura bakma bu karakter manası olan ve biten bir karakter sonuçta.

    Birde priest fanı yada avukatı değilim evet priest karakter sahibiyim wrath da discipline cata da shadowum ama bende zaten hunter ve shaman hariç tüm karakterler var priest benim için özel bir karakter değil şuan deli gibi resto druid oynuyorum.

    Ha birde;
    Shamana vurdukça manası doluyor, köpek oluyor kaçıyor..
    Druid için zaten "oha bu ne" denmiş konu açılmış..
    paladinde hayvan gibi shield var balon var..
    priest 50-100k absorb çekiyor..

    Arkadaşlar siz hiç healer kesmiyormusunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    Bir konuya dikkat çekmek istiyorum, priestin shieldi rakam olarak çok görünebilir ama öyle değil.. Wrathda ilk epicler 200 item lvl di ve 270lere kadar çıktı.. Yeni itemler geldiğinde cataclysm dede aynı oranda itemler gelişeceğine göre rakip disipline eskisinden çok daha fazla vuracak ama priestin absorbu item giydikçe artmayacak tamamen aynı kalacak. Yani disiplin priestler bu balon ile iddia edildiği gibi şov yapıyorsa anca patch e kadar yapar.. Demek istediğim bu ileriye yönelik bir buff yarın öbürgün değerini rakibin item gelişimine oranla yitirecek. Disiplin priestli tüm takımları ben ve arena partnerim kesiyoruz son patche rağmen ve iddia edildiği gibi ne peşinde kuyruk olup kesmeye çalışıyoruz nede 70k damagemizi absorbluyor, nede ladderin tepesindeki profesyonel oyuncularız..


    Böyle birşey söz konusu değil,priestın absorbu tamamen aynı kalmıyacak,spell power ve mastery rating ile priestinde itemleri geliştikçe absorbu artacak.




  • alchemy flaskını içip balonun infoyu baktım.. sonrada silip tekrar baktım..
    80 intellect +400 absorb veriyormuş.
  • Az önce biriyle 2 dakika uğraştık. Manası da bitmiyor herifin. Hoplaya zıplaya heal ediyor ve bir yandan da kaçıyor. Sinir bozucu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grommash

    quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    Bir konuya dikkat çekmek istiyorum, priestin shieldi rakam olarak çok görünebilir ama öyle değil.. Wrathda ilk epicler 200 item lvl di ve 270lere kadar çıktı.. Yeni itemler geldiğinde cataclysm dede aynı oranda itemler gelişeceğine göre rakip disipline eskisinden çok daha fazla vuracak ama priestin absorbu item giydikçe artmayacak tamamen aynı kalacak. Yani disiplin priestler bu balon ile iddia edildiği gibi şov yapıyorsa anca patch e kadar yapar.. Demek istediğim bu ileriye yönelik bir buff yarın öbürgün değerini rakibin item gelişimine oranla yitirecek. Disiplin priestli tüm takımları ben ve arena partnerim kesiyoruz son patche rağmen ve iddia edildiği gibi ne peşinde kuyruk olup kesmeye çalışıyoruz nede 70k damagemizi absorbluyor, nede ladderin tepesindeki profesyonel oyuncularız..


    Böyle birşey söz konusu değil,priestın absorbu tamamen aynı kalmıyacak,spell power ve mastery rating ile priestinde itemleri geliştikçe absorbu artacak.



    Herhalde ben eksik yazdığımdan anlatamamışım, tabiki mastery ve sp absorbu arttırır. Bahsettiğin konuya değinmedim çünkü sp, ap ve masterynin etki etmediği bir skill hemen hemen oyunda yok. rakip daha çok vurursa bende sp ve mastery artacağı için daha çok absorb yaparım diyeceksin.. oda doğru ama rakip crit vurduğunda sp, ap yada mastery si daha fazla olduğundan absorbu daha hızlı delecek çünkü yanlış bilmiyorsam shield absorb critleyip 20k yerine 40k shield yapmıyor. Eğer yapıyorsa haklısın yanlış yazmışım.




  • @moffaka
    rog u kestik cunku pri nin healleyemeyecegi bir yerde yakaladı arkadaş(stunun tam arkasında) ben priyi stunla bikaç sn oyaladım,heal atacagı konuma girince fear ve kestik
    balon kırılınca stun atıyorum stundan kurtulduguan fear ve ondan sonra intrp. basıyorum, 30k felan canı kalıyor ama ondan sonra pri fear atıyor ve 1 2sn kazanıyor bu ona balon şansı tanıyor ve kaçarken balon kırlana kadar fulluyor heali
    manasının bitmesi sözkonusu degil yarılanıyor ama geri fulleniyor
    bizim sorunumuzu biliyorum aslında
    arkadaşım cok iyi dps yapmasına ramen kaçan birisi oldunmu hiçbirşey yapamıyor,pvp de acemi
    holy palanın dps ise 300 500 anca ediyor

    arenada acemiyiz ama sıfırda degiliz
    tr olarak 1500-1650 arasında gidip geliyoruz
    arenada süre var evet
    healerler saglam dps ler zayıfsa uykun gelmeye yakın arena dışarı atıyor takımları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kazuya58 -- 16 Şubat 2011; 18:40:55 >
  • Hocam ne kadar süre boyunca kesemediniz çok ilginç gerçekten, 3500 resilience discipline karakterim var her maç manayı bitirip on sefer su içiyorum. partneri ölünce siz ona suda içirmezsiniz şahsen ben pala warrior takımına tek kaldığımda tüm cd lerimi açıp birsüre dayanır ölürüm, öyle arena maçı bitecek kadar süre boyunca kaçmam mana yüzünden imkansız. Demekki çok profesyoneline denk gelmişsin ben beceremezdim. Azalan manasını geri kazanması konusunuda inceleyecem, şahsen ben nuke altındayken rakibi idare edip bir taraftan regen yaparak manamı yükseltmeyi beceremiyorum. Tabi anlaşılan arkadaşında pve ci ve pve rotasyonu damage yapmaya çalışıyor..Bu arada inanamıyorum dediğime bakma yalancı çıkarma amacıyla o kelimeyi kullanmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moffaka -- 17 Şubat 2011; 13:25:45 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.