Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap : [ANİME] Fairy Tail :: Spoiler Serbest ::  (4. sayfa)
Plunder
Konu Sahibi

7 Eylül 2010; 16:24:30
Benim en sevdiğim karakter Erza



Askeladd
7 Eylül 2010; 16:32:12
quote:

Orijinalden alıntı: Plunder

Benim en sevdiğim karakter Erza

Lucy daha güzel bence.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RollingStar -- 7 Eylül 2010; 16:33:03 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BlackButler
7 Eylül 2010; 17:16:55
Yeni bölüm çıkmıştır.

Savaş her zaman ki gibi devam ediyor. Lucy bickslowu yendi. Cana ile Juvia aynı yolu takip ediyolardı. Freedin runelerine haps oldular. Freed kışkırtmak için "Juvia hala phantomda ve hala öyle olacak " dedi. Juvia su moduna girdi Cana bir an Juvianın kendisine saldıracağını sandı fakat juvia gökyüzüne çıkıp lacrimalardan birini kırdı böylece runelar bozulmuş oldu. O sırada Mira ve Elfman Cana ile Freedin savaştığı yere doğru gidiyordu. Elfmanda Canaya yardım etmek istiyince freed başka tekniklerle ona acı çektirdi. Mirajanenin aniden tüm sihir gücü ortaya çıktı ve "Satan Soul" isimli şeytan moduna girdi. Freedi yendi. Tam Freedin yüzüne yumruk atıcakken aklına Lisanna geldi ve durdu. Freed ile Mirajane savaştan çekildiler. Görünüşe göre herkes thunder palace a gidiyor. Erza natsu gajell mystogan Laxusa dalacak. Gajell fairy taile ihanet edicek çünkü kötülerden bi adamla haberleşiyormuş meğersem kanımca bu iş juvianın üstüne kalır böyle işte.



Baybars
7 Eylül 2010; 19:45:22

quote:

Orijinalden alıntı: Moonßless

Yeni bölüm çıkmıştır.

Savaş her zaman ki gibi devam ediyor. Lucy bickslowu yendi. Cana ile Juvia aynı yolu takip ediyolardı. Freedin runelerine haps oldular. Freed kışkırtmak için "Juvia hala phantomda ve hala öyle olacak " dedi. Juvia su moduna girdi Cana bir an Juvianın kendisine saldıracağını sandı fakat juvia gökyüzüne çıkıp lacrimalardan birini kırdı böylece runelar bozulmuş oldu. O sırada Mira ve Elfman Cana ile Freedin savaştığı yere doğru gidiyordu. Elfmanda Canaya yardım etmek istiyince freed başka tekniklerle ona acı çektirdi. Mirajanenin aniden tüm sihir gücü ortaya çıktı ve "Satan Soul" isimli şeytan moduna girdi. Freedi yendi. Tam Freedin yüzüne yumruk atıcakken aklına Lisanna geldi ve durdu. Freed ile Mirajane savaştan çekildiler. Görünüşe göre herkes thunder palace a gidiyor. Erza natsu gajell mystogan Laxusa dalacak. Gajell fairy taile ihanet edicek çünkü kötülerden bi adamla haberleşiyormuş meğersem kanımca bu iş juvianın üstüne kalır böyle işte.


Fairy Tail'de kimse ihanet etmez. Eğer ihanet ediyorsada hiçbir zaman Fairy Tail üyesi olmamıştır.


Mirajane ve Lisanna'nında gideri var hani.



BlackButler
7 Eylül 2010; 20:46:09

quote:

Orijinalden alıntı: Hyapponzashi


Alıntıyı Göster
Fairy Tail'de kimse ihanet etmez. Eğer ihanet ediyorsada hiçbir zaman Fairy Tail üyesi olmamıştır.


Mirajane ve Lisanna'nında gideri var hani.


Ya ne alakası var felsefe yapma :D gajeelin yanında küçük kağıttan bi adam vardı işte haberleşiyorlardı "Onların güvenini kazanmaya bak felan"


Öhöm öhöm..



Baybars
7 Eylül 2010; 20:56:39

quote:

Orijinalden alıntı: Moonßless


Alıntıyı Göster

Ya ne alakası var felsefe yapma :D gajeelin yanında küçük kağıttan bi adam vardı işte haberleşiyorlardı "Onların güvenini kazanmaya bak felan"


Öhöm öhöm..


Fairy Tail nasıl bir animeyse dayak yiyen herkes iyi oluyor. O yüzden çıkar bi oyun. Ne felsefesi



Karpuzcu.
13 Eylül 2010; 5:14:27
Bu aralar takipçisi olduğum anime. Fena gitmiyor.

Fullmetal Alchemist: Brootherhood un yerini doldurmaya çalışıyoruz

Gajeel'e tam inanmıştım haaa





IRomst3r
25 Eylül 2010; 15:21:22
47 için
Sonunda asıl dövüş başladı.3 dragon slayer



IRomst3r
10 Ekim 2010; 16:03:11
mangada iyi gidiyor,animede filler falan girmezse güzel sarıcak



AnotheRDie
10 Ekim 2010; 16:25:57

quote:

Orijinalden alıntı: IRomst3r

mangada iyi gidiyor,animede filler falan girmezse güzel sarıcak


Manga 1o numara oldu. Son bölüm ve sonu bitirdi



canpii
10 Ekim 2010; 16:47:28
arkadaşlar ben 28 e kadar izlemiştim bi ara. oraya kadar çıkmıştı anime. şimdi biraz ilerledi sanırsam. temiz bi site var mı izleyebileceğim. türkçe altyazı şart değil ingilizcede olur..



Baybars
10 Ekim 2010; 16:55:18

quote:

Orijinalden alıntı: canpii

arkadaşlar ben 28 e kadar izlemiştim bi ara. oraya kadar çıkmıştı anime. şimdi biraz ilerledi sanırsam. temiz bi site var mı izleyebileceğim. türkçe altyazı şart değil ingilizcede olur..

Tıkla

Şaka Şaka. Buraya tıkla



canpii
10 Ekim 2010; 17:20:37

quote:

Orijinalden alıntı: Hyapponzashi


Alıntıyı Göster
Tıkla

Şaka Şaka. Buraya tıkla



eyv. izleyeyim hemen.. mangadan devam ederim sonra. çok güzel bi seri..



Karpuzcu.
11 Ekim 2010; 13:06:18
Geçmiş bölümden küçük bir şey diyeyim. Bu laxus dragon slayer falan değil bence. Başka bir iş var o şekle gelmesinde. Magasına bakmadım ama, arkadaşlar büyü taşlarından falan bahsediyordu ???



IRomst3r
11 Ekim 2010; 13:16:49

quote:

Orijinalden alıntı: KarpuzcuTR

Geçmiş bölümden küçük bir şey diyeyim. Bu laxus dragon slayer falan değil bence. Başka bir iş var o şekle gelmesinde. Magasına bakmadım ama, arkadaşlar büyü taşlarından falan bahsediyordu ???



Spoiler serbest yazıyo başlıkta yazıyorum bak
Yıldırım lacriması var içerisinde.cacık ejderha kesici yani



Askeladd
11 Ekim 2010; 19:26:42
Manganın bu haftaki bölümü muhteşem olacak.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RollingStar -- 11 Ekim 2010; 19:28:05 >



Baybars
11 Ekim 2010; 19:58:18

quote:

Orijinalden alıntı: RollingStar

Manganın bu haftaki bölümü muhteşem olacak.


Natsu vs Moruk



AnotheRDie
16 Ekim 2010; 21:10:31
205 kopardı ya, kahkaha attım yok böyle bir şey. Sonu süperdi



dasdacik
16 Ekim 2010; 21:29:54
animeye başlıycam ama pek bilgim yok anime hakkında acaba sadece komedi üstünemi yoksa hüzünlendirdiği ve sağlam savaş çıkardığı vakitler varmı gintamayı bitirmek üzereyim komedi den birazcık bıktımda



Askeladd
16 Ekim 2010; 21:31:27

quote:

Orijinalden alıntı: AnotheRDie

205 kopardı ya, kahkaha attım yok böyle bir şey. Sonu süperdi

Aynen son sayfada koptum.



Cevap : [ANİME] Fairy Tail :: Spoiler Serbest ::  (4. sayfa)