Kullanıcı Adı:
Şifre:

RESIDENT EVIL 2 REMAKE (ANA KONU)
Redunay
Konu Sahibi

13 Ağustos 2015; 16:53:53
Capcom, Resident Evil 2 remake'in "Resident Evil 2" olarak PlayStation 4, Xbox One ve PC için 25 Ocak 2019'da çıkacağını duyurdu. İlk olarak 1998'de yayınlanan ve serinin en unutulmaz oyunlarından biri olan Resident Evil 2, yeni nesil konsollar için tamamen yeniden tasarlanmış olarak geri dönüyor.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redunay -- 13 Ağustos 2018; 16:49:1 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

E3 2018 de görmeyi bekliyordum ama gelmesi gecikmişti.Ofiste çalışırken ne var ne yok diye bakarken traileri gördüm.Kulaklığı takıp son ses izledim,dedimki işte bu..

Geldi benim gönlümün efendis...
ByRemake - 2 ay önce
Arkadaslar merhaba.

Oncelikle sunu soyleyim orijinal oyunun cikisindan bu güne tam 20 yil geçmiş. Yani köprüden cok sular akti. Capcom da sonuçta bir firma ve oda bizce yanlis onlar için ise doğr...
Kasatka - 2 ay önce
PUBG yada LoL gibi ''Devasa Online'' oyunlar artık kendi içinde bir endüstri olmuş durumda. Hem ülkemizde hemde dünya genelinde çok ciddi sponsorluk anlaşmalarının yapıldığı ve cidd...
Adventure. - bir ay önce
Parasite Eve, Clock Tower, D, Dino Crisis, Nightmare Creatures bilmeyen var mı? :))
Tfn123 - 2 ay önce
Polis merkezini görünce anıları canlananlar
Not Today! - 2 ay önce
(Görsel)

mükemmel anlatmaya gerek yok görüyorsunuz
turki5hmo - 2 ay önce
gamer-x - 2 ay önce
Daha öncekilerden farklı yerleri derinlemesine gösteren, detaylı ve yüksek kaliteli bir video. Oynanış görüntülerine doyamayanlara şiddetle tavsiye ederim.

Şu ana kadar İzledik...
Kennnn - 2 ay önce
Çıkış tarihi açıklanmış hayırlı olsun

http://www.psu.com/news...emake-release-date-hint
zack06 - bir yıl önce

Uncle Trevor
13 Ağustos 2015; 16:55:19
Offf beee çok iyi haber bu daha sonrada RE3 gelsin



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Redunay
Konu Sahibi

13 Ağustos 2015; 17:09:14
Resident Evil 3 ün yanında ben Dino Crisis 2 remake de bekliyorum. Serinin en iyi oyunuydu.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Uncle Trevor


Uncle Trevor
13 Ağustos 2015; 17:12:11
Gelsin hocam tabi biz eski oyuncular bu tip oyunları mumla arıyoruz artık



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sioner


darkdogan
13 Ağustos 2015; 17:16:25
Öyle oyunları Remake yapıyor ki bu uyanık capcom,bi yandan ''YETER REMAKE!'' diyosun,bi yandan da ''Yenilenmiş bölümlerle ve içerikle gelirse çok güzel nostalji yaşatabilir'' diyosun.RE 2 değilde asıl RE3 de anılarım çoktur,lise hayatımı bitiren oyundu RE3 (S.T.A.R.S!!!!) Nemesis diyorum ve kaçıyorum!

Buna gelen 1 yanıtı gör.


*HKN*
13 Ağustos 2015; 17:21:37
Kesinlikle gelsin anılarımız canlanır.
Silent Hill 1 ve MGS 1 de gelse feci olurdu hatta ikisini bir paket halinde de verebilir sevgili KONAMİ.

Syg.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


takeru
13 Ağustos 2015; 17:21:53
Remake olsun çamurdan olsun.

Remaser denilen saçmalığa isyanımız. Emek yok çaba yok, çözünürlük yükselt yeni oyun parasına sat. Ucuz olsa yine kabul edilebilir ama o da yok.

Eski efsaneler remake olarak gelsin işte ne güzel.

Re2 çıkıyorsa 3 te gelir sonrasında. Eski oyuncular için süper haber.



Bu mesajda bahsedilenler: @darkdogan


Witcher3
13 Ağustos 2015; 17:24:28
Harika gercekten sabirsizlaniyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: dragonbornx


Redunay
Konu Sahibi

13 Ağustos 2015; 17:56:54
quote:

Orijinalden alıntı: *HKN*

Kesinlikle gelsin anılarımız canlanır.
Silent Hill 1 ve MGS 1 de gelse feci olurdu hatta ikisini bir paket halinde de verebilir sevgili KONAMİ.

Syg.

Özellikle Silent Hill 1-2 remake tadından yenmezdi ama Konami nin kendine hayrı yok. Keşke Capcom un elinde olsaydı bu oyunlar. Remake olarak kesin gelirlerdi.



Hazan
13 Ağustos 2015; 18:15:06
Adamlarda farkında en iyi serinin 2 olduğundan. Hala arada açar açar oynarım o oyunun sesleri inanılmaz gerçekçi ve insanı geriyor hala

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yûnus
13 Ağustos 2015; 18:34:31
Müthiş haber.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



lubuoguz
13 Ağustos 2015; 18:48:43
Güzel haber teşekkürler Capcom



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Sör Aragorn
13 Ağustos 2015; 18:51:11
Onlerden alalim yerimizi hayirli olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Rubellite
21 Ağustos 2015; 22:12:37


jiraiiya
22 Ağustos 2015; 17:07:18
Vay arkadaş zaman nasıl da geçiyor bu oyun çıktığında orta-2 deydim açtıktan sonra korkudan 2 hafta oynayamamıştım tabi sonra kendine esir etti inşallah aceleye getirmeden efsaneye zarar vermeden yaparlar Heyecanla bekliyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TheDC
22 Ağustos 2015; 17:44:12
İptal edildi diye birşey duydum en son ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mertvontrier
22 Ağustos 2015; 19:55:44
quote:

Orijinalden alıntı: TheDC

İptal edildi diye birşey duydum en son ?

Fan çalışması iptal edildi. Capcom olaya el attı.



Kazumatr
22 Ağustos 2015; 20:01:27
Arkadaslar birlikte imza kampanyasi yapalim ingilizcesi iyi olan biri varsa baslatsin.Türkçe dudlaj istiyoruz diye bu efsaneyi ciktigindan beri 40 in uzerinde bitirmisligim var Türkçe olmasini cok istiyorum sizde istemezmisiniz ?



Argonath LXI
22 Ağustos 2015; 20:35:58
İlk kez bir remake haberine seviniyorum.



Kazumatr
22 Ağustos 2015; 20:52:30
4.50 den itibaren izleyin türkçe alt yazı olarak yaptım böyle oynamayı çok isterdim en azından bir alt yazılı olarak.Oyundaki en çok sevdiğim sahne zaten bu alarm bölümü.




Buna gelen 1 yanıtı gör.


RESIDENT EVIL 2 REMAKE (ANA KONU)