Şimdi Ara

Proje Ödevim var, yapana 100tl veriyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Bilgisayar OpenGL ile ilgili bir proje ödevim var. 19.05.19 tarihine kadar yapana 100tl veriyorum.
    Proje şudur:
    Verilen ödevler kapsamında bilgisayarlarınıza herhangi bir programlama dili ile yazılım geliştirme desteği veren bir
    programlama dili ve IDE’si ile birlikte OpenGL grafik programlama kütüphanesini kurdunuz. Oluşturduğunuz glut
    penceresi içine OpenGL API’si desteği farklı nesneleri oluşturdunuz ve klavye yardımı ile geliştirdiğiniz uygulamayı
    ödevleriniz kapsamında iletişime geçirdiniz. Farklı display ve callback fonksiyonlarını yazdınız. Bu proje kapsamında
    glut kullanımı zorunludur. Aynı yöntemlerden (Freeglut, Glew ve OpenGL kütüphanelerinden) faydalanılarak aşağıdaki
    oyun programını geliştirmeniz ve rapor ile birlikte kodlarınızı göndermeniz beklenmektedir:
    Proje Ödevim var, yapana 100tl veriyorum.

    1. Yukarıdaki şekilde görüldüğü gibi
    oluşturulacak olan pencere boyutu x, y olacak
    ve x=2y/3 olarak ayarlanacaktır.
    2. Ekranın üst tarafından aşağıya doğru
    zamana bağlı
    olarak farklı hızlarda hareket
    eden ve aynı zamanda rastgele (sağa-sola)
    hareket
    eden en fazla 5 adet üç boyutlu şekil
    görüntüye girecektir. Bu şekiller ekranın
    sağından ve solundan çıkmayacak, kenarlara
    temas durumunda geriye ekranın iç tarafına
    doğru hareketine devam edecektir. Şekiller
    ekranın alt kısmından çıkış yapacaktır.
    Şekillerin taban alanı ve yüksekliği y/8
    olacaktır. Her şeklin rengi diğerinden farklı
    olacaktır.
    3. Ekranın alt tarafında sağa/sola ve
    yukarı/aşağıya klavyedeki ok tuşları ile hareket
    ettirilebilen bir dikdörtgen kutu yer alacaktır.
    Kutunun rengi mavi olacaktır. Kutunun
    yüksekliği y/24 ve karenin genişliği x/8
    olacaktır.
    4. Ekranda hareket eden şekiller ve kutu kesik kesik hareket etmeyeceklerdir. Bir akış dahilinde hareket edecektir.
    5. Kutu 5 parçadan oluşan doğrular ile sol yan duvara bağlı olacaktır. Bu doğrular kutunun hareketi doğrultusunda kutuyu
    taşıyor şeklinde görünecektir. Bir robot kol gibi… Kutu toplam alanın yarısına kadar yukarı çıkabilecektir. Ayrıca kutu
    ekranın en sağına geldiğinde bu kol tam düz durumda olacaktır.
    6. Şayet şekillerden herhangi birisi kutu ile çakışır ise şekil kutunun içine girecek ve puan alınacaktır. Her şeklin puanı
    farklı olacaktır. Kutu tarafından yakalanamadan düşen şekiller eksi puan, yakalanan şekiller ise artı puan olarak etki
    edecektir. Puan 0’dan aşağıya düşerse oyun bitecektir ve ekranda alınan puan “Enter” tuşuna basılana kadar
    yazılacaktır. “Enter” tuşa basıldığında oyun (puan sıfırlanarak) tekrar başlayacaktır. Oyun esnasında sağ üst köşede
    puan bilgisi sürekli olarak artarak yazacaktır.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.