Kullanıcı Adı:
Şifre:

Oglum her sey mi luks olur bir ulkede ya
Yirikalische
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 11:26:29
Dun isten gelirken bir 35 lik votka alayim dedim, hani full-time calisiyorum, durumum iyi, alabilmem lazim dimi boyle basit bir seyi? Gecen hafta yilbasi icin aldigim 65 lira olan absolut 35 cl votka olmus 86 lira, benim maas ise ayni. Reyonun onunde 2-3 dk boyunca durdum, insanlar geldi, gecti, gitti, en sonunda baslarim boyle ise diyip gittim. Hani alkolik falan degilim, 2-3 haftada bir sarhos olmayacak kadar icerim evde misafirim varsa, ama resmen vicdanim el vermedi.

Rica ederim burada zaten gunah falan demeyin, herkesin dini, gunahi kendine, ama bir ulkede bir muhendisin bir kucuk sise 35 lik votka icin bu kadar strese girmesi ve alamamasi rezillik degil de nedir? Normalde reyonda hep bosluklar olurdu, ama bu sefer reyon tamamen doluydu, hic bosluk yoktu, ve aksam saatlerinden bahsediyorum. Cidden biktirdilar artik.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İmkanı olan yurtdısında yaşasın deyince vatan haini ilan ediyorlar
sefa1451 - 14 gün önce
Baska bir uye cevaplamis ama neden sordun, sirf meraktan mi yoksa yeterince iyi bir okul olmasa senin sucun demek icin mi?

Eger ikincisi ise kinamak isterim, bunlar bazi 3. ...
Yirikalische - 14 gün önce
Ekmeginden suyuna peynirinden zeytinine herseye zam geldi
Bunlara elektronik akaryakit mobilya falanda dahil
Bunlara ses cikarmayan milletimiz 25 kurus poset icin yapmadi kalmadi
Saka gibi bi...
Kanatlandırmayan_Redbull - 14 gün önce
son içtiğimde 35cl 35.5TL idi

liseli haftalıgıyla absolut alabiliyoduk ama gelinen noktada adam muhendisim içemiyorum diyor
Subutay Kesgin - 14 gün önce
Bi cin keyfimiz vardi onun de icine ettiler. 100 luk cin 100 liraydi simdi olmus 111 lira. 35 ligi olmus 70 lira 2500 maas aliyorum hic bi ise yaramiyor arkadas paranin bereketi namina hic bisey ka...
Meraxes - 14 gün önce
Tum yaz hic icmedigim oldu defalarca, eve icki bile almam genelde, birkac haftada bir, bazen ayda bir, arkadaslarla bulusma falan olursa bir tane bira icerim, o da tamamen benim keyfimdir, bunun ge...
Yirikalische - 13 gün önce
Arabadaki vergiyi de araba kullanmayalım diye alıyorlar demi Helal olsun be doğayı düşünen devletimiz var. Meyve suyundan alınan vergi de içmeyelim diye alıyorlar. Ayra...
IslakBanyoTerliği - 13 gün önce
Zamlari o kadar fark etmiyorlar cunku, alismislar, normal, olmasi gereken sey gibi geliyor artik insanlara. Dovizin yukselmesi bile normallesti, kimse sesini cikarmiyor. Poset ise yeni bir sey, ve ...
Yirikalische - 13 gün önce
LOL

Olayın arz talep meselesiyle alakası yok. Bu nasıl bir saçmalamadır bir de çıkmış adama ne okudun diye soruyor. Et de talep olmadığından pahalı sanırım, ya da benzin. Ya da ...
Greggs - 13 gün önce

sefa1451
9 Ocak 2019; 11:29:10
İmkanı olan yurtdısında yaşasın deyince vatan haini ilan ediyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


TheCgn
9 Ocak 2019; 11:41:08
Hangi uniden mezunsun? Bir de ne muhendisisin?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


Silenforce
9 Ocak 2019; 11:41:39
Şaraba yöneldik biz tavsiye ederim daha ucuz ve keyifli oluyor içimi hem yemekle bile içebilirsin.Artık alternatiflere yöneliyoruz

Bir kaç sene sonra evde yapmaya da başlarız gerçi hali hazırda yapanlar var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Omisis046
9 Ocak 2019; 11:42:20
Ne güzel işte herşey lüks



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Nonsmoke
9 Ocak 2019; 11:43:23
Sorma ya sorma :\ bir de benim bar işleten bir arkadaşım var aldıkları yerlerin söylediği şey şu: dünya kadar bir zam geliyor evinize içmek için stok yapın:\



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Omisis046
9 Ocak 2019; 11:46:14

quote:

Orijinalden alıntı: Nonsmoke

Sorma ya sorma :\ bir de benim bar işleten bir arkadaşım var aldıkları yerlerin söylediği şey şu: dünya kadar bir zam geliyor evinize içmek için stok yapın:\

Aynen, zamanında mahzen filan kurup 6 ay sonra satmak lazımdı. İyi yatırım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Mithrandir.
9 Ocak 2019; 11:51:38

quote:

Orijinalden alıntı: TheCgn

Hangi uniden mezunsun? Bir de ne muhendisisin?

Koc bilgisayar mezuhu



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Meraxes
9 Ocak 2019; 11:52:49
Bi cin keyfimiz vardi onun de icine ettiler. 100 luk cin 100 liraydi simdi olmus 111 lira. 35 ligi olmus 70 lira 2500 maas aliyorum hic bi ise yaramiyor arkadas paranin bereketi namina hic bisey kalmadi. dun ailemi yemege cikardim 4 kisi icecek yok 120 lira hesap tuttu. Bu gidisle ailemin yaninda yasamaya devam ederim ben. Evlilik, aile kurma olaylari falan cok uzak ve gittikce uzaklasiyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yirikalische
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 12:06:44
quote:

Orijinalden alıntı: TheCgn

Hangi uniden mezunsun? Bir de ne muhendisisin?

Baska bir uye cevaplamis ama neden sordun, sirf meraktan mi yoksa yeterince iyi bir okul olmasa senin sucun demek icin mi?

Eger ikincisi ise kinamak isterim, bunlar bazi 3. dunya ulkeleri disinda hicbir yerde luks olmayan seyler. Alkol urunlerinin yapimi cok ucuz ve kolay, temiz, icilebilir, bol mineralli su yapmak bile daha zor. Hatta bu yuzden Almanya'da yasa geldi herhangi bir restoran menusundeki en ucuz icecek su olmak zorundadir diye, yoksa birayi daha ucuza satiyorlardi, insanlar su yerine bira iciyordu, bu da sagliksiz bir durum oluyordu su insan vucudunda yeri doldurulamaz bir madde oldugu icin.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yirikalische -- 9 Ocak 2019; 14:40:31 >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Yirikalische
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 12:10:18

quote:

Orijinalden alıntı: Silenforce

Şaraba yöneldik biz tavsiye ederim daha ucuz ve keyifli oluyor içimi hem yemekle bile içebilirsin.Artık alternatiflere yöneliyoruz

Bir kaç sene sonra evde yapmaya da başlarız gerçi hali hazırda yapanlar var.

Onlar da ucuz degil ki abi, acelem vardi onlarin fiyatina bakamadim da aldigim kirmizi saraplar zaten 40 liranin uzerindeydi, simdi kesinlikle 50'nin uzerindedir. Hacmi 2 kati 35 lik votkanin, ama alkol orani da 3 te 1'i. Ben sarabi zaten daha cok severim normalde, raki balik ortamlarinda bile sarap icerim agir alkol sevmedigim icin, canim oyle nadir votka cekti, yilbasinda pek icemedim diye alayim dedim sadece, ama sarap da daha ucuz degil yani, sarap icersen votka'dan fazla miktarda iciyorsun cunku, votka tas catlasa 20 cl falan iciyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Silenforce
9 Ocak 2019; 12:13:53
quote:

Orijinalden alıntı: Yirikalische


Alıntıyı Göster
Onlar da ucuz degil ki abi, acelem vardi onlarin fiyatina bakamadim da aldigim kirmizi saraplar zaten 40 liranin uzerindeydi, simdi kesinlikle 50'nin uzerindedir. Hacmi 2 kati 35 lik votkanin, ama alkol orani da 3 te 1'i. Ben sarabi zaten daha cok severim normalde, raki balik ortamlarinda bile sarap icerim agir alkol sevmedigim icin, canim oyle nadir votka cekti, yilbasinda pek icemedim diye alayim dedim sadece, ama sarap da daha ucuz degil yani, sarap icersen votka'dan fazla miktarda iciyorsun cunku, votka tas catlasa 20 cl falan iciyorum.
Alıntıları Göster

Sen de haklısın bu arada Verona Blush tavsiye ederim.Rose'lar da güzel oluyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Ekmeginden suyuna peynirinden zeytinine herseye zam geldi
Bunlara elektronik akaryakit mobilya falanda dahil
Bunlara ses cikarmayan milletimiz 25 kurus poset icin yapmadi kalmadi
Saka gibi bir milletiz vesselam



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


son içtiğimde 35cl 35.5TL idi

liseli haftalıgıyla absolut alabiliyoduk ama gelinen noktada adam muhendisim içemiyorum diyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yirikalische
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 12:43:37

quote:

Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

Ekmeginden suyuna peynirinden zeytinine herseye zam geldi
Bunlara elektronik akaryakit mobilya falanda dahil
Bunlara ses cikarmayan milletimiz 25 kurus poset icin yapmadi kalmadi
Saka gibi bir milletiz vesselam

Zamlari o kadar fark etmiyorlar cunku, alismislar, normal, olmasi gereken sey gibi geliyor artik insanlara. Dovizin yukselmesi bile normallesti, kimse sesini cikarmiyor. Poset ise yeni bir sey, ve dogrudan kendi kontrollerinde oldugu icin, ne kadar poset alirlarsa o kadar para verdikleri icin "simdilik" goz ardi edemiyorlar.

O yuzden derim hep, pek cok net maas alan insan brut maaslarinin ne kadar oldugunun farkinda bile degil, amerikadaki gibi herkesin eline brut maas verip sonra vergi olarak isteseler fazlasini, maaslar hic degismese bile vatandas daha tepkili olur, daha bi icleri gider o kadar parayi elleriyle devlete vermeye. Ama bu para otomatik olarak alininca yokmus gibi davraniyorlar, sanki bu yollar, kopruler kendi paralariyla degil de devletin kendi cebinden cikiyormus gibi bastakileri ayakta alkisliyorlar. Bir hizmet icin para verdiklerini fark etmeyip sanki yoneticiler kendilerine iyilik yapiyormus gibi davranip biat ediyorlar. Devletin halka hizmet etmek icin var oldugunu unutup sanki halk devlete hizmet etmeliymis gibi davraniyorlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Rindaman
9 Ocak 2019; 12:48:53
Ben inanmadım cv yolla kardeş..

Eğer boün olsaydı votka alabilirdin, şimdi sadece bira alabilirsin çünkü rütben buna el veriyor.

ha koç ingilizce burslu olsaydın bir ihtimal..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Drumyr
9 Ocak 2019; 12:50:04
Allah'a şükür sigara icki kumarim yok.
Alirim yapay yogurdumu yaparim ayranimi icine de sarimsak atarim 2 hafta bozulmadan icerim. Küflenmez bile.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Son Devrimci
Buna gelen 2 yanıtı gör.


hayalim hollandada yaşamak bu yüzden :D

alkol bulgaristanda aşırı ucuz mesela :D
ulan kıbrısta bile 30 liraya 1 lt votka var markalar dandik onemli degil1 lt votka 30 tl şakagibi
bulgaristanda bira 70 krş asgari ucret 560 leva

2.5 lt bira 3 leva falan duşun :D
bizde 0.5 bira 9 tl
2.5 lt demek 45 tl :D

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MatrixCode
9 Ocak 2019; 13:05:48
quote:

Orijinalden alıntı: Drumyr

Allah'a şükür sigara icki kumarim yok.
Alirim yapay yogurdumu yaparim ayranimi icine de sarimsak atarim 2 hafta bozulmadan icerim. Küflenmez bile.


ben de sendenim hacı. valla sevindim sigara içki kullanmayan birisini görünce. özellikle sigara.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yirikalische
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 13:07:14

quote:

Orijinalden alıntı: Rindaman

Ben inanmadım cv yolla kardeş..

Eğer boün olsaydı votka alabilirdin, şimdi sadece bira alabilirsin çünkü rütben buna el veriyor.

ha koç ingilizce burslu olsaydın bir ihtimal..

Trollemissin zaten de yine de merak ettim, ingilizce burslu nedir? Ingilizce olmayan bolum yok ki zaten.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Oglum her sey mi luks olur bir ulkede ya