Kullanıcı Adı:
Şifre:

Thanos vs Süperman
umutcicen
Konu Sahibi

10 Ağustos 2018; 11:17:34
İkiside base hallerinde.


Benim düşüncem, Thanos üç yumrukla öldürür.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bak sana anlatayım Thanos ww yi hırpalar ww sinirlenir.



Bileziklerini çıkarıp god mode aktif eder ve supermande sınırlarını kaldıeıp full power superman olur



Thanosun bir gözünü bacağına...
Hope_Of_World - 9 gün önce
THANOS'U TANRI ETTİNİZ LAN THANOS TİTAN SONUÇTA TAMAM AŞIRI GÜÇLÜ VS AMA SONSUZLUK ELDİVENİ OLMADAN SUPERMANİ ALAMAZ,HA ALIRSADA SONSUZLUK ELDİVENİ OLUCAK İŞİN GARİBİ DARKSIDE SÖYLEMİYORUM BİLE
MERNEPTAH - 10 gün önce
Sonunda ne konuştuğunu bilebilen bir kardeşimiz. Ağzına sağlık. 3 aşağı 5 yukarı yoruma katılıyorum.
Hadeyan - 10 gün önce
Thanos çoğu durumda Superman 'i tecrübesi ve taktik zekası ile yenebilir .

Fakat 3 yumrukla öldürmek? Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ,anlayabilmiş değilim...

Edit: Superman DC gerçekli...
OnlyJ - 10 gün önce
Thanos hiç zorlanmadan alır demiş hey Allahım biriside 3 yumruk demiş bunlara cevap vermeyin kendi hallerinde takılsınlar.
xgny58x - 10 gün önce

Hope_Of_World
10 Ağustos 2018; 11:20:13
Thanos yavaş öldürsün 3 yumrukta bu kadar diyorum.. Çok fazla abartıyorsunuz thora hulka 2 tokat vurdu diye

Thanos alır. Ama zorlanır 3 yumruk ne hulklamı kapıştırıyosun ?

Prep time yoksa zorlar Superman ama thanos alır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hope_Of_World -- 10 Ağustos 2018; 11:20:46 >


Bu mesajda bahsedilenler: @umutcicen


RedSkull14
10 Ağustos 2018; 11:32:43
Thanos alır ama 3 yumrukla değil tabii ki sonuçta Superman'i küçümsememek gerek. Dediğim gibi Thanos kesin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



pes2012forever
10 Ağustos 2018; 11:44:15
Thanos hiç zorlanmadan alır. Böyle bir konu açılmasına bile gerek yok.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pes2012forever -- 10 Ağustos 2018; 11:46:19 >



xlarys
10 Ağustos 2018; 11:51:31
Hakikaten böyle bir konuyu neden açtın amacın Superman'ı ezmek mi ?

Thanos 3 yumrukta Captain Marvel'ı zar zor öldürür.

Thanos alır ama kolaylıkla olmaz.



OnlyJ
10 Ağustos 2018; 12:01:29
Thanos çoğu durumda Superman 'i tecrübesi ve taktik zekası ile yenebilir .

Fakat 3 yumrukla öldürmek? Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ,anlayabilmiş değilim...

Edit: Superman DC gerçekliğinde Darkseid(Hani thanosun sözüm ona esinlenildiği karakter) 'e birçok kez yaptığı gibi Thanos 'u da cok ciddi hırpalar. Fakat dediğim gibi tecrübe ve taktik zeka ile Thanos işi götürür .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnlyJ -- 10 Ağustos 2018; 12:5:44 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Hope_Of_World
10 Ağustos 2018; 12:11:24
quote:

Orijinalden alıntı: OnlyJ

Thanos çoğu durumda Superman 'i tecrübesi ve taktik zekası ile yenebilir .

Fakat 3 yumrukla öldürmek? Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ,anlayabilmiş değilim...

Edit: Superman DC gerçekliğinde Darkseid(Hani thanosun sözüm ona esinlenildiği karakter) 'e birçok kez yaptığı gibi Thanos 'u da cok ciddi hırpalar. Fakat dediğim gibi tecrübe ve taktik zeka ile Thanos işi götürür .
Boşver boşver bu sefer diyecekler Darkseid Thanos'tan güçsüzdür



BekirTemel
10 Ağustos 2018; 12:38:01
Vamos alır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



YarasaBO
10 Ağustos 2018; 13:01:52
quote:

Orijinalden alıntı: OnlyJ

Thanos çoğu durumda Superman 'i tecrübesi ve taktik zekası ile yenebilir .

Fakat 3 yumrukla öldürmek? Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ,anlayabilmiş değilim...

Edit: Superman DC gerçekliğinde Darkseid(Hani thanosun sözüm ona esinlenildiği karakter) 'e birçok kez yaptığı gibi Thanos 'u da cok ciddi hırpalar. Fakat dediğim gibi tecrübe ve taktik zeka ile Thanos işi götürür .
Katılıyorum size sadece kaba kuvvet ile tek atamaz ama prep time ı varsa kesinlikle tek atıcak şeyler hazırlayabilir ve yapabilir



Shrimp6
10 Ağustos 2018; 13:55:08
Superman doomsday e gerçek gücu ile 3 tane vurunca öldürüyodu onu thanosa 1 tane vursa yarısı boşa gider
Şuan işim var akşama yakacam buraları hazırlanın marvel fanboylar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shrimp6 -- 10 Ağustos 2018; 13:58:56 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hope_Of_World
10 Ağustos 2018; 14:01:41
quote:

Orijinalden alıntı: Shrimp6

Superman doomsday e gerçek gücu ile 3 tane vurunca öldürüyodu onu thanosa 1 tane vursa yarısı boşa gider
Şuan işim var akşama yakacam buraları hazırlanın marvel fanboylar.
Aman dikkat tokatçı reyiz gelirse supermanle seni üst üste koyup c vıne ile tokatlayabilir



xgny58x
10 Ağustos 2018; 14:09:46
Thanos hiç zorlanmadan alır demiş hey Allahım biriside 3 yumruk demiş bunlara cevap vermeyin kendi hallerinde takılsınlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Hadeyan
10 Ağustos 2018; 14:16:53
Sonunda ne konuştuğunu bilebilen bir kardeşimiz. Ağzına sağlık. 3 aşağı 5 yukarı yoruma katılıyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OnlyJ


Gerçek bilgi
10 Ağustos 2018; 14:53:39
prep tıme varsa thanos içinden geçer. yoksa süpermani 1-2 dakka içerisinde yener

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hope_Of_World
10 Ağustos 2018; 15:05:02
quote:

Orijinalden alıntı: Gerçek bilgi

prep tıme varsa thanos içinden geçer. yoksa süpermani 1-2 dakka içerisinde yener
Prep Time yoksa Superman'e dokunamaz o da var..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MERNEPTAH
10 Ağustos 2018; 15:05:54
THANOS'U TANRI ETTİNİZ LAN THANOS TİTAN SONUÇTA TAMAM AŞIRI GÜÇLÜ VS AMA SONSUZLUK ELDİVENİ OLMADAN SUPERMANİ ALAMAZ,HA ALIRSADA SONSUZLUK ELDİVENİ OLUCAK İŞİN GARİBİ DARKSIDE SÖYLEMİYORUM BİLE



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERNEPTAH -- 11 Ağustos 2018; 12:26:21 >



Gerçek bilgi
10 Ağustos 2018; 15:06:19
dokunur sen rahat ol. prep tıme varsa zaten süperman 5-10 saniyede ölür.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hope_Of_World


Hope_Of_World
10 Ağustos 2018; 15:07:48
quote:

Orijinalden alıntı: Gerçek bilgi

dokunur sen rahat ol. prep tıme varsa zaten süperman 5-10 saniyede ölür.
5-10 saniye farketmez Superman 25 ışık yılı öteye kaçar.

Dokunamaz. Ben rahat olayım tamam

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Gerçek bilgi
10 Ağustos 2018; 15:08:55
kaçarsada hükmen yenilmiş sayılacak. hiçmi dövüş kurallarını bilmiyosunuz anlamadım

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hope_Of_World


Hope_Of_World
10 Ağustos 2018; 15:17:06
quote:

Orijinalden alıntı: Gerçek bilgi

kaçarsada hükmen yenilmiş sayılacak. hiçmi dövüş kurallarını bilmiyosunuz anlamadım
Herşey hükmen mükmen sayılmaz. Gider güneşe 20 dk şarj olur Thanos kazandım derken tokat manyağına çevrilir

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Thanos vs Süperman