Kullanıcı Adı:
Şifre:

Red Dead Redemption 2'nin İlk Oynanış Videosu Yayınlandı
Bloo.
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 18:00:51
 
Rockstar Games, Red Dead Redemption 2'nin ilk resmi oynanış videosunu yayınladı.
 

Amerika, 1899. Vahşi batı dönemi artık sona eriyor, son kalan kanunsuz çeteler de kanun adamlarının nefesini enselerinde hissediyor. Teslim olmayan ve boyun eğmeyenler öldürülüyor.
 
Batıda, Blackwater kasabasındaki soygun girişimlerinde işleri ters giden Artur Morgan ve Van der Linde çetesi kaçmaya başlıyor. Federal ajanlar ve ülkenin en iyi ödül avcılarının amansız takibi altında çete üyeleri hayatta kalabilmek için soyguna, yağmaya ve dövüşmeye devam ederek Amerikanın kalbindeki çetin toprakları geçmek zorunda. Bu süreçte iç çatışmaları da iyice derinleşen çete artık dağılmanın eşiğine gelirken Artur da zor bir seçimle karşı karşıya: onu yetiştiren çeteye sadık mı kalacak yoksa kendi ideallerinin peşinden mi gidecek?
 
Grand Theft Auto V ve Red Dead Redemption'ın yaratıcılarının elinden çıkma Red Dead Redemption 2'de modern çağın şafağındaki Amerika'dan destansı bir hayat hikayesi anlatılıyor.

 
Red Dead Redemption 2, 26 Ekim'de PlayStation 4 ve Xbox One için çıkacak.

Oynanış videosunu aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.



En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İzlerken kendimden geçtim ülkenin halini unuttum tüm dertleri unuttum böyle bir güzellik olabilirmi ya
rambocuk - 10 gün önce
GoW GOTY olması %0 ihtimal bu oyun varken
Oasis of the Seas - 10 gün önce
Hayır. Aptalca yazılmış
Lord Melkor - 10 gün önce
God of War gibi sehaser varken bunun GOTY olması zor ama yine de iyi duruyor.
GoldPunch - 10 gün önce
GoW serisinin fanları bile oyunu beğenmedi GOTY olma ihtimali yok hocam. %99.99 GOTY bu oyun olacaktır
Oasis of the Seas - 10 gün önce
Bethesda, Blizzard, Nintendo ve Rockstar gerek oyun basını gereksede oyuncular tarafından çok fazla şişiriliyor. Videoyu defalarca izledim oyun iyi görünüyor ama açıkcası çok abartılacak bir şeyde ...
C.@.N - 10 gün önce
Çocuklugu kovboy filmleriyle geçmis, izlemedigi kovboy filmi nadir olan birisi olarak bekledigim gibi bir oyun olacagini sanmiyorum. Bekledigimi acmadan once önden pesince soyleyeyim oyun buyuk iht...
BSC Misafiri - 10 gün önce
İşime gelmemesi için bir sebep yok. Oyunun kullanıcı oyu ortalaması 9.2 . Böyle laflarla kendini kandırabilirsin. Benim açımdan bir sıkıntı yok
Lord Melkor - 10 gün önce
10000 TL lik pc toplayıp şu oyunu oynayamayacakların kötülemeleri gelmeden izleyelim.
BSC Misafiri - 10 gün önce

Sarohan
9 Ağustos 2018; 18:07:29
Oha arkadaş ya. R* her zaman ki gibi konuşturmuş.



KinopioTaichou
9 Ağustos 2018; 18:10:20
Benim düşüncem oyun dünyasına uzak olan kişiler bile Skyrim,Gta gibi oyunların adını öğrendiyse bu oyun da onu başarır.Çok popüler ve eğlenceli bir oyun olacağına eminim.



CaSsErDoDo
9 Ağustos 2018; 18:10:28
GOTY.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Wayward Son
9 Ağustos 2018; 18:11:03
Harika. Sırf manzara için bile oynanır. Bir sürü ufak tefek detay koyacaklardır tıpki ilk oyundaki gibi. Sağlam GOTY adayı.



rebidem
9 Ağustos 2018; 18:11:22
Çok güzel gözüküyooor. Gözlerim resmen yıldız şeklini aldı.



herter_12
9 Ağustos 2018; 18:13:48
Bi sahiser geliyor



GoldPunch
9 Ağustos 2018; 18:13:52
God of War gibi sehaser varken bunun GOTY olması zor ama yine de iyi duruyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dark dragon
9 Ağustos 2018; 18:17:53
Mükemmel olacağı ortada, kaç yıldır yeni rockstar oyununu bekliyoruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



rambocuk
9 Ağustos 2018; 18:26:17
İzlerken kendimden geçtim ülkenin halini unuttum tüm dertleri unuttum böyle bir güzellik olabilirmi ya



deadlight54
9 Ağustos 2018; 18:27:11
Çok iyi gözüküyor. Ah şu fiyatı da istediğimiz gibi olsa, çok daha iyi olacaktı. Mecbur iki-üç ay bekler öyle alırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadlight54 -- 9 Ağustos 2018; 18:34:49 >



veli@1144
9 Ağustos 2018; 18:34:25
Her ne kadar güzel olursa olsun o fiyat verilmez bence



TenthDoctor
9 Ağustos 2018; 18:48:53
Dövüş ve spor oyunları dışında gamepad ile oyun oynayamıyorum. PC'ye de gelse keşke.



2K
9 Ağustos 2018; 18:50:48
Rockstar'ın aslında ilk sadece yenil nesil için yaptığı oyun diyebiliriz. Sonuçta GTA V ilk önce PS3 ile Xbox 360'a çıktı ve her ne kadar PS4 ile Xbox One için upgrade etseler bile planlarken eski nesil konsolları düşünürek yapmaları gerekiyordu. İlk yeni nesil konsollar için yaptıkları oyun bu ve harika gözüküyor. O kadar iyi gözüküyor ki hele bir open world ve bu kadar detaylı bir oyun için. Açıkçası o ışıklandırmalar ve gölgeleri bu ölçeğe sahip bir oyunda günümüz konsolları kaldırmaz gibi geliyor ve GTA V zamanı bir iki trailer ile yaptıkları gibi başka bir versiyon için olan oynanışı gösteriyor olabilirler. Bu görüntüler eğer PC'den değilse oyun PC'ye çıkınca düşünemiyorum ne hala geleceğini.

Red Dead haberlerini çok yakından takip etmeyen biri olarak geçtiği dönem beni şaşırttı. Belki takip eden arkadaşlar bu yılda geçeceğini önceden biliyorlardı ama yeni gören biri olarak oldukça şaşırdım. İlk oyun kadar olmasa bile yine ilk oyunla benzer bir dönemde geçiyor ve yine ana olay vahşi batı döneminin bitmesi. Açıkçası her ne kadar oyun çok iyi gözüküyor olsa bile ben daha böyle vahşi batı döneminin ortalarında buram buram o atmosferde geçmesini isterdim.

Tek karakter üstüne odaklı olması da beni sevindiren bir diğer başka yanı. GTA V herkes beğense bile ana konusu en zayıf GTA oyunuydu. 3 farklı karakter yüzünden açıkçası ben hiç bir karakteri tam benimseyemedim ve konu da dağılmış gibi geldi bu yüzden.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2K -- 9 Ağustos 2018; 18:51:52 >



Mutlak.Sıfır
9 Ağustos 2018; 18:55:55
Xbox One X yine toz yutturucak grafiklerde. Oyunun grafikleri güzel gözüküyor ve bazı oyunlar gibi tekdüze değil. Tekdüze olmadığı için zaten yılın oyunu seçilir, duvara ya da yüksek bir yere çıkarken küçük bir videoumsu bir şey izlemiyoruz en azından ya da tüm oyun boyınca ok sallamıyoruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



haktan24
9 Ağustos 2018; 19:01:28
detaylar detaylar detaylar allahım sana geliyorum mükemmel gümbür gümbür geliyor...



onur12onur12onur
9 Ağustos 2018; 19:11:21
Pc ye cikarirlar yine 1-2 sene sonra insallah. Doya doya herkes oynar. Ilk oyunu birdaha oynayasim geldi. xbox 360 i tozlu raftan kaldiriyim da kurayim bari.



BSC Misafiri
9 Ağustos 2018; 19:17:07
@Mutlak.sıfır ign editörü oyunun ps4 te daha güzel gözüktüğü söylüyor ?



MALTHAEL
9 Ağustos 2018; 19:34:10
WESTERN teması benim hiç ilgimi çekmiyor . Ancak oyun güzel görünüyor belki ucuzlayınca alır bakarım .



Antikaruh
9 Ağustos 2018; 19:36:15
Alarm kurdum ya uyanıp izlemek için alarm !

Ohaaaaaa hoca o nedir öyle ya. Çok çok çok çok sağlam yapmışlar. Rockstar GTA'yı nasıl bebe oyunu yapıyorsa bunu da tam tersi tam bir erkek oyunu yapıyor.

Yönetmenler farklı mı diye acaba çok merak ettim...

İlk defa gözümde GoW'un tahtı sallandı. Fena rekabet edecekler.

Görseller, detay seviyesi, çevre dizaynı ... Şaka maka Rockstar'ın etten tırnağa ilk next-gen oyunu. Kötü olmayacağı kesin ama efsane olabilecek mi hep beraber göreceğiz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 9 Ağustos 2018; 19:47:23 >



Red Dead Redemption 2'nin İlk Oynanış Videosu Yayınlandı