Şimdi Ara

VAC HAKKINDA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Arkadaslar VAC ile overwatch baninin farki nedir ? VAC sadece oyun icindeyken mi yeniyor ?

    Oyunlara gelen hileleri reportlarsak mac bitmeden vac yemezse kurtulmus mu oluyor vac den yoksa daha sonra da yiyebiliyor mu nasil oluyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • owerwatch banın peşine vac ban yiyor oyuncular kaçan kurtulan yok
  • Ayirt sistemleri nedir yani vac nasil sonradan yeniyor vac oyun dosyalari kontrolleri ile yenmiyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrica diyelim ben internet kafede de oynuyprum ve benden once oynayan insan oyuna aykiri hile benzeri bisey kullanmis. Pc de resetlenmedi ben oynarsam bu dosya kalir mi benimkini etkiler mi yani kullanmasam da dosya kalmasi sorun olabilir mi ? Bunu tarama yontemi falan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, VAC sistem tarafından oyuncuların dosyalarını kontrol ediyor.
    Overwatch ise reportlanmış oyuncuların diğer oyuncular tarafından değerlendirilmesine dayanıyor.
    edit:Bu arada tam cevap vermemişim; tabi ki maç bitmeden VAC yemezse kurtulmuş olmuyor fakat kesinlikle hile yapmış bile olsa ne zaman VAC yer onu da kimse bilemez. Aylar sonra da 1 gün sonra da olabilir.

    Önce Overwatch, sonra VAC diye bir kural yok. Önce VAC ban da yiyebilir bir oyuncu.

    Diğer soruna gelirsek; evet, sen de risk altına girersin.
    Buna karşı nasıl önlem alırsın bilmiyorum; pc'ye restart atıp oyun dosyalarını doğrularsan muhtemelen riski kaldırmış olsan da hile kullandığı için flaglenmiş yani işaretlenmiş bir hesapla aynı makinadan oyuna girdiğin için yine risk altında olur musun bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k1nJo -- 10 Şubat 2016; 20:49:57 >
  • owatch banı gözüken bir oyuncu ardından vac ile yasaklanır bilmeden yorum yapma lütfen.
  • Hah, hemen bir Hıncal Uluç bitivermiş. Bilgisi olmadan fikri olanlar.

    OW ile VAC birbirinden alakasız mekanizmalardır; birinin diğerine herhangi bir etkisi yoktur.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Valve_Anti-Cheat#Design
    "The software sends client challenges to the machine, if the appropriate response is not received, it is flagged as a possible violation. It uses heuristics to detect possible cheats when scanning the computer's memory and processes, an incident report is created whenever an anomaly is detected, it is then compared to a database of banned applications and/or analyzed by Valve's engineers. The engineers may inspect the code and run it on their own copies of the game. If the code is confirmed as a new cheat, it is added to the database of cheat codes."
    Şu da VAC'ın çalışma mantığı. Bu yüzden bazıları 5 ayda VAC yerken bazıları 1 günde yiyebiliyor.

    edit:Şöyle örnek de verelimhttps://vacstat.us/list/latest/vac
    Listeye bakarsanız Game Ban(Overwatch Ban) yemeyip direk VAC yiyenler muhtemelen VAC'ın database'inde bulunan hilelerden kullanmış ve OW'a gerek kalmadan şutlanmışlar.

    Tabi tam tersi de yani OW Ban yiyip henüz VAC yememişler de var çünkü muhtemelen VAC database'inde henüz kullandıkları yazılımlar yok.
    Ona da örnek verelim:https://vacstat.us/list/9499 şu da benim listem. OW yiyip VAC yememiş; Valve mühendislerinin VAC database'ini güncellemelerine göre belki hiç yemeyecek belki X süre sonra yiyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k1nJo -- 10 Şubat 2016; 21:23:53 >




  • Dostum aciklaman icin gercekten cok tesekkur ederim hem tum sorularimin cevaplari hemde mukemmel bir anlatimin var.
    Benim kitligima ver ama yani valvenin databasesinde benim ilk macimin verileri dahil tum verrileri mevcut hala dimi yani daha dogrusu ben 2 yil onceki bir hile kullanmis olsaydim daima bir ban riskim olacakti dimi ? Yani databasede senin eski maclarin ve dosyalarin kaliyor saklaniyor mu yoksa databaseye o kullanilan program eklendikten sonrali maclar icin mı cezalandiriliyorsun

    Bu arada aciklamalarin icin tekrar tekrar tesekkur ederim gercekten cok iyi bir aciklama olmus zaman ayirdigin icin bile tesekkur etmek gerek gerci de .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lynchz -- 10 Şubat 2016; 21:59:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır, şöyle ki yukarıdaki ingilizce metinde de var; sunucudan, oyuncuya belirli yazımlısal sorgulama ve denetim amaçlı kodlar yollanıyor. Oyuncunun makinasından standart, gelmesi gereken tepki gelmezse; oyuncunun hesabı, "olası bir ihlal" yani hile durumu için işaretleniyor.
    İşaretlenen oyuncudan gelen bu olağan dışı, anormal tepkiler database ile karşılaştırılıyor. Bu karşılaştırma sonucunda database ile eşleşme varsa(yani VAC için daha önceden tanımlanmış bir hileyse)oyuncu VAC ban yiyor. Eğer eşleşme yoksa yemiyor.

    Tabi Valve mühendisleri bu olağan dışı tepkiyi yazılımsal olarak inceleyip kodlamasını kendileri yaparak hile olup olmadığını kontrol edebiliyor ve hileyse database'e ekleyebiliyor. Ve tabi bu eklendikten sonra herhangi bir oyuncu aynı hileyle oynarsa bu sefer eşleşme olur ve VAC ban yer.

    Fakat bu tamamen Valve yazılımcılarının elinde. Nasıl çalışıyorlar, her gelen anormal durumu bu şekilde değerlendiriyorlar mı bilemem. O yüzden bir şey söylemem zor.

    Yani şöyle örnek veriyim; mesela kimsede olmayan bir hile kullandın ve atıyorum bunu baya bi kullandın. 100 oyunda kullandın mesela. Valve mühendisleri de senden gelen bu anormal tepkiler neymiş bi bakalım da demedi ve fark etmediler, haliyle database'de senin hilen tanımlanamadı. VAC falan yemezsin bu durumda.

    edit: Bu arada şunu da ekliyim yine, database'de tanımlı hile kullananlar VAC ban yer dedim fakat bu daha önceden de dediğim gibi anında olmayabiliyor. Fakat muhtemelen eninde sonunda yiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k1nJo -- 10 Şubat 2016; 23:05:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k1nJo

    Hayır, şöyle ki yukarıdaki ingilizce metinde de var; sunucudan, oyuncuya belirli yazımlısal sorgulama ve denetim amaçlı kodlar yollanıyor. Oyuncudan makinasından standart, gelmesi gereken tepki gelmezse oyuncunun hesabı "olası bir ihlal" yani hile durumu için işaretliyor.
    İşaretlenen oyuncudan gelen bu olağan dışı, anormal tepkiler database ile karşılaştırılıyor. Bu karşılaştırma sonucunda database ile eşleşme varsa(yani VAC için daha önceden tanımlanmış bir hileyse)oyuncu VAC ban yiyor. Eğer eşleşme yoksa yemiyor.

    Tabi Valve mühendisleri bu olağan dışı tepkiyi yazılımsal olarak inceleyip kodlamasını kendileri yaparak hile olup olmadığını kontrol edebiliyor ve hileyse database'e ekleyebiliyor. Ve tabi bu eklendikten sonra herhangi bir oyuncu aynı hileyle oynarsa bu sefer eşleşme olur ve VAC ban yer.

    Fakat bu tamamen Valve yazılımcılarının elinde. Nasıl çalışıyorlar, her gelen anormal durumu bu şekilde değerlendiriyorlar mı bilemem. O yüzden bir şey söylemem zor.

    Yani şöyle örnek veriyim; mesela kimsede olmayan bir hile kullandın ve atıyorum bunu baya bi kullandın. 100 oyunda kullandın mesela. Valve mühendisleri de senden gelen bu anormal tepkiler neymiş bi bakalım da demedi ve fark etmediler, haliyle database'de senin hilen tanımlanamadı. VAC falan yemezsin bu durumda.

    Tabi tam tersi de yani OW Ban yiyip henüz VAC yememişler de var çünkü muhtemelen VAC database'inde henüz kullandıkları yazılımlar yok.

    bak ne güzel yazmışsın yukarda bende aynı şeyden bahsedıyorum er yada geç vacı yerler diyorum saldırma moduna geçme hemen önce gözünle oku baska yerınle degil




  • k1nJo kullanıcısına yanıt
    Liste tutma iyi fikirmiş
  • requaizen R kullanıcısına yanıt
    >owerwatch banın peşine vac ban yiyor oyuncular kaçan kurtulan yok
    >owatch banı gözüken bir oyuncu ardından vac ile yasaklanır bilmeden yorum yapma lütfen

    bunu bir kuralmış gibi söylüyorsun. üzerine beni bilmemekle itham ediyorsun, tabi ki saldırıcam.
    VAC'ın çalışma prensibi açık. OW yiyen biri %100 VAC yiyecek diye bir durum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k1nJo

    >owerwatch banın peşine vac ban yiyor oyuncular kaçan kurtulan yok
    >owatch banı gözüken bir oyuncu ardından vac ile yasaklanır bilmeden yorum yapma lütfen

    bunu bir kuralmış gibi söylüyorsun. üzerine beni bilmemekle itham ediyorsun, tabi ki saldırıcam.
    VAC'ın çalışma prensibi açık. OW yiyen biri %100 VAC yiyecek diye bir durum yok.

    tamam kardeşim sensin yazılımı sen yazmış olmalısın iyi akşamlar
  • Inalough kullanıcısına yanıt
    Mecburen; Valve, reportladığımız biri ban yediğinde bildiriyor ama kim olduğunu bildirmiyor.
    Siz de yapın tüm şüphelileriniz için :]
  • Kardeş çok sağol gerçekten aydınlattin. Sagolasin iyi aksamlar allah razin olsun bilgilendirmelerin icin. @k1nJo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim, iyi akşamlar.
  • hazır başlık varken yeni başlık açmıyım buradan sorayım,

    listemdeki biri esea'dan ban yedi ama 2 ay geçmesine rağmen vac yemedi halen oynuyor. bana esea'da karşısına hile gelince sinirlenip google'da karşısına ilk gelen hileyi indirip açtığını açar açmaz da esea client'in alarm verdiğini söyledi.

    böyle bişey mümkün olabilir mi? vac deşifre olmuş hilenin deşifre olmadan önceki kullanımlarını yakalayamıyor olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_celik

    hazır başlık varken yeni başlık açmıyım buradan sorayım,

    listemdeki biri esea'dan ban yedi ama 2 ay geçmesine rağmen vac yemedi halen oynuyor. bana esea'da karşısına hile gelince sinirlenip google'da karşısına ilk gelen hileyi indirip açtığını açar açmaz da esea client'in alarm verdiğini söyledi.

    böyle bişey mümkün olabilir mi? vac deşifre olmuş hilenin deşifre olmadan önceki kullanımlarını yakalayamıyor olabilir mi?

    'Yakalayamıyor' mu yoksa 'Yakalamıyor' mu orası tartışılır. Hele ki ESEA gibi valve ve steam a göre çok düşük bütçeli bir platformun bile (Esea valvenin yanında denizdeki kum kalır) hileyi böyle anında yakalayabiliyorken kişilerin aylar yıllar oynayıp vac yememesi düşündürücü. Bana öyle geliyorki valve istese tek kaşık suda boğacak ama bilerek boğmuyor.




  • Vac bir anti hile değil. Çalışma mantığı da belli. Signature'ları kara listeye alırlar, oyuncularda bu signature'lardan eşleşme bulunursa vac banı yerler.

    birde cheat engine gibi rezalet şeyleri direk csgo.exe ye inject etmeye çalışırsan vac yersin, veya kodlamayı yeni öğrenmiş biri injector yapmaya çalışırsa ban yiyebilir boktan kodlama yaptığı için. bundan öte koruması yok programın

    bi hile detected olmadan önce kullanırsan ban yemezsin sonradan. ban yersende o hile sen kullanırken zaten kara listeye alınmış demektir. public hileleri çıktığı ilk 2 gün kullanıp başka hileye geçen elemanlar var bu yüzden.

    vac hileleri kendi tespit etmez, çalışanları girip reverse engineering yapıp hileyi kara listeye eklerler.

    birde üstteki beyin yoksunu biri var, 2-3 şey öğrenmiş profesor kesilmiş. game ban'lar üstünden belli bir süre geçince Vac ban olarak gözükürler.

    yıllardır hile sektörüyle uğraşıyorum sorusu olan varsa solabilir.




  • OyunYoneticisiv2 O kullanıcısına yanıt
    sorduğuma cevabı almış oldum teşekkürler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.