Şimdi Ara

Oyun dünyasının en büyük fuarı olan E3 resmen sona erdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyun dünyasının en büyük fuarı olan E3 resmen sona erdi
    Bir zamanlar oyun endüstrisinin en büyük kongre ve medya platformu olan Electronic Entertainment Expo veya bilinen adıyla E3, resmen sona erdi. E3 platformunun başkanı ve CEO'su Stanley Pierre-Louis, yaptığı açıklamada “ABD ve küresel video oyun endüstrisi için merkezi vitrin görevi gören bir etkinliğe yirmi yılı aşkın bir süredir ev sahipliği yaptıktan sonra, Entertainment Software Association (ESA) E3'ü sona erdirmeye karar verdi dedi.



    E3 fuarı resmen öldü



    Yeni rakipler, ortakların çekilmesi, değişen izleyici alışkanlıkları ve pandemi dönemindeki aksaklıkların bir karışımı E3'ün çöküşüne yol açtı ve 1995'te başlayan etkinliği yeniden canlandırmak için yıllarca süren girişimler sonuçsuz kalmış oldu. Pierre-Louis, “Böylesine sevilen bir etkinliğe veda etmenin zor olduğunu biliyoruz, ancak sektörümüzün hayranlara ve ortaklara ulaşmak için sahip olduğu yeni fırsatlar göz önüne alındığında yapılması gereken doğru olan bu.” ifadelerini kullandı.






    Bahsedilen bu fırsatlar arasında, stant ücretleri, seyahat masrafları ve sunumlar için katı son tarihler de dahil olmak üzere bir ticaret fuarına katılmanın getirdiği maliyetler olmaksızın, bilgileri doğrudan izleyicilere aktaran çevrimiçi video haber konferansları yer alıyor. Aslında bu kopuş sürecini Nintendo, 2011 yılında “Direct” formatını yaratarak açmıştı. 2018 yılında Sony PlayStation'ın etkinlikten ayrılma kararı ise domino etkisi yarattı.



    Ayrıca Bkz.GTA 6'nın PC sürümünün gecikme nedeni eski çalışan tarafından açıklandı



    Akabinde ise eski E3 ortaklarından ve gazeteci Geoff Keighley, ESA'ya şovda yardım etmeyi bıraktığını açıkladı ve o zamandan beri Summer Game Fest gibi kendi ayrı etkinliklerini başarıyla tasarladı. Keighley ayrıca, yıllık Game Awards formatını da geliştirdi. 2019'daki son yüz yüze etkinlik de dahil olmak üzere son E3 şovları ise zaten oldukça sönük geçiyordu. Pandemi ise E3'ün sıkıntılarını daha da arttırdı. Öte yandan E3'ün yerini alma çabaları devam ediyor. Game Awards töreni E3'ün kültürel gücünün çoğunu yakalamış gibi görünüyor.




    Kaynak:https://www.washingtonpost.com/entertainment/video-games/2023/12/12/e3-permanently-canceled/







  • Bizim gençliğimizde rüya gibi bişeydi E3 e katılmak. E3 bile bitmiş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu yaz etkinlikleri E3'ün zerre kadar yerini tutmuyor.Her zaman güzel bir anı olarak hatırlanacak.Xbox 360-PS3 zamanları çok iyiydi.

  • firmaları kendinize küstüreceğinize biraz fiyatlardan biraz imkanlardan taviz verseydiniz de bizi Geoff Keighley salağının yaptığı oyuncu camiayı aşağılayan geliştiricilere dalga geçilen bir gösteriye mahrum bırakmasaydınız..

  • Bahsedilen bu fırsatlar arasında, stant ücretleri, seyahat masrafları ve sunumlar için katı son tarihler de dahil olmak üzere bir ticaret fuarına katılmanın getirdiği maliyetler olmaksızın, bilgileri doğrudan izleyicilere aktaran çevrimiçi video haber konferansları yer alıyor. Aslında bu kopuş sürecini Nintendo, 2011 yılında “Direct” formatını yaratarak açmıştı. 2018 yılında Sony PlayStation'ın etkinlikten ayrılma kararı ise domino etkisi yarattı.



    Üzülecek bir durum yok. Ders alınacak bir durum var. Bizim ülkemiz hem konun olarak hem kur sebebiyle ucuzluk olarak hem hizmet sektöründeki atılımlar bakımından avantajlı. Gist gibi etkinlikler e3ün yerini alabilir. Tabi bunun için güzel bir ortam, imkanlar ve uygun fiyatlar şart.

  • Vay be üzdü

  • çok üzüldüm 😢

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.