Şimdi Ara

Unity C# Kodları Algılamama Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Unity C# eğitimine bugün başladım fakat aldığım bir sıkıntı var. _scripts adında boş obje oluşturdum "Kodlama" isimli bir C# dosyası oluşturup onun içerisine attım. Kodları yazıp programı çalıştırmama rağmen çıktı alamıyorum. Editör olarak da visual studio 2019 seçili aşağıya kodları ve görselleri ekledim. Lütfen yardımcı olun.


    Kodlar:


    // kodlari calismasi icin gerekli komutlar

    using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;

     

    public class Kodlama : MonoBehaviour

    {

        int sayiDegerleri = 5;

        bool oyunBasladi = false;

        void Start() // program calistiginda sadece 1 kere calistirilir

        {

            if (sayiDegerleri == 5) // sayi degeri 5 ise

                Debug.Log("Değeriniz 5"); //  5 ise cikti

            else if (sayiDegerleri == 4) // eger yukaridaki degil buysa

                Debug.Log("Değeriniz 4"); // 4 ise cikti

            else // eger ikisi de degilse

                Debug.Log("Değeriniz 4 veya 5 Değil"); // cikti

        }

     

        void Update() // 30 framelik bir programda saniyede 30 kere calistirilir

        {

             

        }

    }



    Görsel 1:


    Unity C# Kodları Algılamama Sorunu



    Görsel 2:


    Unity C# Kodları Algılamama Sorunu







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.