Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (134. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.693
Cevap
38
Favori
130.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gözünüz next gen görsün, kötülediğiniz series s performansı da bundan altta kalmaz



    x (formerly twitter)
    Ninja Theory (@NinjaTheory) on X
    https://twitter.com/NinjaTheory/status/1768653457165058133?s=20
  • Caped 117 Crusader kullanıcısına yanıt

    Yürüme simülasyonu bir zahmet iyi olsun.

  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHHardware Unboxedyoutube
    Thermal Grizzly: https://www.thermal-grizzly.com/en/kryosheet/s-tg-ks Support us on Patreon: https://www.patreon.com/hardwareunboxed Join us on Floatplane: https://www.floatplane.com/channel/HardwareUnboxed Buy relevant products from Amazon, Newegg and others below: GeForce RTX 4090 - https://geni.us/puJry GeForce RTX 4080 - https://geni.us/wpg4zl GeForce RTX 4070 Ti - https://geni.us/AVijBg GeForce RTX 4070 - https://geni.us/8dn6Bt GeForce RTX 4060 Ti 16GB - https://geni.us/o5Q0O GeForce RTX 4060 Ti 8GB - https://geni.us/YxYYX GeForce RTX 4060 - https://geni.us/7QKyyLM GeForce RTX 3070 - https://geni.us/Kfso1 GeForce RTX 3060 Ti - https://geni.us/yqtTGn3 GeForce RTX 3060 - https://geni.us/MQT2VG GeForce RTX 3050 - https://geni.us/fF9YeC Radeon RX 7900 XTX - https://geni.us/OKTo Radeon RX 7900 XT - https://geni.us/iMi32 Radeon RX 7800 XT - https://geni.us/Jagv Radeon RX 7700 XT - https://geni.us/vzzndOB Radeon RX 7600 - https://geni.us/j2BgwXv Radeon RX 6950 XT - https://geni.us/nasW Radeon RX 6800 XT - https://geni.us/yxrJUJm Radeon RX 6800 - https://geni.us/Ps1fpex Radeon RX 6750 XT - https://geni.us/53sUN7 Radeon RX 6700 XT - https://geni.us/3b7PJub Radeon RX 6650 XT - https://geni.us/8Awx3 Radeon RX 6600 XT - https://geni.us/aPMwG Radeon RX 6600 - https://geni.us/cCrY Video Index 00:00 - Welcome to Hardware Unboxed 02:14 - Cyberpunk 2077 03:50 - Ratchet & Clank Rift Apart 05:18 - Dead Space 05:57 - Spider-Man Miles Morales 06:47 - Call of Duty Modern Warfare 3 07:51 - Star Wars Jedi Survivor 08:30 - Hogwarts Legacy 09:34 - Starfield 10:34 - The Talos Principle 2 11:20 - Assassin's Creed Mirage 12:04 - Performance 13:47 - Final Thoughts AMD MUST Fix FSR Upscaling - Nvidia DLSS vs AMD FSR vs Native at 1080p Disclaimer: Any pricing information shown or mentioned in this video was accurate at the time of video production, and may have since changed Disclosure: As an Amazon Associate we earn from qualifying purchases. We may also earn a commission on some sales made through other store links FOLLOW US IN THESE PLACES FOR UPDATES Twitter - http://twitter.com/hardwareunboxed Facebook - http://facebook.com/hardwareunboxed Instagram - https://www.instagram.com/hardwareunboxed/ Outro music by David Vonk/DaJaVo
    https://www.youtube.com/watch?v=CbJYtixMUgI&ab_channel=HardwareUnboxed
  • Yapılmayanı yapmak lazım. Grafiklerde yansıma devrimi gibi. Veya parçacık efektlerinin doğruluğu gibi. Neden ateş nesnelerin içinden geçiyor mesela? Nesneye vurunca sıçraması lazım. Mermiler nesneleri olması gerektiği gib delmez parçalamaz. Bunlar gerçek hayattaki gibi olursa devrim olur. Sf6da hadouken çizgisel gidiyor mesela doğal gözükmüyor hiç
  • https://www.youtube.com/watch?v=9_UNRp7Wrog&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=4O-vnHLV-qM&feature=youtu.be

    Şu physix,havoc,euphoria ne kadar güzel teknolojilerdi ya ama kullanan pek oyun görmüyoruz artık ben grafiğe doydum ps4/xbox one bile grafik olarak bana film gibi kareler sunuyor (hele the divison omg) ben artık fizik görmek istiyorum tekrardan

    Rtx ise benim için çok gereksiz hali hazırda rtx açıp backed light ile arada dramatik fark yaratan oyun sayısı kaç ki ? Benim bildiğim bi minecraft var diycem ama o orjinalinde backed bile kullanmıyor keza the divison da bile dinamik ışıklandırma var rtx çıkmadan çıkmadan ray tracing çoktan yapıldı zaten




  • lucker274 kullanıcısına yanıt

    Oyunlar artık grafik cümbüşü oldular gta 5 en iyi örneği grafik dolu ama fizik ağır downgrade yemiş

  • Tarafsiz Goz kullanıcısına yanıt
    Gta 5 daha online odaklı olduğu için ve cok genele hitap etmek istediği için hadi onu anlıyorum bide ps3 e çıktı kaldırmadı vs diyelim (ki o oyun güncelleme ile de downgrade yedi oyunun ilk çıkan sürümde jeti cok zorlayınca motoru bozuluyordu/kazaya göre arabanın tekeri fırlıyordu sonradan bunları kaldırdılar) ama gta 5 kadar genele hitap etmeyen oyunları anlamıyorum misal ac 3 te düşmanların silahlarını onlara karşı kullanabiliyorduk cepçilik yapabiliyorduk silah alıcağımız zaman mağzadan alıyorduk bence oyuna immersion katan bi etkendi unity ile bunu kaldırdılar neden ? Kaldı ki online odaklı da değil ben seviyordum milletten para tırtıklamayı sürekli silah değiştirmeyi orgins ile dükkan satın alma olayını falan da kaldırdılar valhalla ile ona benzer bi sistem eklediler neyseki ve neyseki başka konularda gelişme olduğu için oyunlar downgrade gibi hissettirmiyor (ac için konuşuyorum) ama gta her alanda downgrade yemiş

    Rdr2 de herşeyin animasyonuna kalmışlar herşeyin animasyonu var amma görev yapısını boş geçmişler sanki beyinsiziz gibi muammele gösteriyor oyun resmen görevlerde illa belirlediği patikayı santimi santimine takip etmek gerekiyor 20 yıl önce çıkan gta 3 bile cok cok cok daha fazla özgürlük sunuyor rdr2 den



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucker274 -- 19 Mart 2024; 0:59:13 >




  • Bu 20 senelik bir oyun saka degil gercek !

    Günümüzde grafik gelisimi hem yavasladi hemde sanatsal grafikler azaldi

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tarafsiz Goz -- 19 Mart 2024; 12:55:28 >
  • Tarafsiz Goz kullanıcısına yanıt
    + fizikleri unutma fizikleri de cok güzeldi hl2 nin ve optimize bi oyundu en patates bilgisayarda bile 30 fps çalışıyordu
  • lucker274 kullanıcısına yanıt

    Evet HL 2 nin hem fizikleri hemde Optimizasyonu efsaneydi pentium 4 bilgiayarda 6200 gibi dandik bir ekran karti bile ultrada yüksek fpsde aciyordu 1080p de

    Günümüzde hangi oyunu RTX 3060 ultrada 4k da aciyor mesela ? o dönem 1080p 4k gibiydi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tarafsiz Goz -- 20 Mart 2024; 12:29:56 >
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHDigital Foundryyoutube
    Digital Foundry is sponsored by MSI's new range of next-gen QD OLED gaming monitors. Learn more about these displays here: https://msi.gm/QD-OLEDs Click here for your chance to win a MSI 271QRX 360Hz QD OLED (UK only): https://msi.gm/QD-OLED-Giveaway Pre-launch, Guerrilla Games and PC specialists Nixxes offered us a chance to take a look at Horizon Forbidden West. This game has much to prove in the wake of the difficulties surrounding the Horizon Zero Dawn launch - but early impressions suggest that this is yet another impressive Nixxes effort. Alex takes a look at features, PC enhancements vs PS5, image quality boosts via improved upscaling solutions and checks out performance on mid-range PCs. The recommended specs looked eminently reasonable - so how does the final game shape up? Subscribe for more Digital Foundry: http://bit.ly/DFSubscribe Join the DF Patreon to support the team more directly and to get access to everything we do via pristine quality downloads: https://bit.ly/3jEGjvx Want some DF-branded tee-shirts, mugs, hoodies and more? Check out our store: https://store.digitalfoundry.net For commercial enquiries, please contact business@digitalfoundry.net 00:00 Sponsored by MSI QD OLED 00:36 Introduction 01:57 User Interface + Options 04:08 Fast Loading With DirectStorage 04:59 Shader Pre-Compilation Implemented! 06:15 PC Upgrades vs PlayStation 10:44 GPU Performance: RTX 3070 and RTX 2070 Super 11:26 8GB GPU VRAM Testing 12:46 CPU Performance 14:19 Suggested Improvements + Summary
    https://youtube.com/watch?v=AUWNpOHi3kA&t=2s&ab_channel=DigitalFoundry
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    Xbox Series S: Dynamic 1440p/~35fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Xbox Series X: Dynamic 2160p/~40fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Playstation 5: Dynamic 2160p/~38fps with temporal reconstruction and unlocked framerate PC: 2160p Max Settings with DLSS Balanced | RT ON | | RTX 4080 | i9 12900K | 32GB DDR5 | SSD NVME - Dragon's Dogma 2 has a single display mode on all 3 consoles. - The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections. - Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX. - Load times may be faster on PC if you have an NVMe SDD. PS5 has a slight advantage over Xbox Series, although anecdotal in this section. - Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX. - All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps. - The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps). - Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance. - PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance. - Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain). - Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections. - On PC, Capcom wanted to confirm along with the delivery of keys that they are working to further optimize the game. Soon you will have a dedicated video of this version. - Dragon's Dogma 2 tiene un único modo de visualización en las 3 consolas. - El juego utiliza ray-Tracing para la iluminación global en PC, PS5 y XSX. Xbox Series S no tiene ray-tracing. Este ajuste no afecta a las sombras ni reflejos. - El ray-tracing no puede desactivarse en PS5/XSX. - Los tiempos de carga pueden ser más rápidos en PC si se tiene un SDD NVMe. PS5 tiene una ligera ventaja con respecto a Xbox Series, aunque anecdótica en este apartado. - Xbox Series S se renderiza a 1440p con reconstrucción temporal, mientras que PS5 y XSX lo hacen a 2160p. PS5 tiene una resolución media ligeramente superior a XSX. - Las 3 versiones de consola tienen desbloqueado el framerate. No es posible bloquearlo a 30fps. - El framerate oscila entre los 30~45fps en las 3 plataformas, aunque XSX tiene una media algo más alta con respecto a PS5 (de unos 2/3fps). - La distancia de dibujado es superior en PC, seguido de PS5. Xbox Series S/X presentan algunos detalles menos de sombras y vegetación en la distancia. - PS5 también tiene sombras algo más detalladas con respecto a XSX, especialmente las lejanas. - Xbox Series S/X muestra un ligero banding en algunas superficies (sobre todo en algunos terrenos con alto nivel de teselado). - Los reflejos en todas las versiones son SSR. Xbox Series S muestra una calidad de reflejos ligeramente inferior. - En PC, Capcom ha querido confirmar junto a la entrega de claves que están trabajando para optimizar más el juego. Pronto tendréis un video dedicado a esta versión.
    https://www.youtube.com/watch?v=4cFHSGzaPN8&ab_channel=ElAnalistaDeBits
  • PS5'te 900p oyun çalıştırmak nedir artık yuh yaa


    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    - Rise of the Ronin features three display modes on PS5: Performance, Quality and Ray-Tracing. - Quality mode improves some settings such as resolution, shadows, anisotropic filtering and some post-processing effects. - Quality mode runs at dynamic 1440p with a common resolution of 1260p. - Performance mode runs at 1080p dynamic with an average resolution slightly below this value at around 1044p. In return, it offers up to a maximum of 60fps. - The ray-tracing mode adds global ilumination enhancements, though only on a few elements, making it a purely anecdotal mode. Its average resolution is slightly lower with respect to the performance mode. - The temporal reconstruction used for this game undoubtedly makes a difference by greatly improving the image quality. - It is possible to activate VRR in this game, although in no case we will obtain a framerate higher than 60fps. Due to the instability, it is advisable to use it with the performance mode. - The quality and Ray-Tracing modes present constant stuttering problems. - Team Ninja offers us its usual version of optimization, which is not exactly the best, unfortunately. In my opinion, the only mode I would recommend for this game is the performance mode due to its demands during combat and the lack of notable differences with respect to the other modes. - Rise of the Ronin presenta tres modos de visualización en PS5. Performance, calidad y Ray-Tracing. - El modo calidad mejora algunos settings como la resolución, sombras, filtrado anisotrópico y algunos efectos de postprocesado. - El modo calidad se ejecuta a 1440p dinámicos con una resolución común de 1260p. - El modo performance se ejecuta a 1080p dinámicos con una resolución media ligeramente por debajo de este valor, en torno a los 1044p. A cambio, ofrece hasta un máximo de 60fps. - El modo ray-tracing añade mejoras en la iluminación global, aunque sólo en unos pocos elementos, lo que lo convierte en un modo meramente anecdótico. Su resolución media es ligeramente más baja con respecto al modo rendimiento. - La reconstrucción temporal usada para este juego sin duda marca la diferencia mejorando enormemente la calidad de imagen. - Es posible activar VRR en este juego, aunque en ningún caso obtendremos un framerate superior a 60fps. Debido a la inestabilidad, es aconsejable usarlo con el modo performance. - Los modos calidad y Ray-Tracing presentan problemas de stuttering constantes. - Team Ninja nos ofrece su versión habitual de optimización, que no es precisamente la mejor, por desgracia. En mi opinión, el único modo que recomendaría para este juego es el modo performance debido a sus exigencias durante el combate y la ausencia de diferencias notables con respecto al resto de modos.
    https://www.youtube.com/watch?v=VY6S8ZFoIqk&ab_channel=ElAnalistaDeBits


    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH




  • Digital Foundry'den Rich Leadbetter, Grand Theft Auto 6'nın PS5 Pro'da 60 fps hızında çalışmasını beklemememiz gerektiğini söylüyor ve CPU'nun temel modele göre performans artışının yalnızca %10 olduğunu belirtiyor.


    Diğer konsolların halini siz düşünün 😁



    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
  • aterikasedi kullanıcısına yanıt

    Seneler önce cikan RTX 3060 gibi bir kart bile 4k da halen 40 fps verdigi oyunlar var üstelik bu oyun konsol parti optimizasyon olarak geride olmasi gerekirdi



    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHTesting Gamesyoutube
    Horizon Forbidden West : RTX 3060 12GB + Core i5 12400F Buy games at the best prices on gamivo.com - https://gvo.deals/TestingGames Use coupon code and get discount - TG3 1080p, Ultra Settings - 0:00 1080p, Ultra Settings, DLSS : Quality - 2:21 1440p, Ultra Settings - 3:50 1440p, Ultra Settings, DLSS : Quality - 1:43 - 4:52 4K, Ultra Settings, DLSS : Balanced - 6:40 System: Windows 11 Core i5 12400F - https://bit.ly/3HTyqOt ASUS ROG Strix Z790-E Gaming - https://bit.ly/3scEZpc 32Gb RAM DDR5 6000Mhz - https://bit.ly/3BOxlni CPU Cooler - be quiet! Dark Rock Pro 4 - http://bit.ly/35G5atV GeForce RTX 3060 12GB - http://bit.ly/3pUvfML SSD - 2xSAMSUNG 970 EVO M.2 2280 1TB - https://bit.ly/2NmWeQe Power Supply CORSAIR RM850i 850W - https://bit.ly/3i2VoGI
    https://www.youtube.com/watch?v=nmm6L0W7sqY&t=501s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tarafsiz Goz -- 22 Mart 2024; 20:8:54 >
  • aterikasedi kullanıcısına yanıt

    6. oyun bence bir sonraki nesil için planlanmış bir oyun. Şu anki konsollar oyunu sadece ilk etap açacak. Nasıl GTA5 PS3'ede çıktı aynısı olacak. Geçmişi yazmayayım tek tek, bence GTA5 sürecinin aynısı bu oyundada olacak. Yine 10 sene idare edecek bir oyun hazırlıyorlar. PS5 oyunun sadece giriş kısmı.



  • Generals evolution modu super silahların efektleri tatmin etmeleri harika. Modcu adamlar şu silahların zevkini %1000 arttırıyorsa şu an next genle yapılsa efektler düşünemiyorum! Savaş değil sanat oyunu oynarız Red Alert diye






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KristalTürk -- 24 Mart 2024; 1:40:23 >




  • alpalp84 kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum. Neyseki teknolojik taban olarak ps5-series nesli kullanılıyor da oyunun temeli güzel olacak. PS4 temelli olup PS5 güncellemesi de gelebilirdi.Böyle olması da birşeydir. PS5 Pro, PS6, Pc şeklinde gelişe gelişe gider.


    Gta V direkt ps4 temelli olsaydı çok daha farklı bir oyun görürdük. PS3 temelli olduğu için oyun PS5 güncellemesiyle bile genel olarak aynı görünüyordu. Altyapı aynı çünkü.

  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    Diablo IV | Ray-Tracing Comparison & DLSS 3 Framerate Test
    https://www.youtube.com/watch?v=MvnN1SF9B6g&ab_channel=ElAnalistaDeBits
  • 
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.