Şimdi Ara

Act of Aggression (2015) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
4
Favori
5.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni gelen v.401 patch ile oyunun betasına Cartel eklenmiştir. Artık 3 ırkı da oynayabiliyorsunuz betada. Ayrıca daha fazla zoom-out yapabilimek de mümkün kılınmış yeni gelen patch ile. Denge ile ilgili düzeltmeleri görmek için haber kaynağına bakabilirsiniz. İlgili link için:

    http://forums.eugensystems.com/viewtopic.php?f=192&t=54229



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultramarinesquad -- 6 Ağustos 2015; 23:20:03 >
  • Zero Hour daki gibi 3 ülkemi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandMasterTurks

    Zero Hour daki gibi 3 ülkemi var.

    Evet aynen 3 ülke var ama zero hourdaki gibi alt franksiyonları yok şu an henüz. Eklenti paketi çıkarsa eğer ekleyebilirler.
  • Arkadaşlar karşınızda Cartel.

  • Dün akşam arkadaşımın hesabından denedim oyunu biraz ama beni hiç sarmadı, anlaşılan Eugen rts türünü diriltme peşinde ama beni hiç etkileyecek bişey yapamayacak gibi bu yönde giderek.

    UI'sini baştan hiç sevmemiştim ama dedim hadi oynanışa bakalım. Oynanış gene GreyGoo tetriscilik zihniyetiyle yapılmış nereden sardılarsa bu işe sanki çok tutumuş birşeymiş gibi bırakamıyorlar.
    Oyun içi sesleri var yok arası birşey ve olanlar da hiç mi hiç tatmin etmiyor.

    Ünite tasarımları hiç cezbedici değil; abartı tasarımları sevmem ama bunda üniteler olabildiğine sıkıcı ve jenerik tasarlanmış. Art Direktöre sevgilerimi sunuyorum, beyanımdır.

    2 hafta var tam sürümünün çıkmasına bundan sonra düşüncemi değiştirecek birşey yapacaklarını düşünmüyorum.

    Çok mu zor şöyle bir Zero Hour ya da Tiberium Wars gibi klasik bir rts çıkartmak anlayamayacağım herhalde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 16 Ağustos 2015; 13:47:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Dün akşam arkadaşımın hesabından denedim oyunu biraz ama beni hiç sarmadı, anlaşılan Eugen rts türünü diriltme peşinde ama beni hiç etkileyecek bişey yapamayacak gibi bu yönde giderek.

    UI'sini baştan hiç sevmemiştim ama dedim hadi oynanışa bakalım. Oynanış gene GreyGoo tetriscilik zihniyetiyle yapılmış nereden sardılarsa bu işe sanki çok tutumuş birşeymiş gibi bırakamıyorlar.
    Oyun içi sesleri var yok arası birşey ve olanlar da hiç mi hiç tatmin etmiyor.

    Ünite tasarımları hiç cezbedici değil; abartı tasarımları sevmem ama bunda üniteler olabildiğine sıkıcı ve jenerik tasarlanmış. Art Direktöre sevgilerimi sunuyorum, beyanımdır.

    2 hafta var tam sürümünün çıkmasına bundan sonra düşüncemi değiştirecek birşey yapacaklarını düşünmüyorum.

    Çok mu zor şöyle bir Zero Hour ya da Tiberium Wars gibi klasik bir rts çıkartmak anlayamayacağım herhalde...

    Valla konuyu keşfettiğimde çok heyecanlandım ama bu yorumundan sonra hayal kırıklığı oldu. Tiberium Wars'a yakın birşey olsaydı ona da razıyız ama demek ki EA el atmadıkça çıkmayacak onlarda artık dönmezler bu Rts oyunlarına.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Dün akşam arkadaşımın hesabından denedim oyunu biraz ama beni hiç sarmadı, anlaşılan Eugen rts türünü diriltme peşinde ama beni hiç etkileyecek bişey yapamayacak gibi bu yönde giderek.

    UI'sini baştan hiç sevmemiştim ama dedim hadi oynanışa bakalım. Oynanış gene GreyGoo tetriscilik zihniyetiyle yapılmış nereden sardılarsa bu işe sanki çok tutumuş birşeymiş gibi bırakamıyorlar.
    Oyun içi sesleri var yok arası birşey ve olanlar da hiç mi hiç tatmin etmiyor.

    Ünite tasarımları hiç cezbedici değil; abartı tasarımları sevmem ama bunda üniteler olabildiğine sıkıcı ve jenerik tasarlanmış. Art Direktöre sevgilerimi sunuyorum, beyanımdır.

    2 hafta var tam sürümünün çıkmasına bundan sonra düşüncemi değiştirecek birşey yapacaklarını düşünmüyorum.

    Çok mu zor şöyle bir Zero Hour ya da Tiberium Wars gibi klasik bir rts çıkartmak anlayamayacağım herhalde...

    Valla konuyu keşfettiğimde çok heyecanlandım ama bu yorumundan sonra hayal kırıklığı oldu. Tiberium Wars'a yakın birşey olsaydı ona da razıyız ama demek ki EA el atmadıkça çıkmayacak onlarda artık dönmezler bu Rts oyunlarına.

    Ben biraz hakkını yiyerek eleştirmiş olabilirim, özellikle üniteler gerçek yaşamdan birebir alınmış olduğunu belirtti örneğin arkadaşım bir de bazı binalar tetriscilikten çıkıp daha özgür yayılmamızı sağlıyormuş, ama bu ikisi hariç diğer dediklerimde düşüncem değişmedi.

    Bu arada Tiberium Wars oynuyorsan ben ve konu sahibi arada oynuyoruz, katılmanı isteriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Dün akşam arkadaşımın hesabından denedim oyunu biraz ama beni hiç sarmadı, anlaşılan Eugen rts türünü diriltme peşinde ama beni hiç etkileyecek bişey yapamayacak gibi bu yönde giderek.

    UI'sini baştan hiç sevmemiştim ama dedim hadi oynanışa bakalım. Oynanış gene GreyGoo tetriscilik zihniyetiyle yapılmış nereden sardılarsa bu işe sanki çok tutumuş birşeymiş gibi bırakamıyorlar.
    Oyun içi sesleri var yok arası birşey ve olanlar da hiç mi hiç tatmin etmiyor.

    Ünite tasarımları hiç cezbedici değil; abartı tasarımları sevmem ama bunda üniteler olabildiğine sıkıcı ve jenerik tasarlanmış. Art Direktöre sevgilerimi sunuyorum, beyanımdır.

    2 hafta var tam sürümünün çıkmasına bundan sonra düşüncemi değiştirecek birşey yapacaklarını düşünmüyorum.

    Çok mu zor şöyle bir Zero Hour ya da Tiberium Wars gibi klasik bir rts çıkartmak anlayamayacağım herhalde...

    Valla konuyu keşfettiğimde çok heyecanlandım ama bu yorumundan sonra hayal kırıklığı oldu. Tiberium Wars'a yakın birşey olsaydı ona da razıyız ama demek ki EA el atmadıkça çıkmayacak onlarda artık dönmezler bu Rts oyunlarına.

    Ben biraz hakkını yiyerek eleştirmiş olabilirim, özellikle üniteler gerçek yaşamdan birebir alınmış olduğunu belirtti örneğin arkadaşım bir de bazı binalar tetriscilikten çıkıp daha özgür yayılmamızı sağlıyormuş, ama bu ikisi hariç diğer dediklerimde düşüncem değişmedi.

    Bu arada Tiberium Wars oynuyorsan ben ve konu sahibi arada oynuyoruz, katılmanı isteriz.

    Zamanında suyunu çıkartmıştım artık daha oynamıyorum ama fikrim değişirse tekrar oynamaya başlarsam oynarız tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır
    Zamanında suyunu çıkartmıştım artık daha oynamıyorum ama fikrim değişirse tekrar oynamaya başlarsam oynarız tabi.

    Deme ! Bizim de suyunu çıkartmış kişilere ihtiyacımız vardı esasen... 2v2 de yaparız.. En azından oyunu kursan toplandığımızda atsak da kabulümdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır
    Zamanında suyunu çıkartmıştım artık daha oynamıyorum ama fikrim değişirse tekrar oynamaya başlarsam oynarız tabi.

    Deme ! Bizim de suyunu çıkartmış kişilere ihtiyacımız vardı esasen... 2v2 de yaparız.. En azından oyunu kursan toplandığımızda atsak da kabulümdür.

    Hocam 4 senedir oynamıyorum zaten oynamaya da pek niyetim yok ancak sizi bulduğum iyi oldu valla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Dün akşam arkadaşımın hesabından denedim oyunu biraz ama beni hiç sarmadı, anlaşılan Eugen rts türünü diriltme peşinde ama beni hiç etkileyecek bişey yapamayacak gibi bu yönde giderek.

    UI'sini baştan hiç sevmemiştim ama dedim hadi oynanışa bakalım. Oynanış gene GreyGoo tetriscilik zihniyetiyle yapılmış nereden sardılarsa bu işe sanki çok tutumuş birşeymiş gibi bırakamıyorlar.
    Oyun içi sesleri var yok arası birşey ve olanlar da hiç mi hiç tatmin etmiyor.

    Ünite tasarımları hiç cezbedici değil; abartı tasarımları sevmem ama bunda üniteler olabildiğine sıkıcı ve jenerik tasarlanmış. Art Direktöre sevgilerimi sunuyorum, beyanımdır.

    2 hafta var tam sürümünün çıkmasına bundan sonra düşüncemi değiştirecek birşey yapacaklarını düşünmüyorum.

    Çok mu zor şöyle bir Zero Hour ya da Tiberium Wars gibi klasik bir rts çıkartmak anlayamayacağım herhalde...

    Valla konuyu keşfettiğimde çok heyecanlandım ama bu yorumundan sonra hayal kırıklığı oldu. Tiberium Wars'a yakın birşey olsaydı ona da razıyız ama demek ki EA el atmadıkça çıkmayacak onlarda artık dönmezler bu Rts oyunlarına.


    Tiberium Wars'a tekrar başlarsanız çok iyi olur. Hem grubumuza yeni biri katılımış olur hem de siz eski günlerinizi yad edersiniz :) GameSpy Serverları kapandığı için artık C&C-Online üzerinden oynuyoruz.http://cnc-online.net/


    Bu arada Act of Aggression'un Beta hali şimdi oynanan. Generals veya öteki RTS'ler ile karşılaştırmamak lazım çünkü oyunun çok daha değişik bir sistemi var. Yapımcı firma oyu çıktıktan sonra patch çıkarmaya devam ederse oyun gayet eğlenceli bir hale gelebilir çünkü temeli sağlam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultramarinesquad -- 31 Ağustos 2015; 11:00:12 >




  • Çıktı arkadaşlar.
  • Bir süre oynadım dün tek kişilik görevleri, hoşuma gitti şahsen. Çok kolay değil ve güzel, terleten yan görevler var ana göreve ek olarak. Ama açıkçası Eugene nin Wargame serisine devam etmesini tercih ederdim ben.

    Generals lardaki sıkıntı bunda da devam ediyor işin ilginci, hava birimleri kullanışlı ve kuvvetli fakat hava savunma üniteleri çok çok daha kuvvetli bunlara karşı. Basit bir hata ile saniyede 10 tane helikopteri kaybedebiliyoruz veya uçaklar daha hedeflerine varmadan düşüyorlar.

    C&C, Red Alert, KKND gibi oyunları bekleyen arkadaşlara kötü haberim var. Eski özlediğimiz Westwood oyunlarına en yakın bu ve Grey Goo gibi oyunlar çıkacak bundan sonra, o da 2-3 senede bir. RTS türü o zamanlar bile çok satmazdı, artık iyice MOBAların eline düştü, gönül verenler dışında kimse yaklaşmıyor bu tarza ne yazık ki. World in Conlfict in ufak da olsa bir kitlesi vardı, onlarda serverlar yakında kapanacağı için dünyaya küsmüş durumda.
    Türü devam ettirenlerden Starcraft Koreliler sayesinde iyi kötü ayakta kaldı, onun dışında da Company of Heroes var devam eden.




  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Bir ihtimal Activision-Blizzard C&C'nin yayın haklarını alırsa bu tip oyunlar görebiliriz. Bu tarz oyunlarla ilgileniyorsanız Nightside adlı bir oyun çıktı yenilerde, eğlenceli C&C tarzı bir oyuna benziyordu.
  • Biraz baktım da Grey Goo ve Etherium gibi bunu da beğenmedim. Act of War havasında yapmışlar.

    Neyse ki eski klasiklere hala modlar yapılıyor da açlığımızı giderebiliyoruz:)

    Red Alert 2 Yuri için Mental Omega; yenisi hazırlanıyor çok fazla yenilik var adeta eskilerin eklenti paketleri gibi hazırlanıyor.
    http://www.moddb.com/mods/mental-omega

    Generals için Rise of the Reds; bunun da yenisi hazırlanıyor. 2 yeni faction gelicek. Biraz ağır işliyorlar ama bu da çok güzel olacak.
    http://www.moddb.com/mods/rise-of-the-reds

    Kane's Wrath için One Vision:
    http://www.moddb.com/mods/cnc3-kw-one-vision




  • resimlere bi an bakınca red alert serisinin 3 boyutlusu sanıp sevindim ama youtube videolarını izledim şmidi çöpün önde gideniymiş oyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry

    resimlere bi an bakınca red alert serisinin 3 boyutlusu sanıp sevindim ama youtube videolarını izledim şmidi çöpün önde gideniymiş oyun.

    Gayet zevkli oyun nesi çöp ???
  • Oyunu deneme fırsatı buldum...Grafikleri 10 numara olmuş ve bunun yanında optimizasyonda iyi.

    Tabiki her benzer oyunda olduğu gibi elektrik gücü belli binalar için gerekli...Power plant kurmak gerekiyor.

    3 tane kaynak var...Para - Alüminyum - Nadir element adında ve hiçbir zaman sonsuz kaynağa ulaşamıyorsunuz...hayalinizdeki orduyu kurmak pek mümkün değil biraz daha oynadıktan sonra

    kesin kararımı yazarım...Ama kaynak yönetimi çok önemli dikkatli harcamak şart.

    3 farklı takım var...US Army (Klasik Amerika)...Chimera ( Avrupa Birliği )... Cartel ise gizli bir örgüt ( Oyunun terör tarafı gibi )

    Yapay zeka en kolayda bile epey iyi hiç affetmiyorlar mantıklı hamleler yapıyorlar.

    Oyunun başında hızlıca kaynakları taramak şart özellikle nadir olanı çünkü süper silah ve hayalet uçak yapmak için gerekli olan şey bu...

    Genelde Cartel ve US army ile skirmish oynadım...US Army hücum anlamında daha iyiydi yerden havadan...Cartel bu konuda sönük kalmış fakat onlarda kaynak toplama - inşa hızında daha iyiler.

    Oyunda mikro seçeneklerde var bazı asker veya tankların özelliklerini arttırmak için bunları satın alabiliyorsunuz bu da oyunu biraz daha karışık hale getirmiş.

    Oyunda stoklama çok önemli para için fiziksel bir stok binasına ihtiyaç yok ama alüminyum ve nadir element için gerekli...Ana merkezde biraz element stoklanabiliyor ama harcamadığınz sürece

    ekstra binalar yapmak şart...Element taşıyan araçlara yakın bir stok binası yapıp 3-5 tane (artık kaç tane daha yapmak isterseniz) daha uzağa yaparsanız yakındaki binada stok yeri kalmasa bile uzaktakilere

    gitmeden stok yapabiliyorsunuz bu da vakit kazandırıyor.

    Uzun süredir böyle bir oyun bekliyordum...Genarals kadar olmasa da eğlenceli anlar yaşatıyor.




  • Videolarının iyi hazırlanmadığı kanısındayım. Fiyatı yüksek geldi bana indirim falan bir şeyler kovalayacağız artık.
  • ilk gordugumde generals gibi bi rts sandim bi baktim alakasi bile yok hic hosuma gitmedi benim. bi generals gibi oyun cikmadi
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.