Kullanıcı Adı:
Şifre:

1. sayfa


VDSL İNTERNET PİNG VE HIZ SORUNU
potterfatih
Konu Sahibi

9 Eylül 2018; 22:50:15
Merhaba arkadaşlar ben türknet kullanıcısıyım internetimin degerini alt tarafa ekledim sizce bu degerler normalmidir ben online oyunlar olsun yüksek ping alıyorum internet saglayıcım normal diyor herşey bana 80mb internet aldıgımı sölüyor ama bana gelen 30mbit ben twichte yayın izleyemiyorum takılıyor sürekli flim desen oda aynı takılıyor sürekli neyde sorun olabilir yardımcı olursanız çok sevinirim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potterfatih -- 9 Eylül 2018; 22:58:17 >



Logic_Man
9 Eylül 2018; 23:06:53
interleaved mode'u fast yaptırmanız ping için daha iyi olur. iss den talep etmeniz gerekir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


potterfatih
Konu Sahibi

9 Eylül 2018; 23:28:58
en kısa sürede onu söleyecigim ama pek birşey degişmeyecek gibime geliyor ama deneyecegim genede


Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


netwall
12 Eylül 2018; 21:12:11
konum olarak nerdesiniz ? istanbul izmir ? türknet i izmirde bir çok noktada kullanıyoruz. gayet sağlıklı bağlantıları. bölgesel bir sorun yaşıyor olabilirsiniz belki. sizin yapabileceğiniz çalıştığından emin olduğunuz farklı bir modem ile bağlantı sağlamak. yine sorun yaşıyorsanız öncelikle modeme gelen telefon kablosunu kontrol edebilirsiniz. ek yada yıpranma var mı ? splitter varsa aradan çıkartıp direk hattı modeme girerek deneyebilirsiniz. bunlar dışında sizin müdahale edebileceğiniz çokta bir şey yok aslında. bunlara rağmen sonuç alamazsanız son bir kez sağlayıcı aboneliği iptal edicem şeklinde uyararak ilglenmelerini sağlayabilirsiniz. yine sonuç alamazsanız iptal edin gitsin. zaten türknette taahhüt yok. fakat gideceğiniz sağlayıcı da da aynı sorunları yaşarsanız bu sefer taahhüt vermiş olacaksınız. karar sizin.
iyi akşamlar.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


potterfatih
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 14:10:52
yarın apartman hattından eve cat6 kablo çektirtecegim 0dan herşey 0 cat6 olarak deneyecegim apartman eski oldugundan böle sorunlar kablolardan kaynaklı olabilir bide böle deneyecegim ve izmirde yaşıyorum


Bu mesajda bahsedilenler: @netwall


netwall
13 Eylül 2018; 18:09:44
izmir gaziemirde bizim ofisimizde. güzel tesadüf. %90 sorununuz çözülebilir. sonucu merak ediyoruz.
iyi akşamlar.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


potterfatih
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 19:25:49
Tabi sonucu sizinle paylaşacagım.


Bu mesajda bahsedilenler: @netwall


potterfatih
Konu Sahibi

16 Eylül 2018; 0:44:21
Herşeyi yaptım iç tesisatı degiştirdim modemi degiştirdim bi türlü şu pingi hız düşüşünü halledemedim halen snr margin degeri 6.00 larda geziyor daha ne yapmam lazım anlamış değilim benim arkadaş 30.00 snr marginle takılıyo hiç pingi hız düşüşü yok biz mafoluyoz burda şu fotodaki crc degerini görüyormusunuz adama diyorum 10 saatte crc 181998 nedir allah aşkına hiç birşey yapmıyorlar bu arada kabloyu degiştiren adam hytech hy-cat600 cat6 kablo kullandı kalitelimi bilmiyorm ama birşey degişmedi performansta belki kabloluk degildi sorun bilmiyorum



Bu mesajda bahsedilenler: @netwall


VDSL İNTERNET PİNG VE HIZ SORUNU

1. sayfa