Kullanıcı Adı:
Şifre:

★ Xiaomi Mi A1 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü
fruit
Konu Sahibi

15 Ekim 2017; 16:15:22






SAR değerleri

Baş 1 W/kg | Vücut 0.29 W/kg


Xiaomi Mi 5X vs Xiaomi Mi 6 Kamera Karşılaştırması


Waterproof (Suya Dayanıklılık)


Bükülme ve Ekran Dayanıklılık Testi






Fiyat ve Teknik Özellikler










SİSTEM ÖZELLİKLERİ


  • Qualcomm Snapdragon 625 MSM8953 - 8 Çekirdek 2.0 GHz

  • Adreno 506 - 650 MHz

  • 4 GB LPDDR3 RAM - 933 MHz Tek Kanal

  • 32 GB Dahili Depolama

  • 128 GB'a kadar harici depolama

  • USB Type-C 2.0


KAMERA



  • Arka 1. Kamera 12 MP F2.2

  • Arka 2. Kamera 12 MP F2.6

  • 4K Çekim

  • Ağır Çekim

  • Her iki kamerada 5 Elementli Lens

  • 5 MP Ön Kamera F2.0

  • 1080p 30FPS Video Çekim


AĞ BAĞLANTILARI



  • 2G - 900MHz, 1800MHz, 1900MHz

  • 3G - 850MHz (band 5), 900MHz (band 8), 1900MHz (band 2), 2100MHz (band 1)

  • 4G - 850MHz (band 5), 900MHz (band 8), 1800 (band 3), 2100 MHz (band 1), 2600 MHz (band 7) Türkiye'de genellikle 800MHz (Band 20) kullanılır.


İmza eklemek isteyenler için resimli imza ;


[code][/code]


Resimsiz imza;

[code][/code]






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fruit -- 15 Mart 2018; 8:37:24 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Hala yüklemeyen varsa Google camera yüklesin. Normal apk şeklinde yüklemekle olmaz. Videoda yöntemle yüklemeniz lazım. Artıları neler derseniz,

- Düşük ışık performansı en az üç kat iyileşiyor. ...
egowest - 9 ay önce
Hocam tekrardan merhaba birkaç saattir kullanıyorum cihazı. Öncelikli olarak merak ettiğiniz şeyler varsa şu an cevaplayabilirim.

İlk gözlemlerim:

- GM5 Plus'ın bataryası an...
Booker DeWitt - bir yıl önce
Eşimle konuşurken başım ağrıyor ama o eşimin sar değeri yüksek olmasından.
kendinibilen - 8 ay önce
Bence 5x ve A1 konuları ayrılmalı her ne kadar aynı telefonmuş gibi gözüksede farklı telefon ikisi
mahmutuslu - 11 ay önce
Kulağım hassas diyip 20 dolarlık Creative kulaklık kullanıyorsunuz. Bir de sağır diye ithamlarda bulunuyorsunuz, bi alem insansınız vesselam



Telefona kızmış olabilirsiniz a...
varevolverine - 11 ay önce
Sorun değil özellik. Kapatırsan mide bulantısı geçer.
Arizona Dream - 7 ay önce
1-Bootloader Kilidinin Açılması:

Adb Driver: https://androidfilehost...?fid=746010030569952951 Kurulum esnasında Create Desktop Shortcut seçeneği seçmeyi unutmayın...
Smile Man - 5 ay önce
Telefon güzel. Şarjı otomatik parlaklıkta 6 saate yakın ekran süresi veriyor. Hızı, stabilitesi oldukça iyi. Ekranı kaliteli ve güneşte görünebilirliği fena değil ama daha iyi de olabilirdi. Kesinl...
VYC Majoris - 6 ay önce
7 plus 4000 TL, A1 1029 TL..
egowest - 9 ay önce

Ch4ylak
15 Ekim 2017; 16:36:09
global rom varmi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


fruit
Konu Sahibi

15 Ekim 2017; 17:04:11
Şuan tam bilgim yok. Kesin bir bilgi olduğunda ekleyeceğim.


Bu mesajda bahsedilenler: @Ch4ylak


fruit
Konu Sahibi

15 Ekim 2017; 19:13:18
Elimden geldiğince detaylar eklenmiştir.



Bizilshopp
16 Ekim 2017; 9:27:39
Arkadaşlar Mi A1 e ayrı baslık açılır mı acaba arada bir kaç farklılık olsada aynı telefonlar.



DevrimSeven60
16 Ekim 2017; 11:31:50
Konu için teşekkürler.

Global rom çıkmadı henüz, unlock işlemi için serverlarda daha açılmadı. China global veya china dev romları arasıdna geçiş yapabilirsiniz, xiaomi tool programı ile. Bu romlarda türkçe yok, ingilizce var.

Mi5'den geçtim, 1 sene mi5 kullandım, babama devrettiğim için yeni telefon bakarken mi5-mi5s-mi6 baktım. Fakat mi6ya o kadar para vericem ekran boyutu bile aynı olucak diye düşündüm hiç aklımda olmayan 5xi inceledim çok beğendim. Portre modu çok hoşuma gitti. Ama maalesef düşük ışıkta çekimler iyi değil.

Ses kalitesi çok iyi, tasarım ekran boyutu tam olmuş..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DevrimSeven60
16 Ekim 2017; 11:32:53
https://tr.aliexpress.c...2g0s.9042311.0.0.d45l7C

kılıf olarak bunu kullanıyorum. Çok güzel kaliteli bir ürün. tavsiye ederim

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TK-
16 Ekim 2017; 15:52:33
Unlock işlemi aktif hale geldi.



Fiyat?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



akutbatin
17 Ekim 2017; 0:19:47
Konu hayirli olsun oncelikle. Distributor satisi basladi derken? Nerde basladiysa biz de alalim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bizilshopp
17 Ekim 2017; 9:47:01
Benim soruma cevap gelmemiş ama ben size öneride bulunayım. Aynı fiyata akilliphone.com da satılıyor. Esenyurtta mağazaları var ben gittim aldım. Fakat kırılmaz ekran filmi ordan aldığım kenarlardan kısa geldi ve tam oturmadı. Uygun kırılmaz var mı kenarları tam oturan.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @DevrimSeven60


zdhakan
17 Ekim 2017; 19:52:13
Xiaomi mi a1 ile mi 5x aynı diyorlar ama mi a1 de 10v akıllı güç amplifikatörü mi 5x de yok mu acaba özelliklerinde göremedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bizilshopp
18 Ekim 2017; 22:42:09
Benim bildigim farklar mi a1 de band 20 destegi var ve A1 in Android one olmasi. Bunlar haric bir fark yok diye biliyorum. O dediginiz hızlı şarj ise A1de de yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DevrimSeven60
18 Ekim 2017; 22:49:30
Yarin 72 saat doluyor ve cihazimin bl kilidi aciliyor. Twrp yukleyip xiaomi eu romu kuracagim :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ruthlessAF
18 Ekim 2017; 23:41:41
Up nasil bi cihaz? Mi5s yerine alinabilir mi




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


akutbatin
19 Ekim 2017; 1:01:28

quote:

Orijinalden alıntı: DevrimSeven60

Yarin 72 saat doluyor ve cihazimin bl kilidi aciliyor. Twrp yukleyip xiaomi eu romu kuracagim :)

Hocam yukledikten sonra ayrintilari bizimle de paylasin lutfen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DevrimSeven60
19 Ekim 2017; 10:16:38
Ne merak ediyorsun hocam. 1 aydir kullaniyorum cihazi, ingilizceden turkceye gececegim sadece :) birde root falan iste :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @osmanbuyukalayli


DevrimSeven60
19 Ekim 2017; 10:26:28
Merhaba..



Hocam bana aldigim kisi yaninda 1 adet kirilmaz cam verdi. Ama evet tam oturmuyor, kenarlarda ve koselerde düzgün bosluklar kaldi. Aliexpressdende siparid ettim o da geldi fakat o da oturmuyor.



Aliexpressden birde tam ekran koruyucu siparis ettim. O daha gelmedi, o nasil olucak merak ediyorum. Umarim kilif ile sorun cikarmaz cunku kilifi cok begendim..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bilgehann_123


DevrimSeven60
19 Ekim 2017; 12:11:21
Amaciniz ne? Harika bir arka kameraya sahip, duzgun ışıkta harikalar yaratiyor. Ama ışık kotu oldugunda maalesef mi5 gibi cekimler yapamiyor.



Daha buyuk, tasarimi daha şık. Ben mi5den gectim, gecme sebebim mi5i babama vermek. Uygun butceye bunu aldim, onceligim mi5 almakti. Fakat baktim piyada 900tlden basliyor. 200tl daha vereyim daha guncelini alayim dedim...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @ruthlessAF


akutbatin
19 Ekim 2017; 12:57:46
Valla tek merak ettigim sey ithalatcilarin ne zaman siyah modelini getirecegi ithalatci uzerinden almak istiyorum ama hala siyahini getiremedi adamlar. Onun haricinde pek rom isleriyle ugrasamiyorum artik eski telefonlarimdaki gibi derslerimin yogunlugundan dolayi. Bi tane adam akilli stabil bi rom olsun yeter



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @DevrimSeven60


★ Xiaomi Mi A1 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü