Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (505. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: emrengel Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 503504505506507
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • internet 14.08.2018 tarihinde gitti bir daha gelmedi.Rica ediyorum şunu artık bir halledin.19729112 numaralı destek kaydında ki otomatik cevaplardan sıkıldım.
  • 19678426 Daha önce de buraya yazmıştım değişen bir şey yok. 12 eylül gecesinden beri internet yok. Bugün 16 gün oldu. Hizmeti yarım alıyoruz ancak parayı ödemeye gelince tak kesiliyor otomatik ödeme. Öyle yarım falan da değil tabi:) araya yine hafta sonu girecek buraya yazıyorum ama bi şey degiseceginden değil tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jdivision -- 28 Eylül 2018; 13:43:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet Destek Burada
  • Merhaba. Geçen hafta ve önceki hafta online işlem üzerinden 100 mbit hız teklif edilmiş ve geçiş yapılabilir durumdaydı. Şimdi girip 100 mbit e geçmek istediğimde geçiş yapabileceğiniz en uygun pakette bulunmaktasınız hatasını alıyorum. Yardımcı olur musunuz?
  • 15.09.2018 tarihinde
    "Her gün akşamları, istinasız olarak 20:30 - 00:30 arası gündüz stabil olan 35mbit'ten 5mbit-7mb civarına düşüyor, ping 20ms'den 55-75ms'lere çıkıyor. 00:30 olduğu anda tekrar 35mbit'e çıkıyor, ping düzeliyor." diye destek kaydı açtım.
    cevap:
    Merhaba , Bizlere iletmiş olduğunuz performans problemi kaydınızı inceledik. Sitem üzeri gerçekleştirdiğimiz hız güncelleme işlemi ile hızınızı 35 mbps sabitlenmiş bulunmaktayız. Hat değerleriniz normal. Bir sorun yaşamanız durumunda bize iletmenizi rica ederiz. iyi günler dileriz.
    Sorunun devam ettiğini ve hergün aynı senaryonun tekrar ettiğini belirttim.

    bugün gelen cevap:
    Merhaba , İletmiş olduğunuz hız sorununuz ile ilgili incelemeyi tamamladık. Modeme ulaşan hızınız santralden ankastreye ve modeminizle buluşan hızın 35 mbps olarak görüntüleyebiliyoruz. Arıza kaydınızın incelenmesi sonucunda internet erişiminizde herhangi bir sorun tespit edilememiştir. Yaşamış olduğunuz soruna; modeminizin kablosuz bağlantısı ya da bilgisayarınızda arka planda çalışan uygulamalar sebep olabilir. Modem, bilgisayar ve mobil telefon ayarlarınızı gözden geçirerek, kontrollerinizi tek bir cihaz bağlı durumdayken kablolu olarak da sağlamanızı öneriyoruz. Düzelmemesi durumunda donanımsal olarak destek almanızı rica ediyoruz. İyi günler dileriz.

    Çıldırmamak elde değil.

    Arıza modemimde yada bilgisayarımda olsaydı, hattım günün 20 saati stabil olarak verdiğiniz hızı sağlamazdı. Akşam saat 20.00'a kadar çok hızlı ve sorunsuz çalışıyor. Evde 2 notebook, 2 akıllı tv, 2 cep telefonu gün boyunca interneti kullanıyor ve hızda herhangi bir dalgalanma ve düşüş söz konusu olmuyor. Hızımın 35 mbps olduğunu ve daha önceki servis sağlayıcılarımdan (önce Turk telekom sonra superonline) 100mbps stabil hız aldığımı da biliyorum. Şuanda bulunduğum dairede 5 yıl aralıksız internet kullandım ve Türknet hariç böyle bir sorun yaşamadım. Teknik servisi 1 kez bile aramadım. Sorun bendeki modem da yada kullanan cihazlarda değil. Çanakkale'nin diğer ucundaki başka bir kullanıcınız, Kırklarelindeki kullanılar, istanbul'daki kullanıcıların hepsi 20:00-00:00 arası aynı sorunu yaşıyor, diğer saatlerde sorun yaşamıyor. Her gün siteniz üzerinden hız testi yapıp ekran görüntüsü alıyorum. Aboneliğimin başlangıcından itibaren müşteri temsilcilerinizin yalanları ile bu duruma geldik, verilen sözler tutulmadı. Şimdi de sorun bizde değil siz de diye cevap yazıyorsunuz.

    Şikayetimi BTK'ya da yazdım. Bakalım ne sonuç çıkacak.

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 28 Eylül 2018; 16:18:42 >




  • Ergin. kullanıcısına yanıt
    Merhaba, durumunuzu en ince ayrıntısına kadar takip edip size bu konuda detaylı bilgi veriyor olacağız. Konuyu bende buradan tüm ince ayrıntısına kadar kontrol edeceğim. Size PM üzerinden bilgi vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, durumunuzu en ince ayrıntısına kadar takip edip size bu konuda detaylı bilgi veriyor olacağız. Konuyu bende buradan tüm ince ayrıntısına kadar kontrol edeceğim. Size PM üzerinden bilgi vereceğim.
    iptal dilekçesini göndermek istediğim 0212 216 5560 numaralı faksınız 2 gündür meşgul. Nasıl iptal ettiricem bu üyeliği sayın Türknetdestek yetkilisi
  • Hız 0.1mbit

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conqierors

    iptal dilekçesini göndermek istediğim 0212 216 5560 numaralı faksınız 2 gündür meşgul. Nasıl iptal ettiricem bu üyeliği sayın Türknetdestek yetkilisi

    Alıntıları Göster
    Dilekçeyi iadeli taahütlü posta ile yada kargo ile sözleşmeyi gönderdiğiniz adrese gönderin.
  • turknetten ben erişilebilir bir ipv6 adresi istiyorum. turknet modeme ipv6 adresi veriyor. onu kullanarak sunucuma erişebilir miyim?
  • 21 eylül 2018 cuma gününden beri internetim yok, dsl ışığı yanmıyor, evdeki tüm kablo modemi kontrol ettim değiştirdim sıkıntı yok, dışarıdan internet gelmiyor, arıza kaydı açtık, dün 28 eylülde kutunuz kontrol edildi arızanız çözüldü diye aradı robot, hiç bir değişiklik yok arızam devam ediyor, lütfen çözüm istiyorum artık 1 haftayı geçti internet kullanamıyorum

    19918208 destek kaydı
  • 4526713366 no'lu telefon hattımın diğer operatörden geçişi için sesli onay almanız gerekiyormuş, 2 gündür aramanızı bekliyorum, lütfen süreci hızlandırın...
  • Turknet aboneliği için gereken tüm evrakları göndermeme, yetkili tarafından da teslim alınmış olmasına rağmen internet bağlantım aktif edilmiyor.Turknet tarafıma herhangi bir bildirim yapmıyor, müsteri hizmetlerine de defalarca aramama rağmen ulaşamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, durumunuzu en ince ayrıntısına kadar takip edip size bu konuda detaylı bilgi veriyor olacağız. Konuyu bende buradan tüm ince ayrıntısına kadar kontrol edeceğim. Size PM üzerinden bilgi vereceğim.
    Acil internet lazım.Bir üst iletideki şikayetimin gereğinin yapılmasını istiyorum.Maalesef müşteri hizmetleri numaralarınızda görüşme yapacak personel bulamıyorum.Ancak forum yoluyla ulaşabiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 Eylülden beri internet hizmeti alamıyorum. Modemin tüm ışıkları yanmasına rağmen hemde. Destek kaydı bıraktım, twitterdan falan da yazıyorum ama kaale alıpta cevap veren yok. Kimse yardımcı olmuyor sıkıldım bu durumdan. Düzelmezse pazartesi günü iptal ettireceğim. Bune böyle. Buyurun destek no: 19842277 Buda abone no: 1149223

    Bir şey olacağını sanmıyorum ama.
  • TurkNet Destek Burada

    Hala internet yok.Bu sorun ne zaman çözülecek acaba? yok 27 sine randevu alındı yok ayın 1 ine randevu alındı deniliyor.Ama hiçbir bilgi verilmeden tekrar otomatik cevaplar veriliyor.Saha ekiplerinin birşeyi çözdüğü yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylcn123 -- 29 Eylül 2018; 14:35:31 >
  • 27.09.2018 tarihi 01:00 ile 06:00 saatleri arasi planli altyapi çalışması yapılacaktır diye mesaj geldi 26.09.2018 de. 27.09.2018 saat 07:00 de internetimde sorun yok diye çıktım işe. Fakat aynı gün saat 14:00 sıralarında internet bir gitti pir gitti. Bugün yani 29.09.2018 saat 15.20 hala internet yok. Destek kaydı şikayet bölümü vs gibi yerlere gelen yanıtlar tekrar eden ve birbirleriyle çelişki icerisinde. birinde tt tarafindan gelmeleri gerekiyor derken digerinde biz kontrollerimizi yaptiktan sonra tt ekiplerine söyleyeceğiz diyorlar. iyi de ben suanda hem para kaybediyorum internetim olmadığı icin hem de kullanmadığım interneti şakır şakır otomatik cekiceksiniz nerde adalet. burası muz cumhuriyeti mi? yaptıkları bakımı ellerine yüzlerine bulaştırdılar birde tt sucluyorlar internet hele ki bir gun gelirse mutlaka burayı editlerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce otomatik arama geldi. bant kaydı. dediği şu; arizaniz giderildiyse1i giderilmediyse 2yi tuslayin.2 ye bastiginizda ne oluyor dersiniz. Suratınıza kapanıyor.

    müşteri temsilcisine baglanmasini ve derdinizi dinemelerini umuyorsunuz doğal olarak. Bu kadar zaman bekledikten sonra en azından dinlenmeyi hak edeceğinizi sanıyorsunuz. Naif bir beklenti.

    işin daha da komik olanı aynı anda bir otomatik mesaj alacak olmanız. Mesajda ise sizi aradık ulaşamadık yazıyor. Peki az önce ben kimin telefonunu cevapladim?

    Türk net'in 17gündür çözemediği arızayla ilgili yaptığı en iyi şey bu oldu. Beni kahkahayla güldürdü. Otomatik mesaj tufaniyla ugrasmak istemiyorsanız bulasmayin. Pazartesi ilk işim bunlardan kurtulmak olacak. Zamanında Türk Telekom'un aynı ciddiyetsizligi yüzünden Türk.net'e geçmiştim. Aynı tas aynı hamam. Hiç bu firmaya bulasip kendinizi üzmeyin. Buradaki destek görevlisinin de gaz almaktan başka bi şey yaptığı yokmuş bu arada.öğrenmiş olduk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jdivision -- 29 Eylül 2018; 16:35:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlginç telefonla arıyorsum mh ulaşamıyorsun.twitter yazıyorsun yoklar.Forumdan yazıyorsun kapalıyız.



    Aslında sizden hizmet alınmaz bu net ama ha ttnet ha turknet ya da diğerleri.Türkiye'de işler böyle maalesef.Hepiniz aynısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır turk.net kullanıp hiç sorun yaşamamıştım. Bu yüzden yeni eve çıktığımda da güvenip turk.net bağlattım. Keşke o kadar şikayeti görmezden gelmeseydim diyorum şimdi. Bir haftadır internetim yok hergün arıza kaydı açıyorum. Arıza giderildi diye mesaj geliyor. Kontrol ediyorum. 1saat kadar kullanıyorum, tekrar gidiyor. Bu sorun altyapı çalışmalarından sonra başlatı. Altyapı çalışması yapılacağı bu süreçte kesinti olacağı yönünde mesaj geldi. Çalışma boyunca hiç kesinti olmadı fakat çalışmaların bittiğine dair mesaj geldiğinden beri internetim yok. Altyapı çalışmasından önce online işlemlerden baktığımda YAPA değildi. Çalışmalardan sonra YAPA oldu. Özetle kendi İNTERNET HİZMETİ VEREMEYEN altyapılarına geçirdiler.
    Müşteri No: 1177301



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutlu8890 -- 29 Eylül 2018; 19:51:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 503504505506507
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.