Kullanıcı Adı:
Şifre:

Yeni neslin her şeyi küçümseme huyu
largo21
Konu Sahibi

11 Ekim 2018; 0:32:23
Tamam sorgulamak eleştirmek güzel şey ama bilginin olmadığı bir konuda bunu yapmak. Ukalalık. Genç birinin şu çizime ne var ya bunda çocuk bile çizer bunu dediğini duydum. Biraz üzüldüm açıkçası. Herkes sanatı bilmek zorunda değil. Ülkemizde maalesef bu devletin derdi olmadığı için sadece belli bir zümre çocuklarına öğretiyor. Maalesef ben de o şanslı zümreden değildim. Ama kendime şunu sormayı bildim. İnsanların etkilendiği bir esere bakıp ben neden bir şey göremiyorum. Ya da onlar benden farklı ne görüyor. Bunu dert edinip kendimi geliştirmeye çalıştım. Sanat uzmanı değilim ama saygı gösterilmesi gereken ve derin bir konu olduğunu anlayabiliyorum anca. Bir tatlı düşünün bir kesim yediğinde kendini kaybediyor siz yiyorsunuz. Etkilenmiyorsunuz. Burada basit insan şunu der abartıyorlar. Kaliteli insan şunu der. Neden ben bu tadı alamıyorum? Belki de tat alma duyun sandığın kadar gelişmemiştir. Bunu geliştirdikten sonra yine o tatlıyı beğenmeyebilirsin ama ilk durumdan farkın bilinçli bir değerlendirme yapıyor olman. Size tavsiyem bilmişliğinizden kurtulun. Hiçbir şey bilmediğinizi kabul ettiğiniz an gelişime açık olursunuz.



Bunu çizen kişi Picasso. Tek bir çizgiyle çok sevdiği köpeğini çizmiş.





Evet belki uğraşsak defalarca denemeden sonra belki aynısını veya benzerini çizebiliriz ama her zaman olan bir şeyi taklit etmek daha kolay olmuştur. Ama çevrende değer verdiğin bir insanı, hayvanı tek bir çizgiyle çizebilir misin? Bundan daha önemlisi bunu akıl edebilir misin?

Zamanın birinde kral bir ressamın çok yetenekli olduğunu duymuş. Ressamı sarayına getirtmiş. Tabii ressam gelmeden önce tuval ve boyalar hazırlanmış. Kral ressama demiş ki. Bana yeteneğini göster. Ressam fırçayı boyaya sürmüş. Tek bir hamlede çember çizmiş. Kenarı çekilmiş. Herkes şaşırmış. Bu mu yani diye düşünmüş. Sonradan incelendiğinde görmüşler ki. Kusursuz bir çember çizmiş. O çemberin çizimi dışarıdan çok kolay gözükür ama o kalemi aldığında anlarsın ki gerçekten büyük bir yetenekmiş.

Evet anlıyorum sınırları tanımamak istiyorsunuz ama tavsiyem o ki bilginiz olmadığı konularda en azından susmayı deneyin. Anlamaya çalışın




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi largo21 -- 11 Ekim 2018; 0:54:51 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Adam köpeğini basitçe çizecek kadar değer vermiş.

Karı kız olsa nasıl çiziyorlar.

Bizim özürlü aslan buna bin basar.
EmuMaster - 2 ay önce
(Görsel)

o köpegi tek yumrukta yere serer
SHADOW - 2 ay önce
Amdin cizdim



(Görsel)

kAra MiZaHh mORuQ eeğvkk eeğhk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


EmuMaster
11 Ekim 2018; 0:46:24
Adam köpeğini basitçe çizecek kadar değer vermiş.

Karı kız olsa nasıl çiziyorlar.

Bizim özürlü aslan buna bin basar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Some guy
11 Ekim 2018; 2:20:50
Ben sizi tuz kadar seviyorum babacigim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Amdin cizdim






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



EasternWhite
11 Ekim 2018; 4:44:30
https://youtu.be/6zNcCT2Jvgk 32. Saniyeyi hatırlattı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Zodion
11 Ekim 2018; 4:56:29
İmge çağının tepkiselliği manadan örülmüş harikalara izin vermiyor oysa onları harika yapan şey örme işleminin kendisi



Şöyle bir söz vardır joe İnsan kendi değeri, birikmişliği, kültürü ölçüsünde sanattan bişeyler hisseder.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ThePscho
11 Ekim 2018; 8:48:49
Linç etmeyin ama basit bir çizim değil mi zaten?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



szgnsr
11 Ekim 2018; 10:48:57
Bizler de tek çizgiyle mektup zarfı çizen insanlarız sen kime ne anlatıyon



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szgnsr -- 11 Ekim 2018; 10:49:56 >



szgnsr
11 Ekim 2018; 10:50:58
Bizler tek çizgiyle zarf çizen insanlarız sen kime ne anlatıyon



Pollock resimlerine bakip destan yazanlara falan bayiliyorum,rastgele fircayi sallasam altina Pollock yazsam Bienali'de 2.5 saat bunun ustune tartisacak adamlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.




Adamın cizdiginde ne var ki?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



iamburak
11 Ekim 2018; 12:16:40
Lanet olsun dostum herşey çok b.ktan, hayat çok pis, herkes iki yüzlü argggghhhh, kızlar parası olanın peşind arghhhh, hayat bizi beğenmiyor her şey çok zor, karanfiller bile açmıyor



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


largo21
Konu Sahibi

11 Ekim 2018; 12:17:25
Basitse yap o zaman ama sende şunu takdir ettim. Kendine en yakışacak nicki almışsın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Lüzumsuz Adam


SHADOW
11 Ekim 2018; 12:28:32




o köpegi tek yumrukta yere serer



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



quote:

Orijinalden alıntı: largo21

Basitse yap o zaman ama sende şunu takdir ettim. Kendine en yakışacak nicki almışsın.
kanka resim dersi falan mi almaya basladin lisede?adamin basitliginden bahsetmiyorum,senin gibi bu olaya karsi fazla heyecan yapanlarla dalga gectim sadece.picasso kopegini tek cizgide cizmis falan,inanilmaz bir seymis gibi.7 yasindaki kardeşin cizse şu fotoyu bu ne lan diye dalga gececek adamsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


r.H
11 Ekim 2018; 13:09:07
Kardeşim tatli konusundaki yaklasimin tamamen yanlış hatta saçmalık.Koyun muyuz biz herkesin sevdiği şeyi sevmek zorundayız?Her birey biriciktir,sorgulamak güzel ama sen doğru sorgulamak nedir bilmiyorsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mezun42times
11 Ekim 2018; 13:18:16
Qnq alınacaksan kalk masadan
Sen ne mizahtan moruq
(En nefret ettiğim insan tiplerinden biri +1)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mezun42times -- 11 Ekim 2018; 13:18:51 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Henry Rollins


1myst