Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Xiaomi XiaoYi Intelligent 720P 4X Digital Zoom IP CAM  (3. sayfa)
Konuya Özel
kendimce
10 Ağustos 2015; 17:42:25
Xiaomi ürünlerini seviyorum ama app bağlantılı olduğundan almaktan vazgeciyorum sonra diyorum alayım eksik yanları nedir sizce?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



infazci captain
11 Ağustos 2015; 23:42:26
Dostum ingilizce versiyonunu bulursan link verecektin.Eğer telefonda root varsa Root Explorer uygulaması sayesinde apk alabiliyorsun. Data/App klasörünün içinde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dustnbones


dustnbones
Konu Sahibi

12 Ağustos 2015; 9:38:05
http://en.miui.com/thread-65175-1-1.html
Burada olabilir ama diğer bir ihtimal ben telefonu ingilizce kullanıyorum.
Okuduğum bir yerde kendisi otomatik sistemin dilini görüyor ve programı öyle yayınlıyor gibi bir şey vardı.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


infazci captain
12 Ağustos 2015; 12:34:24
Aynen dili İngilizce yapınca uygulama da ingilizce oldu. Bilgi için teşekkürler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dustnbones


barut78
13 Ağustos 2015; 9:36:51
quote:

Orijinalden alıntı: infazci captain

Aynen dili İngilizce yapınca uygulama da ingilizce oldu. Bilgi için teşekkürler.

bu cihaz neti nasıl alıyor ethernet girişi yok wifi özelligi görmedim

Buna gelen 1 yanıtı gör.


infazci captain
13 Ağustos 2015; 12:40:42
İçinde wifi alıcısı var. Telefondan kendi uygulamasıyla modem ismini ve şifresini tanıtınca otomatik bağlanıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @barut78


barut78
13 Ağustos 2015; 13:07:43
quote:

Orijinalden alıntı: infazci captain

İçinde wifi alıcısı var. Telefondan kendi uygulamasıyla modem ismini ve şifresini tanıtınca otomatik bağlanıyor.

tşk ederim elimdeki ip kamera bozuldu benim ip kamerayı istedigin heryerden canlı izleyebiliyordum ve sd karta kayıt yapıyordu kayıt dolunca en eski kaydı siliyor bu şekilde sürekli kayıt yapıyordu bu cihaz da bu iki özellik varmı varsa bundan bir tane sipariş geceyim

Buna gelen 2 yanıtı gör.


infazci captain
13 Ağustos 2015; 16:12:22
Onu bende bilmiyorum çünkü henüz elime ulaşmadı. Hala yolda kargom.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @barut78


barut78
13 Ağustos 2015; 16:20:36
quote:

Orijinalden alıntı: infazci captain

Onu bende bilmiyorum çünkü henüz elime ulaşmadı. Hala yolda kargom.

çok sordum biliyorum birde yeni eski versiyon satılıyo araad 5 usd felan fark var özellik farkı varmı

Buna gelen 1 yanıtı gör.


infazci captain
13 Ağustos 2015; 16:46:50
Dostum o aradaki fark gece görüşlü olması. 2 model var biri sadece gündüzleri çalışabilen diğeri ise hem gündüz hem de gece çekim yapabilen kamera. Tavsiyem gece görüşlü yani night vision olanını al. Yukarıda başka bi arkadaşa link vermiştim. Ona bakarsan gündüz ve gece çekimini kıyaslayabilirsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @barut78


infazci captain
15 Ağustos 2015; 0:27:43
Dostum senin kargo ne alemde. Benim ki Başakşehir'den Arnavutköy'e gitti. Güngören'de oturuyorum. Benden daha çok geziyor kargo.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Umitbjk


Umitbjk
15 Ağustos 2015; 9:34:41
Önce Arnavutköy'e sonra da Silivri'ye gitti benim kargo :)


Dün aradım sevkedeceğiz kağıthaneye dediler.




Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @infazci captain


infazci captain
15 Ağustos 2015; 10:22:07
Vay be ne çok değişiyor sistem. Eskiden direkt Bakırköy den gelirdi. Şimdi bahçelievler den dağıtıma çıktı yazıyor. Bende Güngören'de oturuyorum dur bakalım ne olacak :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Umitbjk


infazci captain
15 Ağustos 2015; 15:05:25
Ve ürün geldi.Kurulumu sıkıntısız yaptım çatır çatır çalışıyor :)


Bu mesajda bahsedilenler: @Umitbjk


dustnbones
Konu Sahibi

15 Ağustos 2015; 23:50:25


infazci captain
15 Ağustos 2015; 23:57:18
Teşekkürler dostum. Peki bu kamerayı kapatmak istesek direkt fişten mi çekiyoruz. Ayarlardan camera off seçeneğine bastım, sonra aktif etmek istediğim zaman kamera kapalı olduğu için ayarlara ulaşamadım. Bende direkt fişten çektim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dustnbones


Umitbjk
19 Ağustos 2015; 15:22:28
Aynı pakette 2 adet satın almıştım.Toplam 58$ ödedim.Bugün teslim edildi fakat 53 TL gümrük vergisi ödedim.


Birde önceden gümrüğe takılan ürün için kağıt gönderip çağırıyorlardı sizinle birlikte paketi açmak için.


Şimdi paketi kendileri açmış ve üzerine gümrük kontrolü yapıldı yazan bant yapıştırmışlar.


75 Euro altında olan ürüne nasıl kafalarına göre vergi kesiyorlar ?




Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @infazci captain


infazci captain
19 Ağustos 2015; 16:29:29
Ptt'nin ne yapacağı belli olmuyor hocam. Ama o vergi olmaması lazım. Sınır zaten 75 euro. 58 dolar vergiye tabi değil. Keşke ürünü almasaydınız. Para iade olunca tek tek sipariş etseydiniz. 2 tane aldığınız için belki ticari amaçlı satılmak için o vergiyi koydular.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Umitbjk


GOXIN
20 Ağustos 2015; 8:56:13
Merhaba arkadaşlar bende bu kamerayı aldım. Sağolsun Hollandadan 3 günde TR'ye giriş yapan paket tam 11 gün sonra İstanbula bana ulaştı. Teşekkürler PTT Neyse... Uygulamayı kurdum şu anda telefondan ve tabletten sorunsuz kullanıyorum ama pc den bağlantıyı yapamadım. sayfada kaldırılmış denmiş ama kesin bir bilgi midir? İP adresini bulup iSKY gibi programlarla bağlantı sağlanamaz mı? İnternette herhangi bir video bulamadım. Ayrıca gece modunu aktif etmek mi lazım yoksa karanlık olunca kendi mi aktif oluyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dustnbones
Konu Sahibi

20 Ağustos 2015; 9:43:11
Merhaba
Ben 3 tane birden sipariş etmiştim arkadaşlara gümrüğe filan hiç takılmadı sizin gerçekten şanssızlığınız olmuş

Bilgisayardan seyredebilmek için şöyle birşey buldum ama ben çalıştıramadım bir de siz deneyin isterseniz

There are some pre-requisites:
You need the APK from the original post in this file (or any other version of the APK you want to use) - save it somewhere like the desktop or somewhere you will remember it's location
You need to install Google Chrome
You need to install Google ARC Welder: https://chrome.google.c...locnlhgmfkkmkngdoccbadn
Once you have Google Chrome and ARC Welder installed you're basically good to go


STEPS:
Launch ARC Welder
Click the '+' icon 'Add your APK'
Configure the options for the 'Small ants camera' app - I found 'Landscape' and 'Maximized' to work best for me
Click 'Launch App'