Şimdi Ara

Astra J Titreşim Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir hafta önce 2012 Astra Sport 1.4 Turbo sahibi oldum. Araç 37.000 KM'de. Bir kaç sorum olacak bilgisi olanlar cevap verirse çok memnun olurum.

    1- Araçta genel olarak bir titreşim hissediyorum. Gaz pedalında ve direksiyonda özellikle 1.000 - 1.500 devir arasında... Bu titreşimler balans problemi gibi değil, hızım 50 KM'nin altındayken dahi hissediyorum, sanki motor anormal titriyor... Normal mi titreşim hissetmem, eğer normal değilse neyde problem olabilir?

    2- Teker basınçlarım 40 seviyesinde. Sanırım fabrika çıkış (servis) ayarları böyle. Biraz fazla geldi bana açıkcası, genelde hangi basınç seviyesi tercih ediliyor 38'e düşürsem daha iyi/konforlu olur mu?

    3- Aracın ön sol tekerine vida girdi patladı. Tamirat sonrası tekerin ters takıldığını gördüm. Tamir edilen tekerin üzerinde INSIDE (iç taraf) yazıyor, diğer tekerlerin üzerinde ise OUTSIDE (dışarı taraf) yazıyor. Tekerin ters takılmış olması güvenlik olarak herhangi bir risk yaratır mı?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtasci -- 30 Mayıs 2013; 20:05:21 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtasci

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir hafta önce 2012 Astra Sport 1.4 Turbo sahibi oldum. Araç 37.000 KM'de. Bir kaç sorum olacak bilgisi olanlar cevap verirse çok memnun olurum.

    1- Araçta genel olarak bir titreşim hissediyorum. Gaz pedalında ve direksiyonda özellikle 1.000 - 1.500 devir arasında... Bu titreşimler balans problemi gibi değil, hızım 50 KM'nin altındayken dahi hissediyorum, sanki motor anormal titriyor... Normal mi titreşim hissetmem, eğer normal değilse neyde problem olabilir?

    2- Teker basınçlarım 40 seviyesinde. Sanırım fabrika çıkış (servis) ayarları böyle. Biraz fazla geldi bana açıkcası, genelde hangi basınç seviyesi tercih ediliyor 38'e düşürsem daha iyi/konforlu olur mu?

    3- Aracın ön sol tekerine vida girdi patladı. Tamirat sonrası tekerin ters takıldığını gördüm. Tamir edilen tekerin üzerinde INSIDE (iç taraf) yazıyor, diğer tekerlerin üzerinde ise OUTSIDE (dışarı taraf) yazıyor. Tekerin ters takılmış olması güvenlik olarak herhangi bir risk yaratır mı?

    Teşekkürler.

    bence lastik basınçlarını 34 gibi bir değere düşürmelisiniz. komforun artacağı kesin . diğerleri hakkında malumatım yok.




  • kadiruysal kullanıcısına yanıt
    lastiği bence değiştir çünkü dizayn olarak lastik dönüş tarafına göre daha az sürtünür az ses yapar yoksa hem ses yapar hem çabuk aşınır diğer lastiğe göre. titreme problemin bundan bie olabilir birde lastik havakarı 34 iyi 40 çok fazla hem araç sertleşir takır takır ses yapar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.