Kullanıcı Adı:
Şifre:

'Onların doları varsa bizim Allahımız var'
strong mind strong body
Konu Sahibi

10 Ağustos 2018; 1:00:22
Rize'de halka seslenen Başkan Erdoğan, "Çeşitli kampanyalar sürdürülüyor. Bu kampanyalara kulak asmayın. Onların dolarları varsa bizim de halkımız, hakkımız, Allahımız var" dedi.



https://www.yenisafak.c...m-allahimiz-var-3388987


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Puahhhh ülke yönetme yöntemine bak! Mükemmel bir lider.
GoSSgO - 10 gün önce
doların allahı yok ama
jitemci - 10 gün önce
Ulan cumhurbaskani mi seciyoruz halife mi belli degil.
emirhanayh - 10 gün önce
anlaşıldı demek yarın dolar yükselecek full dolara yatırayım
dephyr - 10 gün önce
din ve ekonomi işleri ayrı değil miydi?
Qantas - 10 gün önce
Siyasetçilerin konuşmalarında manevi değerleri kullanmaları yasaklansa keşke...
NumberOfPi - 10 gün önce
Rize
Başkan
Erdoğan
Allah
Yeni Şafak

Peh.
Falih Rıfkı Atay - 10 gün önce
Herşeye Allah'ı karıştırmak günah diye biliyorum.

Sadece dolar değilki mesele ekonomiden,yönetimden anlamadıkları için ülkede üretim,tarım vs herşey bitti,dolar,euro,azeri parası vs hepsi ka...
redoracle - 10 gün önce
Çok şükür.

(Görsel)
Mualla Lahuti Efendi - 10 gün önce

GoSSgO
10 Ağustos 2018; 1:02:27
Puahhhh ülke yönetme yöntemine bak! Mükemmel bir lider.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Qantas
10 Ağustos 2018; 1:04:41
din ve ekonomi işleri ayrı değil miydi?



emirhanayh
10 Ağustos 2018; 1:07:06
Ulan cumhurbaskani mi seciyoruz halife mi belli degil.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



kuklacini
10 Ağustos 2018; 1:08:53
Allah müslüman değil o zaman en zenginler hep gavur din mi değiştirek ?



dephyr
10 Ağustos 2018; 1:10:58
anlaşıldı demek yarın dolar yükselecek full dolara yatırayım

Buna gelen 6 yanıtı gör.


olasılıksız238
10 Ağustos 2018; 1:12:06
Erdoğan, kitlesini Türkiye'nin süper güç olma yolunda engellendiğine, nerdeyse tüm dünyaya karşı bir cihada giriştiğine inandırma ve bu yönde hazırlama yolunda adımlarını atıyor.



Türkiye, hamasi söylemlere kapılıp bir kişi veya zümreye sonsuz güven duymanın ne büyük felaketler doğuracağını deneyimliyor ve deneyimlemeye devam edecek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


jitemci
10 Ağustos 2018; 1:12:10


Falih Rıfkı Atay
10 Ağustos 2018; 1:13:53
Rize
Başkan
Erdoğan
Allah
Yeni Şafak

Peh.



imGr8
10 Ağustos 2018; 1:16:45
quote:

Orijinalden alıntı: dephyr

anlaşıldı demek yarın dolar yükselecek full dolara yatırayım
Meşazı aldım
Arda sen de aldın mı?





NumberOfPi
10 Ağustos 2018; 1:17:29
Siyasetçilerin konuşmalarında manevi değerleri kullanmaları yasaklansa keşke...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


redoracle
10 Ağustos 2018; 1:20:30
Herşeye Allah'ı karıştırmak günah diye biliyorum.

Sadece dolar değilki mesele ekonomiden,yönetimden anlamadıkları için ülkede üretim,tarım vs herşey bitti,dolar,euro,azeri parası vs hepsi karşısında eriyor tl.

He bunun anlamı biz hiçbirşey yapamıyoruz sizide Allah'a havale ediyoruz ne haliniz varsa görün,bizim kendi durumumuz iyi kendi başınızın çaresine bakın demek.

He illa Allah diyorlarsa da o zaman kul hakkı yemicen,yalan söylemicen,komşu açken sen tok yatmıcan,son model makam arabalarının her yıl yenilerini sipariş edip lüks yaşamayın demiyecen,adam kayırmıyacaksın vs vs...

Bu yaptıkları sadece insanları islamdan soğutmak başka birşey değil,ayrıca herkes inanmak zorunda ya da aynı dinden olmak zorunda da değil.



Serdar
10 Ağustos 2018; 1:21:27
quote:

Rize’de sel: Dere taştı, ev ve işyerlerini su bastı, belediye başkanı “Allah’ım yardım et batıyoruz” dedi


Rize Belediye Başkanı'nın yorumu ekonomiye de uymuş...

http://gazetekarinca.co...rdim-et-batiyoruz-dedi/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar -- 10 Ağustos 2018; 0:22:40 >



calientee
10 Ağustos 2018; 1:24:02
A (Amerika)
T (Türkiye)

A= Rahip Bransonu acil bize geri gönder Türkiye, yoksa yaptırım uygularız.
T= Hayır göndermem, o burada yargılanacak.
(Tam o anda Amerika önünde duran butona basar ve 4,70 civarında olan doları 5,55'e yükseltir)
A= Eğer Bransonu göndermezsen bu butona basarak doları 6 TL yaparım.
T= Hayır göndermeyeceğiz, sizin oyunlarınıza karşı duracağız, sizin dolarınız varsa bizim Allahımız var!

Bazıları bu durumu böyle görüyor. Hani Trump bir butona basarak, sırf bizi cezalandırmak için doları yükseltiyor diyorlar. O yüzden de "bize oyun oynuyorlar" diyorlar. Ekonominin durumunu böyle yorumlayan milyonlar var.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Muhafız.
10 Ağustos 2018; 1:30:49
şu yorumlara bak. Amerika ülkemize ekonomik saldırı düzenliyor, reis-i cumhurumuz halkım var diyoe fakat beyefendiler dalga geçiyor



düşman görse ellerini ovuşturup sinsi gülüşü atar. yazık çok yazık. her şeye rağmen reisin yanındayız dönen dönsün bu vatanı cesurlar kurtardı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 6 yanıtı gör.


babasayfa
10 Ağustos 2018; 1:39:07
Yıllardır aynı sahneler. Başka biri-leri de gelse ekonomik kriz bu.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



JaReD22
10 Ağustos 2018; 1:40:36
Kel başa şimşir tarak



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @GoSSgO


bluraydisk
10 Ağustos 2018; 1:42:17
Hamdolsun Allahimiz var ama sizin ekonomi idare edecek kafaniz yok.o yuzden bi cuval inciri bok ettik diyemezsiniz

Valla gardaş ülkenin etinden sütünden bol bol yiyip içenler kurtarsin.35 yasima geldim bir kırık ignesini almis degilim.ekime batarsa sekime batarsa.

Masabasi göt buyuten torpilliler listelerden adam cikarip ekleyenlere besmele cekip haram yiyenlere ekmekle oynayan alcaklara kılımı kipirdatmam.

Yillarca kendiniz yediniz ictiniz bol bol gegirdiniz haram yemekten göt göbek yag bagladiniz savas cikarsa eritirsiniz..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Allah ile yurtdışı seyahati veya alışveriş yapılamıyor maalesef...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


'Onların doları varsa bizim Allahımız var'