Şimdi Ara

Unity3D kasma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity3D ile oyun yapiyoruz fakat kasma sorunu oldu.Anlamadigimiz bi sekilde oyunun grafiklerini arttirdikca kasma azaliyor.Nedenini cozemedik.Cozum hakkinda bilgisi olan varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • kodlamada sıkıntı olabilir yani burdan bu kadar diyebilirm
  • Oyunda grafik threadi ile fiziksel efekt threadi birbirinden ayrı çalışıyordur. Sen grafik açtıkça bu da fazladan thread ekliyordur grafik için. Grafik thread sayısı 7, fizik thread sayısı 1 olduğu için 4 çekirdekli / 2 çekirdekli işlemcinin daha büyük bir oranı grafiğe ayrılmış oluyordur.

    Veya, önceden düzgün denk gelemeyen senkronizasyon(grafik - fizik), grafik yükü arttıkça dengeleniyordur.

    Veya, unity "aa bak grafik yükü arttı, artık ekran kartına farklı bir şekilde komut yollayayım, tüm komutları paket haline getireyim optimizeli olsun" diyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 7 Nisan 2016; 21:35:31 >
  • Tugrul_512bit kullanıcısına yanıt
    Peki duzeltmek icin nasil bi yol izleyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Rendering Statistics Window" denilen yeri inceleyebilir misin veya hem yavaş hem hızlı durumdaki ss lerini atar mısın buraya?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.