Şimdi Ara

Unity - Iphone X En Boy Oranı Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2D bir oyun yapıyorum. Çözünürlüğü 1920x1080 yaparak resimleri çizdim. Fakat Iphone X'in çözünürlüğü 2436x1125 olduğu için en boy oranı farklı. Her şey ekrandan taşıyor.
    void Start () {
    Camera.main.aspect = 16f / 9f;
    }
    Kamerayı 16:9'a zorlayınca ekrandan taşma olmuyor. Her şey ekrana sığıyor. Bu sefer de resimler inanılmaz kötü gözüküyor. Her şey enine genişlemiş oluyor. Fikri olan var mı arkadaşlar?



  • IPhone X ayrı bir çözünürlük vererek düzeltebilirsin.

    Nette şöyle bir kod buldum ama Sadece Unity 2017+ da çalışıyor 5.6 da falan çalışmaz


    bool deviceIsIphoneX = UnityEngine.iOS.Device.generation == UnityEngine.iOS.DeviceGeneration.iPhoneX;
    if (deviceIsIphoneX) {
    // IPhone X ise kodu çalıştır.
    }


    https://answers.unity.com/questions/1432365/how-to-detect-iphone-x-or-ipad-using-iosdevicegene.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 1 Ağustos 2018; 17:47:2 >
  • Cevap için teşekkürler. Artık ya cihaza göre farklı sahne çalıştıracağım. Ya da yaptığım sahne tüm aspect ratiolara uyumlu olmasını sağlayacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ht1baron

    Cevap için teşekkürler. Artık ya cihaza göre farklı sahne çalıştıracağım. Ya da yaptığım sahne tüm aspect ratiolara uyumlu olmasını sağlayacağım.
    Öyle yapmayı düşünüyorsan Prefab kullan ki oyunun boyutu artmasın veya 2 UI yapıp IphoneX özel olanı aktif edebilirsin.

    Ama normalde her çözünürlüğe uyması gerekiyordu bilmiyorum onuda kurcalayabilirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.