Şimdi Ara

Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
7
Favori
4.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oyungazi kullanıcısına yanıt

    Sağ olasın hocam. Böyle önemli bir konu açtığın içinde sana da ayrıca teşekkürler. Foruma ve oyun dünyasına çok faydası olacaktır. Her forumdaşın favorilerine eklemesi gereken bir konu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLuBu -- 6 Kasım 2023; 20:53:47 >
  • oyungazi kullanıcısına yanıt

    Sotc getirip ico’yu getirmemeleri çok enterasan bir karar gerçekten. Bu oyunların (ico, tlg, sotc) verdiği esrarengiz tema çok farklıydı gerçekten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nascar Rumble Remake => Eskiden severek ve eğlenerek oynadığım yegane oyunlardan biriydi. Şimşekler , kasırgalar ve buz gibi donduran kartopları...PS1 zamanının gizli kalmış cevherlerinden bir oyun. Oynarken gülme krizine girerdik. Seslendirmeler ve müzikler harikaydı. Eğlence tavan yapardı. Remake ile yeniden yapımı çok iyi olurdu. Electronic Arts işte zamanında böyle güzel oyunlar yapıyordu. Nerden nereye.



    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]xTimelessGamingyoutube
    NASCAR Rumble PS1 Gameplay Release Date: January 31, 2000 Platforms: PlayStation Requested by: Sonic Ace 24 My PC Specs: CPU: Intel Core i7-4790K GPU: GeForce GTX 1070 Ram: 12GB OS: Microsoft Windows 7 Ultimate Facebook » http://bit.ly/xTimelessGaming Subscribe » http://bit.ly/Join-XTG Please leave a comment and rate it. :) Enjoy !
    https://www.youtube.com/watch?v=vaflh9gwYbA

    Oyun Hakkında: Kaynak: Wikipedia


    NASCAR Rumble, Electronic Arts tarafından PlayStation için oluşturulmuş bir yarış video oyunudur. Oyuncular, onlara yardımcı olmak için güçlendirmeler toplayan altı farklı alanda 18 farklı parkurda yarışırlar.


    Tür: Yarış Oyunu


    Geliştiriciler: Electronic Arts, Visceral Games


    Platform: PlayStation


    Yayıncı: Electronic Arts


    İlk piyasaya sürülme tarihi: 3 Şubat 2000





  • Tuomir kullanıcısına yanıt

    Unuttular harhalde, en iyimser cevap bu olur. Anlıyorum ps3 versiyonlarını getirmek sıkıntı ama PS2 versiyonunu 40 kere getirmeleri lazımdı ps4 ve ps5 e




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 6 Kasım 2023; 21:4:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheLuBu kullanıcısına yanıt

    Hocam sen tam bir yarış gurmesisin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinal olan cod mw3 remastered bekliyorum şu seriyi komple remastered oynayayım ölmeden

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]

    Bilenler bilir, çok iyi oyundu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jackaliso kullanıcısına yanıt

    2. sini oynamıştım... iyidi gerçekten....

  • urban chaos

    gta 3den daha önce çıkan araba sürmeli açık dünya oyundu. polis yada çete olurdunuz severek oynardım.


    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]FirstPlays HDyoutube
    Urban Chaos (1999) - PC Gameplay / Win 10 Subscribe here ►►► http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=FirstPlaysHD Also SHARE, COMMENT, LIKE ☺ Useful infos / how to run: https://pcgamingwiki.com Try these if game is not working: ▪ dgVoodoo 2 ▪ DxWnd ▪ Turn Off DEP (Data Execution Prevention) in Windows ▪ Play with compatibility settings ▪ If you can't install a game in Windows 10 directly, download https://www.virtualbox.org and install Windows XP 32bit for example.Then install game there and move files to Win 10 (sometimes you need to export and edit registry too). ▪ New method how to install 16bit applications.Download https://github.com/otya128/winevdm/releases and just drag your setup.exe to otvdm.exe Urban Chaos is the debut video game of English developer Mucky Foot Productions with its initial release in 1999 on Microsoft Windows. It was subsequently released on the PlayStation and Dreamcast. The game was published by Eidos Interactive. In May 2017 Mucky Foot's Mike Diskett released the source code of the game under the MIT license on GitHub. ░▒▓ PC Hardware ▓▒░ CPU: Intel Core i7 8700K RAM: 32 GB GPU: GeForce RTX 2080 SUPER OS: Windows 10 64bit ░▒▓ Recording HW/SW ▓▒░ Nvidia Share
    https://www.youtube.com/watch?t=771&v=cDYFqaxHXVE&feature=youtu.be
  • erco35coast kullanıcısına yanıt

    Bu oyun dada driver 1 deki gibi bir eğitim bölümü vardı. O yeri gecemeyince oyun başlamıyordu. Orayı geçemediği mi ve sonra CD yi takas ettiğimi hatırlıyorum. Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali1903kemal kullanıcısına yanıt

    Vay bee 350Z yi sevdirdi bizim nesile oyun lakin Forza horizon sonrası oynanış dinamikleri diğer yarış oyunlarında çok zayıf kalıyor.Eskisini açıp keyifle oynarız da Remake sarar mı ? Sanmam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legend of dragon
    Gran turismo 3
    God hand
    Dino crisis
    Syphon filter 2
    Tomb raider 4
    Clock tower
    Silent hill 1
    Street fighter ex plus
    Gateaway
    Mgs1-2
    Shadow of rome

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]
  • Sekizinci Oyunumuz;


    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]

    Oyun, II. Dünya Savaşı sırasında Alman işgali altındaki Fransa'da geçiyor ve İrlandalı bir yarış arabası sürücüsü ve tamircisi olan Sean Devlin'i konu alıyor. The Saboteur'un oynanışı araba sürmeyi, ateş etmeyi, yakın dövüşü ve keşfetmeyi birleştirir. Oyuncular, Sean'ın saniyeler içinde yüksek binalara tırmanmasına olanak tanıyan parkur becerileri gibi çeşitli silahlardan ve yeteneklerden yararlanabilirler. Oyun, Paris'in çeşitli ilçelerinden ve çevredeki kırsal alanlardan oluşan açık bir dünyaya sahiptir.


    PlayStation 3, Microsoft Windows, iOS, Xbox 360, BlackBerry



    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]GOGyoutube
    https://www.gog.com/game/saboteur Pandemic Studios invites you to experience the ultimate open-world action/adventure - as The Saboteur. Avenge the loss of your loved ones by hunting down your sworn enemies in Nazi-occupied Paris. Fight, climb, and race your way through this unique world to destroy the lives of those that have taken everything from you. For the first time ever in a video game, enter the seedy world of a saboteur living in a stylized 1940s Paris, where the women are sexy, the missions are epic, and the revenge is satisfying. Welcome to Nazi-occupied Paris, a unique open world where you are The Saboteur. Play as Sean Devlin, a street-tough Irish racing mechanic seeking personal redemption on a Nazi officer that has taken everything away from him. Now, it’s time for payback - with the help of the French Resistance, British intelligence, an arsenal of weaponry, and your own street smarts and brawn, you must exact revenge on those who aimed to destroy your life. Motivated by retribution and armed with tactics of sabotage, blow up zeppelins, derail trains, implode bridges, destroy armored tanks, and level enemy facilities in the name of vengeance, in the first open-world action game set in Nazi-occupied Europe.
    https://www.youtube.com/watch?si=1-btdgfChX2aOAcO&v=_MZFb9c9IUY&feature=youtu.be




  • oyungazi kullanıcısına yanıt

    Güzel oyundu. Fransız ubi bence kendi ülkelerinden kopuk oyunlar yerine fransa bazlı oyunlar yapmalı. Böylece daha detaylı ve kaliteli oyunlar oluşturabilirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dantes inferno

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • REMAKE

    RDR1
    Assassin’s Creed 2
    Bioshock Tüm Seri

    REMASTERED

    RDR2
    Bloodborne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dokuzuncu Oyunumuz;


    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]

    Rain, yirminci yüzyılın ortalarındaki Paris'ten esinlenen bir kasabada küçük bir çocuğu yönettiğimiz macera bulmaca oyunudur. Oyunun açılışında penceremizden dışarı bakarken siluet den oluşturan yağmurun şekillendirdiği bir kız görüyoruz. Ardından devasa ve tehditkar başka bir siluet onu kavalamaktadır. Duruma meraklanıp penceremizden atlayıp kızın peşine düşeriz.


    Platformlar: PlayStation 3


    Not: Çok enteresan bir şekilde bu oyunu Türkiyede bilen insan daha görmedim. Oysaki bir İCO kadar iyi bir oyundur.



    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]PlayStationyoutube
    Download today on PlayStation®Store! rain™ is the enchanting tale of a boy who embarks on a journey to save an invisible girl from ghostly creatures. Upon entering the world he discovers that he has also become invisible and must learn to navigate through the unknown, using the rain to guide and protect him. http://us.playstation.com/games/rain-ps3.html
    https://www.youtube.com/watch?si=U-K6zVadtmhIHwFr&v=RS0mpDh5aO4&feature=youtu.be




  • Sizlere "İ Am Alive," den bahsetmek istiyorum


    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]



    "İ Am Alive," Ubisoft'un daha fazla dikkat çekmesi gereken unutulmuş oyunu.


    Çıkıştan önce oldukça fazla hype'a sahip olan ve çıkışında oldukça iyi satan "İ Am Alive," şimdi hafızanın karanlık derinliklerine itilmiş gibi görünüyor. Uzun ve sorunlu bir geliştirme sürecine sahipti. Başlangıçta Darkworks tarafından tasarlanan ve üzerinde çalışılan bir oyun olan bu oyun, Fransız geliştirici iflas ettikten sonra Ubisoft Shanghai tarafından devralındı. Orijinal konsepti ve "Alive" adını korurken, neredeyse her şeyi değiştirdiler. Bu oyunu rastgele bir indirimde bulana kadar hiç duymamıştım ve incelediğimde, özellikle yakın yıllardan YouTube videosu bulamadım. Oyunlarla ilgili olarak yıllar geçtikçe giderek popüler hale gelen uzun retrospektifler, bu başlık için neredeyse hiç mevcut gibi görünmüyor. "İ Am Alive," sağlam ticari performansına rağmen, özellikle iyi eleştirilmediğini göz önünde bulundurarak inanılmaz derecede unutulmuş gibi görünmüyor. Neden bu gerçekçi kıyamet sonrası hayatta kalma oyununun yıllar içinde bu kadar unutulmuş olduğunu tam olarak bilmiyorum.


    "İ Am Alive"daki beni en çok etkileyen şeyden başlamalıyım: karşılaşmalar. Diyelim ki yolculuğunuz sırasında biriyle karşılaşırsınız. Genellikle üç türe ayrılabilirler: 1) yardıma ihtiyaç duyanlar, 2) şüpheli, korkmuş veya dostane hayatta kalanlar ve 3) düşmanlar. İlk grup oldukça nettir - onlara şimdi, sonra veya hiç yardım etmeyebilirsiniz ve böylece bazı faydalar elde edebilirsiniz veya hiçbir şey alamazsınız. İkinci grupla yaşanan karşılaşmalar birkaç farklı şekilde gelişebilir: onları soyabilirsiniz, onları öldürebilirsiniz, onları sakinleşmeleri için ikna edebilirsiniz veya yolunuza devam edebilirsiniz. Ne yapmaya karar verirseniz verin, kaynak sıkıntısı ve ahlaki bir çıkmaz arka planda tartılmaktadır. Ancak üçüncü grup işte işler gerçekten ilginç hale getiren yerdir, çünkü burada gözdağı mekaniği koyulmuştur. Dövüş, genellikle bir zorunluluktur - ve tekrarlanabilirliği ve gereksinim duyulan beceri eksikliği nedeniyle çok keyifli değildir - ancak silah gerektiren yerler, "İ Am Alive"ı oynadığım oyunlar arasında farklı kılmaktadır. Bu anlarda düşmanlarla etkileşimde bulunmanın birkaç yolu vardır: kaçmaya çalışabilirsiniz, gözdağı verebilirsiniz (kurşunsuz yaparsanız, bu esas olarak yüksek bahisli, sınırlı zamanlı bir poker oyununa dönüşür), lideri tamamen kontrol altına almak için ateş açabilirsiniz, onları kenarlara veya ateşlere tekmeleyebilirsiniz, ve benzeri."


    "Bu mekanik bugün bile orijinal hissettirebiliyor. Oyun içinde bazen ne kadar rafine olmasa da, bu mekanik, herkesin birbirine güvensiz olduğu bu tür bir kıyamet sonrası dünyaya mükemmel bir uyum sağlamış. Daha fazla oyunun bu tür bir mekaniği anlamlı ve etkili bir şekilde dahil etmesini isterdim.


    "İ Am Alive"ın yaptığı başka çok ilginç bir şey, platform ve dayanıklılık sistemlerinin birleşimidir. Bu tür bir oyunun bu kadar çok platform bölümüne sahip olmasını beklemiyordum, hatta bu oyunun büyük bölümünü oluşturuyorlar. Dayanıklılık önermesi gerçekten iyi - temel olarak tahrip olmuş bir şehirde ilerlemeniz gerekiyor, tırmanmanız ve geçmeniz gereken yıkılmış binalarla dolu, genellikle yüzeyi kasıp kavuran toz fırtınalarının etkilerinden kaçınmak için yüksek zemine ulaşmanız gerekiyor. Ancak bir tırmanma ve geçme bölümünde, dayanıklılığınız sürekli olarak azalıyor. Çok uzun süre devam ederseniz, sağlığınızı da etkiliyor. Daha da uzun süre devam ederseniz, de ölürsunuz. Bu tükenmeyi engellemenin yolları elbette var, ancak son kontrol noktasına geri dönmeden önce sınırlı bir sayıda kontrol noktası hakkınız var.


    "İ Am Alive"da beğendiğim üçüncü yön, etkili ve iç acıcı bir kıyamet sonrası atmosferi nasıl yakalayabildikleridir. Bu oyunun, "Spec Ops: The Line" veya ilk "The Evil Within" gibi bir tarzda, alışması biraz zaman alan, ancak aynı zamanda dünyasının neredeyse mükemmel bir resmini çizen tüyleri diken diken eden, kirli bir nüanslı bir sanat tarzı var. "İ Am Alive"daki tüm hava, sürekli olarak ön plana yerleştiren güvensizlik insanlığın en kötü yönlerini çağrıştırıyor. Açılış müziğinden sona kadar, oyunun bu tehditkar tonu bitirdikten sonra bile etkisini devam ettiriyor.


    "Hikaye için son bir not. Oyun, hikayesinin gerçekten beklemediğim bir yönde ilerlediğini görmek beni şaşırttı, ilgi çekici ve duygusal bir deneyim elde ediyoruz. Zaman zaman, "İ Am Alive nin "The Last of Us"'dan önce "The Last of Us" olmaya çalıştığı hissine kapıldım. The Last of Us dan çok uzak bir noktada olmasına rağmen, yine de yapmaya çalıştığı şeyin daha fazla tanınmayı hak ettiğini düşünüyorum. Bu oyunun bütçe yetersizliği veya zaman sıkıntısı nedeniyle bitirilmeden çıkarılmak zorunda kalmış olduğunu düşünüyorum. Tabiki oyun ani bir şekilde sona erdiği için, kötü bir şekilde sona erdiği anlamına da gelmiyor. "İ Am Alive daki amacımız, hikayenin sınırları içinde daha büyük bir figür olmak değil: hayatta kalmak. Bir çok açıdan, beklentilerimi karşıladığını ve hikaye anlatımını da beğendiğimi söyleyebilirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 9 Kasım 2023; 10:35:2 >




  • Rock 'Em Sock 'Em Robots Arena Remake => Robotlar dövüş arenaları ve yine unutulmuş eski bir cevher. Oyunda kazandıkça kopardığınız kol ve bacak bilimum parçayı kendi robotunuza takabileceğiniz eğlencenin tavan yaptığı PS1 oyunu. Remake olarak yapılsa nasıl olurdu?


    Remake & Remastered Beklediğimiz Oyunlar ve Haberleri - [ANA KONU]10min Gameplayyoutube
    Rock 'em Sock 'em Robots Arena gameplay for the Playstation 1 (PS1) ► PS1 playlists: PS1 Compilation Videos (Top 10 videos etc.) https://www.youtube.com/playlist?list=PLljauD_hVEDJrd6OEzdSuOoDBH26vkil5 All Playstation 1 (PS1) games that I have played https://www.youtube.com/playlist?list=PLljauD_hVEDKWfaig4phAGFpPEhBnZuTW ► Facebook: https://www.facebook.com/10minGameplay #ps1 #playstation1 #gaming #gameplay #retrogaming
    https://www.youtube.com/watch?v=59gVU4BhTqs

    Oyun Hakkında: Kaynak: Wikipedia


    Rock 'Em Sock 'Em Robots Arena, Paradox tarafından geliştirilen ve 2000 yılında Mattel Interactive tarafından PlayStation için yayınlanan bir video oyunudur.


    Türler: Dövüş oyunu, Aksiyon oyunu


    Geliştirici: Midway Studios - Los Angeles Inc.


    Platform: PlayStation


    İlk piyasaya sürülme tarihi: 2000


    Yayıncılar: Mattel Interactive, The Learning Company




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLuBu -- 9 Kasım 2023; 6:0:49 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.