Şimdi Ara

Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.460
Cevap
17
Favori
182.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wizard

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası



    Wizard'ın Temel Özellikleri

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası
    Elemental Mastery: Büyücüler Sanctuary’nin doğal elementlerini rahatlıkla kullanabilirler. Çatırdayan alevler, yıldırım okları, buz ve kasırgaların güçleriyle hemen hemen her türlü düşmanları karşısında onların zayıf noktalarına göre saldırı yapmalarına imkan verir.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası
    Area Attacks: Büyücüler kalabalık düşman grupları karşısında onlara yakın duran duvar veya kayaları düşürebilir veya ortalarında büyük patlamalar yapabilir güçlü ışınlarıyla onları ortadan ikiye bölebilirler.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası
    Protective Spells: Onlar diğer kahramanlar kadar çevik ve güçlü olmasalar bile savunma büyülerini kullanarak kendilerini koruyabilirler. Düşmanlarını şaşırtmak için kendisinin halisünasyon görüntülerini oluşturabilir veya kendisine doğrudan zarar vermeye çalışan aptal düşmanlarını yavaşlatabilirler.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası
    Endless Energy: Büyücüler nadiren kendilerini büyü gücü olmadan bulurlar. Her zaman hızla yenilenen arcane gücü sayesinde büyülerini yapabilirler ve tecrübeleri arttıkça bazı güçlerini çağırmak çok daha kolay olacaktır.



    *Temel Stat, Intelligence: Witch Doctor ve Wizard için temel stattır. Level atladığımızda; Witch Doctor veya Wizard isek 3 intelligence alırız, değilsek 1 intelligence gelir. Intelligence, resistance artırır; Witch Doctor ve Wizard için damage'i de artırır.

    *Kaynak,Arcane Power: Wizard'ın hızlı dolan skill kaynağı. Kendiliğinden dolar, pasif bir skille "signature spell" adı verilen ve arcane power harcamayan skillerin, arcane power doldurması sağlanabilir.

    *Dövüş Tipi: Ranged, yani menzilli. Ama, Spectral Blade gibi yakın saldırı yapmamızı sağlayan skiller de var.

    *Silahlar: Belli bir karaktere özel olmayan tüm silahları kullanabilir(Polearm hariç). Wand, Wizard'a özel bir silahtır. Wand kullandığı zaman orb takabilir, orb damage'i artırır, ek özellikleri de olabilir.

    Avantajları

    -Çok etkili alan skilleri var.
    -Signature Spellleri (Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade, Electrolute; yani primary skiller) kullanmak için arcane power harcamaz. Ayrıca pasif bir skille, bu skillerin arcane power doldurması sağlanabilir.
    -Archon dışında, 20 saniye üzerinde cooldown'ı olan skill yok.
    -Değişik zırh skilleri var(Armor Spell skilleri).

    Dezavantajları

    -Zırhı orta seviyede.
    -Archon skillinin cooldown'ı 120 saniye.

    Wizard, magic ataklarıyla yine karşımızda. Alan vurmakta oldukça iyi, alan vurunca ortalıkta canlı bırakmayan skilleri var. Slow time skilli de çok etkili olacağa benziyor...

    Wizard Skilleri

    -Primary: Burada "signature spell" adı verilen, arcane power harcamayan skiller var. Bir pasif skill sayesinde bu skilllerin arcane power doldurmasını sağlayabiliyoruz.

    -Secondary: Burada arcane power harcayan, alan vuran ve oldukça iyi damage veren skillerimiz var.

    -Defensive: Defansif skillerimiz; aldığımız hasarı azaltan, düşmanları yavaşlatan skiller var. Teleport ve slow time bu bölümde.

    -Force: Yine arcane power harcayan ve alan vuran skillerimiz var burada. Meteor ve Blizzard burada, 15 saniyelik bir summon skilli de mevcut.

    -Conjuration: Bu bölümde 3 tane armor spell var, armor spellerden en fazla birini kullanabiliyoruz. Ayrıca, damage artıran uzun süreli bir buff ve bir de summon skilli var.

    -Mastery: Burada şahsına münhasır, çılgın skiller var. Kendimizi kopyaladığımız, enerjiye dönüştüğümüz skiller




    Skillerin Türkçe açıklamaları için R.Rondo9'a teşekkürler.

    Aktif Skiller Resimleri soldan sağa doğru takip ediniz, son parçayı bir alt satıra koydum.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası


    Pasif Skiller Resimleri soldan sağa doğru takip ediniz.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bögüalp -- 28 Nisan 2012; 11:49:22 >







  • Pve için build tavsiye edebilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix

    Pve için build tavsiye edebilir misiniz ?
    Şöyle bir build önerebilirim hocam:

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#acYkdh!ach!baabbb

    -Birincil skill olarak, magic missile kullandım ve "penetrating blast" isimli rune'u kullanarak %70 ihtimalle birkaç hedefe birden vurabileceğiz. Ayrıca "prodigy" isimli pasif skilli kullanarak, her magic missile ile 4 arcane power alacağız.

    -İkincil skillerden arcane orb+obliteration seçtim. Ray of frost+sleet storm da olabilirdi ama ray of frost+sleet storm yakın mesafede etkiliyken, uzak mesafeler için başka bi skill almamız gerekiyordu. Ray of frost'u almamızın sebebi daha yüksek weapon damage'i olabilirdi; bu farklı arcane orb'a, obliteration takarak kapattım, bu şekilde hem alan vurucaz hem güçlü vurucaz hem de tüm uzaklıklarda etkili olucaz.

    -Defansif olarak, zorda kalınca düşmanı dondurmak için frost nova+shatter seçtim. Etrafımızdaki düşmanlar 3 saniyeliğine dondurucaz ve shatter sayesinde donmuş düşmanları öldürdüğümüzde %50 ihtimalle, ölen düşman bir frost nova daha saçacak. Donmuş düşmanları alan skilleriyle hızlıca öldürdüğümüzü düşünürsek, yararlı olacaktır.

    -Force bölümünden meteor seçtim; blizzard'a tercih etmemin nedeni, anladığım kadarıyla blizzard'ın DOT(damage over time) mantığıyla işliyor olması. Meteor, işaretlenen yere yaklaşık 1 saniye sonra düşüyor ama iyi iş yapıyor. Burada meteor shower isimli bir rune kullandım, 7 tane küçük meteor %80 weapon damage ile düşüyor, eğer etkili olmazsa molten impact takarak meteor'un gücünü genel olarak artırabiliriz.

    -Burada conjuration bölümünden bir skill seçmek yerine, bir force skilli daha seçtim ve seçtiğim skill blizzard değil çünkü güçlü skiller seçmişken blizzard'a gerek görmedim, zaten blizzard aldığımızda arcane power sıkıntısı çekebilirdik. Wawe of force seçtim ve forceful wawe ile damage'i artırdım, damage'i artırınca knockback özelliği kayboldu. Zorluk seviyesine göre rune değiştirilebilir. İlla ki conjuration skilli kullanmak isterseniz o zaman, energy armor+energy tap önerebilirim, böylece hem 20 arcan power kazanıcaz hem de &65 armor kazanıcaz. Bir ihtimal magic weapon+force weapon ile %15 damage de kazanabiliriz.

    -Mastery bölümünden explosive blast seçtim, kullanıldıktan 1.5 saniye sonra %225 alan hasarı sağlayan bir skill, short fuse takarak hasarı hemen vermesini sağladım.

    -Pasifler: Blur ile aldığımız melee damage %20 azaldı. Prodigy ile signature speel (ki bizimki magic missile) kullandığımızda 4 arcane power kazanacağız. Unstable anomaly ile canımız %20'nin altına düştüğünde bir şok dalgası yayarak etraftaki düşmanlara knock back vericez. Zor durumlar için gerekli.



    Not: Build üzerinde düzenlemeler yapılabilir. Özellikle zorluk seviyesine göre...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Şöyle bir build önerebilirim hocam:

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#acYkdh!ach!baabbb

    -Birincil skill olarak, magic missile kullandım ve "penetrating blast" isimli rune'u kullanarak %70 ihtimalle birkaç hedefe birden vurabileceğiz. Ayrıca "prodigy" isimli pasif skilli kullanarak, her magic missile ile 4 arcane power alacağız.

    -İkincil skillerden arcane orb+obliteration seçtim. Ray of frost+sleet storm da olabilirdi ama ray of frost+sleet storm yakın mesafede etkiliyken, uzak mesafeler için başka bi skill almamız gerekiyordu. Ray of frost'u almamızın sebebi daha yüksek weapon damage'i olabilirdi; bu farklı arcane orb'a, obliteration takarak kapattım, bu şekilde hem alan vurucaz hem güçlü vurucaz hem de tüm uzaklıklarda etkili olucaz.

    -Defansif olarak, zorda kalınca düşmanı dondurmak için frost nova+shatter seçtim. Etrafımızdaki düşmanlar 3 saniyeliğine dondurucaz ve shatter sayesinde donmuş düşmanları öldürdüğümüzde %50 ihtimalle, ölen düşman bir frost nova daha saçacak. Donmuş düşmanları alan skilleriyle hızlıca öldürdüğümüzü düşünürsek, yararlı olacaktır.

    -Force bölümünden meteor seçtim; blizzard'a tercih etmemin nedeni, anladığım kadarıyla blizzard'ın DOT(damage over time) mantığıyla işliyor olması. Meteor, işaretlenen yere yaklaşık 1 saniye sonra düşüyor ama iyi iş yapıyor. Burada meteor shower isimli bir rune kullandım, 7 tane küçük meteor %80 weapon damage ile düşüyor, eğer etkili olmazsa molten impact takarak meteor'un gücünü genel olarak artırabiliriz.

    -Burada conjuration bölümünden bir skill seçmek yerine, bir force skilli daha seçtim ve seçtiğim skill blizzard değil çünkü güçlü skiller seçmişken blizzard'a gerek görmedim, zaten blizzard aldığımızda arcane power sıkıntısı çekebilirdik. Wawe of force seçtim ve forceful wawe ile damage'i artırdım, damage'i artırınca knockback özelliği kayboldu. Zorluk seviyesine göre rune değiştirilebilir. İlla ki conjuration skilli kullanmak isterseniz o zaman, energy armor+energy tap önerebilirim, böylece hem 20 arcan power kazanıcaz hem de &65 armor kazanıcaz. Bir ihtimal magic weapon+force weapon ile %15 damage de kazanabiliriz.

    -Mastery bölümünden explosive blast seçtim, kullanıldıktan 1.5 saniye sonra %225 alan hasarı sağlayan bir skill, short fuse takarak hasarı hemen vermesini sağladım.

    -Pasifler: Blur ile aldığımız melee damage %20 azaldı. Prodigy ile signature speel (ki bizimki magic missile) kullandığımızda 4 arcane power kazanacağız. Unstable anomaly ile canımız %20'nin altına düştüğünde bir şok dalgası yayarak etraftaki düşmanlara knock back vericez. Zor durumlar için gerekli.



    Not: Build üzerinde düzenlemeler yapılabilir. Özellikle zorluk seviyesine göre...

    Alıntıları Göster
    @Bögüalp Öncelikle teşekkür ederim . Genel olarak oyunda kuzenimle beraber takılacağım. Kuzenim monk açacak. Ben fazla hasar almayacağımdan toplu olarak yüksek hasar veren skilleri kullanmayı düşünüyorum. arcane orb skilli yerine disintegrate skilli daha iyi olmaz mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix

    @Bögüalp Öncelikle teşekkür ederim . Genel olarak oyunda kuzenimle beraber takılacağım. Kuzenim monk açacak. Ben fazla hasar almayacağımdan toplu olarak yüksek hasar veren skilleri kullanmayı düşünüyorum. arcane orb skilli yerine disintegrate skilli daha iyi olmaz mı ?

    Alıntıları Göster
    Edit: Eksik giderildi, ya da ben göremedim o resmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 17 Nisan 2012; 14:12:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix

    @Bögüalp Öncelikle teşekkür ederim . Genel olarak oyunda kuzenimle beraber takılacağım. Kuzenim monk açacak. Ben fazla hasar almayacağımdan toplu olarak yüksek hasar veren skilleri kullanmayı düşünüyorum. arcane orb skilli yerine disintegrate skilli daha iyi olmaz mı ?


    Hmm evet disintegrate'in videosunu izledim, tahmin ettiğimden güçlü duruyor ve daha seri. O halde, disintiegrate+volatility olabilir, disintegrate'in damage'ini artıran runelar yerine volatility seçtim, öldürdüğümüz düşmanlar %35 ihtimalle patlıyor ve %395 hasar veriyor. Bu şekilde değiştirebiliriz hocam


    @R.Rondo9 Ben de diyorum bişey eksik Ekledim, teşekkürler hocam.


    Edit: Yok, siz yazdıktan sonra editledim hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bögüalp -- 26 Nisan 2012; 10:32:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix

    @Bögüalp Öncelikle teşekkür ederim . Genel olarak oyunda kuzenimle beraber takılacağım. Kuzenim monk açacak. Ben fazla hasar almayacağımdan toplu olarak yüksek hasar veren skilleri kullanmayı düşünüyorum. arcane orb skilli yerine disintegrate skilli daha iyi olmaz mı ?


    Hmm evet disintegrate'in videosunu izledim, tahmin ettiğimden güçlü duruyor ve daha seri. O halde, disintiegrate+volatility olabilir, disintegrate'in damage'ini artıran runelar yerine volatility seçtim, öldürdüğümüz düşmanlar %35 ihtimalle patlıyor ve %395 hasar veriyor. Bu şekilde değiştirebiliriz hocam


    @R.Rondo9 Ben de diyorum bişey eksik Ekledim, teşekkürler hocam.


    Edit: Yok, siz yazdıktan sonra editledim hocam

    Alıntıları Göster
    Disintegrate skilli hangi aralıkla veya hangi hızda %155 i tamamlayacak. atack speed ile mi orantılı acaba ?

    Bir de wizard a hiç mi merak yok kimsenin sesi çıkmıyor. Nerede wizard meraklıları




  • Hocam disintegrate'in videosunu koyuyorum, fikir vermesi açısından. Aksini skill açıklamasında belirtmemişler, bu yüzden attack speed ile orantılı olacaktır. Disintegrate'in baya etkili olmasını bekliyorum, görücez.

    http://www.youtube.com/watch?v=VD1wsPAXS2o


    Cidden wizard konusunda kimsenin konuşmaması benim de dikkatimi çekti. Bir barbarian-witch doctor hayranlığı hüküm sürüyor forumda Bu başlığı canlandırsak, işe yarayabilir aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bögüalp -- 26 Nisan 2012; 10:37:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Hocam disintegrate'in videosunu koyuyorum, fikir vermesi açısından. Aksini skill açıklamasında belirtmemişler, bu yüzden attack speed ile orantılı olacaktır. Disintegrate'in baya etkili olmasını bekliyorum, görücez.

    http://www.youtube.com/watch?v=VD1wsPAXS2o


    Cidden wizard konusunda kimsenin konuşmaması benim de dikkatimi çekti. Bir barbarian-witch doctor hayranlığı hüküm sürüyor forumda Bu başlığı canlandırsak, işe yarayabilir aslında.
    Bence de disintegrate iyi de dmg ini çok düşürdüler. Genel olarak wizardın dmgleri hep düşürdüler mutlaka buff gerekiyor. %225 di disintegrate şimdi oldu %155.


    Ayrıca şu wizard nasıl ?
     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihoku

    Bence de disintegrate iyi de dmg ini çok düşürdüler. Genel olarak wizardın dmgleri hep düşürdüler mutlaka buff gerekiyor. %225 di disintegrate şimdi oldu %155.


    Ayrıca şu wizard nasıl ?
     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası


    Alıntıları Göster
    Öf Wizard'a bak.
    Ama Sorceress bence hepsinden daha güzeldi.
    Keşke aynı karakteri aktarsaydılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorceress

    Öf Wizard'a bak.
    Ama Sorceress bence hepsinden daha güzeldi.
    Keşke aynı karakteri aktarsaydılar.

    Nick-entry uyumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorceress

    Öf Wizard'a bak.
    Ama Sorceress bence hepsinden daha güzeldi.
    Keşke aynı karakteri aktarsaydılar.

    Nick-entry uyumu

    Alıntıları Göster
    Beta sürümü hafta sonu oynadım ve net şekilde yazıyorum ki Barbarian ile beraber oyundaki en güçlü karakter Wizard olmuş.

    Hem büyüleri diğer büyücülere göre daha iyi ve güçlü hemde dövüşler sırasında elim klavye de canımızı dolduran Q dışına pek gitmedi. Barbarian ve Wizard dışındaki karakterlerle oynarken ise elim ara sıra Q tuşuna gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Beta sürümü hafta sonu oynadım ve net şekilde yazıyorum ki Barbarian ile beraber oyundaki en güçlü karakter Wizard olmuş.

    Hem büyüleri diğer büyücülere göre daha iyi ve güçlü hemde dövüşler sırasında elim klavye de canımızı dolduran Q dışına pek gitmedi. Barbarian ve Wizard dışındaki karakterlerle oynarken ise elim ara sıra Q tuşuna gitti.

    Alıntıları Göster
    Diğer konuda görmüşken, Wizard'ın zırh gelişimini buraya ekleyeyim:





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    Disintegrate skilli hangi aralıkla veya hangi hızda %155 i tamamlayacak. atack speed ile mi orantılı acaba ?


    Bildiğim kadarıyla Disintegrate, Ray o'Frost gibi channeled spell'ler belli zaman aralıklarında hasar veriyor. Gördüğüm kadarıyla da bu zaman aralığında; 2 veya 3 "damage tick"leriyle %155 damage yapılıyor.

    Attack speed ve weapon damage burada da belirleyici.

    x silahı y silahından daha hızlı ama damage'i az ise: (x silahının attack hızı / y silahının attack hızı ) oranıyla x silahı daha hızlı damage'i tetikleyecektir. Ama x/y weapon damage oranında daha az hasar verecektir.

    Bir diğer nokta da arcane power cost. Hızlı olan silahın "damage tick"leri birim zamanda daha çok görünür, daha hızlı damage yapar ama attack speed oranında arcane power'ı da daha hızlı harcar.




  • If only my masters could see me now
    I'm so good I astound myself

    gibi cümleleri her yapılan katliamdan sonra manyak gibi demese açacağım bir karakter fakat gıcccccccccccccccccccccık oluyorum bunları her söylediğinde
    kibir akıyo karakterden anasını satayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    Disintegrate skilli hangi aralıkla veya hangi hızda %155 i tamamlayacak. atack speed ile mi orantılı acaba ?


    Bildiğim kadarıyla Disintegrate, Ray o'Frost gibi channeled spell'ler belli zaman aralıklarında hasar veriyor. Gördüğüm kadarıyla da bu zaman aralığında; 2 veya 3 "damage tick"leriyle %155 damage yapılıyor.

    Attack speed ve weapon damage burada da belirleyici.

    x silahı y silahından daha hızlı ama damage'i az ise: (x silahının attack hızı / y silahının attack hızı ) oranıyla x silahı daha hızlı damage'i tetikleyecektir. Ama x/y weapon damage oranında daha az hasar verecektir.

    Bir diğer nokta da arcane power cost. Hızlı olan silahın "damage tick"leri birim zamanda daha çok görünür, daha hızlı damage yapar ama attack speed oranında arcane power'ı da daha hızlı harcar.



    Güzel açıklamışsın benimde merak ettiğim buydu. Özellik cost kısmı.

    Bu skill için damage, atack speed den daha önde diyebiliriz o zaman. Yani öncelik damage de olmalı. Weapon seçerken ona göre seçilebilir. Ha tabii ki atack speed de önemli de arcane power ın durumuna göre düşünmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihoku

    quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    Disintegrate skilli hangi aralıkla veya hangi hızda %155 i tamamlayacak. atack speed ile mi orantılı acaba ?


    Bildiğim kadarıyla Disintegrate, Ray o'Frost gibi channeled spell'ler belli zaman aralıklarında hasar veriyor. Gördüğüm kadarıyla da bu zaman aralığında; 2 veya 3 "damage tick"leriyle %155 damage yapılıyor.

    Attack speed ve weapon damage burada da belirleyici.

    x silahı y silahından daha hızlı ama damage'i az ise: (x silahının attack hızı / y silahının attack hızı ) oranıyla x silahı daha hızlı damage'i tetikleyecektir. Ama x/y weapon damage oranında daha az hasar verecektir.

    Bir diğer nokta da arcane power cost. Hızlı olan silahın "damage tick"leri birim zamanda daha çok görünür, daha hızlı damage yapar ama attack speed oranında arcane power'ı da daha hızlı harcar.



    Güzel açıklamışsın benimde merak ettiğim buydu. Özellik cost kısmı.

    Bu skill için damage, atack speed den daha önde diyebiliriz o zaman. Yani öncelik damage de olmalı. Weapon seçerken ona göre seçilebilir. Ha tabii ki atack speed de önemli de arcane power ın durumuna göre düşünmek lazım.

    Alıntıları Göster
    Mesajım bulunsun.

    Hastasıyım hatun wizard'ın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    Disintegrate skilli hangi aralıkla veya hangi hızda %155 i tamamlayacak. atack speed ile mi orantılı acaba ?


    Bildiğim kadarıyla Disintegrate, Ray o'Frost gibi channeled spell'ler belli zaman aralıklarında hasar veriyor. Gördüğüm kadarıyla da bu zaman aralığında; 2 veya 3 "damage tick"leriyle %155 damage yapılıyor.

    Attack speed ve weapon damage burada da belirleyici.

    x silahı y silahından daha hızlı ama damage'i az ise: (x silahının attack hızı / y silahının attack hızı ) oranıyla x silahı daha hızlı damage'i tetikleyecektir. Ama x/y weapon damage oranında daha az hasar verecektir.

    Bir diğer nokta da arcane power cost. Hızlı olan silahın "damage tick"leri birim zamanda daha çok görünür, daha hızlı damage yapar ama attack speed oranında arcane power'ı da daha hızlı harcar.



    Güzel açıklamışsın benimde merak ettiğim buydu. Özellik cost kısmı.

    Bu skill için damage, atack speed den daha önde diyebiliriz o zaman. Yani öncelik damage de olmalı. Weapon seçerken ona göre seçilebilir. Ha tabii ki atack speed de önemli de arcane power ın durumuna göre düşünmek lazım.



    Çok fazla değişken var: attack speed / offhand / 1h mi 2h mi/ moblar / buildler / damage / itemlerin +getirileri / vs.
    Tüm olasılıkları düşünemeyeceğimiz için "damage, atack speed den daha önde" diyemeyiz. Değişkenin çok olduğu gibi skill'leri de birlikte düşünmek gerekiyor:

    Örneğin attack speed'in yüksek ve AP (arcane power)'ı daha hızlı tükettin, bu sefer signature spell'ler devreye girecek. Mana cost'un olmadan AP havuzun dolana kadar silahın da hızlı olduğu için; yavaş ama daha güçlü silahtan daha çok signature spell kullanabileceksin. Hele ki seçtiğin signature spell'de "restores x AP" "gain x AP" "critical dmg heals %x" gibi özellikler varsa attack speed öne çıkar. Hem AP havuzunu daha hızlı doldurursun hem de Disintegrate'i / RoF'u tekrar spam etmeye başlarsın. Ayrıca attack speed'ine bağlı olarak "critical dmg" şansı da daha fazla olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: layneth
    Çok fazla değişken var: attack speed / offhand / 1h mi 2h mi/ moblar / buildler / damage / itemlerin +getirileri / vs.
    Tüm olasılıkları düşünemeyeceğimiz için "damage, atack speed den daha önde" diyemeyiz. Değişkenin çok olduğu gibi skill'leri de birlikte düşünmek gerekiyor:

    Örneğin attack speed'in yüksek ve AP (arcane power)'ı daha hızlı tükettin, bu sefer signature spell'ler devreye girecek. Mana cost'un olmadan AP havuzun dolana kadar silahın da hızlı olduğu için; yavaş ama daha güçlü silahtan daha çok signature spell kullanabileceksin. Hele ki seçtiğin signature spell'de "restores x AP" "gain x AP" "critical dmg heals %x" gibi özellikler varsa attack speed öne çıkar. Hem AP havuzunu daha hızlı doldurursun hem de Disintegrate'i / RoF'u tekrar spam etmeye başlarsın. Ayrıca attack speed'ine bağlı olarak "critical dmg" şansı da daha fazla olur.

    Tabii ki değişken çok. Ben sadece o skill için dedim dmg öncelik olabilir diye. Diğer skillerle kombinasyonunda felan farklı düşünülebilir. Onun da optimum olanını bulacağız kendimiz için buildler aracılığı ile.

    Gerçi dediğin gibi atack speed çok olursa bu seferde crit şansı artıyor.

    edit: Şu resmi ekleyim de yeşillik olsun.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mihoku -- 26 Nisan 2012; 18:25:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihoku

    quote:

    Orijinalden alıntı: layneth
    Çok fazla değişken var: attack speed / offhand / 1h mi 2h mi/ moblar / buildler / damage / itemlerin +getirileri / vs.
    Tüm olasılıkları düşünemeyeceğimiz için "damage, atack speed den daha önde" diyemeyiz. Değişkenin çok olduğu gibi skill'leri de birlikte düşünmek gerekiyor:

    Örneğin attack speed'in yüksek ve AP (arcane power)'ı daha hızlı tükettin, bu sefer signature spell'ler devreye girecek. Mana cost'un olmadan AP havuzun dolana kadar silahın da hızlı olduğu için; yavaş ama daha güçlü silahtan daha çok signature spell kullanabileceksin. Hele ki seçtiğin signature spell'de "restores x AP" "gain x AP" "critical dmg heals %x" gibi özellikler varsa attack speed öne çıkar. Hem AP havuzunu daha hızlı doldurursun hem de Disintegrate'i / RoF'u tekrar spam etmeye başlarsın. Ayrıca attack speed'ine bağlı olarak "critical dmg" şansı da daha fazla olur.

    Tabii ki değişken çok. Ben sadece o skill için dedim dmg öncelik olabilir diye. Diğer skillerle kombinasyonunda felan farklı düşünülebilir. Onun da optimum olanını bulacağız kendimiz için buildler aracılığı ile.

    Gerçi dediğin gibi atack speed çok olursa bu seferde crit şansı artıyor.

    edit: Şu resmi ekleyim de yeşillik olsun.

     Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası


    Alıntıları Göster
    Zeytinburnundamı çekmişler o resmi, surlar andırıyor

    Edit: Topkapıda olabilir tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 26 Nisan 2012; 18:44:34 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.