Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
265
Cevap
0
Favori
19.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ]
    gecen PAZARTESI TEKNOSADAN FS AMILO V2040 ALDIM...EVE GELDIM BILGISAYARDA XP HOME KURULMUS DRIVERLAR YUKLUYDU...BI KAC GUN KULLANDIM...SORUN YOKTU..FAKAT DAHA SONRA HOME U TEKRAR KURMAK ISTEDIM (CUNKU WINDOWS ACILIS PAROLASINI UNUTMUSTUM)OLANLAR BUNDAN SONRA OLDU.WINDOWS U TAM KOPYALERKEN BELLI BIR MOKTA DA HATA VERIYORDU.(VERI HATASI DONGUSEL ARTIKLIK DENETIMI DIYOR -BENIM KANIMCA CD ROM DAN KAYNAKLI)KENDI CD IM DISINDA BASKA BIR CD DE KABUL ETMIYOR CUNKU HDD ONA GORE AYARLANMIS..AYRICA PRO KURMAK DA IMKANSIZ..TEKNOSA YA GOTURDUM ORADA BULUNAN ARKADASDA KURMAYA CALISTI FAKAT BECEREMEDI (BU ARADA DIGER CALISANLARIN SOGUK BAKISLARI UZERIMIZDEYDI-NEDEN YARDIM EDIYORSUN GIBILERINDEN).URUNDEN SOGUDUGUMU IADE ETMEK ISTEDIGIMI SOYLEDIM.IMKANSIZ DEDILER KUTUYU HIC ACMAMAM GEREKIYOIRMUS(PROBLEMI NASIL ANLAYACAKSAM)URUNU SERVISE GONDERECEKLERINI MAKINEYI DEGISTIRMEMIZIN ZOR OLDUGUNU TAMIR GORUCEGINI SOYLEDILER-BU LAFLARIN UZERINE SINIRLENDIM VE AGZIMA GELENI SOYLEDIM-KAVGA DOVUS SERVIS KAGIDINA DEGISTIRME OLARAK NOT DUSTULER..SIMDI SERVISI ARAYIP BIR DE ONLARLA KONUSACAGIM ....
    SIZ SIZ OLUN TEKNOSANDAN LAPTOP YADA MASAUSTU ALMAYIN..
    SATARKEN 1000 TAKLA ATIYOLAR FAKAT MALI SATTIKTAN SONRA YUZUNUZE BAKMIYOLAR.
    SIZCE BU MAKINA TAMIR GORUP GELIRSE ICIME SINERMI??HIC ZANNETMIYORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 24 Eylül 2005, 15:18:40 >







  • VALLA KARDES ALDIGIMA ALACAGIMA PISMAN OLDUM...TEKNOSA DEDIK MUSTERIYLE ALAKALIDIR DEDIK TAM TERSI CIKTI ...SEBEBE BAKARMISIN KUTUYU ACMAMAM GEREKIRMUS..GULERMISIN AGLARMISN ????
  • Evet, bu teknosa'nın ilk ş.sizliği değil. Yine fs'le ilgili çok daha kötüsünü duydum(kendiTeknik servisleri laptop arızalı demiş başka teknik servise göndermeye kalkmışlar). Bide adamlar bahane olarak kutu açılmayacaktı diyolar ?! Açmadan da kullanılıyo demek ki!!!!!!!!!!!!!!

    Kahrolsun TEKNOSA
  • MUSTERI HIZMETLERINI DE ARADIM ...SIZN ACTIGINZ LAPTOPU BASKASINA SATIP MAGDURITET YARATAMAYIZ DIYOLAR..BENIM MAGDURIYETIM NE OLACAK DIYE SORDUM..SERVISE GIDICEKSINIZ DEDI...BI DE DIYORKI SINIRLENMENIZE GEREK YOK KONUSMALAR KAYIT ALTINDAYMIS...AMANN AMANN BENDE COK KORKTUM

    HARAM OLSUN VERDIGIM PARA -------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 24 Eylül 2005, 16:29:04 >
  • Bu Teknosa gerçekten ilginç.
    Bende F/S'in o modellerinden almaya niyetlenmiştim. Mağazaya gittim. Ürünün ekranını görmek istiyorum açarmsınız dedim. Hayır dedi. Önce satın almanız gerekiyor, yoksa ürünü açamıyoruz dedi. Ne alaka diyecek oldum, sonra vazgeçtim. Açıkçası ürüne yaklaştırmak için bile satış yapılmaya çalışılması hangi yasaya giriyor anlamadım. Zaten bu sabancı Ermeni konferansı düzenlemiyormuydu? İyice gıcık oldum bak şimdi. (Neyse bu biraz şakayla karışık çok ciddi ye almayın,yani alında çok ciddiye almayın )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newone

    Bu Teknosa gerçekten ilginç.
    Bende F/S'in o modellerinden almaya niyetlenmiştim. Mağazaya gittim. Ürünün ekranını görmek istiyorum açarmsınız dedim. Hayır dedi. Önce satın almanız gerekiyor, yoksa ürünü açamıyoruz dedi. Ne alaka diyecek oldum, sonra vazgeçtim. Açıkçası ürüne yaklaştırmak için bile satış yapılmaya çalışılması hangi yasaya giriyor anlamadım. Zaten bu sabancı Ermeni konferansı düzenlemiyormuydu? İyice gıcık oldum bak şimdi. (Neyse bu biraz şakayla karışık çok ciddi ye almayın,yani alında çok ciddiye almayın )


    Bahsettigin bilgisayaedan bende aldım Ankara\Armada teknosadan. eve geldim kurulumu tr'ye cevirmek için bahsettigi şekilde ugraştım ama bir türlü omadı bu arada kutusunuda attım ertesigün gittim problemi söyledim ilgilendiler bilgisayarımda arıza oldugunu söyleyip geri ldılar paketi olmadıgı için bira problem olacak dediler ama yinede değiştirdiler çünkü bu mallar arızalı çıkar ise direk paketleyip gönderiyorlar magzalarda problem cıkaran magza calışanlarından başkası değil.
    Fs ile ilgili benimde sorunum oldu Fs destek hattından bir türü cevap alamadım. sornum ing.olan xp pro tr'ye dönürünce üst noktalı kücük harflerin cıkmaması.




  • geçmiş olsun arkadaşlar elektronik şans işi ama bu yaptıkları ahlaksızlık
  • öncelikle geçmiş olsun onuralp78 ;
    15 gün önce de aynı şey benimde başımdan geçmişti beylikdüzü teknosadan aldığım f.s v2045 laptopumu akşam 30dk kullanıp memnun kalmadığım için ertesi gün geri vermek için maltepe carrefour teknosaya götürdüm hatta bu konularda biraz bilgi sahibi olduğumdan dolayı aletin ne kutusunu ne cdlerini hiçbirşeyni ellememiştim hatta bataryasını bile şarj etmedim problem çıkartırlar diye gittiğimde iki teknosa görevlisi karşıladı beni biri gayet soğuk ve kendinden emin biri biraz daha ılımlı cana yakın anlattım durumu bilg. herşeyi tamam sadece xp açılabilmesi için etkinleştirme yapmıştım olmaz dediler geri alamayız neymiş alınan ürün 2 dk sonra bile olsa artık 2.el miş ve laptoplarda iade söz konusu değilmiş biraz tartışmayı denedim baktım anlaşılacak tipler değil ürünün arızalı olduğuna dair yetkili servisten rapor kağıtı istediler neymiş arıza yoksa %99 ürün geri alınmazmış..peki müşteri memnuniyetsizliği ürünü beğenmemesi tüketici hakları dedim mümkün değil kardeşim dediler.F.S yetkili servisi olan albim e gittim çünki inat etmiştim.içeride beni gerçekten hoş karşıladılar durumu izah ettim ürünü yarım saat kullandım fakat beğenmedim geri vermek istiyorum dedim yetkili arkadaş teknisyeni çağırıp ürünü kontrol ettirdi üründe teknik olarak hiçbirşey yok tu fkat ben memnun değildim saolsun beyefendi müşteri memnuniyetsizliğide bizim için önemlidir bu da bir iade sebebidir nasıl olurda kabul etmezler dey,nce gerçekten çok sevindim bana müşteri aldığı üründen memnun değildir iade etmek istemektedir ürün teknosa tarafınfan iade alınabilir raporu verdilerhemen geldim teknosaya gözlerinin içine soktum raporu raporu görünce şokkkk oldular bana %99 olamz diyen satış elemanı dumura uğramıştı..mecburen ürünü iade aldılar.zaten yekili servisteki arkadaş da teknosadaki satış elemanlarının bunu bilerek yaptıklarını işten anlamayan kalitesiz elemanlar olduklarını sat ama alma mantığı ile yaptıklarını söledi.çünki onlara öle söleniyormus.zafer kazanmış komutan edasıyla kasıla kasıla teknosadan çıktım..teknosada ki satış elemanları kanunları hiç bilmiyor ve bu şekilde yetiştiriliyorlar bilinçli olarak...




  • orda calısanlara o..... cocugu diyen bir arkadas var ya?asıl serefsizliği o kendisi yapıyor.ben ve abım orda calısan,oranın ekmeğini yiyen biri olarak bu yakıstırma yapanların gercek o..... cocugu olduğunu düsünüyorum.konusurken lafını bılmeden konusmasın kımse.orda sorun cıkartan demıyor,onların hepsi diyor.buna kimse bir sey demeyecek mı?arkadaslar.isteyen istediğine istediği gibi sövecek mi?böyle.forum kuralları hikaye o zaman o arkadaslara.DOSTUM HAKAN BAHA O LAFINI GERİ ALMALISIN orad calısan ınsanlara,ekmek yiyenlere o lafı söyleyemezsin.egeer o sorun yasayan arkadas derdını güzel bir sekilde müşteri hizmetlerini arayarak arasaydı emın ol kesınlıkle yardım edilirdi.çünkü bizim mağaza müdürü yardımcı oldu,hemde piyasada kimsenin olamayacagı kadar.SANA TEK BİR SEY SÖYLÜYORUM ARKADASIM KİM OLURSAN OL O LAFIN KENDINE SÖYLEMESINI ASLA GURURUNA YEDİREMEYECEĞİNİ BİLİYORSUN O ZAMAN ORDAN EKMEK YİYEN ORDA VERİLEN EMİRLERİ YERİNE GETİRMEKTEN BASKA CARESİ OLMAYAN CALISANLARI HEPSİ O.... COCUĞU DİYEMEZSİN.SAHISA DERSEN DE BANANE AMA ORDAKİLERİN HEPSİ O.... COCUGU DİYEMEZSİN TAMAM MI?DOSTUM.DELİKANLIYSAN ÖZÜR DİLERSİN TAMAM MI?BURDA FORUMUN KURALLARINA GÖRE HAREKET ET LÜTFEN


    UMARIM HATANI ANLARSIN DOSTUM

    SAYGILAR HAKAN KARDES




  • TABİ Kİ FORUMDA Kİ AMAÇ SORUNLARIMIZA ÇÖZÜM BULMA ARAYIŞI VE KULLANICILARI BİLİNÇLENDİRMEK KİMSE YE HAKARET ETMEK DEĞİL...HAKANBABA ARKADAŞIN YAPTIĞI HOŞ DEGIL...SAYIN CENGIZ SELMANLAR BEN HER SEYI DENEDIM MÜŞTERI HİZMETLERINI DE ARADIM ISTANBULDAKI YETKILI SATICIYI DA...FAKAT TEKNOSANIN YAKLAŞIMI BENİ GERÇEKTEN HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTI VE BİR DAHA ORADAN BİRŞEY ALMAYA TÖVBE ETTİM...ÇÜNKÜ VERDIĞİM PARA AZ DEGIL 1600YTL VE PARA KOLAY KAZANILMIYOR VE GUNUMUZDE MALIMI SATARIM GERISI BENI ILGILENDIRMEZ YAKLAŞIMI GİDEREK YAYILMIŞ VAZIYETTE...
    HER TÜRLÜ KONUDA HAKKIMI GÜZEL BİR DİLLE ARAMA YANLISIYIM FAKAT MAĞDUR OLDUĞUM DURUMDA DA SESİMİ ÇIKARIRIM VE BUNU KİMSE BASTIRAMAZ İŞYERLERINDEKI AMİRLERİM İÇİNDE GEÇERLİDİR BU .
    BIZDE VESTEL BAYISIYIZ FAKAT BU KONULARDA VESTEL BIZE HIÇBIR ZORLUK ÇIKARMAMISTIR SU ANA KADAR MALIMIZI ALIP KOLAYLIKLA MERKEZE GERI YOLLAMISIZDIR
    AMA BENIM KANAATİM TEKNOSA BU YAKLAŞIMINI SÜRDÜRDÜĞÜ MÜDDETÇE DAHA ÇOK MÜŞTERİ KAYBERDER..BELKİ BENİ KAYBETMELERİ ÇOK ÖNEMLİ DEGIL AMA BU FORUMU BİNLERCE KİŞİ OKUYOR VE OLAN TEKNOSA YA OLUYOR..

    KEŞKE HER FİRMA TICARET AHLAKININ GEREKLERINI YERINE GETIRSE DEMIYORUM :EN AZINDAN BUNA ÇALIŞSA...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuralp78 -- 24 Eylül 2005, 21:55:58 >




  • onuralp,hevesle gidip aldığın bilgisayarın sna bu kadar dert acmasına üzüldüm..Elbette hata tümüyle cahil Teknosa calışanlarına ait..İşin kötü yanı da emir altında da çalışsalar alttan almaları gerekirken iade talebi karşısında hep birden aslan kesilmeleri.
    Ben de 2003 sonunda kampanyalı sony ericcson t610 almıştım teknosa dan..Yanında verilen hediye cd-çaların sesi çok az çıkıyodu(metrodaki gürültüden bile dinleyemiyodum)..2gün sonra gidip derdimi anlattım.Mağaza sorumlusu dahil 2 kişi normal olduğunu söyledi umarsızca.Bi diğer çalışan ses az gbi deyince değiştirin o zmn dedim.Bana bunun zaten hediye olduğunu değiştiremiyeceklerini söylediler.Ben de muadili bi başka model istedim.Bu kez de servise gönderdiler.Okul falan derken pek uğraşamadım bu olayla..Sony servisinin ilgisi sayesinde 2 kez değiştirdim..Ama hepsinin de sesi az.Yani sorun çözülmedi.

    cengizselmanlar, küfür konusunda haklısın..hakanbaha da online olduğunda editleyip düzeltir herhalde.
    Ayrıca bi teknosa çalışanını forumda görmek çok sevindirici..Çünkü gidip bi ürün hakkında ayrıntılı bilgi istediiğinizde ''ne bileyim katalogta yazıyodur' tarzı bilgi veren! teknosa çalışanı biliyorum.




  • bu fs gerçekten çok kötü bi ara onlara bir arızayı ispat edene kadar teknik servis müdürüyle görüşmek zorunda kalmıştım..teknik servisleri bi işe yaramaz..teknosa konusunda da arkadaşlarla aynı fikirdeyim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cengizselmanlar

    orda calısanlara o..... cocugu diyen bir arkadas var ya?asıl serefsizliği o kendisi yapıyor.ben ve abım orda calısan,oranın ekmeğini yiyen biri olarak bu yakıstırma yapanların gercek o..... cocugu olduğunu düsünüyorum.konusurken lafını bılmeden konusmasın kımse.orda sorun cıkartan demıyor,onların hepsi diyor.buna kimse bir sey demeyecek mı?arkadaslar.isteyen istediğine istediği gibi sövecek mi?böyle.forum kuralları hikaye o zaman o arkadaslara.DOSTUM HAKAN BAHA O LAFINI GERİ ALMALISIN orad calısan ınsanlara,ekmek yiyenlere o lafı söyleyemezsin.egeer o sorun yasayan arkadas derdını güzel bir sekilde müşteri hizmetlerini arayarak arasaydı emın ol kesınlıkle yardım edilirdi.çünkü bizim mağaza müdürü yardımcı oldu,hemde piyasada kimsenin olamayacagı kadar.SANA TEK BİR SEY SÖYLÜYORUM ARKADASIM KİM OLURSAN OL O LAFIN KENDINE SÖYLEMESINI ASLA GURURUNA YEDİREMEYECEĞİNİ BİLİYORSUN O ZAMAN ORDAN EKMEK YİYEN ORDA VERİLEN EMİRLERİ YERİNE GETİRMEKTEN BASKA CARESİ OLMAYAN CALISANLARI HEPSİ O.... COCUĞU DİYEMEZSİN.SAHISA DERSEN DE BANANE AMA ORDAKİLERİN HEPSİ O.... COCUGU DİYEMEZSİN TAMAM MI?DOSTUM.DELİKANLIYSAN ÖZÜR DİLERSİN TAMAM MI?BURDA FORUMUN KURALLARINA GÖRE HAREKET ET LÜTFEN


    UMARIM HATANI ANLARSIN DOSTUM

    SAYGILAR HAKAN KARDES



    kardeşim ben oralarda çalışıp doğru düzgün işini yapan kimseye bi şey demiyorum. heralde çalışan herkes ekmek yiyor ordan.

    benim lafım orda çalışanlara değil. tüketiciye YASAL haklarını yanlış bildirip hem kanun dışı hem de ahlak dışı iş yapanlara. lafım insanların parasını almak için bin dil öken sonra iş tersine döndüğünde yüzüne bile bakmayan hırsız zihniyetlilere. ordaki tezgahtar insana olmasa bile ona müşteriye öyle davranmasını emreden yetkili veya sorumlu ....ya.
    yoksa orda benim de abim kardeşim çalışabilir yani. bak mesela arkadaş teknik servise gitmiş ordaki iş ahlakı olan insanlar hemen şikayetini değerlendirmiş ve arkadaşın hakkını geri vermişler. olması gereken de budur zaten.
    doğru düzgün iş yaptıktan sonra kimin kime lafı olur.




  • Arkadaşım geçmiş olsun fakat tüketici haklarına göre aldığın bi ürünü hiçbir gerekçe göstermeden iade edbilirsin kaldı ki bu ürün arızalı bence sen değiştir ürünü
  • kardeş malesef türkiyede tüketici hakları yalan.elektronik şans diyoruz.neden.adamlar sattıkları ürünlerin ne kadar arkasında tartışılır?sorun çıkmaz inşallah diye dua ediyoz.zamanında benden garantili ürüne tamir parası istediler tüketici hatası dediler.tmm istemiyorum tamir dedim.ne deseler beğenirsin;hasar tespit parası 35 usd.paranla rezillik budur bence.ne zor şartlar altında alıyoruz o pcleri.sonra muameleye bak.hepsine
    quote:

    Orjinalden alıntı: tt82

    Arkadaşım geçmiş olsun fakat tüketici haklarına göre aldığın bi ürünü hiçbir gerekçe göstermeden iade edbilirsin kaldı ki bu ürün arızalı bence sen değiştir ürünü




  • Öncelikle tüketici haklarımızı iyi bilmiyoruz.Tüketici kanunu iyi bilsek böyle sorunlar olmaz ve olayı tek taraflı değil iki taraflı düşünmek gerekir.Öncelikle kapıdan satışlar ve internet satışları dışında ürünleri keyfi iade beğenmedim iade ediyorum diyerek firmaların bunu alma gibi bir zorunluğu yok sadece kapıdan ve internetten satışlarda geçerli.Tüketici kanunu iyi okumanızı öneririm.Aksi taktirde firmalar ürünleri kullanıp geri verenlerle uğraşsa iade mağazalar olup çıkacaktır.Kanun yapıcı burda karşılıklı hakları koruma noktasında düzenlemeler yapmıştır.Ürünün ayıplı olması durumunda tabi hakkınız ilk 30 günlük süreçte birebir değişim talebinde bulunmaktadır.Ama şu bir gerçektirdirki buna karar verecek kişiler satış kanalları değil firmalar tarafından servis izni verilmiş servislerdir.Sizden istenen şeyler tamamen ithalaçtı firmaların satış ofislerinden istediği şeylerdir.Aksi takdirde düşünün neden almasın geri ürünü alır verir ithalatçısına olur biter ama ithalatçısı çeşitli mevzuatlara göre işleyişin olmasını istiyor bundan dolayı bir takım anlaşmazlıklar ve gerginlikler oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizcan78 -- 25 Eylül 2005, 13:13:35 >




  • Öncelikle tüketici kanununun tüm maddelerini bilmediğimi söyleyeyim. Ancak İzmir Kipa'da elektronik ürünleri 30 gün içerisinde "beğenmedim" diyerek iade edebiliyorsunuz. Tabii ki ürüne hasar vermediyseniz veya kutu içeriğinde eksik yoksa.. Bu yolla ben ve tanıdığım kişiler birkaç ürün iade ettik ve hiçbir sorunla karşılaşmadık. Kapıdan veya internet üzerinden satış değildi,anlaşılacağı üzere...Saygılar
  • Eklemeyi unuttuğum birşey daha var. Teknosa'dan bugüne kadar 1-2 ürün satın aldım ayrıca almayı düşündüğüm ürünler ile ilgili bilgi alabilmek için birçok defa gitmişimdir. Elemanların teknik yetersizliği fikrine kesinlikle katılıyorum. Yargısız infazdan hoşlanmam ama muhattap olduğum tüm Teknosa çalışanları maalesef ürün kataloglarından okudukları birkaç şeyi papağan gibi tekrar edip durmalarının yanı sıra üstüne üstlük bir de ukalalar. Teknosa bir elektronik mağazası gibi değil manav gibi çalışmakta..
    - Üzümün nasıl abicim?
    - Şahane üzüm abi
    - Eyvallah,ver 1 kilo..
    Aynen modları bu..Ben bir mağazaya niçin gidiyorum? İlkokul çocuğunun bile katalogdan zaten edinebileceği bilgileri tekrar duymak için değil.Kafama takılan,ürünü alıp almamakta kararsız kaldığım konuları netleştirmek,ekstra bilgi almak için gidiyorum.Yoksa niye zahmet edeyim,vaktimi harcayayım.İnternet üzerinden (hepsiburada vs) sipariş ederim,ertesi gün kapıma gelir olur biter..Saygılar




  • bence sen cahil bir adamsın adamların ışıklı mağazalarına aldanıp ürün almışşın ve yüksek rakkamdan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: donanımcı34

    bence sen cahil bir adamsın adamların ışıklı mağazalarına aldanıp ürün almışşın ve yüksek rakkamdan


    hoppala..adam nerden cahil oldu ki şimdi?..Bu bilgisayarı hem de Tekonsa'dan almayı ben de düşünüyorum hala.
    Yüksek rakam yazmışsın.Daha uygun fiyat(12taksitli) varsa göster de oradan alsın millet.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.