Şimdi Ara

UNİTY İÇİN YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
90
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2d sürekli yukarı zıplana bir oyun yapıyorum ve player helikoptere temas edince artık playerı değilde 3 saniye boyunca helikopteri yönetip daha hızlı yukarı çıkmak istiyrum fakat hangi methotları kullanıcam




  • Helikoptere değdiği anda kameranın ve karakterin parent'ını helikopter objesi yapmalısınız. (Eğer karakter helikopterin içinde gözükmeyecekse karakteri pasif hale getirip sadece kamerayı yapabilirsiniz.) Transform.parent komutuyla bu objelerin parentını değiştirebilirsiniz. Daha sonrasında da daha önceden helikopter için hazırlayacağınız kontrol scriptini kamera, helikopterin child'ı olduğunda aktif edecek bir komut yazabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 8 Aralık 2020; 18:15:17 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.