Kullanıcı Adı:
Şifre:
Anket Sonuçları
Survivor 2018
  • Adem
    55% (244)
  • Nagihan
    44% (199)
Toplam oy : 443


Survivor 2018
zorradam
Konu Sahibi

24 Haziran 2017; 2:10:20


10 Şubat-30 Haziran

Bireysel Mücadeleler



Adem(ŞAMPİYON)
Nagihan(2.Oldu)


Anıl(3.Oldu)
Hilmicem(4.Oldu)
Damla(5.Oldu)***
Turabi(6.Oldu)***
Hakan(7.oldu)
Murat(8.Oldu)
Sema (9.Oldu)
Merve (10.Oldu)

*** = Turabi ile Damla'nın kaçar sms aldıgı açıklanmadığı için sıralamalarında performans sıralaması baz alınmıştır.




Adem(ŞAMPİYON)
Turabi(6.Oldu)
Mustafa Kemal(11.Oldu)
Ümit Karan(12.Oldu)
Yiğit(16.Oldu)
Nihat Doğan (25.Oldu)


Sema (9.Oldu)
Merve (10.Oldu)
Elif(15.Oldu)
Sahra(17.Oldu)
Berna(19.Oldu)
Ecem(29.Oldu)





Anıl Berk(3.Oldu)
Hilmicem(4.Oldu)
Hakan Hatipoğlu(7.Oldu)
Murat ceylan(8.Oldu)
Cumali (18.Oldu)
Batuhan(22.Oldu)
Ramazan(23.Oldu)
Melih (26.Oldu)
Emre (27.Oldu)
Marcus(30.Oldu)

Nagihan(2.Oldu)
Damla(5.Oldu)
Yağmur(13.Oldu)
Birsen(14.Oldu)
Funda(20.Oldu)
Nevin(21.Oldu)
İpek(24.Oldu)
Gizem(28.Oldu)
Gamze(31.Oldu)




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zorradam -- 1 Temmuz 2018; 0:47:30 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Turabi yine olacakmış bu ne ya.. Hep bu adamımı seyredecsğiz! Bu programın eğlenceli yanı insanların en zorlu durumlarda verecekleri tepkileri seyretmek. Şimdi bu vatandaş üçüncü defa yarışacak ar...
ONURTO - 11 ay önce
Turabi katılıyorsa Gökhan Keser reis de katılsın diyenler bu mesajı seri bir şekilde artılasın.
zero fear - 11 ay önce
Konudaki mesajları tek tek okumadım ama turabı katılacak dıye mesajlar gordum, umarım yalandır o herifi görmek ıstemıyorum artık.

Bu arada hasan reis katılıyor mu ? Son barzo bu...
12 Angry Men - 11 ay önce
Semih reis Allstar'ın olmazsa olmazıdır. Semih Öztürk olmazsa izlemem ben bu survivoru diyenler begene yuklenin de gücümüzü gösterelim herkese






...
fenerliso - 10 ay önce
(Görsel)





Şuan için gelen tek adam.
Lincoln Burrows. - 10 ay önce
Turabi katılacağını açıkladı bu sene Survivor izlemiyorum 3.defa bu tipe katlanamam by
BlackEagle03 - 11 ay önce
Hakancıları görelim

(Görsel)
Egeozbaran - 8 ay önce
Nedense sehit verdigimiz zaman kabak survivor'in basina patliyor. Ben koyde yasiyorum, hayvanlarin basinda durmam gerekiyor. Hayvanlari emanet edebilecegim kimse yok. 37 ekran televizyonumda iz...
Jorji - 8 ay önce
...
Üçkağıtçı Cemal - 11 ay önce




berk dogan
24 Haziran 2017; 11:14:02


Volpenotte
24 Haziran 2017; 11:50:50
didem erola ev sahipliği yapmasını umuyorum survivor 2018in



Guest-F90373FB4
24 Haziran 2017; 13:21:28
bakalım All Starmı olucak yoksa yine ünlüler gönüllermi



caner9292
24 Haziran 2017; 15:21:23
2018 i bilmiyomda 2019 taş ve sopalarla yapılacak



Ingoshi
24 Haziran 2017; 19:58:03
All-Star olursa şunların olmasını istiyorum:

Serhat Akın
Atakan
Ogeday
Serkay
Efecan
Semih
Furkan
Adem
-----
Nagihan
Sema
Damla Can
Ezgi Avcı
Pınar Saka
Berna Keklikler
Tuğçe Melis

------------------------------


Zaten All-Starda yarışmış olanları eklemedim. Onlar da gelebiliyorsa Turabi-Hilmicem-Merve falan da olsun isterim.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


DiziPanorama
24 Haziran 2017; 22:29:30
Bir önceki All Star'da yarışanları tekrar çağıracağını bende düşünmüyorum. Belki o daha sonra bambaşka bir proje olarak gelebilir All Star'ların All Star'ı gibi.

Bunun için Youtube'da bir video hazırlamıştık. İzlemenizi tavsiye ederim.

https://youtu.be/Fm6VE-kh2qo




EthanCarter III
25 Haziran 2017; 1:26:57
Şampiyonunun ERDİ BAŞKAN olacağı yarışma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Alpha Centauri
25 Haziran 2017; 8:51:43
inşallah renkli heyecanlı bir sezon olur



funky-nd
25 Haziran 2017; 11:14:05
all star olursa takip



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



zorradam
Konu Sahibi

25 Haziran 2017; 19:07:39









< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ktulgar
27 Haziran 2017; 15:31:52

quote:

Orijinalden alıntı: Ingoshi

All-Star olursa şunların olmasını istiyorum:

Serhat Akın
Atakan
Ogeday
Serkay
Efecan
Semih
Furkan
Adem
-----
Nagihan
Sema
Damla Can
Ezgi Avcı
Pınar Saka
Berna Keklikler
Tuğçe Melis

------------------------------


Zaten All-Starda yarışmış olanları eklemedim. Onlar da gelebiliyorsa Turabi-Hilmicem-Merve falan da olsun isterim.

+++ Doğukan yiğit berna c. Uğur pektas serenay



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



zorradam
Konu Sahibi

1 Temmuz 2017; 21:52:36
Allstar olmayacak sanırım hilmicem turabi atakan nihat hepsinin yeni sezonda sözleşmesi var 2019'da diyesim allstara ama bu sene üç takımlı sistem denenebilir ünlüler gönüllüler eski yarışmacılar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Şimdiden konu açılmış ve fikirler ortaya atılmış.Vay be.



A NEW LİFE
14 Temmuz 2017; 4:16:56
Bu seneki dandirik kurmaca survivor ( zaten bayadır kurmaca ama ) rating filan alamadı. Tabi yine parayı kırmıştır ama Acunu tatmin etmez.bu sene rating de 3. Lüğe düştüğünü bile gördüm. All star ya da best star yapmazsa biter



2-3 program ile kanal nasıl dönüyor anlamadım. Gerçi dönemiyor ki. Güldür güldür ve çghb verip duruyor



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ktulgar
14 Temmuz 2017; 11:35:31

quote:

Orijinalden alıntı: A NEW LİFE

Bu seneki dandirik kurmaca survivor ( zaten bayadır kurmaca ama ) rating filan alamadı. Tabi yine parayı kırmıştır ama Acunu tatmin etmez.bu sene rating de 3. Lüğe düştüğünü bile gördüm. All star ya da best star yapmazsa biter



2-3 program ile kanal nasıl dönüyor anlamadım. Gerçi dönemiyor ki. Güldür güldür ve çghb verip duruyor

Çoğu günler reytinglerde ilk 30 a bile giremiyor en çok izlenen yapımı bile ilk 10 a zor gidiyordur bir de yaz ayında olduğumuz için reklam ücretleride azalmıştir şu durumda para kazanamaz zaten kanal



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Alpha Centauri
14 Temmuz 2017; 11:39:05
TV8 bütçesi %70 civarı survivor %30 civarı (+ -) o ses türkiye ile dönüyor koca kanal sadece iki programla dükkan döndürüyor
üstelik bu sene survivor sezon olarak berbat geçti,konuya atılan mesaj sayısından bile anlaşılabiliyor bonus olarak ta 2 büyük kurguyu yanlışlıkla her zaman olduğu gibi gözden kaçırarak yayınladılar (tuğçenin topu ve serhat-gökhan havuz mücadelesi)

acun bunları görebildiği için mecburen all stara sarılıyor ama işi çok zor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpha Centauri -- 14 Temmuz 2017; 11:39:38 >



A NEW LİFE
14 Temmuz 2017; 11:44:48
Acun dostum 2 dizi yaptın tutması ama hemen yılma.



Kış sezonuna doğru ay yapımdan sağlam bir dizi al ( aptal aşk dizisi gibi olmayan ) illa ay yapımda olmayabilir limon yapımda olabilir ( poyraz karayelin yapımcısı ) tutarsa iyi para getirir.



Bak Acun zamanında parayı basıp İçerdeyi kanalına alsaydın , iyi para kazanırdın + olarak kanal daha çok tanınırdı ve genel reytinge katkısı olurdu. İçerde sadece youtube kanalından 350-400 bin tl kazanmış bir yapım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A NEW LİFE -- 14 Temmuz 2017; 11:45:59 >



Ohol Oula