Şimdi Ara

Photon Network 2 ile Online Oyun Yapımı Dersleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
2
Favori
1.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Photon 2 ile online oyun yapımına meraklı arkadaşlar için Youtube'a toplam 7 videodan oluşan eğitim videoları attım. Kılavuzluk yapması açısından 7. videoda örnek bir oyun yaptım. Dileyen meraklı arkadaşlar istifade edebilir.

    UNITY || Photon Network 2 ile Online Oyun Yapımı Dersleri



  • Çok faydalı bir içerik hazırlamışsınız .
  • Teşekkürler güzel içerik olmuş.
  • uzun suredır bakınıyordum guzel olmus. unıtyde multıplayer baska sıstemler hakkında bılgı var mı? unet vb. 20 kısıye kadar ucretsız sanırım dedıgınıze gore pekı farklı farklı hesaplarla artırabılıyormuyuz mesela her oyun 2 kısılık oynanacak sadece 10 oyun mu acılabılıyor 21 kısı olunca 1 kısı servera baglanamaıyor mu ?
  • Arkadaş en son 4 ay önce girmiş foruma ama yine de sorayım belki başkası yanıtlar. Şu an Photon'da bir proje ile uğraşıyorum da "CreateRoom" fonksiyonuyla bir sorunum var. Bu fonksiyon benim projede sunucu tarafından cevapsız kalıyor. Odayı ne kuruyor ne de kurma işlemi failed oluyor. Yani mesela oda kur butonuna basıp ilgili fonksiyonu çalıştırınca server bazlı olarak cevapsız kalıyorum. Bir türlü çözemedim, Google'da da bu sorunu yaşayan birini bulamadım.

    Şu ana kadar 2 defa oda kuruldu onlar da tamamen tesadüfen bunun dışında fonksiyon yanıtsız kalıyor.
  • ReaperVR R kullanıcısına yanıt

    bu sorunun cevabını bilen varmı acaba?

  • Tüm Yapılması Gereken Bu Arkadaşlar Photon Sunucularına Bağlandıktan Sonra Komutları Doğru Uyguladığınızda Hata Vermez.


    using Photon.Pun;

    using UnityEngine;

    using Photon.Realtime;

    ------------------------------------->


    [SerializeField] private string OdaIsmi = string.Empty;

    [SerializeField] private byte MaksimumOyuncu = 0;

    [SerializeField] private bool OdaGorunurlugu = false, SifreliOda = false;

    private RoomInfo Info;

    private void Awake() => PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();

    public override void OnConnectedToMaster() => PhotonNetwork.JoinLobby();

    public override void OnJoinedLobby() => OdaKur(Info);

    public override void OnCreateRoomFailed(short returnCode, string message) =>

    Debug.LogFormat("<color=red>HATA:</color>Oda Oluşturulamadı! {0}/{1}",message,returnCode);

    public void OdaKur(RoomInfo Info)

    {

    if (string.IsNullOrEmpty(OdaIsmi)) return;

    this.Info = Info;

    RoomOptions OdaAyarlari = new RoomOptions()

    {

    OdaAyarlari.MaxPlayers = MaksimumOyuncu;

    OdaAyarlari.IsVisible = OdaGorunurlugu;

    OdaAyarlari.IsOpen = SifreliOda;

    }

    PhotonNetwork.CreateRoom(OdaIsmi,OdaAyarlari,TypedLobby.Default,null);

    Debug.LogFormat("Oda : {0}", _Info.Name);

    }





  • elinize emeğinize sağlık çok güzel içerik.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.