Şimdi Ara

660m vs 670m (Kepler - Fermi 650m 680m arası karşılaştırma) - Tablo Güncellendi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
2
Favori
3.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    Yeni nesil GPU'lara upgrade'i sordum fokus da, dedimki örneğin bende iki yıl önce aldığım 470m 'li bir monster laptop var, yeni gelen 660m veya 670m'leri sizden satın alıp takabilir miyim? Aradaki fark 1 nesilse çok çok yüksek ihtimalle sadece fiziksel montajı yapıp upgrade yapabilirsiniz, 2 nesil fark varsa bios upgrade gerekebilir ama sonuçta muhtemelen çalışır dedi. Yani 2 yıl sonranın orta-üst sınıf bir kartı alıp muhtemelen takabiliriz.

    Ben de hiç bir zaman tüm detayları açıp üstüne bir de AA ve AF açabilecek kadar güçlü bir makinaya sahip olmadım ama ben bu ikisinin çok önemli olmadığını düşünüyorum. Özellikle AA demek bir anlamda çözünürlüğü arttırmadan çözünürlüğü arttırmak demek. Ancak bizim makinalar zaten Full HD çözünürlükte ve bu çözünürlüğü 15-17 inç gibi küçük ekranlarda veriyorlar, dolayısıyla her bir pixel zaten çok küçük olduğundan dolayı AA'nın çözüm getirdiği merdiven efekti sıkıntısı oluşmayacaktır. Benim için en üst ayar, tüm detaylar, gölgeler açık AA ve AF kapalı olan durumdur. Bu ayarda 30 FPS çalıştırsın bana yeter...

    AA çözünürlük değildir. aa köşe yumuşatmadır. yani oyundaki çizgiler daha kalitelidir. örneklerine googleden bakın.

    AA'nın ne olduğunu biliyorum, çözünürlük örneğini benzetmek amaçlı kullanmıştım. AA çözünürlüğü arttırmaz, kenarları yumuşatır ama ortaya çıkan sonuç bir anlamda (daha önceden de yazdığım gibi *bir anlamda*) algılanan çözünürlüğün artmasıdır. AA ilk çıktığında, LCD monitörler yaygın değildi ve dolayısıyla çözünürlüğü ayarlama gibi bir seçenek de vardı. Şu konuşulurdu, oyunun çözünürlüğünü azaltıp AA'yı mı açalım, çözünürlüğü arttırıp AA'yı mı kapayalım (ikisine birden ekran kartlarının gücü yetmezdi).

    Bir örnek daha vereyim, ekranda çapraz bir çizgi var diyelim. Dikey veya yatay olsa hiç problem değil çünkü pixellerde yanyana ve altalta dizilmiş durumda, ama çapraz olunca o çizginin (kalınlığına göre) kenar kısmı merdiven gibi çizilir. Yani çizgi 45 derecelik bir açıyla sağ yukarı gidiyorsa bunu (1 pixel sağ, 1 pixel yukarı) * x kere yaparak çizersiniz. Çözünürlük düşük olunca ve özellikle arka planla bu çizginin rengi birbirine zıtsa bu merdiven efekti çok net görülür ve rahatsız edici olur, AA ile çizginin kenarının bittiği yer ile arka plan renginin başladığı yerlerin rengi birbirine yaklaşarak geçiş yumuşatılır yani köşe yumuşatma yapılır. Çözünürlük çok yüksekse merdiven efektini algılamak zorlaşır, çünkü pikseller iyice küçülmüştür. Dolayısıyla düşük çözünürlükte AA yaptığınız zaman sanki çözünürlük artmış gibi olur merdiven efekti bakımından. Google'dan siz aratırsanız "High resolution or more AA" diye bir sürü yazı çıkar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Bugün linkteki laptoğu alacaktım taki bir kıyas yapana kadar 670m ile 675m arasında bayağı bir fark var 670m ahım şahım bir kart değil ... ama 675m 670m den bayağı iyi bir kart ; laptopa diyecek söz yok diğer özellikler tam istediğim gibi 675m olmadığı için vazgeçtim

    http://www.pcdepo.com/msi-gt70-0nc-235tr-raid-notebook-urun7929.html

    O fiyatın üstüne ~500 TL daha koysan bizim canavarı 680m'le alırsın. (galiba )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Bugün linkteki laptoğu alacaktım taki bir kıyas yapana kadar 670m ile 675m arasında bayağı bir fark var 670m ahım şahım bir kart değil ... ama 675m 670m den bayağı iyi bir kart ; laptopa diyecek söz yok diğer özellikler tam istediğim gibi 675m olmadığı için vazgeçtim

    http://www.pcdepo.com/msi-gt70-0nc-235tr-raid-notebook-urun7929.html

    O fiyatın üstüne ~500 TL daha koysan bizim canavarı 680m'le alırsın. (galiba )

    Katılıyorum . Birde o laptop 15" gibi geldi umarım yanılıyorumdur :D Ondaki ekran kartı değişmiyordur heralde vga yazıyor ondan söyledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TanriVergisi

    Arkadaslar biliyorsunuz asus g75 in ulkemizde satilan ekran karti 660m.Bu ekran karti 2 gb ram e sahip.Bu durum biseyleri degistirir mi?Bide g75 te kullanan 660m in bit miktari nedir bilen varmi?

    128bit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    Yeni nesil GPU'lara upgrade'i sordum fokus da, dedimki örneğin bende iki yıl önce aldığım 470m 'li bir monster laptop var, yeni gelen 660m veya 670m'leri sizden satın alıp takabilir miyim? Aradaki fark 1 nesilse çok çok yüksek ihtimalle sadece fiziksel montajı yapıp upgrade yapabilirsiniz, 2 nesil fark varsa bios upgrade gerekebilir ama sonuçta muhtemelen çalışır dedi. Yani 2 yıl sonranın orta-üst sınıf bir kartı alıp muhtemelen takabiliriz.

    Ben de hiç bir zaman tüm detayları açıp üstüne bir de AA ve AF açabilecek kadar güçlü bir makinaya sahip olmadım ama ben bu ikisinin çok önemli olmadığını düşünüyorum. Özellikle AA demek bir anlamda çözünürlüğü arttırmadan çözünürlüğü arttırmak demek. Ancak bizim makinalar zaten Full HD çözünürlükte ve bu çözünürlüğü 15-17 inç gibi küçük ekranlarda veriyorlar, dolayısıyla her bir pixel zaten çok küçük olduğundan dolayı AA'nın çözüm getirdiği merdiven efekti sıkıntısı oluşmayacaktır. Benim için en üst ayar, tüm detaylar, gölgeler açık AA ve AF kapalı olan durumdur. Bu ayarda 30 FPS çalıştırsın bana yeter...

    AA çözünürlük değildir. aa köşe yumuşatmadır. yani oyundaki çizgiler daha kalitelidir. örneklerine googleden bakın.

    AA'nın ne olduğunu biliyorum, çözünürlük örneğini benzetmek amaçlı kullanmıştım. AA çözünürlüğü arttırmaz, kenarları yumuşatır ama ortaya çıkan sonuç bir anlamda (daha önceden de yazdığım gibi *bir anlamda*) algılanan çözünürlüğün artmasıdır. AA ilk çıktığında, LCD monitörler yaygın değildi ve dolayısıyla çözünürlüğü ayarlama gibi bir seçenek de vardı. Şu konuşulurdu, oyunun çözünürlüğünü azaltıp AA'yı mı açalım, çözünürlüğü arttırıp AA'yı mı kapayalım (ikisine birden ekran kartlarının gücü yetmezdi).

    Bir örnek daha vereyim, ekranda çapraz bir çizgi var diyelim. Dikey veya yatay olsa hiç problem değil çünkü pixellerde yanyana ve altalta dizilmiş durumda, ama çapraz olunca o çizginin (kalınlığına göre) kenar kısmı merdiven gibi çizilir. Yani çizgi 45 derecelik bir açıyla sağ yukarı gidiyorsa bunu (1 pixel sağ, 1 pixel yukarı) * x kere yaparak çizersiniz. Çözünürlük düşük olunca ve özellikle arka planla bu çizginin rengi birbirine zıtsa bu merdiven efekti çok net görülür ve rahatsız edici olur, AA ile çizginin kenarının bittiği yer ile arka plan renginin başladığı yerlerin rengi birbirine yaklaşarak geçiş yumuşatılır yani köşe yumuşatma yapılır. Çözünürlük çok yüksekse merdiven efektini algılamak zorlaşır, çünkü pikseller iyice küçülmüştür. Dolayısıyla düşük çözünürlükte AA yaptığınız zaman sanki çözünürlük artmış gibi olur merdiven efekti bakımından. Google'dan siz aratırsanız "High resolution or more AA" diye bir sürü yazı çıkar...

    aynen usta ıyı acıklamıssın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    Yeni nesil GPU'lara upgrade'i sordum fokus da, dedimki örneğin bende iki yıl önce aldığım 470m 'li bir monster laptop var, yeni gelen 660m veya 670m'leri sizden satın alıp takabilir miyim? Aradaki fark 1 nesilse çok çok yüksek ihtimalle sadece fiziksel montajı yapıp upgrade yapabilirsiniz, 2 nesil fark varsa bios upgrade gerekebilir ama sonuçta muhtemelen çalışır dedi. Yani 2 yıl sonranın orta-üst sınıf bir kartı alıp muhtemelen takabiliriz.

    Ben de hiç bir zaman tüm detayları açıp üstüne bir de AA ve AF açabilecek kadar güçlü bir makinaya sahip olmadım ama ben bu ikisinin çok önemli olmadığını düşünüyorum. Özellikle AA demek bir anlamda çözünürlüğü arttırmadan çözünürlüğü arttırmak demek. Ancak bizim makinalar zaten Full HD çözünürlükte ve bu çözünürlüğü 15-17 inç gibi küçük ekranlarda veriyorlar, dolayısıyla her bir pixel zaten çok küçük olduğundan dolayı AA'nın çözüm getirdiği merdiven efekti sıkıntısı oluşmayacaktır. Benim için en üst ayar, tüm detaylar, gölgeler açık AA ve AF kapalı olan durumdur. Bu ayarda 30 FPS çalıştırsın bana yeter...

    AA çözünürlük değildir. aa köşe yumuşatmadır. yani oyundaki çizgiler daha kalitelidir. örneklerine googleden bakın.

    AA'nın ne olduğunu biliyorum, çözünürlük örneğini benzetmek amaçlı kullanmıştım. AA çözünürlüğü arttırmaz, kenarları yumuşatır ama ortaya çıkan sonuç bir anlamda (daha önceden de yazdığım gibi *bir anlamda*) algılanan çözünürlüğün artmasıdır. AA ilk çıktığında, LCD monitörler yaygın değildi ve dolayısıyla çözünürlüğü ayarlama gibi bir seçenek de vardı. Şu konuşulurdu, oyunun çözünürlüğünü azaltıp AA'yı mı açalım, çözünürlüğü arttırıp AA'yı mı kapayalım (ikisine birden ekran kartlarının gücü yetmezdi).

    Bir örnek daha vereyim, ekranda çapraz bir çizgi var diyelim. Dikey veya yatay olsa hiç problem değil çünkü pixellerde yanyana ve altalta dizilmiş durumda, ama çapraz olunca o çizginin (kalınlığına göre) kenar kısmı merdiven gibi çizilir. Yani çizgi 45 derecelik bir açıyla sağ yukarı gidiyorsa bunu (1 pixel sağ, 1 pixel yukarı) * x kere yaparak çizersiniz. Çözünürlük düşük olunca ve özellikle arka planla bu çizginin rengi birbirine zıtsa bu merdiven efekti çok net görülür ve rahatsız edici olur, AA ile çizginin kenarının bittiği yer ile arka plan renginin başladığı yerlerin rengi birbirine yaklaşarak geçiş yumuşatılır yani köşe yumuşatma yapılır. Çözünürlük çok yüksekse merdiven efektini algılamak zorlaşır, çünkü pikseller iyice küçülmüştür. Dolayısıyla düşük çözünürlükte AA yaptığınız zaman sanki çözünürlük artmış gibi olur merdiven efekti bakımından. Google'dan siz aratırsanız "High resolution or more AA" diye bir sürü yazı çıkar...

    arkadaşım birkere pixel küçülmez

    aa da köşe yumuşatma işlemi yoğunlaşma ile yapılır. belirgin olan pixeller siyah pixellerdir.(çizgilerdir.) siyah pixeller azaltılarak çizgiyi yoketmeye çalışılır.

    eskiden oyunlarda aa yoktu. 2005 civarlarında san andreas vb oyunlarda kullanılmaya başlandı.

    ben sadece ek bilgi olarak yazdım fakat siz tartışma açmak için sert çıktınız. bu çıkışınızın nedenini anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    arkadaşım birkere pixel küçülmez

    aa da köşe yumuşatma işlemi yoğunlaşma ile yapılır. belirgin olan pixeller siyah pixellerdir.(çizgilerdir.) siyah pixeller azaltılarak çizgiyi yoketmeye çalışılır.

    eskiden oyunlarda aa yoktu. 2005 civarlarında san andreas vb oyunlarda kullanılmaya başlandı.

    ben sadece ek bilgi olarak yazdım fakat siz tartışma açmak için sert çıktınız. bu çıkışınızın nedenini anlamadım


    Sevgili Bedirhan , Önceki mektubumda sert çıkış yaptıysam kusura bakma, özür dilerim. Atışmadan tartışmadan kavgadan hoşlanmam... Sonuçta aynı şeyden bahsediyoruz ama anlatış şeklimiz farklı diyebiliriz. Ancak pixel, bizim ekranda gördüğümüz pixel küçülür. Şöyle ki şuanda evimdeki Samsung 997 MB CRT monitörün boyutu hep 19 inç kalırken çözünülüğünü 1024*768 'den 2048*1536'ya (evet bu çözünürlüğe kadar çıkıyor) çıkarttığımda görüntüye daha öncekinin 3 katı kadar daha piksel ekleniyor, ve piksel sayısı tam 4 katına çıkıyor. Ekran da büyümediğine göre nasıl sığıyor peki bu yeni pikseller?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DewilBurak

    670m ile system rating yapanlar grafik puanının kaç olduğunu söyleyebilirmi?

    3610QM, 750 GB Momentus XT, 670m, 8 GB 1333 MHZ 'de durum şu
    CPU: 7,6
    Ram: 7,6
    Graphics: 7,3
    Gaming Graphics: 7,3

    Primary Harddisk: 5,9
    (En üst puanın 7,9 olduğunu unutmayın)

    Optimustan dolayı bu 670m mi HD 4000 mi bilemiyorum.
    Optimus için bir kısayol var mı? Lenovolarda fiziksel tuş oluyor, basınca kartı değiştiriyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    arkadaşım birkere pixel küçülmez

    aa da köşe yumuşatma işlemi yoğunlaşma ile yapılır. belirgin olan pixeller siyah pixellerdir.(çizgilerdir.) siyah pixeller azaltılarak çizgiyi yoketmeye çalışılır.

    eskiden oyunlarda aa yoktu. 2005 civarlarında san andreas vb oyunlarda kullanılmaya başlandı.

    ben sadece ek bilgi olarak yazdım fakat siz tartışma açmak için sert çıktınız. bu çıkışınızın nedenini anlamadım


    Sevgili Bedirhan , Önceki mektubumda sert çıkış yaptıysam kusura bakma, özür dilerim. Atışmadan tartışmadan kavgadan hoşlanmam... Sonuçta aynı şeyden bahsediyoruz ama anlatış şeklimiz farklı diyebiliriz. Ancak pixel, bizim ekranda gördüğümüz pixel küçülür. Şöyle ki şuanda evimdeki Samsung 997 MB CRT monitörün boyutu hep 19 inç kalırken çözünülüğünü 1024*768 'den 2048*1536'ya (evet bu çözünürlüğe kadar çıkıyor) çıkarttığımda görüntüye daha öncekinin 3 katı kadar daha piksel ekleniyor, ve piksel sayısı tam 4 katına çıkıyor. Ekran da büyümediğine göre nasıl sığıyor peki bu yeni pikseller?

    kardeşim pixelin 1024x768 taneden 2048x1536 taneye çıkıyor. büyüme yok üreme var

    pixellerin sayısı artıyor pixeller çoğalmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: DewilBurak

    670m ile system rating yapanlar grafik puanının kaç olduğunu söyleyebilirmi?

    3610QM, 750 GB Momentus XT, 670m, 8 GB 1333 MHZ 'de durum şu
    CPU: 7,6
    Ram: 7,6
    Graphics: 7,3
    Gaming Graphics: 7,3

    Primary Harddisk: 5,9
    (En üst puanın 7,9 olduğunu unutmayın)

    Optimustan dolayı bu 670m mi HD 4000 mi bilemiyorum.
    Optimus için bir kısayol var mı? Lenovolarda fiziksel tuş oluyor, basınca kartı değiştiriyorsun.

    Hdd haric digerleri ayni benimkininde sagolun bilgi icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DewilBurak


    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: DewilBurak

    670m ile system rating yapanlar grafik puanının kaç olduğunu söyleyebilirmi?

    3610QM, 750 GB Momentus XT, 670m, 8 GB 1333 MHZ 'de durum şu
    CPU: 7,6
    Ram: 7,6
    Graphics: 7,3
    Gaming Graphics: 7,3

    Primary Harddisk: 5,9
    (En üst puanın 7,9 olduğunu unutmayın)

    Optimustan dolayı bu 670m mi HD 4000 mi bilemiyorum.
    Optimus için bir kısayol var mı? Lenovolarda fiziksel tuş oluyor, basınca kartı değiştiriyorsun.

    Hdd haric digerleri ayni benimkininde sagolun bilgi icin

    Verdiğim değerler galiba HD4000 'in çünkü detay kısmına tıklayınca HD4000 gözüküyor. Nvidia ayarlardan global olarak harici kartı kullan dedim, gene aynı ve gene detaylarda HD4000 gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: DewilBurak


    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: DewilBurak

    670m ile system rating yapanlar grafik puanının kaç olduğunu söyleyebilirmi?

    3610QM, 750 GB Momentus XT, 670m, 8 GB 1333 MHZ 'de durum şu
    CPU: 7,6
    Ram: 7,6
    Graphics: 7,3
    Gaming Graphics: 7,3

    Primary Harddisk: 5,9
    (En üst puanın 7,9 olduğunu unutmayın)

    Optimustan dolayı bu 670m mi HD 4000 mi bilemiyorum.
    Optimus için bir kısayol var mı? Lenovolarda fiziksel tuş oluyor, basınca kartı değiştiriyorsun.

    Hdd haric digerleri ayni benimkininde sagolun bilgi icin

    Verdiğim değerler galiba HD4000 'in çünkü detay kısmına tıklayınca HD4000 gözüküyor. Nvidia ayarlardan global olarak harici kartı kullan dedim, gene aynı ve gene detaylarda HD4000 gözüküyor.

    o zaman bi 7.6 görür heralde 670m




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    arkadaşım birkere pixel küçülmez

    aa da köşe yumuşatma işlemi yoğunlaşma ile yapılır. belirgin olan pixeller siyah pixellerdir.(çizgilerdir.) siyah pixeller azaltılarak çizgiyi yoketmeye çalışılır.

    eskiden oyunlarda aa yoktu. 2005 civarlarında san andreas vb oyunlarda kullanılmaya başlandı.

    ben sadece ek bilgi olarak yazdım fakat siz tartışma açmak için sert çıktınız. bu çıkışınızın nedenini anlamadım


    Sevgili Bedirhan , Önceki mektubumda sert çıkış yaptıysam kusura bakma, özür dilerim. Atışmadan tartışmadan kavgadan hoşlanmam... Sonuçta aynı şeyden bahsediyoruz ama anlatış şeklimiz farklı diyebiliriz. Ancak pixel, bizim ekranda gördüğümüz pixel küçülür. Şöyle ki şuanda evimdeki Samsung 997 MB CRT monitörün boyutu hep 19 inç kalırken çözünülüğünü 1024*768 'den 2048*1536'ya (evet bu çözünürlüğe kadar çıkıyor) çıkarttığımda görüntüye daha öncekinin 3 katı kadar daha piksel ekleniyor, ve piksel sayısı tam 4 katına çıkıyor. Ekran da büyümediğine göre nasıl sığıyor peki bu yeni pikseller?

    kardeşim pixelin 1024x768 taneden 2048x1536 taneye çıkıyor. büyüme yok üreme var

    pixellerin sayısı artıyor pixeller çoğalmıyor

    Hep nicelik hep nicelik, biraz da nitelik artsa, ah nerde o eski pikseller




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: _BEDIRHAN_

    arkadaşım birkere pixel küçülmez

    aa da köşe yumuşatma işlemi yoğunlaşma ile yapılır. belirgin olan pixeller siyah pixellerdir.(çizgilerdir.) siyah pixeller azaltılarak çizgiyi yoketmeye çalışılır.

    eskiden oyunlarda aa yoktu. 2005 civarlarında san andreas vb oyunlarda kullanılmaya başlandı.

    ben sadece ek bilgi olarak yazdım fakat siz tartışma açmak için sert çıktınız. bu çıkışınızın nedenini anlamadım


    Sevgili Bedirhan , Önceki mektubumda sert çıkış yaptıysam kusura bakma, özür dilerim. Atışmadan tartışmadan kavgadan hoşlanmam... Sonuçta aynı şeyden bahsediyoruz ama anlatış şeklimiz farklı diyebiliriz. Ancak pixel, bizim ekranda gördüğümüz pixel küçülür. Şöyle ki şuanda evimdeki Samsung 997 MB CRT monitörün boyutu hep 19 inç kalırken çözünülüğünü 1024*768 'den 2048*1536'ya (evet bu çözünürlüğe kadar çıkıyor) çıkarttığımda görüntüye daha öncekinin 3 katı kadar daha piksel ekleniyor, ve piksel sayısı tam 4 katına çıkıyor. Ekran da büyümediğine göre nasıl sığıyor peki bu yeni pikseller?

    kardeşim pixelin 1024x768 taneden 2048x1536 taneye çıkıyor. büyüme yok üreme var

    pixellerin sayısı artıyor pixeller çoğalmıyor

    Hep nicelik hep nicelik, biraz da nitelik artsa, ah nerde o eski pikseller





  • Eleman P150EM 'den 675m'i çıkartıp 680m takmış. (MXM standardı) Bugün 680m satın alınıp (önce bulunup) takılabiliyorsa 1-2 yıl sonra çok daha ucuza alınır ve dolayısıyla şimdi ekonomik takılayım, 1-2 sene sonra ekran kartını upgrade edeyim yolu açık gözüküyor.

    forum.notebookreview.com/sager-clevo/673583-p150em-upgrading-675m-680m.html

    Aradaki fark bayaa ciddi
    675m-680m
    Battlefield 3 High: 37 - 58
    Battlefield 3 Ultra: 27 - 42
    Metro 2033 High : 25 - 32
    Metro 2033 Very High : 21 - 29
    The Witcher 2 High: 34 - 44
    The Witcher 2 Ultra: 15 - 20




  • Tablo bayaa güncellendi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur@fokusshop.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    Eleman P150EM 'den 675m'i çıkartıp 680m takmış. (MXM standardı) Bugün 680m satın alınıp (önce bulunup) takılabiliyorsa 1-2 yıl sonra çok daha ucuza alınır ve dolayısıyla şimdi ekonomik takılayım, 1-2 sene sonra ekran kartını upgrade edeyim yolu açık gözüküyor.

    forum.notebookreview.com/sager-clevo/673583-p150em-upgrading-675m-680m.html

    Aradaki fark bayaa ciddi
    675m-680m
    Battlefield 3 High: 37 - 58
    Battlefield 3 Ultra: 27 - 42
    Metro 2033 High : 25 - 32
    Metro 2033 Very High : 21 - 29
    The Witcher 2 High: 34 - 44
    The Witcher 2 Ultra: 15 - 20

    Sn. leventalpsal;

    GTX675M ekran kartı GTX580M 'in revize edilmiş halidir. Asıl performans artışı Kepler teknolojili yeni GTX680M ile gelmektedir. Sonuçlar bu yüzden bu kadar fark ediyor.

    Saygılarımla,

    Özgür ERSİN

    Özgür Bey,
    675m 'in revize 580 olduğunu biliyorum, tıpkı 670m'ler gibi... Bu kıyaslama bir anlamda 580m 680m kıyaslaması ve Kepler mimarisinin Fermi'ye göre ne kadar fark yarattığının bir göstergesi... Özgür bey, Kepler istiyoruz Kepler ne zaman gelecek 660m'ler 680m 'ler??? Ben de şuanda P170EM var, 670m ile kullanıyorum geçici olarak. Bir sorum da şu, her hangi bir anda HD4000'in mi yoksa harici nvidia GPU'nun mu çalıştığını nerden anlayabiliriz P170EM'de? Yukarıda yazdığım gibi windows testinde her şekilde 7.3 aldım, bu HD4000'in skorumu 670m'in mi bilemiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur@fokusshop.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: leventalpsal

    Eleman P150EM 'den 675m'i çıkartıp 680m takmış. (MXM standardı) Bugün 680m satın alınıp (önce bulunup) takılabiliyorsa 1-2 yıl sonra çok daha ucuza alınır ve dolayısıyla şimdi ekonomik takılayım, 1-2 sene sonra ekran kartını upgrade edeyim yolu açık gözüküyor.

    forum.notebookreview.com/sager-clevo/673583-p150em-upgrading-675m-680m.html

    Aradaki fark bayaa ciddi
    675m-680m
    Battlefield 3 High: 37 - 58
    Battlefield 3 Ultra: 27 - 42
    Metro 2033 High : 25 - 32
    Metro 2033 Very High : 21 - 29
    The Witcher 2 High: 34 - 44
    The Witcher 2 Ultra: 15 - 20

    Sn. leventalpsal;

    GTX675M ekran kartı GTX580M 'in revize edilmiş halidir. Asıl performans artışı Kepler teknolojili yeni GTX680M ile gelmektedir. Sonuçlar bu yüzden bu kadar fark ediyor.

    Saygılarımla,

    Özgür ERSİN

    Özgür Bey,
    675m 'in revize 580 olduğunu biliyorum, tıpkı 670m'ler gibi... Bu kıyaslama bir anlamda 580m 680m kıyaslaması ve Kepler mimarisinin Fermi'ye göre ne kadar fark yarattığının bir göstergesi... Özgür bey, Kepler istiyoruz Kepler ne zaman gelecek 660m'ler 680m 'ler??? Ben de şuanda P170EM var, 670m ile kullanıyorum geçici olarak. Bir sorum da şu, her hangi bir anda HD4000'in mi yoksa harici nvidia GPU'nun mu çalıştığını nerden anlayabiliriz P170EM'de? Yukarıda yazdığım gibi windows testinde her şekilde 7.3 aldım, bu HD4000'in skorumu 670m'in mi bilemiyorum...

    670M'in skoru o
    HD4000 o kadar yüksek alamaz




  • arkadaslar 660m ekran kartini ilk kullananlarinizdan biriyim.Mayis ayinda asus g75 ciktiginda hemen aldirtmistim amerikadan.Kardesim amerikada doktora yapiyor, nvidia ve intelle beraber proje hazirliyorlar. nvidia bas muhendislerinden biri kardesimin proje danismanlarindan bir tanesi. kardesime asus g75 aldirirken 660m ve 670m li iki tane modeli vardi. ikiside ayni para idi. hangisini alayim diye sordum. o kartlari inceledi 660m li modeli alalim dedi, bende israrla 670m' i istedim. o da sen bilirsin dedi. gitmis o da proje danismanina sormus. adam 660m i alsin demis. bana bayagi bir sey anlatti ama teknik terimleri bilmedigim icin pek takilmadim. nvidia bas muhendisi 660m al diyorsa vardir bir bildigi deyip 660m li modeli aldirdim.


    Yani demek istedigim hic tartismaniza gerek yok. Bunu soyleyen nvidia bas muhendislerinden biri. Bilgime guvenen arkadaslar dediklerimi dikkate alabilirler, digerlerinin cani sagolsun. icinize hangisi siniyorsa onu alin.

    bu arada 660m'in memory ve core speedi 670m e gore daha fazla. eski driverlara gore fark max 5 fps kadar. sebebi malum 28 nm ile daha fazla transistor...




  • Valla ben de P170EM icin 3610QM + 660M + 8GB 1600mhz + 750 segate + 120 gb OCZ Vertex siparisi verdim .Hardiski Momentus XT , ekran kartini 670M yapmayi dusundum . Sonra 670M icin degmez dusundum.Zaten upgrade edilebilir kartlar.Ileride monster amca kampanya yapar alirim.Umarim senin NVIDIA 'daki abi iyi soylemistirr :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.