Kullanıcı Adı:
Şifre:

Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]  (771. sayfa)
nmm1716
24 Şubat 2018; 14:20:08
Arkadaşlar greenify agresif doze diye bir kipi var bu ne işe yarıyor sistem dosyalarının falanda kendi kendine çalışmasını mı ne engelliyor anlayamadım. Eğer öyleyse pil tasarrufu için çok güzel ayarlar yapılabilir.

Mesela epic rom da hava durumu kendi kendine arkada ramı kullanıyor engellersek ramada, pilide faydası olacaktır.

EDİT: Google, hava durumu, saat gibi uygulamalar devamlı önbelleğe alınıyor bunun önüne geçebilen var mı? Doze ile de engel olamadım. Gerçi greenify dozenin ne işe yaradığını bile bilmiyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nmm1716 -- 24 Şubat 2018; 14:31:47 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Copa.BJK
24 Şubat 2018; 14:20:16
Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.



Ekran koruyucu jelatin içinde bi öneriniz olursa süper olur :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



KralYLMZ
24 Şubat 2018; 14:29:27
Tamam hocam teşekkürler yüz tanıma özelliği geliyormuş bu sürümde ondan denemek istedim çin sürümü olduğunu farketmedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @buraoca2


Kagesa
24 Şubat 2018; 14:45:24
Mi 6 Migros da ne kadar arkadaşlar, Migrostan alırsam lg panel çıktığı takdirde değiştirebilir miyim?
Vodafone hatlarda sinyal sorunu yaşanıyormuş bu sorun hala devam ediyor mu?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kagesa -- 24 Şubat 2018; 14:46:43 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


kemal_ansen
24 Şubat 2018; 14:47:09
Aleyküm selam.



https://www.technokapta...bootloader-kilidi-acma/



Buradaki adimlari izleyin bende win 7 de yaptim unlock sorunsuzca. Mi flash unlock en 2.3.803.10 sürümü internetten indirin buyrun link https://xiaomifirmware....d-mi-unlock-2-3-803-10/

sonra zipli dosyayi cikarip icinden usb driver i kurun sonrasında unlock uygulamasını çalıştırıp deneyin bir onceki mesajimdakileri yapmayi unutmayin








< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cosberq


kemal_ansen
24 Şubat 2018; 14:51:49

quote:

Orijinalden alıntı: Kagesa

Mi 6 Migros da ne kadar arkadaşlar, Migrostan alırsam lg panel çıktığı takdirde değiştirebilir miyim?
Vodafone hatlarda sinyal sorunu yaşanıyormuş bu sorun hala devam ediyor mu?

Genellikle jdi panel çıkıyor ama lgi panel ciksada sorun yok cunku mi 5 ten sonra mi 6 da henüz lg panel le ilgili foruma düşmüş bir sorun duymadım. Aldığıdan beri vodafone ile kullanıyorum sinyal sorunu yok olsa olsa internet bağlantı sorunu olur ki cok ucra kirsalda yasamiyorsaniz sorun olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ayhankaldırım
24 Şubat 2018; 15:59:50
quote:

Orijinalden alıntı: Kagesa

Mi 6 Migros da ne kadar arkadaşlar, Migrostan alırsam lg panel çıktığı takdirde değiştirebilir miyim?
Vodafone hatlarda sinyal sorunu yaşanıyormuş bu sorun hala devam ediyor mu?

Migrostan aldım 128 GB LG panel var çok şükür en ufak bir sorun yok ayrıca Vodafone hattim henüz onunla ilgili de bir sorun yaşamadım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhankaldırım -- 24 Şubat 2018; 16:0:21 >



Allygo
24 Şubat 2018; 19:41:17
Ben Bursa kestel ilçesinde bir telefoncuda buldum. Çokta güzel oldu. Tam kaplamıyor kenarlarda ufak boşluklar var ama iş görür. Araştırın telefoncuları bulursunuz umarım.


Bu mesajda bahsedilenler: @Dr James Wilson


elmariacci
24 Şubat 2018; 20:09:35
Ben lg g2 (rootlu) kullanirken greenify olmazsa olmaz uygulamarimdandi. Mi 6 ya gecince yine greenify kurdum ama tam verim alamadim root isine de girmedim uygulamayi kaldirdim. Sarj zaten yeteri kadar iyi gidiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @nmm1716


Cemented
24 Şubat 2018; 20:59:12
Bir satıcı online sitelerdeki mi6 ları topluyor.
Düne kadar 1800 altına Mi6 64 buluna biliyorken şu an hiç bir yerde bu fiyat altında yok.
Sabah hb de mobil uygulama ile 1750 tl olan Mi6 64 stokta kalmamış, öğlen 20 adet stok vardı.



ChemtraiLs
24 Şubat 2018; 21:22:59
Arkadaşlar daha önce sorunsuz kullanıyordum ama ne yapsam ne etsem de hotspot sorununu halledemedim. Hat vodafone ve hotspot ile interneti paylaşamıyorum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChemtraiLs -- 24 Şubat 2018; 21:23:53 >



Mr. Wayne
24 Şubat 2018; 22:02:26
Bu sim kart etkinleştirilemedi hatasıyla alakalı kesin bir çözüm yöntemi var mı..İnternette yazan birçok şeyi yaptım..Faturaya şimdiden 20 liralık sms ücreti eklendi..



ali vardar
24 Şubat 2018; 22:07:49

quote:

Orijinalden alıntı: buraoca2


Alıntıyı Göster
Hocam Rom kaynakli bir durum olabilir gibi geliyor, Oreo 9.2.3.0da da bu ayarlari değiştirdiginde eski hale döndüğünü söyleyen bir kisi daha vardi. Tabi ben değiştirmeyi denemedim, değiştirip kullandigini söyleyen arkadaş olursa, hangi romu kullandigindan bahsedebilir.

bende ldac uyumlu sony Bluetooth kulaklık var ayarı ldac yapıyom cihaz aptx ile bağlanıyo global oreo yüklü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Siigle
24 Şubat 2018; 22:17:13
quote:

Orijinalden alıntı: Kagesa

Mi 6 Migros da ne kadar arkadaşlar, Migrostan alırsam lg panel çıktığı takdirde değiştirebilir miyim?
Vodafone hatlarda sinyal sorunu yaşanıyormuş bu sorun hala devam ediyor mu?

Ben migrostan aldım ekranla ilgili bi sorunu göremeden aşağıdaki sorunu yaşadım. Alır almaz iade olmadı. Şimdi deltaserviste işlem görüyor. İade etmeye çalışıyorum. Umarım onaylarlar. Yoksa çok uğraştıracaklar. Fiyatı da 1999 tl 128 gb seramik modeli.



https://youtu.be/ReHNRUZ3ciQ



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siigle -- 24 Şubat 2018; 22:17:56 >



sahinsah52
24 Şubat 2018; 22:38:43
Cihazın sorunları diye yazılan sorunlar sanki kronikmiş gibi bir algı oluşturmuş..

Birkaç kişinin yaşadığı sorun nasıl kronik oluyor.

Cihaz gerçekten de uçuyor..

Hiç tekleme yaşamıyor. Bi programı kapa diğerini aç.. Hızına yetişen varsa buyursun...

7-8 saat ekran süresi 2 gün şarj süresi..

Cihaz mükemmel değil, şahane...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Siigle
24 Şubat 2018; 22:50:24
Sayın sahinsah ben cihazdan şikayetçi değilim. Ama ithalatçı garantili olarak migrostan aldım. Güya güvenilir satıcı ama maalesef burnumdan getiriyorlar. Keşke garanti işine bi çare bulsalar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @sahinsah52


Mustafa510626
24 Şubat 2018; 22:55:14
arkadaşlar bu telefon note 3 un ön ve arka kamerasına göre nasıl mi 5s bile daha iyi çekiyor diyorlar sensorleri note 3 ile aynıydı ama ve android 8 de düzeltirler mi sizce



Mr. Wayne
24 Şubat 2018; 23:00:18

quote:

Orijinalden alıntı: Siigle

Sayın sahinsah ben cihazdan şikayetçi değilim. Ama ithalatçı garantili olarak migrostan aldım. Güya güvenilir satıcı ama maalesef burnumdan getiriyorlar. Keşke garanti işine bi çare bulsalar.

Bu sorunu migrosta cihazı aldığınızda orada açtığınızda mı yaşadınız yoksa ordan çıktıktan sonra mı..Bende mi note 3 aldım.Cihazı orada beraber açtık.Ölü piksel testlerine kadar yaptım.Eğer cihazda o an bir sorun olsaydı(Çizik,Ölü piksel,donma vs.) o an cihazı direk iade etme hakkım vardı..Ama migrostan çıktıktan sonra cihazda sorun olursa o zaman cihaz mecbur servise gider.Migros kafasına göre iade alamaz..Sizin iade hakkınız cihazı aldığınız anda mağazadan çıkmadan önce görülebilir sorunlar için geçerlidir.Mağazadan çıktıktan sonra iade hakkınız gider.Daha doğrusu siz cihazı migros yoluyla ya da kendiniz servise gönderirsiniz.Servis ya tamir eder ya da değişim yapar..Cihaz tamir edilemiyecek durumdaysa zaten iade hakkınız doğar.Ama bunun için servis raporu gereklidir..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Enginesin_55
24 Şubat 2018; 23:03:24

quote:

Orijinalden alıntı: nmm1716

aklıma gelmiş iken yazayım birinci adımdaki işlemi pc den yapıyorsanız büyük ihtimalle telefonunuza sms gelmeyecek. Bütün adımları telefondan deneyin en kötü ihtimal kesinlikle birinci adımı telefondan yapın.

Bende pc telefon fark etmiyordu sadece İngilizce işini çözmek zaman aldı.translate ile çevirdim ama ama tr deki kod iznini bir türlü geçmedim sonradan uyandım ;)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Copa.BJK
24 Şubat 2018; 23:19:35
HB den 1770 tl ye aldım 64gb 6gb ram olan modeli. 100tl de chip geldi axess le. 1670 e gelmiş oldu.



Acaba garanti hangi firmanın olacak. Birde ekran koruyucu işine bi çare bulsaydık güzel olacaktı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]  (771. sayfa)